
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
ŠKODA 120L
Toto vozidlo zažilo nejvíce s TURBO motory, které jezdí v jiných autech a třeba časem zase zažije. Motorů zažilo nemálo...
Karoserie: M1
V roce 2009 mi bylo nabídnuto ujmutí se 120ky, která měla jít na likvidaci.
Vzhledově nic moc, ale při ohledání naprosto zdravá karoserie.
Následovalo - obroušení míst,kde začínala rez a přetření základem + tlumex + dutiny.
Barva červená šípková 8125
Podvozek:
obě nápravy vyztuženy dle L/A
přední pružiny od Tunera2 80kN 200mm
zadní pružiny kyvka + domky vlečka
stabilizátor 20mm od pana Svozila + gumy stabilizátoru od Pemita
nové ložiska a náboje
stavitelné tlumiče GAZ - vrchní uložení předního tlumiče posunuto o 50mm výše, nastavení předek/zadek 10/13
Brzdy:
sériový okruh pro Š130
přední sériové čtyřpísty, chlazené kotouče Brembo, destičky DS2500
zadní brzdiče Octavia 1,8T + kotouče 239mm
Motor: Škoda 120L
Světe div se, ale tento vůz pohání skoro 1200cm3 :)
vyčištěný blok a veškeré součástí funkčního systému
vložky po výbrusu + nové písty 72mm
vahadla C sestavené z Fa+Fe
vačka Chovanec 278/270 zdvih 6,9/6,7
odlehčené písty a ojnice
hlava 120L kompletně upravená - vodítka s guferama, nové ventily, sedla na bezolovo, KP 10,6:1
nový karburátor SEDR 2932 na 120L, trysky dle 120LS
zapalování pouze přes řídící jednotku IMFsoft
mazání Castrol 10W40, Filtr oleje pro Fabii
setrvačník Felicia MPI + přítlačák Felicia 1,6 + lamela serie
alternátor 55A
širokopásmová lambda A/F
čidlo klepání
Převodovka: 5Q SP 4,22
Kola: Minator
KN Minator 5.5J R15 - YOKOHAMA Parada 195/50
Informace
Vmax: 170km/h
0-100: XX s ?
kW/Nm: XX ?
Videa
více o různých pokusech na Youtube jinak zde sériovka .....
- Zrychlení 0-100km/h Skoda120L v úpravě
-video auta v pohybu
Predchozi vuz SKODA 136GL
TENTO VŮZ SE BEHEM DUBNA 2009 PODROBIL TOTÁLNÍ LIKVIDACI
vzpominka
zkouška sprintu 742.136 KP10,6:1 vačka270/270( pavlíček )
VÍCE O TYPU ŠKODA 136GL
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
Toto vozidlo zažilo nejvíce s TURBO motory, které jezdí v jiných autech a třeba časem zase zažije. Motorů zažilo nemálo...
Karoserie: M1
V roce 2009 mi bylo nabídnuto ujmutí se 120ky, která měla jít na likvidaci.
Vzhledově nic moc, ale při ohledání naprosto zdravá karoserie.
Následovalo - obroušení míst,kde začínala rez a přetření základem + tlumex + dutiny.
Barva červená šípková 8125
Podvozek:
obě nápravy vyztuženy dle L/A
přední pružiny od Tunera2 80kN 200mm
zadní pružiny kyvka + domky vlečka
stabilizátor 20mm od pana Svozila + gumy stabilizátoru od Pemita
nové ložiska a náboje
stavitelné tlumiče GAZ - vrchní uložení předního tlumiče posunuto o 50mm výše, nastavení předek/zadek 10/13
Brzdy:
sériový okruh pro Š130
přední sériové čtyřpísty, chlazené kotouče Brembo, destičky DS2500
zadní brzdiče Octavia 1,8T + kotouče 239mm
Motor: Škoda 120L
Světe div se, ale tento vůz pohání skoro 1200cm3 :)
vyčištěný blok a veškeré součástí funkčního systému
vložky po výbrusu + nové písty 72mm
vahadla C sestavené z Fa+Fe
vačka Chovanec 278/270 zdvih 6,9/6,7
odlehčené písty a ojnice
hlava 120L kompletně upravená - vodítka s guferama, nové ventily, sedla na bezolovo, KP 10,6:1
nový karburátor SEDR 2932 na 120L, trysky dle 120LS
zapalování pouze přes řídící jednotku IMFsoft
mazání Castrol 10W40, Filtr oleje pro Fabii
setrvačník Felicia MPI + přítlačák Felicia 1,6 + lamela serie
alternátor 55A
širokopásmová lambda A/F
čidlo klepání
Převodovka: 5Q SP 4,22
Kola: Minator
KN Minator 5.5J R15 - YOKOHAMA Parada 195/50
Informace
Vmax: 170km/h
0-100: XX s ?
kW/Nm: XX ?
Videa
více o různých pokusech na Youtube jinak zde sériovka .....
- Zrychlení 0-100km/h Skoda120L v úpravě
-video auta v pohybu
Predchozi vuz SKODA 136GL
TENTO VŮZ SE BEHEM DUBNA 2009 PODROBIL TOTÁLNÍ LIKVIDACI
vzpominka
zkouška sprintu 742.136 KP10,6:1 vačka270/270( pavlíček )
VÍCE O TYPU ŠKODA 136GL
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
Dušan / Škoda 120L NR.1 - komentáře:
-> minno: snih neni tak jsem jezdil a pak umyl na wapce. Stacit mi to nebude, co ti mam povidat. Proto je dalsi krok to narvat na 1,4
, ale myslim, ze mi to chvilku vydzi.

-> Dušan: Wau, nejako to tu nestíham sledovať, a ty si to už medzičasom aj spojazdnil :-) Paráda. V Brne nemáte sneh, nasolené hnusné cesty? Som zvedavý na tvoje pocity po konečnom doladení. myslíš, že ti to už bude stačiť?

-> Karel.: pretlakovej ventil co dela psssst muze odfouknout nejen pred turbo, ale i do vany viy jedna hadice. Tam by mel byt jednocestny ventil at to muze jit jen pred turbo.
-> Dušan: co ti tam chybí za ventil a kde?
-> Karel.: kšááá
Suma sumárum, dneska jsem to sprovoznil komplet a najezdil cca 60km. Prvni dojmy jsou fajn. Motor ma opravdu kroutak uz nekde okolo 2500ot. Tahne to na vsechny kvalty vcelku pekne. Na to, ze je spodek obyc 135ka tak se to vykonove vyrovnava Fabii co mam. Ovsem ne kroutakem. Ted uz se bude jen doladovat a predpokladam, ze najdu hromadu nedostatku co se doresi.
-> R@ZOR: ja to prevzal z Octavie co mam, ale jeste me tam chybi jeden ventil coz jsem si nevsiml a pak mi to haze olej pres merku
.
Ale motor jsem nesetril a zatim funguje.
Suma sumárum, dneska jsem to sprovoznil komplet a najezdil cca 60km. Prvni dojmy jsou fajn. Motor ma opravdu kroutak uz nekde okolo 2500ot. Tahne to na vsechny kvalty vcelku pekne. Na to, ze je spodek obyc 135ka tak se to vykonove vyrovnava Fabii co mam. Ovsem ne kroutakem. Ted uz se bude jen doladovat a predpokladam, ze najdu hromadu nedostatku co se doresi.
-> R@ZOR: ja to prevzal z Octavie co mam, ale jeste me tam chybi jeden ventil coz jsem si nevsiml a pak mi to haze olej pres merku

Ale motor jsem nesetril a zatim funguje.

No čeká tady nějakej komentář

-> Dušan: přesně tak potichu ale rychle

Parada ;-) Jen se mi nezda to odvetravani ventil. vika jde k blow off ventilu? Nebo jen klame fotka? A pokud je to opravdu bov, tak by mel odfukovat nekam pred ic, ne?
Dušan 22.01.12 11:46:08 napsal: → Vrba: to ne, ale nepotrebuju vynikat az tak moc. Spis ten prvni pohled nemusi jit videt. Co je pod kapotou je neco jinyho. Zbytek auta je legalni 
Tak to máme skoro stejně


Tak to máme skoro stejně



-> Dušan: správně,po kapotou našlapat a vzhled nechat tak nejak serii,to se mi libí

-> škodec: no cement 

-> Dušan: aj kola?
-> Vrba: to ne, ale nepotrebuju vynikat az tak moc. Spis ten prvni pohled nemusi jit videt. Co je pod kapotou je neco jinyho. Zbytek auta je legalni 

-> Dušan: V pohodě,jsem se jen ptal.Ono škodovka stejně normální tichý auto,co zapadne do mětského provozu,už asi nikdy nebude.Kor s takovym motorem pochybuju,že s tím budeš jezdit 105kově.
-> Vrba: ja nevim jak ty, ale ja nepotrebuju jit videt pri kazde jizde mestem. Chci mit normalni tichy auto. Navic se ten vyfuk zpracuje tak, aby nebyl videt.
-> Dušan: Proc tam davas ten obludnej výfuk a nenapojíš to na ten příčnej tlumič? Vypadalo by to určitě líp a na funkci by se to nemělo nijak podepsat,ne?
-> Dušan: tu wb lambdu si kup, je to super věc... doporucuju LC-1 innovate motorsports... asi nejlevneji (vcetne dopravy) je (byvala) na k-data.org ... vyjde to kolem 5t + budík asi za 15kil, ale mas jistou zaruku kvality, innovate dela vyborne 

-> Dušan:




-> Kurier Grobar: nenaplnilo to moje požadavky 

-> Urbi: ted bych tu lambdu potřeboval
. Brzdit by to mělo normálně. Bři brzdění motorem vzniká v sání klasicky podtlak. Spolehlivost si nedokážu představit, ale předpokládám, že se něco posere.
