skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
ŠKODA 120L
Toto vozidlo zažilo nejvíce s TURBO motory, které jezdí v jiných autech a třeba časem zase zažije. Motorů zažilo nemálo...
Karoserie: M1
V roce 2009 mi bylo nabídnuto ujmutí se 120ky, která měla jít na likvidaci.
Vzhledově nic moc, ale při ohledání naprosto zdravá karoserie.
Následovalo - obroušení míst,kde začínala rez a přetření základem + tlumex + dutiny.
Barva červená šípková 8125
Podvozek:
obě nápravy vyztuženy dle L/A
přední pružiny od Tunera2 80kN 200mm
zadní pružiny kyvka + domky vlečka
stabilizátor 20mm od pana Svozila + gumy stabilizátoru od Pemita
nové ložiska a náboje
stavitelné tlumiče GAZ - vrchní uložení předního tlumiče posunuto o 50mm výše, nastavení předek/zadek 10/13
Brzdy:
sériový okruh pro Š130
přední sériové čtyřpísty, chlazené kotouče Brembo, destičky DS2500
zadní brzdiče Octavia 1,8T + kotouče 239mm
Motor: Škoda 120L
Světe div se, ale tento vůz pohání skoro 1200cm3 :)
vyčištěný blok a veškeré součástí funkčního systému
vložky po výbrusu + nové písty 72mm
vahadla C sestavené z Fa+Fe
vačka Chovanec 278/270 zdvih 6,9/6,7
odlehčené písty a ojnice
hlava 120L kompletně upravená - vodítka s guferama, nové ventily, sedla na bezolovo, KP 10,6:1
nový karburátor SEDR 2932 na 120L, trysky dle 120LS
zapalování pouze přes řídící jednotku IMFsoft
mazání Castrol 10W40, Filtr oleje pro Fabii
setrvačník Felicia MPI + přítlačák Felicia 1,6 + lamela serie
alternátor 55A
širokopásmová lambda A/F
čidlo klepání
Převodovka: 5Q SP 4,22
Kola: Minator
KN Minator 5.5J R15 - YOKOHAMA Parada 195/50
Informace
Vmax: 170km/h
0-100: XX s ?
kW/Nm: XX ?
Videa
více o různých pokusech na Youtube jinak zde sériovka .....
- Zrychlení 0-100km/h Skoda120L v úpravě
-video auta v pohybu
Predchozi vuz SKODA 136GL
TENTO VŮZ SE BEHEM DUBNA 2009 PODROBIL TOTÁLNÍ LIKVIDACI
vzpominka
zkouška sprintu 742.136 KP10,6:1 vačka270/270( pavlíček )
VÍCE O TYPU ŠKODA 136GL
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
Toto vozidlo zažilo nejvíce s TURBO motory, které jezdí v jiných autech a třeba časem zase zažije. Motorů zažilo nemálo...
Karoserie: M1
V roce 2009 mi bylo nabídnuto ujmutí se 120ky, která měla jít na likvidaci.
Vzhledově nic moc, ale při ohledání naprosto zdravá karoserie.
Následovalo - obroušení míst,kde začínala rez a přetření základem + tlumex + dutiny.
Barva červená šípková 8125
Podvozek:
obě nápravy vyztuženy dle L/A
přední pružiny od Tunera2 80kN 200mm
zadní pružiny kyvka + domky vlečka
stabilizátor 20mm od pana Svozila + gumy stabilizátoru od Pemita
nové ložiska a náboje
stavitelné tlumiče GAZ - vrchní uložení předního tlumiče posunuto o 50mm výše, nastavení předek/zadek 10/13
Brzdy:
sériový okruh pro Š130
přední sériové čtyřpísty, chlazené kotouče Brembo, destičky DS2500
zadní brzdiče Octavia 1,8T + kotouče 239mm
Motor: Škoda 120L
Světe div se, ale tento vůz pohání skoro 1200cm3 :)
vyčištěný blok a veškeré součástí funkčního systému
vložky po výbrusu + nové písty 72mm
vahadla C sestavené z Fa+Fe
vačka Chovanec 278/270 zdvih 6,9/6,7
odlehčené písty a ojnice
hlava 120L kompletně upravená - vodítka s guferama, nové ventily, sedla na bezolovo, KP 10,6:1
nový karburátor SEDR 2932 na 120L, trysky dle 120LS
zapalování pouze přes řídící jednotku IMFsoft
mazání Castrol 10W40, Filtr oleje pro Fabii
setrvačník Felicia MPI + přítlačák Felicia 1,6 + lamela serie
alternátor 55A
širokopásmová lambda A/F
čidlo klepání
Převodovka: 5Q SP 4,22
Kola: Minator
KN Minator 5.5J R15 - YOKOHAMA Parada 195/50
Informace
Vmax: 170km/h
0-100: XX s ?
kW/Nm: XX ?
Videa
více o různých pokusech na Youtube jinak zde sériovka .....
- Zrychlení 0-100km/h Skoda120L v úpravě
-video auta v pohybu
Predchozi vuz SKODA 136GL
TENTO VŮZ SE BEHEM DUBNA 2009 PODROBIL TOTÁLNÍ LIKVIDACI
vzpominka
zkouška sprintu 742.136 KP10,6:1 vačka270/270( pavlíček )
VÍCE O TYPU ŠKODA 136GL
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
Dušan / Škoda 120L NR.1 - komentáře:
09:00:48
08.11.2006
08.11.2006
Johny Death
-> Dušan: ja ho chcu skusilt jak by i to jelo s tim karbem.
08:58:15
08.11.2006
08.11.2006
Dušan
-> Johny Death: jen tak. SEDR 136 neni jen tak na pokusy
08:29:47
08.11.2006
08.11.2006
Johny Death
-> Dušan: co je lamo co se směješ? :-D
07:18:13
08.11.2006
08.11.2006
Dušan
-> Johny Death:
02:32:06
08.11.2006
08.11.2006
Johny Death
-> Dušan: počíš me ho na experiment?
22:50:12
07.11.2006
07.11.2006
Dušan
-> Piston: no kdyz jsme u toho tak ten stary puvodni mam. ale nekde byl zacpany protoze nefungoval volnobeh a me se to nechtelo resit
18:18:13
07.11.2006
07.11.2006
havlik
-> Piston: zrovna je tu jeden v inzerci
18:13:05
07.11.2006
07.11.2006
Piston
-> Dušan: Bál jsem se, že to řekneš, tam jsem začal svoji tour po mototechnach. No co se dá dělat...asi přejdu na tour po vrakovištích...kolem celého
13:21:22
07.11.2006
07.11.2006
Dušan
-> Piston: jo to asi bude pravda. je mozny ze se nekde vali jeste v nejake mototechne dalsi ale tomu uz moc neverim. Jinak jsem ho koupil v Brne v normlani mototechne Autostyl
12:08:52
07.11.2006
07.11.2006
Piston
-> Dušan: Jen otázečku: Kde a kdy si sehnal toho svého miláčka (čti karburátor 136) - s tim poslednim v ČR jsi měl asi pravdu.
22:20:36
05.11.2006
05.11.2006
Dušan
-> tomapa:
22:02:12
05.11.2006
05.11.2006
tomapa
-> Dušan: když nebuseš jezdit jako Dušan tak to bude dobrý
21:56:47
05.11.2006
05.11.2006
Dušan
-> tomapa: no jak bych to rekl. nejaky OR34 to jisti uz jsou tam ale nejak to prestalo sedet
21:54:38
05.11.2006
05.11.2006
tomapa
-> Dušan: tak co už máš zimní papučky či ne?
21:52:53
05.11.2006
05.11.2006
Karel.
-> Dušan: ty jo!!!fakt krsná jen tak dál!!!
21:43:04
05.11.2006
05.11.2006
Dušan
-> Targa: diky
19:37:29
05.11.2006
05.11.2006
Targa
vypadá moc pěkně jen tak dál
16:23:04
30.10.2006
30.10.2006
Dušan
-> Labros: dneska u me byl tak nevim. nic nerikal
13:33:41
30.10.2006
30.10.2006
Labros
-> Johny Death: ok dq
13:05:31
30.10.2006
30.10.2006
Johny Death
-> Labros: nevim napišu mu.