skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
ŠKODA 120L
Toto vozidlo zažilo nejvíce s TURBO motory, které jezdí v jiných autech a třeba časem zase zažije. Motorů zažilo nemálo...
Karoserie: M1
V roce 2009 mi bylo nabídnuto ujmutí se 120ky, která měla jít na likvidaci.
Vzhledově nic moc, ale při ohledání naprosto zdravá karoserie.
Následovalo - obroušení míst,kde začínala rez a přetření základem + tlumex + dutiny.
Barva červená šípková 8125
Podvozek:
obě nápravy vyztuženy dle L/A
přední pružiny od Tunera2 80kN 200mm
zadní pružiny kyvka + domky vlečka
stabilizátor 20mm od pana Svozila + gumy stabilizátoru od Pemita
nové ložiska a náboje
stavitelné tlumiče GAZ - vrchní uložení předního tlumiče posunuto o 50mm výše, nastavení předek/zadek 10/13
Brzdy:
sériový okruh pro Š130
přední sériové čtyřpísty, chlazené kotouče Brembo, destičky DS2500
zadní brzdiče Octavia 1,8T + kotouče 239mm
Motor: Škoda 120L
Světe div se, ale tento vůz pohání skoro 1200cm3 :)
vyčištěný blok a veškeré součástí funkčního systému
vložky po výbrusu + nové písty 72mm
vahadla C sestavené z Fa+Fe
vačka Chovanec 278/270 zdvih 6,9/6,7
odlehčené písty a ojnice
hlava 120L kompletně upravená - vodítka s guferama, nové ventily, sedla na bezolovo, KP 10,6:1
nový karburátor SEDR 2932 na 120L, trysky dle 120LS
zapalování pouze přes řídící jednotku IMFsoft
mazání Castrol 10W40, Filtr oleje pro Fabii
setrvačník Felicia MPI + přítlačák Felicia 1,6 + lamela serie
alternátor 55A
širokopásmová lambda A/F
čidlo klepání
Převodovka: 5Q SP 4,22
Kola: Minator
KN Minator 5.5J R15 - YOKOHAMA Parada 195/50
Informace
Vmax: 170km/h
0-100: XX s ?
kW/Nm: XX ?
Videa
více o různých pokusech na Youtube jinak zde sériovka .....
- Zrychlení 0-100km/h Skoda120L v úpravě
-video auta v pohybu
Predchozi vuz SKODA 136GL
TENTO VŮZ SE BEHEM DUBNA 2009 PODROBIL TOTÁLNÍ LIKVIDACI
vzpominka
zkouška sprintu 742.136 KP10,6:1 vačka270/270( pavlíček )
VÍCE O TYPU ŠKODA 136GL
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
Toto vozidlo zažilo nejvíce s TURBO motory, které jezdí v jiných autech a třeba časem zase zažije. Motorů zažilo nemálo...
Karoserie: M1
V roce 2009 mi bylo nabídnuto ujmutí se 120ky, která měla jít na likvidaci.
Vzhledově nic moc, ale při ohledání naprosto zdravá karoserie.
Následovalo - obroušení míst,kde začínala rez a přetření základem + tlumex + dutiny.
Barva červená šípková 8125
Podvozek:
obě nápravy vyztuženy dle L/A
přední pružiny od Tunera2 80kN 200mm
zadní pružiny kyvka + domky vlečka
stabilizátor 20mm od pana Svozila + gumy stabilizátoru od Pemita
nové ložiska a náboje
stavitelné tlumiče GAZ - vrchní uložení předního tlumiče posunuto o 50mm výše, nastavení předek/zadek 10/13
Brzdy:
sériový okruh pro Š130
přední sériové čtyřpísty, chlazené kotouče Brembo, destičky DS2500
zadní brzdiče Octavia 1,8T + kotouče 239mm
Motor: Škoda 120L
Světe div se, ale tento vůz pohání skoro 1200cm3 :)
vyčištěný blok a veškeré součástí funkčního systému
vložky po výbrusu + nové písty 72mm
vahadla C sestavené z Fa+Fe
vačka Chovanec 278/270 zdvih 6,9/6,7
odlehčené písty a ojnice
hlava 120L kompletně upravená - vodítka s guferama, nové ventily, sedla na bezolovo, KP 10,6:1
nový karburátor SEDR 2932 na 120L, trysky dle 120LS
zapalování pouze přes řídící jednotku IMFsoft
mazání Castrol 10W40, Filtr oleje pro Fabii
setrvačník Felicia MPI + přítlačák Felicia 1,6 + lamela serie
alternátor 55A
širokopásmová lambda A/F
čidlo klepání
Převodovka: 5Q SP 4,22
Kola: Minator
KN Minator 5.5J R15 - YOKOHAMA Parada 195/50
Informace
Vmax: 170km/h
0-100: XX s ?
kW/Nm: XX ?
Videa
více o různých pokusech na Youtube jinak zde sériovka .....
- Zrychlení 0-100km/h Skoda120L v úpravě
-video auta v pohybu
Predchozi vuz SKODA 136GL
TENTO VŮZ SE BEHEM DUBNA 2009 PODROBIL TOTÁLNÍ LIKVIDACI
vzpominka
zkouška sprintu 742.136 KP10,6:1 vačka270/270( pavlíček )
VÍCE O TYPU ŠKODA 136GL
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
Dušan / Škoda 120L NR.1 - komentáře:
13:22:21
24.11.2006
24.11.2006
Fire
-> Dušan: tak JOhny tu pumpu stihne v pondeli,a v utery ju budem menit !! musime to ten den stihnout, jelikos ve stredu odjizidim !!! OKi ?
19:23:52
23.11.2006
23.11.2006
Medvěd
-> Dušan: Jestli byly jen na přání nevím, ale bylo to dost brutální. Vrtané díry bez utěsnění a zezadu perová podložka co se zakousla do toho kolíčku.
14:00:02
23.11.2006
23.11.2006
Fire
-> Dušan: LPG woe
13:54:43
23.11.2006
23.11.2006
Labros
Já bych to řešil vhodnou přítlačnou pružinou, třeba ventilovou..
11:26:05
23.11.2006
23.11.2006
Johny Death
-> havlik: přilepí ne? :)
23:08:27
22.11.2006
22.11.2006
Dušan
-> havlik: natvrdo pritiskla k LP
23:00:23
22.11.2006
22.11.2006
havlik
-> Dušan: je to možný hlavně jak udělá aby mu nepřeskakovala jehla
22:59:19
22.11.2006
22.11.2006
Dušan
-> havlik: jo tak ten antišok bych chtel videt. to ma zaveseny na pruzinkach ne
22:50:11
22.11.2006
22.11.2006
havlik
-> Dušan: víš jak je přehrávač LP drahej? eště s antishockem do auta
22:48:23
22.11.2006
22.11.2006
Dušan
-> Fire: LP ? to si tam poustis desky ?
21:54:34
22.11.2006
22.11.2006
Fire
-> Dušan: jedejak fík, me hodne naskakalo za LP, HP + kola
21:29:57
22.11.2006
22.11.2006
Dušan
-> Fire: hodne cca 30000 . Ale aspon to jede
14:44:30
22.11.2006
22.11.2006
Fire
kolik uz jsi narval do te tve SHADE???
14:30:48
22.11.2006
22.11.2006
Fire
-> Dušan: tak jsem dnes objel 2 AUTOSTYLY a 600kc v pérdeli . Ale mam konecne ty sametky kolem oken, znak na facko a pak na tu pumpu komplet tesneni a loziska + vrtulku, doufam ze to Johny udela a v sobo to tam nakopem
10:05:01
20.11.2006
20.11.2006
Dušan
-> Johny Death: kus a bez soupat nohama
10:03:34
20.11.2006
20.11.2006
Johny Death
-> Dušan: já si taky myslím že to předchozí majitel otrhal... teda ty lidi sou dneska ale hajzli ... lišty trhat z auta
09:55:14
20.11.2006
20.11.2006
Dušan
-> Dušan: možný je, že je předchozí majitel otrhal protože všechny ty místa jsou lakované sprejem ale nereznou
09:54:24
20.11.2006
20.11.2006
Dušan
-> Johny Death: ty mlč