Koukam ze jste se tu vsichni moc vzrusili
-> Kapřík: Trysky vetsi jsou. Jeste budu laborovat, ale az o vikendu.
-> Vrba: na 95ku to jede, ale fakt to detonuje. Docela jsem si kazdej motor odladil aby jel pekne, ale tento je na me novy tak budu zkouset. Chyba bude v rozdelovaci. Feldu to s tou vackou co mam a KP jak mas ty upalilo krasne a nikdy to nedetonovalo.
Zkusim ten bezin a vyssi predstih aby se ten motor lehce tocil. + nejaky ty trysky a uvidime.
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
ŠKODA 120L
Toto vozidlo zažilo nejvíce s TURBO motory, které jezdí v jiných autech a třeba časem zase zažije. Motorů zažilo nemálo...
Karoserie: M1
V roce 2009 mi bylo nabídnuto ujmutí se 120ky, která měla jít na likvidaci.
Vzhledově nic moc, ale při ohledání naprosto zdravá karoserie.
Následovalo - obroušení míst,kde začínala rez a přetření základem + tlumex + dutiny.
Barva červená šípková 8125
Podvozek:
obě nápravy vyztuženy dle L/A
přední pružiny od Tunera2 80kN 200mm
zadní pružiny kyvka + domky vlečka
stabilizátor 20mm od pana Svozila + gumy stabilizátoru od Pemita
nové ložiska a náboje
stavitelné tlumiče GAZ - vrchní uložení předního tlumiče posunuto o 50mm výše, nastavení předek/zadek 10/13
Brzdy:
sériový okruh pro Š130
přední sériové čtyřpísty, chlazené kotouče Brembo, destičky DS2500
zadní brzdiče Octavia 1,8T + kotouče 239mm
Motor: Škoda 120L
Světe div se, ale tento vůz pohání skoro 1200cm3 :)
vyčištěný blok a veškeré součástí funkčního systému
vložky po výbrusu + nové písty 72mm
vahadla C sestavené z Fa+Fe
vačka Chovanec 278/270 zdvih 6,9/6,7
odlehčené písty a ojnice
hlava 120L kompletně upravená - vodítka s guferama, nové ventily, sedla na bezolovo, KP 10,6:1
nový karburátor SEDR 2932 na 120L, trysky dle 120LS
zapalování pouze přes řídící jednotku IMFsoft
mazání Castrol 10W40, Filtr oleje pro Fabii
setrvačník Felicia MPI + přítlačák Felicia 1,6 + lamela serie
alternátor 55A
širokopásmová lambda A/F
čidlo klepání
Převodovka: 5Q SP 4,22
Kola: Minator
KN Minator 5.5J R15 - YOKOHAMA Parada 195/50
Informace
Vmax: 170km/h
0-100: XX s ?
kW/Nm: XX ?
Videa
více o různých pokusech na Youtube jinak zde sériovka .....
- Zrychlení 0-100km/h Skoda120L v úpravě
-video auta v pohybu
Predchozi vuz SKODA 136GL
TENTO VŮZ SE BEHEM DUBNA 2009 PODROBIL TOTÁLNÍ LIKVIDACI
vzpominka
zkouška sprintu 742.136 KP10,6:1 vačka270/270( pavlíček )
VÍCE O TYPU ŠKODA 136GL
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
Toto vozidlo zažilo nejvíce s TURBO motory, které jezdí v jiných autech a třeba časem zase zažije. Motorů zažilo nemálo...
Karoserie: M1
V roce 2009 mi bylo nabídnuto ujmutí se 120ky, která měla jít na likvidaci.
Vzhledově nic moc, ale při ohledání naprosto zdravá karoserie.
Následovalo - obroušení míst,kde začínala rez a přetření základem + tlumex + dutiny.
Barva červená šípková 8125
Podvozek:
obě nápravy vyztuženy dle L/A
přední pružiny od Tunera2 80kN 200mm
zadní pružiny kyvka + domky vlečka
stabilizátor 20mm od pana Svozila + gumy stabilizátoru od Pemita
nové ložiska a náboje
stavitelné tlumiče GAZ - vrchní uložení předního tlumiče posunuto o 50mm výše, nastavení předek/zadek 10/13
Brzdy:
sériový okruh pro Š130
přední sériové čtyřpísty, chlazené kotouče Brembo, destičky DS2500
zadní brzdiče Octavia 1,8T + kotouče 239mm
Motor: Škoda 120L
Světe div se, ale tento vůz pohání skoro 1200cm3 :)
vyčištěný blok a veškeré součástí funkčního systému
vložky po výbrusu + nové písty 72mm
vahadla C sestavené z Fa+Fe
vačka Chovanec 278/270 zdvih 6,9/6,7
odlehčené písty a ojnice
hlava 120L kompletně upravená - vodítka s guferama, nové ventily, sedla na bezolovo, KP 10,6:1
nový karburátor SEDR 2932 na 120L, trysky dle 120LS
zapalování pouze přes řídící jednotku IMFsoft
mazání Castrol 10W40, Filtr oleje pro Fabii
setrvačník Felicia MPI + přítlačák Felicia 1,6 + lamela serie
alternátor 55A
širokopásmová lambda A/F
čidlo klepání
Převodovka: 5Q SP 4,22
Kola: Minator
KN Minator 5.5J R15 - YOKOHAMA Parada 195/50
Informace
Vmax: 170km/h
0-100: XX s ?
kW/Nm: XX ?
Videa
více o různých pokusech na Youtube jinak zde sériovka .....
- Zrychlení 0-100km/h Skoda120L v úpravě
-video auta v pohybu
Predchozi vuz SKODA 136GL
TENTO VŮZ SE BEHEM DUBNA 2009 PODROBIL TOTÁLNÍ LIKVIDACI
vzpominka
zkouška sprintu 742.136 KP10,6:1 vačka270/270( pavlíček )
VÍCE O TYPU ŠKODA 136GL
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
Dušan / Škoda 120L NR.1 - komentáře:
14:23:59
22.10.2009
22.10.2009
Dušan
13:15:07
22.10.2009
22.10.2009
Vrba
A KP10,9 je odmerený nalitím spalováku,nebo odhadnuty podle snizení hlavy?On může byt mnohem vyšší pokud uz predtím nekdy nekdo tu hlavu treba jen dorovnával.
13:09:37
22.10.2009
22.10.2009
Vrba
-> Kapřík: Kdyby tam byla seriova vacka,tak je 95ka malo,ale s280 (tuším) je to jeste dostatečný a pokud motor presto detonuje,chyba bude v chudé smesi,nebo vysokem předstihu,ale ne v benzinu.Jako vyřešíš to tak,ze budeš používat 100ku,ale je to řešení neřešení.
13:03:51
22.10.2009
22.10.2009
havlik
-> Kapřík: no dušan tu má napsáno že tam má 10.9
12:59:22
22.10.2009
22.10.2009
Kapřík
-> Vrba: při tomhle KP? Tomu už nevěřím. Tobě možná, protože máš sériový KP nějakých 10,1 nebo tak nějak pokud se nemýlím. Ale ke KP co píše Havlík (a který tam bude) už to na 95oktan moc nevidím...
12:46:46
22.10.2009
22.10.2009
Vrba
-> Kapřík: To musí jet s prehledem na 95.Kdyz tam lijes 100okt,je sice pravda ze to nebude detonovat,ale jde to seridit i tak, aby to jelo uplne stejne i na 95ku
12:42:49
22.10.2009
22.10.2009
havlik
-> Kapřík: no čepek k týhle vačce doporučuje 11-11.2:1
12:41:54
22.10.2009
22.10.2009
Kapřík
-> Dušan: máš ten Sedr natryskovanej ať to má šťávu? No a myslím, že 100 oktan je u takovýho motoru podmínkou. Gemini ti tu hlavu určitě snížil na KP odpovídající té tvojí vačce, což může být už dost vysoký KP a asi to bude chtít lepší benzín. Však zkus to tam nalít, dát tomu předstih a uvidíš Buď to pojede líp nebo nepojede. A když nepojede, tak zkus jinej rozdělovač. A když ani to nepomůže, tak seš na to moc rozmlsanej :-) Ten motor musí jet jako prase a pokud nejede, tak je něco špatně
12:12:12
22.10.2009
22.10.2009
Vrba
to neumis seridit...cela věc
12:03:07
22.10.2009
22.10.2009
SOMALECEK (martin120)
webery taky neresi vsechno, sedr bohate staci, spis vychytat zapalovani
11:40:38
22.10.2009
22.10.2009
Labros
-> Dušan: no tak omezit rozsah regulace a případně dát menší pružinky, kvůli tomu prvnímu snad ani není třeba měnit hřídelku, určitě přijdeš na jednodušší řešení na zkoušku..
09:45:34
22.10.2009
22.10.2009
Dušan
-> Kapřík: mam tam SEDR 136, zapalovani bezkontakt. Tyto dve veci to podle me porad brzdi. Kdyz dam vetsi predstih tak to klepe ve vysokych a kdyz dam malej tak to zase skoro nedrzi volnobeh. To uz je tak na MPI . Musim to jeste zkusit se 100 oktanovym benzinem
08:41:05
22.10.2009
22.10.2009
Kapřík
-> Dušan: zkus tam prásknout sedr. Třeba to bude lepší Takovejhle motor musí jet jako pila! Co tam máš za zapalování? Bezkontakt?
07:42:10
22.10.2009
22.10.2009
Petr81 - zrušená registrace
-> Dušan: Tak zainvestuj eště do webrů.... sice tě to i na volnoběh vtáhne dovnitř ale to si myslím že už bude o něčem jiným....
07:12:26
22.10.2009
22.10.2009
Dušan
-> jarda.u1: karburator EDSR doplneny o odpojovac volnobehu , je to jen zstary zkusebni karburator.
-> Ba.jogi: nova asi jen tak nebude a ta predesla byla fakt uplne shnila
-> Ba.jogi: nova asi jen tak nebude a ta predesla byla fakt uplne shnila
21:45:37
21.10.2009
21.10.2009
Ba.jogi
ale nebola skoda tej predoslej ta sa mi velmi pacila
21:31:12
21.10.2009
21.10.2009
Ba.jogi
velmi pekna a vidim ze aj plechy mas v poriadku len zvonka ju trocha prelestit a je ako nova
20:52:28
21.10.2009
21.10.2009
jarda.u1
-> Dušan: Tak ta zkusebni stolice je paradni,jen jsem se chtel zeptat,proc mas odpojovac volnobehu na II.stupni?
20:32:19
21.10.2009
21.10.2009
Dušan
-> Labros: Miňák je ale sériista až moc. To já nemusím. Vzhled jo, ale auto, který nejede aspoň trošku líp než většina aut na silnici je na nic.
19:09:38
21.10.2009
21.10.2009
minno
vy teda máte rýchle závery...dajte tomu trochu času....a zvykajte si :))