skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
ŠKODA 120L
Toto vozidlo zažilo nejvíce s TURBO motory, které jezdí v jiných autech a třeba časem zase zažije. Motorů zažilo nemálo...
Karoserie: M1
V roce 2009 mi bylo nabídnuto ujmutí se 120ky, která měla jít na likvidaci.
Vzhledově nic moc, ale při ohledání naprosto zdravá karoserie.
Následovalo - obroušení míst,kde začínala rez a přetření základem + tlumex + dutiny.
Barva červená šípková 8125
Podvozek:
obě nápravy vyztuženy dle L/A
přední pružiny od Tunera2 80kN 200mm
zadní pružiny kyvka + domky vlečka
stabilizátor 20mm od pana Svozila + gumy stabilizátoru od Pemita
nové ložiska a náboje
stavitelné tlumiče GAZ - vrchní uložení předního tlumiče posunuto o 50mm výše, nastavení předek/zadek 10/13
Brzdy:
sériový okruh pro Š130
přední sériové čtyřpísty, chlazené kotouče Brembo, destičky DS2500
zadní brzdiče Octavia 1,8T + kotouče 239mm
Motor: Škoda 120L
Světe div se, ale tento vůz pohání skoro 1200cm3 :)
vyčištěný blok a veškeré součástí funkčního systému
vložky po výbrusu + nové písty 72mm
vahadla C sestavené z Fa+Fe
vačka Chovanec 278/270 zdvih 6,9/6,7
odlehčené písty a ojnice
hlava 120L kompletně upravená - vodítka s guferama, nové ventily, sedla na bezolovo, KP 10,6:1
nový karburátor SEDR 2932 na 120L, trysky dle 120LS
zapalování pouze přes řídící jednotku IMFsoft
mazání Castrol 10W40, Filtr oleje pro Fabii
setrvačník Felicia MPI + přítlačák Felicia 1,6 + lamela serie
alternátor 55A
širokopásmová lambda A/F
čidlo klepání
Převodovka: 5Q SP 4,22
Kola: Minator
KN Minator 5.5J R15 - YOKOHAMA Parada 195/50
Informace
Vmax: 170km/h
0-100: XX s ?
kW/Nm: XX ?
Videa
více o různých pokusech na Youtube jinak zde sériovka .....
- Zrychlení 0-100km/h Skoda120L v úpravě
-video auta v pohybu
Predchozi vuz SKODA 136GL
TENTO VŮZ SE BEHEM DUBNA 2009 PODROBIL TOTÁLNÍ LIKVIDACI
vzpominka
zkouška sprintu 742.136 KP10,6:1 vačka270/270( pavlíček )
VÍCE O TYPU ŠKODA 136GL
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
Toto vozidlo zažilo nejvíce s TURBO motory, které jezdí v jiných autech a třeba časem zase zažije. Motorů zažilo nemálo...
Karoserie: M1
V roce 2009 mi bylo nabídnuto ujmutí se 120ky, která měla jít na likvidaci.
Vzhledově nic moc, ale při ohledání naprosto zdravá karoserie.
Následovalo - obroušení míst,kde začínala rez a přetření základem + tlumex + dutiny.
Barva červená šípková 8125
Podvozek:
obě nápravy vyztuženy dle L/A
přední pružiny od Tunera2 80kN 200mm
zadní pružiny kyvka + domky vlečka
stabilizátor 20mm od pana Svozila + gumy stabilizátoru od Pemita
nové ložiska a náboje
stavitelné tlumiče GAZ - vrchní uložení předního tlumiče posunuto o 50mm výše, nastavení předek/zadek 10/13
Brzdy:
sériový okruh pro Š130
přední sériové čtyřpísty, chlazené kotouče Brembo, destičky DS2500
zadní brzdiče Octavia 1,8T + kotouče 239mm
Motor: Škoda 120L
Světe div se, ale tento vůz pohání skoro 1200cm3 :)
vyčištěný blok a veškeré součástí funkčního systému
vložky po výbrusu + nové písty 72mm
vahadla C sestavené z Fa+Fe
vačka Chovanec 278/270 zdvih 6,9/6,7
odlehčené písty a ojnice
hlava 120L kompletně upravená - vodítka s guferama, nové ventily, sedla na bezolovo, KP 10,6:1
nový karburátor SEDR 2932 na 120L, trysky dle 120LS
zapalování pouze přes řídící jednotku IMFsoft
mazání Castrol 10W40, Filtr oleje pro Fabii
setrvačník Felicia MPI + přítlačák Felicia 1,6 + lamela serie
alternátor 55A
širokopásmová lambda A/F
čidlo klepání
Převodovka: 5Q SP 4,22
Kola: Minator
KN Minator 5.5J R15 - YOKOHAMA Parada 195/50
Informace
Vmax: 170km/h
0-100: XX s ?
kW/Nm: XX ?
Videa
více o různých pokusech na Youtube jinak zde sériovka .....
- Zrychlení 0-100km/h Skoda120L v úpravě
-video auta v pohybu
Predchozi vuz SKODA 136GL
TENTO VŮZ SE BEHEM DUBNA 2009 PODROBIL TOTÁLNÍ LIKVIDACI
vzpominka
zkouška sprintu 742.136 KP10,6:1 vačka270/270( pavlíček )
VÍCE O TYPU ŠKODA 136GL
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
Dušan / Škoda 120L NR.1 - komentáře:
08:30:24
07.09.2011
07.09.2011
Karel.
-> Dušan: no vidíš, ty budeš měnit píst a já ještě nemám ložisko a osoustruženou mrkev, ani nevím jestli to stihnu
08:19:10
07.09.2011
07.09.2011
Dušan
-> Karel.: dal jsem jinej karbec tak ze to davam na to, ale jelo to krasne . Nezbyva niz nez vymenit a jedeme dal, jen me sere ze ted
08:17:54
07.09.2011
07.09.2011
MOLSO
-> Dušan: no do ...
08:06:00
07.09.2011
07.09.2011
Karel.
-> Dušan: na fábce? ty vole tam musí být už fakt blbě nastavenej předstih nebo bohatost to enní možný A pak, že mně praskaj písty
08:03:45
07.09.2011
07.09.2011
Dušan
uz zase se posral motor vypada to ze praskl pist a to jsem mel jet dneska na brzdu Doted to jezdilo 5t km ja vino.
12:48:32
06.09.2011
06.09.2011
Dušan
-> Čokin: 1500 fabrika
11:41:37
06.09.2011
06.09.2011
Čokin
-> Dušan: Co to máš za fešný blok? To je nějaký prototyp, nebo je to nějaký přechod z feldy na fábku? 1500ka je to už z fabryky nebo to někdo vrtal??
23:33:18
05.09.2011
05.09.2011
Dušan
-> palinator: uz jsem to projizdel a s plnym to jede moc pekne. Kdyz jedu s lehkosti tak to pocukava, ale jeste to musim procistit a vymenit jedno tesneni.
23:28:34
05.09.2011
05.09.2011
palinator
-> Dušan:
A nemůže se ti taky stát, že místo toho, aby to jelo "hned", to nepojede vůbec?
A nemůže se ti taky stát, že místo toho, aby to jelo "hned", to nepojede vůbec?
22:40:39
04.09.2011
04.09.2011
Dušan
-> palinator: potrebuju aby to jelo hned a ne az s podtlakem
22:28:46
04.09.2011
04.09.2011
palinator
Není mechanické otvírání 2.k. trochu krok zpátky oproti dejme tomu vyladěnému podtlakovému ovládání?
11:14:43
02.09.2011
02.09.2011
Dušan
-> radekp: v ramci uprav proc ne
11:10:36
02.09.2011
02.09.2011
radekp
tady se někdo nebojí do toho říznout, teda spíš vrtnout
10:53:23
02.09.2011
02.09.2011
Dušan
-> Milos: jj kola jsou klasika 4x130
10:33:18
02.09.2011
02.09.2011
Milos
ty kola su roztec 130? inak pasnu k autu paradne..no a aj terke svedcia tie tmave vlasy a strih,,, aj k tomu cernemu stropu :-)
09:44:46
02.09.2011
02.09.2011
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Dušan 02.09.11 09:25:07: Palec nahoru
09:29:36
02.09.2011
02.09.2011
Karel.
-> Dušan: no jo mám málo času a jsem línej ale už mám doma facetku, takže snad ho dneska nažvejknu Možná dám i pružiny okruhový
09:25:07
02.09.2011
02.09.2011
Dušan
-> minno: jsem to stihl kdyz byla v praci
09:16:56
02.09.2011
02.09.2011
minno
-> Dušan: pani manželka musí mať radosť
09:15:04
02.09.2011
02.09.2011
Dušan
-> Karel.: ja nedelam veci cely tyden ale celou hodinu