skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
ŠKODA 120L
Toto vozidlo zažilo nejvíce s TURBO motory, které jezdí v jiných autech a třeba časem zase zažije. Motorů zažilo nemálo...
Karoserie: M1
V roce 2009 mi bylo nabídnuto ujmutí se 120ky, která měla jít na likvidaci.
Vzhledově nic moc, ale při ohledání naprosto zdravá karoserie.
Následovalo - obroušení míst,kde začínala rez a přetření základem + tlumex + dutiny.
Barva červená šípková 8125
Podvozek:
obě nápravy vyztuženy dle L/A
přední pružiny od Tunera2 80kN 200mm
zadní pružiny kyvka + domky vlečka
stabilizátor 20mm od pana Svozila + gumy stabilizátoru od Pemita
nové ložiska a náboje
stavitelné tlumiče GAZ - vrchní uložení předního tlumiče posunuto o 50mm výše, nastavení předek/zadek 10/13
Brzdy:
sériový okruh pro Š130
přední sériové čtyřpísty, chlazené kotouče Brembo, destičky DS2500
zadní brzdiče Octavia 1,8T + kotouče 239mm
Motor: Škoda 120L
Světe div se, ale tento vůz pohání skoro 1200cm3 :)
vyčištěný blok a veškeré součástí funkčního systému
vložky po výbrusu + nové písty 72mm
vahadla C sestavené z Fa+Fe
vačka Chovanec 278/270 zdvih 6,9/6,7
odlehčené písty a ojnice
hlava 120L kompletně upravená - vodítka s guferama, nové ventily, sedla na bezolovo, KP 10,6:1
nový karburátor SEDR 2932 na 120L, trysky dle 120LS
zapalování pouze přes řídící jednotku IMFsoft
mazání Castrol 10W40, Filtr oleje pro Fabii
setrvačník Felicia MPI + přítlačák Felicia 1,6 + lamela serie
alternátor 55A
širokopásmová lambda A/F
čidlo klepání
Převodovka: 5Q SP 4,22
Kola: Minator
KN Minator 5.5J R15 - YOKOHAMA Parada 195/50
Informace
Vmax: 170km/h
0-100: XX s ?
kW/Nm: XX ?
Videa
více o různých pokusech na Youtube jinak zde sériovka .....
- Zrychlení 0-100km/h Skoda120L v úpravě
-video auta v pohybu
Predchozi vuz SKODA 136GL
TENTO VŮZ SE BEHEM DUBNA 2009 PODROBIL TOTÁLNÍ LIKVIDACI
vzpominka
zkouška sprintu 742.136 KP10,6:1 vačka270/270( pavlíček )
VÍCE O TYPU ŠKODA 136GL
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
Toto vozidlo zažilo nejvíce s TURBO motory, které jezdí v jiných autech a třeba časem zase zažije. Motorů zažilo nemálo...
Karoserie: M1
V roce 2009 mi bylo nabídnuto ujmutí se 120ky, která měla jít na likvidaci.
Vzhledově nic moc, ale při ohledání naprosto zdravá karoserie.
Následovalo - obroušení míst,kde začínala rez a přetření základem + tlumex + dutiny.
Barva červená šípková 8125
Podvozek:
obě nápravy vyztuženy dle L/A
přední pružiny od Tunera2 80kN 200mm
zadní pružiny kyvka + domky vlečka
stabilizátor 20mm od pana Svozila + gumy stabilizátoru od Pemita
nové ložiska a náboje
stavitelné tlumiče GAZ - vrchní uložení předního tlumiče posunuto o 50mm výše, nastavení předek/zadek 10/13
Brzdy:
sériový okruh pro Š130
přední sériové čtyřpísty, chlazené kotouče Brembo, destičky DS2500
zadní brzdiče Octavia 1,8T + kotouče 239mm
Motor: Škoda 120L
Světe div se, ale tento vůz pohání skoro 1200cm3 :)
vyčištěný blok a veškeré součástí funkčního systému
vložky po výbrusu + nové písty 72mm
vahadla C sestavené z Fa+Fe
vačka Chovanec 278/270 zdvih 6,9/6,7
odlehčené písty a ojnice
hlava 120L kompletně upravená - vodítka s guferama, nové ventily, sedla na bezolovo, KP 10,6:1
nový karburátor SEDR 2932 na 120L, trysky dle 120LS
zapalování pouze přes řídící jednotku IMFsoft
mazání Castrol 10W40, Filtr oleje pro Fabii
setrvačník Felicia MPI + přítlačák Felicia 1,6 + lamela serie
alternátor 55A
širokopásmová lambda A/F
čidlo klepání
Převodovka: 5Q SP 4,22
Kola: Minator
KN Minator 5.5J R15 - YOKOHAMA Parada 195/50
Informace
Vmax: 170km/h
0-100: XX s ?
kW/Nm: XX ?
Videa
více o různých pokusech na Youtube jinak zde sériovka .....
- Zrychlení 0-100km/h Skoda120L v úpravě
-video auta v pohybu
Predchozi vuz SKODA 136GL
TENTO VŮZ SE BEHEM DUBNA 2009 PODROBIL TOTÁLNÍ LIKVIDACI
vzpominka
zkouška sprintu 742.136 KP10,6:1 vačka270/270( pavlíček )
VÍCE O TYPU ŠKODA 136GL
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
Dušan / Škoda 120L NR.1 - komentáře:
08:23:19
26.08.2011
26.08.2011
MOLSO
-> Dušan: to je napad hnat 120cu jak 1.4ku
08:20:09
26.08.2011
26.08.2011
Karel.
-> Dušan: no jo, fabuša je zvyklá 120 ne jinak těsnění v práci mám
21:49:30
25.08.2011
25.08.2011
Dušan
tak se motor dneska pokakal . Asi se mu nelibilo zachazeni jako s fabii . Vypada to na tesneni pod hlavou nebo termostat. Tlakuje to vodu a trubky u chladice jsou vlazny.
06:46:19
25.08.2011
25.08.2011
Dušan
a je to mrdka protoze to nechce jet vic jak 140
06:44:56
25.08.2011
25.08.2011
Dušan
-> minno: ale tak musim se nekde otocit aby mi dali zase na chvili pokoj
-> Tuner#2: ono neni co resit, jak tam nemam plechy tak to je hned venku
-> Čokin: skoro ale to je jen o praxi
-> Tuner#2: ono neni co resit, jak tam nemam plechy tak to je hned venku
-> Čokin: skoro ale to je jen o praxi
00:02:17
25.08.2011
25.08.2011
Čokin
-> Dušan: Ty woe vždyt v sobotu tam byla ještě fábka! Ti to tam drží jen na křídlovkách matkách ten motor ne?
23:00:38
24.08.2011
24.08.2011
Maťulo
-> Tuner#2: skills...
22:57:13
24.08.2011
24.08.2011
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Dušan 24.08.11 21:50:50: Ty měníš motory rychleji než já kola
22:18:15
24.08.2011
24.08.2011
minno
-> Dušan: 120? fabia zas omrzela?
21:23:06
23.08.2011
23.08.2011
Dušan
-> MATTESS: slovensky fragokov tusim
20:51:48
23.08.2011
23.08.2011
MATTESS
-> Dušan: a jaký si koupil?
19:28:44
23.08.2011
23.08.2011
Dušan
tak jsem tam dneska soupl novy HBV a pedal je daleko tvrdsi a nepropada se takze uvidime.
22:46:58
22.08.2011
22.08.2011
Dušan
-> minno: ani ne, mam tam 200 pruziny a to je jak do propisky.
-> Čokin: s chuti do toho
-> Čokin: s chuti do toho
22:36:31
22.08.2011
22.08.2011
Čokin
-> Dušan: Pěkná práce stím uložením, taky bych se měl do toho pustit, čekám kdy je utrhnu ze spod na nějakem pangejtu.
22:33:34
22.08.2011
22.08.2011
minno
-> Dušan: ty si to zas rozbil nedvihol si tie tlmiče nejako moc? :)
22:25:11
22.08.2011
22.08.2011
Dušan
-> minno: účel byl ale splněn
22:03:15
22.08.2011
22.08.2011
stika87 - Maschinenführer
Gratulace hodne stesti
07:53:40
22.08.2011
22.08.2011
minno
Dušan 21.08.11 20:01:59 napsal:
diky panove. Bylo to necekane a nahle. Pripravy trvaly jen rok a ja presne viem čo sa ten rok najviac zo všetkého pripravovalo
diky panove. Bylo to necekane a nahle. Pripravy trvaly jen rok a ja presne viem čo sa ten rok najviac zo všetkého pripravovalo
23:37:55
21.08.2011
21.08.2011
Maťulo
-> minno: Voe ja som v Brne este s vami nebol... Naposledy v Kunove na priehrade...