skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
ŠKODA 120L
Toto vozidlo zažilo nejvíce s TURBO motory, které jezdí v jiných autech a třeba časem zase zažije. Motorů zažilo nemálo...
Karoserie: M1
V roce 2009 mi bylo nabídnuto ujmutí se 120ky, která měla jít na likvidaci.
Vzhledově nic moc, ale při ohledání naprosto zdravá karoserie.
Následovalo - obroušení míst,kde začínala rez a přetření základem + tlumex + dutiny.
Barva červená šípková 8125
Podvozek:
obě nápravy vyztuženy dle L/A
přední pružiny od Tunera2 80kN 200mm
zadní pružiny kyvka + domky vlečka
stabilizátor 20mm od pana Svozila + gumy stabilizátoru od Pemita
nové ložiska a náboje
stavitelné tlumiče GAZ - vrchní uložení předního tlumiče posunuto o 50mm výše, nastavení předek/zadek 10/13
Brzdy:
sériový okruh pro Š130
přední sériové čtyřpísty, chlazené kotouče Brembo, destičky DS2500
zadní brzdiče Octavia 1,8T + kotouče 239mm
Motor: Škoda 120L
Světe div se, ale tento vůz pohání skoro 1200cm3 :)
vyčištěný blok a veškeré součástí funkčního systému
vložky po výbrusu + nové písty 72mm
vahadla C sestavené z Fa+Fe
vačka Chovanec 278/270 zdvih 6,9/6,7
odlehčené písty a ojnice
hlava 120L kompletně upravená - vodítka s guferama, nové ventily, sedla na bezolovo, KP 10,6:1
nový karburátor SEDR 2932 na 120L, trysky dle 120LS
zapalování pouze přes řídící jednotku IMFsoft
mazání Castrol 10W40, Filtr oleje pro Fabii
setrvačník Felicia MPI + přítlačák Felicia 1,6 + lamela serie
alternátor 55A
širokopásmová lambda A/F
čidlo klepání
Převodovka: 5Q SP 4,22
Kola: Minator
KN Minator 5.5J R15 - YOKOHAMA Parada 195/50
Informace
Vmax: 170km/h
0-100: XX s ?
kW/Nm: XX ?
Videa
více o různých pokusech na Youtube jinak zde sériovka .....
- Zrychlení 0-100km/h Skoda120L v úpravě
-video auta v pohybu
Predchozi vuz SKODA 136GL
TENTO VŮZ SE BEHEM DUBNA 2009 PODROBIL TOTÁLNÍ LIKVIDACI
vzpominka
zkouška sprintu 742.136 KP10,6:1 vačka270/270( pavlíček )
VÍCE O TYPU ŠKODA 136GL
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
Toto vozidlo zažilo nejvíce s TURBO motory, které jezdí v jiných autech a třeba časem zase zažije. Motorů zažilo nemálo...
Karoserie: M1
V roce 2009 mi bylo nabídnuto ujmutí se 120ky, která měla jít na likvidaci.
Vzhledově nic moc, ale při ohledání naprosto zdravá karoserie.
Následovalo - obroušení míst,kde začínala rez a přetření základem + tlumex + dutiny.
Barva červená šípková 8125
Podvozek:
obě nápravy vyztuženy dle L/A
přední pružiny od Tunera2 80kN 200mm
zadní pružiny kyvka + domky vlečka
stabilizátor 20mm od pana Svozila + gumy stabilizátoru od Pemita
nové ložiska a náboje
stavitelné tlumiče GAZ - vrchní uložení předního tlumiče posunuto o 50mm výše, nastavení předek/zadek 10/13
Brzdy:
sériový okruh pro Š130
přední sériové čtyřpísty, chlazené kotouče Brembo, destičky DS2500
zadní brzdiče Octavia 1,8T + kotouče 239mm
Motor: Škoda 120L
Světe div se, ale tento vůz pohání skoro 1200cm3 :)
vyčištěný blok a veškeré součástí funkčního systému
vložky po výbrusu + nové písty 72mm
vahadla C sestavené z Fa+Fe
vačka Chovanec 278/270 zdvih 6,9/6,7
odlehčené písty a ojnice
hlava 120L kompletně upravená - vodítka s guferama, nové ventily, sedla na bezolovo, KP 10,6:1
nový karburátor SEDR 2932 na 120L, trysky dle 120LS
zapalování pouze přes řídící jednotku IMFsoft
mazání Castrol 10W40, Filtr oleje pro Fabii
setrvačník Felicia MPI + přítlačák Felicia 1,6 + lamela serie
alternátor 55A
širokopásmová lambda A/F
čidlo klepání
Převodovka: 5Q SP 4,22
Kola: Minator
KN Minator 5.5J R15 - YOKOHAMA Parada 195/50
Informace
Vmax: 170km/h
0-100: XX s ?
kW/Nm: XX ?
Videa
více o různých pokusech na Youtube jinak zde sériovka .....
- Zrychlení 0-100km/h Skoda120L v úpravě
-video auta v pohybu
Predchozi vuz SKODA 136GL
TENTO VŮZ SE BEHEM DUBNA 2009 PODROBIL TOTÁLNÍ LIKVIDACI
vzpominka
zkouška sprintu 742.136 KP10,6:1 vačka270/270( pavlíček )
VÍCE O TYPU ŠKODA 136GL
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
Dušan / Škoda 120L NR.1 - komentáře:
22:09:19
01.12.2009
01.12.2009
Dušan
-> Ba.jogi: na cisty kov 2 vrstvy zakladu a potom 2 vrstvy tlumexu. Postupne samozrejme
22:06:45
01.12.2009
01.12.2009
Ba.jogi
-> Dušan: chce sa spytat cim to natieras
21:51:56
01.12.2009
01.12.2009
Dušan
-> Labros: bylo tam vic jak 5t, ale to nic nemeni na tom ze se jednalo o vloupani coz je trestny cin. Celkove to byla asi nahoda. Podle me policajti nasli flexu v zastavarne. Zbytek uz si dohledali. Vrtacka je bohuzel prodana neznamemu majiteli . Doufam ze me budou muset soudne dat nejakou castku uz ted, protoze se s nima jinak budu muset soudit sam
17:48:25
01.12.2009
01.12.2009
jarda.u1
-> kuko: to je tak,kdyz zvitezi sila nad rozumem........
17:35:45
01.12.2009
01.12.2009
Labros
-> kuko: tak se to běžně dělá na vrakáči, přijde chlápek s velkou palicí, rozmlátí blok, vyloupne kliku, jedno hodí do hliníku, jedno do železa..
-> Dušan: to by mě zajímalo, jak ho našli?! Jsem ani nevěděl, žes to řešil přes policajty, dokazovat, že to má hodnotu přes 5.000 asi nebylo jednoduché..
-> Dušan: to by mě zajímalo, jak ho našli?! Jsem ani nevěděl, žes to řešil přes policajty, dokazovat, že to má hodnotu přes 5.000 asi nebylo jednoduché..
17:25:38
01.12.2009
01.12.2009
kuko
ten dotycny musel byt na urovni zvierata ked hlinikovy obal rozsekaval, nestacim sa divit co su "ludia" schopny spravit pre par gramov hliniku
16:08:13
01.12.2009
01.12.2009
Karel.
-> Dušan: to si děláš prdel? a kde to našli?
15:06:23
01.12.2009
01.12.2009
Kapřík
-> Dušan: ty blááááááááho
13:34:34
01.12.2009
01.12.2009
jarda.u1
-> Dušan: To je v pr..li,takhle rozmlatit prevodovku zrejme "na hlinik",aspon,ze toho hajzlika nasli.
13:29:25
01.12.2009
01.12.2009
Dušan
-> jarda.u1: bohuzel jen hrstka veci, ale nasli pachatele, tzn bude soud a zrejme odskodneni.
13:10:18
01.12.2009
01.12.2009
jarda.u1
-> Dušan: to jsou veci,ktere ti nekdo ukradl?
00:26:51
01.12.2009
01.12.2009
Kapřík
-> Dušan: převodovka nebo svody a výfuk?
21:36:40
30.11.2009
30.11.2009
Karel.
-> Dušan: tak co?hmmmm převodovka?
21:33:30
30.11.2009
30.11.2009
Dušan
-> Karel.:
21:30:31
30.11.2009
30.11.2009
Karel.
-> Dušan: tak to napiš a nedělej zagorku.....
21:29:19
30.11.2009
30.11.2009
Dušan
aaale to by bylo fajne, to bych napsal hned. Toto bude fakt necekane
21:25:57
30.11.2009
30.11.2009
Karel.
-> Dušan: že by přední blatníky?
21:25:36
30.11.2009
30.11.2009
Pavel P..
-> Dušan: M1 blatníky?