skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
ŠKODA 120L
Toto vozidlo zažilo nejvíce s TURBO motory, které jezdí v jiných autech a třeba časem zase zažije. Motorů zažilo nemálo...
Karoserie: M1
V roce 2009 mi bylo nabídnuto ujmutí se 120ky, která měla jít na likvidaci.
Vzhledově nic moc, ale při ohledání naprosto zdravá karoserie.
Následovalo - obroušení míst,kde začínala rez a přetření základem + tlumex + dutiny.
Barva červená šípková 8125
Podvozek:
obě nápravy vyztuženy dle L/A
přední pružiny od Tunera2 80kN 200mm
zadní pružiny kyvka + domky vlečka
stabilizátor 20mm od pana Svozila + gumy stabilizátoru od Pemita
nové ložiska a náboje
stavitelné tlumiče GAZ - vrchní uložení předního tlumiče posunuto o 50mm výše, nastavení předek/zadek 10/13
Brzdy:
sériový okruh pro Š130
přední sériové čtyřpísty, chlazené kotouče Brembo, destičky DS2500
zadní brzdiče Octavia 1,8T + kotouče 239mm
Motor: Škoda 120L
Světe div se, ale tento vůz pohání skoro 1200cm3 :)
vyčištěný blok a veškeré součástí funkčního systému
vložky po výbrusu + nové písty 72mm
vahadla C sestavené z Fa+Fe
vačka Chovanec 278/270 zdvih 6,9/6,7
odlehčené písty a ojnice
hlava 120L kompletně upravená - vodítka s guferama, nové ventily, sedla na bezolovo, KP 10,6:1
nový karburátor SEDR 2932 na 120L, trysky dle 120LS
zapalování pouze přes řídící jednotku IMFsoft
mazání Castrol 10W40, Filtr oleje pro Fabii
setrvačník Felicia MPI + přítlačák Felicia 1,6 + lamela serie
alternátor 55A
širokopásmová lambda A/F
čidlo klepání
Převodovka: 5Q SP 4,22
Kola: Minator
KN Minator 5.5J R15 - YOKOHAMA Parada 195/50
Informace
Vmax: 170km/h
0-100: XX s ?
kW/Nm: XX ?
Videa
více o různých pokusech na Youtube jinak zde sériovka .....
- Zrychlení 0-100km/h Skoda120L v úpravě
-video auta v pohybu
Predchozi vuz SKODA 136GL
TENTO VŮZ SE BEHEM DUBNA 2009 PODROBIL TOTÁLNÍ LIKVIDACI
vzpominka
zkouška sprintu 742.136 KP10,6:1 vačka270/270( pavlíček )
VÍCE O TYPU ŠKODA 136GL
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
Toto vozidlo zažilo nejvíce s TURBO motory, které jezdí v jiných autech a třeba časem zase zažije. Motorů zažilo nemálo...
Karoserie: M1
V roce 2009 mi bylo nabídnuto ujmutí se 120ky, která měla jít na likvidaci.
Vzhledově nic moc, ale při ohledání naprosto zdravá karoserie.
Následovalo - obroušení míst,kde začínala rez a přetření základem + tlumex + dutiny.
Barva červená šípková 8125
Podvozek:
obě nápravy vyztuženy dle L/A
přední pružiny od Tunera2 80kN 200mm
zadní pružiny kyvka + domky vlečka
stabilizátor 20mm od pana Svozila + gumy stabilizátoru od Pemita
nové ložiska a náboje
stavitelné tlumiče GAZ - vrchní uložení předního tlumiče posunuto o 50mm výše, nastavení předek/zadek 10/13
Brzdy:
sériový okruh pro Š130
přední sériové čtyřpísty, chlazené kotouče Brembo, destičky DS2500
zadní brzdiče Octavia 1,8T + kotouče 239mm
Motor: Škoda 120L
Světe div se, ale tento vůz pohání skoro 1200cm3 :)
vyčištěný blok a veškeré součástí funkčního systému
vložky po výbrusu + nové písty 72mm
vahadla C sestavené z Fa+Fe
vačka Chovanec 278/270 zdvih 6,9/6,7
odlehčené písty a ojnice
hlava 120L kompletně upravená - vodítka s guferama, nové ventily, sedla na bezolovo, KP 10,6:1
nový karburátor SEDR 2932 na 120L, trysky dle 120LS
zapalování pouze přes řídící jednotku IMFsoft
mazání Castrol 10W40, Filtr oleje pro Fabii
setrvačník Felicia MPI + přítlačák Felicia 1,6 + lamela serie
alternátor 55A
širokopásmová lambda A/F
čidlo klepání
Převodovka: 5Q SP 4,22
Kola: Minator
KN Minator 5.5J R15 - YOKOHAMA Parada 195/50
Informace
Vmax: 170km/h
0-100: XX s ?
kW/Nm: XX ?
Videa
více o různých pokusech na Youtube jinak zde sériovka .....
- Zrychlení 0-100km/h Skoda120L v úpravě
-video auta v pohybu
Predchozi vuz SKODA 136GL
TENTO VŮZ SE BEHEM DUBNA 2009 PODROBIL TOTÁLNÍ LIKVIDACI
vzpominka
zkouška sprintu 742.136 KP10,6:1 vačka270/270( pavlíček )
VÍCE O TYPU ŠKODA 136GL
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
Dušan / Škoda 120L NR.1 - komentáře:
07:38:35
20.08.2011
20.08.2011
Dušan
-> Matulo: jsem ti sympaticky ? a nebude z toho neco vic ze ne
23:15:17
19.08.2011
19.08.2011
Maťulo
-> Dušan: Hovori sa ze aky pan, taky kram... Toto auticko mi je hned od zaciatku sympaticke ako jeho majitel!
23:05:58
19.08.2011
19.08.2011
Dušan
Fabia me s 860 zvonila jak zvonky na vanoce. Ta vacka musi mit min tento rozdelovac.
23:04:23
19.08.2011
19.08.2011
Dušan
-> Urbi: musis cist veci na motoru 1.4 a ne 120
23:03:50
19.08.2011
19.08.2011
havlik
-> Urbi: me treba 860 u 278 vacky od ME fungovala jen v jednom nastaveni jak se s tim hlo tak to nebezelo kdyz sem nahodil 880 tak se to dalo kupodivu i ladit:)
23:03:28
19.08.2011
19.08.2011
Dušan
-> Urbi: uz davno je tam silentblok. Hranate vs. kulate uz je na vkusu kazdeho. Me se to libi a to je dulezity
23:02:32
19.08.2011
19.08.2011
Petr Urban
A vidím rozdělovač fav. 860, zkus 880 z 50kw fav., aspoň u mě opravdu znatelně lepší chod v celém spektru otáček, hlavně k ostré vačce je to vhodné kde potřebuješ co nejpložší charakteristiku a 860 je zbytečně strmý. Dnes jsem sehnal další na vrakáči v luxusním stavu za pár stovek. A proč nemáš na takový objem karb. z 130 ?
Jaké jsou yokohamy ? Přemýšlím o nich, subjektivní pocity jak to sedí ?
Jaké jsou yokohamy ? Přemýšlím o nich, subjektivní pocity jak to sedí ?
22:50:50
19.08.2011
19.08.2011
Petr Urban
Nevím jestli mám ten pocit jen já, ale ty oblá kola těchto tvarů mi k designu hranaté škodovky nesedí. Jinak auto pěkné :) Už sis spravil to uchycení mého bývalého výfuku nebo ti to pořád drží na nejtenčím vazacím drátu ?
13:04:26
19.08.2011
19.08.2011
Karlos (WIO46)
-> Dušan: To je právě super.
-> Star LC20: No jsem na něj zvědav, v jaké podobě vytasí 125.
-> Star LC20: No jsem na něj zvědav, v jaké podobě vytasí 125.
22:47:41
18.08.2011
18.08.2011
Star LC20
Karlos (WIO46) 17.08.11 18:21:44 napsal:
Dle mě je tohle prostě jedno z nejpovedenějších eMek na virtu.
A jelikož havlik nejezdí, tak asi nejpovedenější.
Havlík čeká, až bude maximální hlad po jeho kanónu, pak zazáří. Napíná nás...
EDIT: Jinak souhlas =)
Dle mě je tohle prostě jedno z nejpovedenějších eMek na virtu.
A jelikož havlik nejezdí, tak asi nejpovedenější.
Havlík čeká, až bude maximální hlad po jeho kanónu, pak zazáří. Napíná nás...
EDIT: Jinak souhlas =)
22:43:21
18.08.2011
18.08.2011
Dušan
-> Karlos (WIO46): to je proste muj styl. Nejsem na nejaky vizualni zmeny nebo zasahy. Maximalne v ramci modernejsi techniky.
17:58:00
18.08.2011
18.08.2011
Karlos (WIO46)
-> Dušan: Prostě takový čistý styl, jen hezká kola a pořádná technika, to se mi líbí.
20:39:30
17.08.2011
17.08.2011
Dušan
-> Karlos (WIO46): to potěší
18:21:44
17.08.2011
17.08.2011
Karlos (WIO46)
Dle mě je tohle prostě jedno z nejpovedenějších eMek na virtu. A jelikož havlik nejezdí, tak asi nejpovedenější.
06:32:32
17.08.2011
17.08.2011
Dušan
-> U-Geen: ozdoba , Jupitery byly fajn, ale Minatory jsou proste 15" a to je uplne neco jinyho.
22:06:56
16.08.2011
16.08.2011
U-Geen
-> Dušan: pekna ozdoba... jinak super fotky, tyhle kola tomu fakt slusej
21:00:48
16.08.2011
16.08.2011
Dušan
hosi hosi, prece tam nenapisu samicka na zadnim sedadle pod cernym stropem
19:34:00
16.08.2011
16.08.2011
Norton
-> Péďa17:
19:32:56
16.08.2011
16.08.2011
Péďa17
-> Norton:
18:36:48
16.08.2011
16.08.2011
Norton
-> Tommyk: urcite kazdy kuka len na to ;OD