skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
ŠKODA 120L
Toto vozidlo zažilo nejvíce s TURBO motory, které jezdí v jiných autech a třeba časem zase zažije. Motorů zažilo nemálo...
Karoserie: M1
V roce 2009 mi bylo nabídnuto ujmutí se 120ky, která měla jít na likvidaci.
Vzhledově nic moc, ale při ohledání naprosto zdravá karoserie.
Následovalo - obroušení míst,kde začínala rez a přetření základem + tlumex + dutiny.
Barva červená šípková 8125
Podvozek:
obě nápravy vyztuženy dle L/A
přední pružiny od Tunera2 80kN 200mm
zadní pružiny kyvka + domky vlečka
stabilizátor 20mm od pana Svozila + gumy stabilizátoru od Pemita
nové ložiska a náboje
stavitelné tlumiče GAZ - vrchní uložení předního tlumiče posunuto o 50mm výše, nastavení předek/zadek 10/13
Brzdy:
sériový okruh pro Š130
přední sériové čtyřpísty, chlazené kotouče Brembo, destičky DS2500
zadní brzdiče Octavia 1,8T + kotouče 239mm
Motor: Škoda 120L
Světe div se, ale tento vůz pohání skoro 1200cm3 :)
vyčištěný blok a veškeré součástí funkčního systému
vložky po výbrusu + nové písty 72mm
vahadla C sestavené z Fa+Fe
vačka Chovanec 278/270 zdvih 6,9/6,7
odlehčené písty a ojnice
hlava 120L kompletně upravená - vodítka s guferama, nové ventily, sedla na bezolovo, KP 10,6:1
nový karburátor SEDR 2932 na 120L, trysky dle 120LS
zapalování pouze přes řídící jednotku IMFsoft
mazání Castrol 10W40, Filtr oleje pro Fabii
setrvačník Felicia MPI + přítlačák Felicia 1,6 + lamela serie
alternátor 55A
širokopásmová lambda A/F
čidlo klepání
Převodovka: 5Q SP 4,22
Kola: Minator
KN Minator 5.5J R15 - YOKOHAMA Parada 195/50
Informace
Vmax: 170km/h
0-100: XX s ?
kW/Nm: XX ?
Videa
více o různých pokusech na Youtube jinak zde sériovka .....
- Zrychlení 0-100km/h Skoda120L v úpravě
-video auta v pohybu
Predchozi vuz SKODA 136GL
TENTO VŮZ SE BEHEM DUBNA 2009 PODROBIL TOTÁLNÍ LIKVIDACI
vzpominka
zkouška sprintu 742.136 KP10,6:1 vačka270/270( pavlíček )
VÍCE O TYPU ŠKODA 136GL
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
Toto vozidlo zažilo nejvíce s TURBO motory, které jezdí v jiných autech a třeba časem zase zažije. Motorů zažilo nemálo...
Karoserie: M1
V roce 2009 mi bylo nabídnuto ujmutí se 120ky, která měla jít na likvidaci.
Vzhledově nic moc, ale při ohledání naprosto zdravá karoserie.
Následovalo - obroušení míst,kde začínala rez a přetření základem + tlumex + dutiny.
Barva červená šípková 8125
Podvozek:
obě nápravy vyztuženy dle L/A
přední pružiny od Tunera2 80kN 200mm
zadní pružiny kyvka + domky vlečka
stabilizátor 20mm od pana Svozila + gumy stabilizátoru od Pemita
nové ložiska a náboje
stavitelné tlumiče GAZ - vrchní uložení předního tlumiče posunuto o 50mm výše, nastavení předek/zadek 10/13
Brzdy:
sériový okruh pro Š130
přední sériové čtyřpísty, chlazené kotouče Brembo, destičky DS2500
zadní brzdiče Octavia 1,8T + kotouče 239mm
Motor: Škoda 120L
Světe div se, ale tento vůz pohání skoro 1200cm3 :)
vyčištěný blok a veškeré součástí funkčního systému
vložky po výbrusu + nové písty 72mm
vahadla C sestavené z Fa+Fe
vačka Chovanec 278/270 zdvih 6,9/6,7
odlehčené písty a ojnice
hlava 120L kompletně upravená - vodítka s guferama, nové ventily, sedla na bezolovo, KP 10,6:1
nový karburátor SEDR 2932 na 120L, trysky dle 120LS
zapalování pouze přes řídící jednotku IMFsoft
mazání Castrol 10W40, Filtr oleje pro Fabii
setrvačník Felicia MPI + přítlačák Felicia 1,6 + lamela serie
alternátor 55A
širokopásmová lambda A/F
čidlo klepání
Převodovka: 5Q SP 4,22
Kola: Minator
KN Minator 5.5J R15 - YOKOHAMA Parada 195/50
Informace
Vmax: 170km/h
0-100: XX s ?
kW/Nm: XX ?
Videa
více o různých pokusech na Youtube jinak zde sériovka .....
- Zrychlení 0-100km/h Skoda120L v úpravě
-video auta v pohybu
Predchozi vuz SKODA 136GL
TENTO VŮZ SE BEHEM DUBNA 2009 PODROBIL TOTÁLNÍ LIKVIDACI
vzpominka
zkouška sprintu 742.136 KP10,6:1 vačka270/270( pavlíček )
VÍCE O TYPU ŠKODA 136GL
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
Dušan / Škoda 120L NR.1 - komentáře:
09:43:33
23.12.2009
23.12.2009
Dušan
-> minno: zinkovane , tentokrat na barvy tak trosku prdim
22:08:38
22.12.2009
22.12.2009
minno
-> Dušan: pekná pedálovka. pedále a konzolu si zinkoval, či to je len náter?
16:52:40
15.12.2009
15.12.2009
Labros
-> Pavel P..: si vůl
16:52:20
15.12.2009
15.12.2009
Pavel P..
-> Labros: příště budeme fotit bez blesku aby byla vidět aspoň silueta auta..
16:50:14
15.12.2009
15.12.2009
Labros
-> Pavel P..: ne jen to dělá takovej rentgenovej snímek
16:44:24
15.12.2009
15.12.2009
Pavel P..
-> Labros: jasně foťák z toho udělá menší rezatici než je...
15:18:28
15.12.2009
15.12.2009
Labros
-> Dušan: ono když se fotí něco bleskem tak to většinou vypadá rezatější než na denním světle - stejně Pavel s Větévkou hudrovali na moji přední nápravu, která vypadá na denním světle docela dobře a s bleskem jsou na ní tradiční podvozkový orezliny.
11:56:55
15.12.2009
15.12.2009
Dušan
-> Pavel P..: mozny to je. ale dutiny uz jsou davno vystrikany. prahy jsou tvrdy jako kamen, takze se nebojim.
09:35:18
15.12.2009
15.12.2009
Pavel P..
-> Dušan: já když koukám na tuhle fotku img.skoda-virt.cz/vase_au
ta_upload/203_2009-11-07_2
1-24-28_1.jpg
tak se mi zdá že i dutina pod tim podelníkem je nějaká rezatá...
tak se mi zdá že i dutina pod tim podelníkem je nějaká rezatá...
09:33:44
15.12.2009
15.12.2009
Labros
-> Pavel P..: ty bys dopad líp, ty bys možná našel ještě dečku, jestli by ji nezabavili cikáni
09:29:01
15.12.2009
15.12.2009
Pavel P..
-> Labros: já se nebojim ale ty bys měl, jinak ti po zimě zustanou u chodníku 4 gumy a hromádka rzi
08:57:57
15.12.2009
15.12.2009
Labros
-> Dušan: No Pavel by to hnedka vzal dráťákem, honem, jinak to tam příští zimu už nenajdeš
20:54:14
14.12.2009
14.12.2009
Dušan
-> Pavel P..: tak u nekoho je jen zrzavej plastizol . Zbytek uz davno zmizel.
20:51:35
14.12.2009
14.12.2009
Pavel P..
-> Dušan: no většinou je plastizol je trošku zrzavej oproti tomu se skrývá pod ním
20:48:42
14.12.2009
14.12.2009
Dušan
-> Labros: zalezi co myslis. Ono v podstate vsechno co tam vidis je povrchova rez. Spis je to zbarvenej plastizol
18:47:31
14.12.2009
14.12.2009
Labros
-> Dušan: Ale nosníky pod.ramen jsou už taky trochu načnutý,co?
10:46:09
13.12.2009
13.12.2009
Dušan
-> Maco666: dle puvodniho majitele ji kazdy rok na dusicky zavreli do garaze a pak vyjela az na jare. Ale poslednich 5let uz stala venku. I tak se s ni nejezdilo.
22:24:58
12.12.2009
12.12.2009
Maco666
ta S120L bola asi garazovana a v zime nejazdena ked je tak zachovali ci? Po takej tuzi asi kazdy skodovkar
20:32:49
12.12.2009
12.12.2009
Vrba
-> Dušan: Celkem se na to těším.Konečně budu mít nějakého kumpána s fabkou motorem.Na jaře bych se asi stavil do Brna se na to všechno podívat,nebo možná i dříve...budu tam ted jezdit na kontroly do úrazovky.
14:11:14
12.12.2009
12.12.2009
Dušan
-> Vrba: motor je odladenej na to, aby se s nim dalo jezdit, ale finalni doladeni na plny vykon bude az na jare. Musim hlavne doladit to zapalovani a karbec.
-> founy16: hneda byla fakt uplne shnila. Ja nezachranuju shnilotiny . Cervena je proti tomu kus jak z fabriky
-> founy16: hneda byla fakt uplne shnila. Ja nezachranuju shnilotiny . Cervena je proti tomu kus jak z fabriky