skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
ŠKODA 120L
Toto vozidlo zažilo nejvíce s TURBO motory, které jezdí v jiných autech a třeba časem zase zažije. Motorů zažilo nemálo...
Karoserie: M1
V roce 2009 mi bylo nabídnuto ujmutí se 120ky, která měla jít na likvidaci.
Vzhledově nic moc, ale při ohledání naprosto zdravá karoserie.
Následovalo - obroušení míst,kde začínala rez a přetření základem + tlumex + dutiny.
Barva červená šípková 8125
Podvozek:
obě nápravy vyztuženy dle L/A
přední pružiny od Tunera2 80kN 200mm
zadní pružiny kyvka + domky vlečka
stabilizátor 20mm od pana Svozila + gumy stabilizátoru od Pemita
nové ložiska a náboje
stavitelné tlumiče GAZ - vrchní uložení předního tlumiče posunuto o 50mm výše, nastavení předek/zadek 10/13
Brzdy:
sériový okruh pro Š130
přední sériové čtyřpísty, chlazené kotouče Brembo, destičky DS2500
zadní brzdiče Octavia 1,8T + kotouče 239mm
Motor: Škoda 120L
Světe div se, ale tento vůz pohání skoro 1200cm3 :)
vyčištěný blok a veškeré součástí funkčního systému
vložky po výbrusu + nové písty 72mm
vahadla C sestavené z Fa+Fe
vačka Chovanec 278/270 zdvih 6,9/6,7
odlehčené písty a ojnice
hlava 120L kompletně upravená - vodítka s guferama, nové ventily, sedla na bezolovo, KP 10,6:1
nový karburátor SEDR 2932 na 120L, trysky dle 120LS
zapalování pouze přes řídící jednotku IMFsoft
mazání Castrol 10W40, Filtr oleje pro Fabii
setrvačník Felicia MPI + přítlačák Felicia 1,6 + lamela serie
alternátor 55A
širokopásmová lambda A/F
čidlo klepání
Převodovka: 5Q SP 4,22
Kola: Minator
KN Minator 5.5J R15 - YOKOHAMA Parada 195/50
Informace
Vmax: 170km/h
0-100: XX s ?
kW/Nm: XX ?
Videa
více o různých pokusech na Youtube jinak zde sériovka .....
- Zrychlení 0-100km/h Skoda120L v úpravě
-video auta v pohybu
Predchozi vuz SKODA 136GL
TENTO VŮZ SE BEHEM DUBNA 2009 PODROBIL TOTÁLNÍ LIKVIDACI
vzpominka
zkouška sprintu 742.136 KP10,6:1 vačka270/270( pavlíček )
VÍCE O TYPU ŠKODA 136GL
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
Toto vozidlo zažilo nejvíce s TURBO motory, které jezdí v jiných autech a třeba časem zase zažije. Motorů zažilo nemálo...
Karoserie: M1
V roce 2009 mi bylo nabídnuto ujmutí se 120ky, která měla jít na likvidaci.
Vzhledově nic moc, ale při ohledání naprosto zdravá karoserie.
Následovalo - obroušení míst,kde začínala rez a přetření základem + tlumex + dutiny.
Barva červená šípková 8125
Podvozek:
obě nápravy vyztuženy dle L/A
přední pružiny od Tunera2 80kN 200mm
zadní pružiny kyvka + domky vlečka
stabilizátor 20mm od pana Svozila + gumy stabilizátoru od Pemita
nové ložiska a náboje
stavitelné tlumiče GAZ - vrchní uložení předního tlumiče posunuto o 50mm výše, nastavení předek/zadek 10/13
Brzdy:
sériový okruh pro Š130
přední sériové čtyřpísty, chlazené kotouče Brembo, destičky DS2500
zadní brzdiče Octavia 1,8T + kotouče 239mm
Motor: Škoda 120L
Světe div se, ale tento vůz pohání skoro 1200cm3 :)
vyčištěný blok a veškeré součástí funkčního systému
vložky po výbrusu + nové písty 72mm
vahadla C sestavené z Fa+Fe
vačka Chovanec 278/270 zdvih 6,9/6,7
odlehčené písty a ojnice
hlava 120L kompletně upravená - vodítka s guferama, nové ventily, sedla na bezolovo, KP 10,6:1
nový karburátor SEDR 2932 na 120L, trysky dle 120LS
zapalování pouze přes řídící jednotku IMFsoft
mazání Castrol 10W40, Filtr oleje pro Fabii
setrvačník Felicia MPI + přítlačák Felicia 1,6 + lamela serie
alternátor 55A
širokopásmová lambda A/F
čidlo klepání
Převodovka: 5Q SP 4,22
Kola: Minator
KN Minator 5.5J R15 - YOKOHAMA Parada 195/50
Informace
Vmax: 170km/h
0-100: XX s ?
kW/Nm: XX ?
Videa
více o různých pokusech na Youtube jinak zde sériovka .....
- Zrychlení 0-100km/h Skoda120L v úpravě
-video auta v pohybu
Predchozi vuz SKODA 136GL
TENTO VŮZ SE BEHEM DUBNA 2009 PODROBIL TOTÁLNÍ LIKVIDACI
vzpominka
zkouška sprintu 742.136 KP10,6:1 vačka270/270( pavlíček )
VÍCE O TYPU ŠKODA 136GL
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
Dušan / Škoda 120L NR.1 - komentáře:
20:57:51
22.01.2012
22.01.2012
Dušan
-> minno: snih neni tak jsem jezdil a pak umyl na wapce. Stacit mi to nebude, co ti mam povidat. Proto je dalsi krok to narvat na 1,4 , ale myslim, ze mi to chvilku vydzi.
20:44:51
22.01.2012
22.01.2012
minno
-> Dušan: Wau, nejako to tu nestíham sledovať, a ty si to už medzičasom aj spojazdnil :-) Paráda. V Brne nemáte sneh, nasolené hnusné cesty? Som zvedavý na tvoje pocity po konečnom doladení. myslíš, že ti to už bude stačiť?
19:02:38
22.01.2012
22.01.2012
Dušan
-> Karel.: pretlakovej ventil co dela psssst muze odfouknout nejen pred turbo, ale i do vany viy jedna hadice. Tam by mel byt jednocestny ventil at to muze jit jen pred turbo.
18:56:48
22.01.2012
22.01.2012
Karel.
-> Dušan: co ti tam chybí za ventil a kde?
18:52:28
22.01.2012
22.01.2012
Dušan
-> Karel.: kšááá
Suma sumárum, dneska jsem to sprovoznil komplet a najezdil cca 60km. Prvni dojmy jsou fajn. Motor ma opravdu kroutak uz nekde okolo 2500ot. Tahne to na vsechny kvalty vcelku pekne. Na to, ze je spodek obyc 135ka tak se to vykonove vyrovnava Fabii co mam. Ovsem ne kroutakem. Ted uz se bude jen doladovat a predpokladam, ze najdu hromadu nedostatku co se doresi.
-> R@ZOR: ja to prevzal z Octavie co mam, ale jeste me tam chybi jeden ventil coz jsem si nevsiml a pak mi to haze olej pres merku .
Ale motor jsem nesetril a zatim funguje.
Suma sumárum, dneska jsem to sprovoznil komplet a najezdil cca 60km. Prvni dojmy jsou fajn. Motor ma opravdu kroutak uz nekde okolo 2500ot. Tahne to na vsechny kvalty vcelku pekne. Na to, ze je spodek obyc 135ka tak se to vykonove vyrovnava Fabii co mam. Ovsem ne kroutakem. Ted uz se bude jen doladovat a predpokladam, ze najdu hromadu nedostatku co se doresi.
-> R@ZOR: ja to prevzal z Octavie co mam, ale jeste me tam chybi jeden ventil coz jsem si nevsiml a pak mi to haze olej pres merku .
Ale motor jsem nesetril a zatim funguje.
18:32:57
22.01.2012
22.01.2012
Karel.
No čeká tady nějakej komentář
18:26:25
22.01.2012
22.01.2012
Tomášš
-> Dušan: přesně tak potichu ale rychle
16:17:24
22.01.2012
22.01.2012
R@ZOR
Parada ;-) Jen se mi nezda to odvetravani ventil. vika jde k blow off ventilu? Nebo jen klame fotka? A pokud je to opravdu bov, tak by mel odfukovat nekam pred ic, ne?
13:43:17
22.01.2012
22.01.2012
Čokin
Dušan 22.01.12 11:46:08 napsal: → Vrba: to ne, ale nepotrebuju vynikat az tak moc. Spis ten prvni pohled nemusi jit videt. Co je pod kapotou je neco jinyho. Zbytek auta je legalni
Tak to máme skoro stejně
Tak to máme skoro stejně
11:50:48
22.01.2012
22.01.2012
Voplik
-> Dušan: správně,po kapotou našlapat a vzhled nechat tak nejak serii,to se mi libí
11:49:34
22.01.2012
22.01.2012
Dušan
-> škodec: no cement
11:47:34
22.01.2012
22.01.2012
škodec
-> Dušan: aj kola?
11:46:08
22.01.2012
22.01.2012
Dušan
-> Vrba: to ne, ale nepotrebuju vynikat az tak moc. Spis ten prvni pohled nemusi jit videt. Co je pod kapotou je neco jinyho. Zbytek auta je legalni
11:42:47
22.01.2012
22.01.2012
Vrba
-> Dušan: V pohodě,jsem se jen ptal.Ono škodovka stejně normální tichý auto,co zapadne do mětského provozu,už asi nikdy nebude.Kor s takovym motorem pochybuju,že s tím budeš jezdit 105kově.
11:32:06
22.01.2012
22.01.2012
Dušan
-> Vrba: ja nevim jak ty, ale ja nepotrebuju jit videt pri kazde jizde mestem. Chci mit normalni tichy auto. Navic se ten vyfuk zpracuje tak, aby nebyl videt.
11:21:50
22.01.2012
22.01.2012
Vrba
-> Dušan: Proc tam davas ten obludnej výfuk a nenapojíš to na ten příčnej tlumič? Vypadalo by to určitě líp a na funkci by se to nemělo nijak podepsat,ne?
08:55:28
22.01.2012
22.01.2012
Tunerláďa #2 - zrušená registrace
-> Dušan: tu wb lambdu si kup, je to super věc... doporucuju LC-1 innovate motorsports... asi nejlevneji (vcetne dopravy) je (byvala) na k-data.org ... vyjde to kolem 5t + budík asi za 15kil, ale mas jistou zaruku kvality, innovate dela vyborne
23:41:05
21.01.2012
21.01.2012
Kurier Grobar
-> Dušan:
23:39:05
21.01.2012
21.01.2012
Dušan
-> Kurier Grobar: nenaplnilo to moje požadavky
23:38:19
21.01.2012
21.01.2012
Dušan
-> Urbi: ted bych tu lambdu potřeboval . Brzdit by to mělo normálně. Bři brzdění motorem vzniká v sání klasicky podtlak. Spolehlivost si nedokážu představit, ale předpokládám, že se něco posere.