skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
ŠKODA 120L
Toto vozidlo zažilo nejvíce s TURBO motory, které jezdí v jiných autech a třeba časem zase zažije. Motorů zažilo nemálo...
Karoserie: M1
V roce 2009 mi bylo nabídnuto ujmutí se 120ky, která měla jít na likvidaci.
Vzhledově nic moc, ale při ohledání naprosto zdravá karoserie.
Následovalo - obroušení míst,kde začínala rez a přetření základem + tlumex + dutiny.
Barva červená šípková 8125
Podvozek:
obě nápravy vyztuženy dle L/A
přední pružiny od Tunera2 80kN 200mm
zadní pružiny kyvka + domky vlečka
stabilizátor 20mm od pana Svozila + gumy stabilizátoru od Pemita
nové ložiska a náboje
stavitelné tlumiče GAZ - vrchní uložení předního tlumiče posunuto o 50mm výše, nastavení předek/zadek 10/13
Brzdy:
sériový okruh pro Š130
přední sériové čtyřpísty, chlazené kotouče Brembo, destičky DS2500
zadní brzdiče Octavia 1,8T + kotouče 239mm
Motor: Škoda 120L
Světe div se, ale tento vůz pohání skoro 1200cm3 :)
vyčištěný blok a veškeré součástí funkčního systému
vložky po výbrusu + nové písty 72mm
vahadla C sestavené z Fa+Fe
vačka Chovanec 278/270 zdvih 6,9/6,7
odlehčené písty a ojnice
hlava 120L kompletně upravená - vodítka s guferama, nové ventily, sedla na bezolovo, KP 10,6:1
nový karburátor SEDR 2932 na 120L, trysky dle 120LS
zapalování pouze přes řídící jednotku IMFsoft
mazání Castrol 10W40, Filtr oleje pro Fabii
setrvačník Felicia MPI + přítlačák Felicia 1,6 + lamela serie
alternátor 55A
širokopásmová lambda A/F
čidlo klepání
Převodovka: 5Q SP 4,22
Kola: Minator
KN Minator 5.5J R15 - YOKOHAMA Parada 195/50
Informace
Vmax: 170km/h
0-100: XX s ?
kW/Nm: XX ?
Videa
více o různých pokusech na Youtube jinak zde sériovka .....
- Zrychlení 0-100km/h Skoda120L v úpravě
-video auta v pohybu
Predchozi vuz SKODA 136GL
TENTO VŮZ SE BEHEM DUBNA 2009 PODROBIL TOTÁLNÍ LIKVIDACI
vzpominka
zkouška sprintu 742.136 KP10,6:1 vačka270/270( pavlíček )
VÍCE O TYPU ŠKODA 136GL
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
Toto vozidlo zažilo nejvíce s TURBO motory, které jezdí v jiných autech a třeba časem zase zažije. Motorů zažilo nemálo...
Karoserie: M1
V roce 2009 mi bylo nabídnuto ujmutí se 120ky, která měla jít na likvidaci.
Vzhledově nic moc, ale při ohledání naprosto zdravá karoserie.
Následovalo - obroušení míst,kde začínala rez a přetření základem + tlumex + dutiny.
Barva červená šípková 8125
Podvozek:
obě nápravy vyztuženy dle L/A
přední pružiny od Tunera2 80kN 200mm
zadní pružiny kyvka + domky vlečka
stabilizátor 20mm od pana Svozila + gumy stabilizátoru od Pemita
nové ložiska a náboje
stavitelné tlumiče GAZ - vrchní uložení předního tlumiče posunuto o 50mm výše, nastavení předek/zadek 10/13
Brzdy:
sériový okruh pro Š130
přední sériové čtyřpísty, chlazené kotouče Brembo, destičky DS2500
zadní brzdiče Octavia 1,8T + kotouče 239mm
Motor: Škoda 120L
Světe div se, ale tento vůz pohání skoro 1200cm3 :)
vyčištěný blok a veškeré součástí funkčního systému
vložky po výbrusu + nové písty 72mm
vahadla C sestavené z Fa+Fe
vačka Chovanec 278/270 zdvih 6,9/6,7
odlehčené písty a ojnice
hlava 120L kompletně upravená - vodítka s guferama, nové ventily, sedla na bezolovo, KP 10,6:1
nový karburátor SEDR 2932 na 120L, trysky dle 120LS
zapalování pouze přes řídící jednotku IMFsoft
mazání Castrol 10W40, Filtr oleje pro Fabii
setrvačník Felicia MPI + přítlačák Felicia 1,6 + lamela serie
alternátor 55A
širokopásmová lambda A/F
čidlo klepání
Převodovka: 5Q SP 4,22
Kola: Minator
KN Minator 5.5J R15 - YOKOHAMA Parada 195/50
Informace
Vmax: 170km/h
0-100: XX s ?
kW/Nm: XX ?
Videa
více o různých pokusech na Youtube jinak zde sériovka .....
- Zrychlení 0-100km/h Skoda120L v úpravě
-video auta v pohybu
Predchozi vuz SKODA 136GL
TENTO VŮZ SE BEHEM DUBNA 2009 PODROBIL TOTÁLNÍ LIKVIDACI
vzpominka
zkouška sprintu 742.136 KP10,6:1 vačka270/270( pavlíček )
VÍCE O TYPU ŠKODA 136GL
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
Dušan / Škoda 120L NR.1 - komentáře:
20:29:17
25.02.2008
25.02.2008
Dušan
-> minno: pravá tyčka měla úplně vyklepaný uložení a já takový věci řeším výměnou , foto před 2 rokama nemám. Možná taky špinavou na autě
20:04:02
25.02.2008
25.02.2008
tomapa
-> kaprik faster: doporučuji obchod v Brně na Dornychu vedou jak gufera tak ložiska mají jak ZKL tak SKF
19:52:02
25.02.2008
25.02.2008
Kapřík
-> Dušan: ahoj, kde se prosímtě dají sehnat ložiska na vlečku?? Jsou k dostání v mototechnách?
18:12:33
25.02.2008
25.02.2008
minno
-> Dušan: čo si mal s riadením, že vymieňaš? Nemáš foto prednej nápravy pred tými 2 rokmi? Možno by bolo zaujímavé to porovnať. Ale tak možno po umytí by vyzerala lepšie :))
13:49:47
11.02.2008
11.02.2008
Johny Death
-> Labros: přitlač
11:15:32
11.02.2008
11.02.2008
Labros
-> Dušan: tak to bys měl studovat už přes osm let
11:09:31
11.02.2008
11.02.2008
Dušan
-> Johny Death: -> Labros: jen se smejte . az budete vydelavat vy, tak pujdu studovat ja
10:40:22
11.02.2008
11.02.2008
Labros
-> Johny Death:
06:33:10
11.02.2008
11.02.2008
Dušan
-> Jozynek: nemel jsem jeste drzaky naraniku a i tak to bez nich prejelo pul evropy
01:34:44
11.02.2008
11.02.2008
Johny Death
-> Dušan: to se ti to pracuje když já na tebe studuju
19:58:50
10.02.2008
10.02.2008
Jožynek
-> Dušan: na tej 1foto mas akosi krivo nárazník
17:26:44
08.02.2008
08.02.2008
Dušan
-> Johny Death: zaměstnaný, chodící do práce a dostáván i výpolatu heč
11:04:25
08.02.2008
08.02.2008
Johny Death
nebo zamestnaný chozením do práce ne?
11:04:10
08.02.2008
08.02.2008
Johny Death
-> Dušan: no tak kam by ses zařadil ty??? :) zamestnaný??? chidící do práce? :-D
08:59:35
08.02.2008
08.02.2008
Labros
ale někdo je zaměstnaný a někdo jen chodí do práce
06:32:29
08.02.2008
08.02.2008
Dušan
-> Johny Death: to od tebe sedi
00:47:55
08.02.2008
08.02.2008
Johny Death
-> Dušan: hujdo to každej
21:09:02
07.02.2008
07.02.2008
Dušan
-> Karel.: chodim do prace
19:06:50
07.02.2008
07.02.2008
Karel.
-> Dušan: v 8 tortuga pak se jde dál tak se stav