skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
ŠKODA 120L
Toto vozidlo zažilo nejvíce s TURBO motory, které jezdí v jiných autech a třeba časem zase zažije. Motorů zažilo nemálo...
Karoserie: M1
V roce 2009 mi bylo nabídnuto ujmutí se 120ky, která měla jít na likvidaci.
Vzhledově nic moc, ale při ohledání naprosto zdravá karoserie.
Následovalo - obroušení míst,kde začínala rez a přetření základem + tlumex + dutiny.
Barva červená šípková 8125
Podvozek:
obě nápravy vyztuženy dle L/A
přední pružiny od Tunera2 80kN 200mm
zadní pružiny kyvka + domky vlečka
stabilizátor 20mm od pana Svozila + gumy stabilizátoru od Pemita
nové ložiska a náboje
stavitelné tlumiče GAZ - vrchní uložení předního tlumiče posunuto o 50mm výše, nastavení předek/zadek 10/13
Brzdy:
sériový okruh pro Š130
přední sériové čtyřpísty, chlazené kotouče Brembo, destičky DS2500
zadní brzdiče Octavia 1,8T + kotouče 239mm
Motor: Škoda 120L
Světe div se, ale tento vůz pohání skoro 1200cm3 :)
vyčištěný blok a veškeré součástí funkčního systému
vložky po výbrusu + nové písty 72mm
vahadla C sestavené z Fa+Fe
vačka Chovanec 278/270 zdvih 6,9/6,7
odlehčené písty a ojnice
hlava 120L kompletně upravená - vodítka s guferama, nové ventily, sedla na bezolovo, KP 10,6:1
nový karburátor SEDR 2932 na 120L, trysky dle 120LS
zapalování pouze přes řídící jednotku IMFsoft
mazání Castrol 10W40, Filtr oleje pro Fabii
setrvačník Felicia MPI + přítlačák Felicia 1,6 + lamela serie
alternátor 55A
širokopásmová lambda A/F
čidlo klepání
Převodovka: 5Q SP 4,22
Kola: Minator
KN Minator 5.5J R15 - YOKOHAMA Parada 195/50
Informace
Vmax: 170km/h
0-100: XX s ?
kW/Nm: XX ?
Videa
více o různých pokusech na Youtube jinak zde sériovka .....
- Zrychlení 0-100km/h Skoda120L v úpravě
-video auta v pohybu
Predchozi vuz SKODA 136GL
TENTO VŮZ SE BEHEM DUBNA 2009 PODROBIL TOTÁLNÍ LIKVIDACI
vzpominka
zkouška sprintu 742.136 KP10,6:1 vačka270/270( pavlíček )
VÍCE O TYPU ŠKODA 136GL
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
Toto vozidlo zažilo nejvíce s TURBO motory, které jezdí v jiných autech a třeba časem zase zažije. Motorů zažilo nemálo...
Karoserie: M1
V roce 2009 mi bylo nabídnuto ujmutí se 120ky, která měla jít na likvidaci.
Vzhledově nic moc, ale při ohledání naprosto zdravá karoserie.
Následovalo - obroušení míst,kde začínala rez a přetření základem + tlumex + dutiny.
Barva červená šípková 8125
Podvozek:
obě nápravy vyztuženy dle L/A
přední pružiny od Tunera2 80kN 200mm
zadní pružiny kyvka + domky vlečka
stabilizátor 20mm od pana Svozila + gumy stabilizátoru od Pemita
nové ložiska a náboje
stavitelné tlumiče GAZ - vrchní uložení předního tlumiče posunuto o 50mm výše, nastavení předek/zadek 10/13
Brzdy:
sériový okruh pro Š130
přední sériové čtyřpísty, chlazené kotouče Brembo, destičky DS2500
zadní brzdiče Octavia 1,8T + kotouče 239mm
Motor: Škoda 120L
Světe div se, ale tento vůz pohání skoro 1200cm3 :)
vyčištěný blok a veškeré součástí funkčního systému
vložky po výbrusu + nové písty 72mm
vahadla C sestavené z Fa+Fe
vačka Chovanec 278/270 zdvih 6,9/6,7
odlehčené písty a ojnice
hlava 120L kompletně upravená - vodítka s guferama, nové ventily, sedla na bezolovo, KP 10,6:1
nový karburátor SEDR 2932 na 120L, trysky dle 120LS
zapalování pouze přes řídící jednotku IMFsoft
mazání Castrol 10W40, Filtr oleje pro Fabii
setrvačník Felicia MPI + přítlačák Felicia 1,6 + lamela serie
alternátor 55A
širokopásmová lambda A/F
čidlo klepání
Převodovka: 5Q SP 4,22
Kola: Minator
KN Minator 5.5J R15 - YOKOHAMA Parada 195/50
Informace
Vmax: 170km/h
0-100: XX s ?
kW/Nm: XX ?
Videa
více o různých pokusech na Youtube jinak zde sériovka .....
- Zrychlení 0-100km/h Skoda120L v úpravě
-video auta v pohybu
Predchozi vuz SKODA 136GL
TENTO VŮZ SE BEHEM DUBNA 2009 PODROBIL TOTÁLNÍ LIKVIDACI
vzpominka
zkouška sprintu 742.136 KP10,6:1 vačka270/270( pavlíček )
VÍCE O TYPU ŠKODA 136GL
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
Dušan / Škoda 120L NR.1 - komentáře:
00:15:07
09.05.2008
09.05.2008
Dušan
-> Karel.: neser, se to torsku pokakalo, ale hned to zase jelo. Jinak bude potreba sehnat neco silenjsiho protoze mi to nejak nejede
23:59:40
08.05.2008
08.05.2008
Karel.
-> Dušan: ty hajzle, počkej až tě uvidím, to budou muka, ti do zadku narvu kočku A vůbec už ses tu lidem pochlubil jakej seš tuzer jak ničíš auta
23:57:50
08.05.2008
08.05.2008
Dušan
-> Karel.: mě se ale to tvoje nelíbí vůbec, takže já doufám že se nepotkáme
23:51:34
08.05.2008
08.05.2008
Karel.
-> Dušan: moc pěkný auto, daoufám, že se někdy potkáme na sraze
13:13:18
13.04.2008
13.04.2008
Dušan
-> Labros: tiskova chyba
17:13:32
11.04.2008
11.04.2008
Labros
-> Dušan: a co znamená ten začátek popisu? ŠKODA 136GL R.V. 8/1989se nemusel tak dusit ? Dušan je od slova dusit?
15:16:52
11.04.2008
11.04.2008
rockboy
aha, no tak nic, opět jsem za hovado
15:01:49
11.04.2008
11.04.2008
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Labros 11.04.08 14:07:24: Že by další Mžofka s Lambo lakem?
14:58:46
11.04.2008
11.04.2008
Labros
-> Dušan: tak je ještě teďka odlehči to víš neodpružená hmota je svinstvo
14:57:35
11.04.2008
11.04.2008
Dušan
-> rockboy: mzslis tz serie ?
14:11:42
11.04.2008
11.04.2008
rockboy
ahoj, chtěl jsem se zeptat, kde a z kolik si sehnal ty odlehčený náboje na kola? díky
14:07:24
11.04.2008
11.04.2008
Labros
sakra čím mi ta fotogalerie přimomíná Majkovu z doby asi před 2 lety?
06:34:25
10.04.2008
10.04.2008
Dušan
-> tomapa: dik
22:09:50
09.04.2008
09.04.2008
tomapa
toš tak vše nej ke svátku a jako dárek připomenutí jedné dnes aktualní písničky
twety37.webovastranka.cz/ file/.../977
twety37.webovastranka.cz/ file/.../977
23:00:27
07.04.2008
07.04.2008
Kapřík
-> Dušan: jo tak to bude...věřím Vidíš ještě u tebe mám ty dvě zadní matky.
20:42:23
07.04.2008
07.04.2008
Dušan
-> kaprik faster: kdepak, to bude napravicka jedna basen
18:34:48
07.04.2008
07.04.2008
Kapřík
-> Dušan: to je hromada šroubečků a matiček To už nesložíš
17:42:45
26.03.2008
26.03.2008
Dušan
14:37:54
26.03.2008
26.03.2008
Labros
-> Hurdis: však jasný že je to čorka jak sviň, on Dušan se nezdá, a postavit stodvácu na papíry od 136GL není pro šikovnýho kluka problém