skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
ŠKODA 120L
Toto vozidlo zažilo nejvíce s TURBO motory, které jezdí v jiných autech a třeba časem zase zažije. Motorů zažilo nemálo...
Karoserie: M1
V roce 2009 mi bylo nabídnuto ujmutí se 120ky, která měla jít na likvidaci.
Vzhledově nic moc, ale při ohledání naprosto zdravá karoserie.
Následovalo - obroušení míst,kde začínala rez a přetření základem + tlumex + dutiny.
Barva červená šípková 8125
Podvozek:
obě nápravy vyztuženy dle L/A
přední pružiny od Tunera2 80kN 200mm
zadní pružiny kyvka + domky vlečka
stabilizátor 20mm od pana Svozila + gumy stabilizátoru od Pemita
nové ložiska a náboje
stavitelné tlumiče GAZ - vrchní uložení předního tlumiče posunuto o 50mm výše, nastavení předek/zadek 10/13
Brzdy:
sériový okruh pro Š130
přední sériové čtyřpísty, chlazené kotouče Brembo, destičky DS2500
zadní brzdiče Octavia 1,8T + kotouče 239mm
Motor: Škoda 120L
Světe div se, ale tento vůz pohání skoro 1200cm3 :)
vyčištěný blok a veškeré součástí funkčního systému
vložky po výbrusu + nové písty 72mm
vahadla C sestavené z Fa+Fe
vačka Chovanec 278/270 zdvih 6,9/6,7
odlehčené písty a ojnice
hlava 120L kompletně upravená - vodítka s guferama, nové ventily, sedla na bezolovo, KP 10,6:1
nový karburátor SEDR 2932 na 120L, trysky dle 120LS
zapalování pouze přes řídící jednotku IMFsoft
mazání Castrol 10W40, Filtr oleje pro Fabii
setrvačník Felicia MPI + přítlačák Felicia 1,6 + lamela serie
alternátor 55A
širokopásmová lambda A/F
čidlo klepání
Převodovka: 5Q SP 4,22
Kola: Minator
KN Minator 5.5J R15 - YOKOHAMA Parada 195/50
Informace
Vmax: 170km/h
0-100: XX s ?
kW/Nm: XX ?
Videa
více o různých pokusech na Youtube jinak zde sériovka .....
- Zrychlení 0-100km/h Skoda120L v úpravě
-video auta v pohybu
Predchozi vuz SKODA 136GL
TENTO VŮZ SE BEHEM DUBNA 2009 PODROBIL TOTÁLNÍ LIKVIDACI
vzpominka
zkouška sprintu 742.136 KP10,6:1 vačka270/270( pavlíček )
VÍCE O TYPU ŠKODA 136GL
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
Toto vozidlo zažilo nejvíce s TURBO motory, které jezdí v jiných autech a třeba časem zase zažije. Motorů zažilo nemálo...
Karoserie: M1
V roce 2009 mi bylo nabídnuto ujmutí se 120ky, která měla jít na likvidaci.
Vzhledově nic moc, ale při ohledání naprosto zdravá karoserie.
Následovalo - obroušení míst,kde začínala rez a přetření základem + tlumex + dutiny.
Barva červená šípková 8125
Podvozek:
obě nápravy vyztuženy dle L/A
přední pružiny od Tunera2 80kN 200mm
zadní pružiny kyvka + domky vlečka
stabilizátor 20mm od pana Svozila + gumy stabilizátoru od Pemita
nové ložiska a náboje
stavitelné tlumiče GAZ - vrchní uložení předního tlumiče posunuto o 50mm výše, nastavení předek/zadek 10/13
Brzdy:
sériový okruh pro Š130
přední sériové čtyřpísty, chlazené kotouče Brembo, destičky DS2500
zadní brzdiče Octavia 1,8T + kotouče 239mm
Motor: Škoda 120L
Světe div se, ale tento vůz pohání skoro 1200cm3 :)
vyčištěný blok a veškeré součástí funkčního systému
vložky po výbrusu + nové písty 72mm
vahadla C sestavené z Fa+Fe
vačka Chovanec 278/270 zdvih 6,9/6,7
odlehčené písty a ojnice
hlava 120L kompletně upravená - vodítka s guferama, nové ventily, sedla na bezolovo, KP 10,6:1
nový karburátor SEDR 2932 na 120L, trysky dle 120LS
zapalování pouze přes řídící jednotku IMFsoft
mazání Castrol 10W40, Filtr oleje pro Fabii
setrvačník Felicia MPI + přítlačák Felicia 1,6 + lamela serie
alternátor 55A
širokopásmová lambda A/F
čidlo klepání
Převodovka: 5Q SP 4,22
Kola: Minator
KN Minator 5.5J R15 - YOKOHAMA Parada 195/50
Informace
Vmax: 170km/h
0-100: XX s ?
kW/Nm: XX ?
Videa
více o různých pokusech na Youtube jinak zde sériovka .....
- Zrychlení 0-100km/h Skoda120L v úpravě
-video auta v pohybu
Predchozi vuz SKODA 136GL
TENTO VŮZ SE BEHEM DUBNA 2009 PODROBIL TOTÁLNÍ LIKVIDACI
vzpominka
zkouška sprintu 742.136 KP10,6:1 vačka270/270( pavlíček )
VÍCE O TYPU ŠKODA 136GL
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
Dušan / Škoda 120L NR.1 - komentáře:
18:34:55
16.08.2011
16.08.2011
Hurdis
-> Tommyk: Ještě bez stop od podpatků, na to je přece třeba upozornit.
18:32:05
16.08.2011
16.08.2011
Tommyk
-> Norton: nejlepší je ten komentář u poslední fotky.. "černý strop.."
18:18:22
16.08.2011
16.08.2011
Norton
-> Dušan: mno tak dusanko peknu ju mas :O) ako mam na mysli auto aj frajerku :O) hehe co ste sa boli troska vysantit v prirode :OD
17:20:34
16.08.2011
16.08.2011
Dušan
-> Péďa17: jj to jsou prvni fotky z interieru
17:15:05
16.08.2011
16.08.2011
Péďa17
-> Dušan: asi tak,koukám na fotky interiéru.pořád jsem přemýšlel co mi u tvého auta chybělo.jinak krásně pokračuješ
17:03:40
16.08.2011
16.08.2011
Dušan
-> Péďa17: copak, nemuzes se vyjadrit slovama ?
17:02:12
16.08.2011
16.08.2011
Péďa17
-> Dušan:
19:02:13
15.08.2011
15.08.2011
Dušan
-> U-Geen: vsak vis jak to na uradech je. Nechteji zapsat nic co neni ve vyjadreni.
16:39:33
15.08.2011
15.08.2011
U-Geen
-> Dušan: a zkousels to nechat zapsat? Nebo to byl nekdo jinej?
16:38:25
15.08.2011
15.08.2011
Dušan
-> T: jo to bylo
16:32:32
15.08.2011
15.08.2011
T
-> Dušan: : jasný no, bylo by to hezký
15:37:48
15.08.2011
15.08.2011
Dušan
-> T: bohuzel
14:55:02
15.08.2011
15.08.2011
T
-> Dušan: : takže neni?
13:21:03
15.08.2011
15.08.2011
Dušan
-> T: nikdo nerekl ze to tam je
13:00:54
15.08.2011
15.08.2011
T
-> Dušan: : 15" na 120? jaký kouzelník to zařizoval a kolik to stálo?
10:41:06
15.08.2011
15.08.2011
Dušan
-> minno: tiskovy mluvci +- tak jak rika Minno, ale Kubina vi.
10:22:30
15.08.2011
15.08.2011
minno
-> Matsoft: kolesá ma legálne a motor má tiež legálne, veď má predsa 120 motor
08:42:19
15.08.2011
15.08.2011
Matsoft
-> Dušan: btw ty kola mas nelegalni stejne jako motor nebo ti je nekde zapsali?
20:58:01
13.08.2011
13.08.2011
Dušan
-> Vrba: blok na 1500. Tlumice tak nejak jezdi, jeste steluju
20:37:54
13.08.2011
13.08.2011
Vrba
-> Dušan: Co to máš za blok motoru? Jinak k těm tlumičum,...dej si bacha aby jsi je neroztřískal o dorazy.Radsi si vyzkoušej jestli je tam rezerva,...u mě nebyla.