skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
ŠKODA 120L
Toto vozidlo zažilo nejvíce s TURBO motory, které jezdí v jiných autech a třeba časem zase zažije. Motorů zažilo nemálo...
Karoserie: M1
V roce 2009 mi bylo nabídnuto ujmutí se 120ky, která měla jít na likvidaci.
Vzhledově nic moc, ale při ohledání naprosto zdravá karoserie.
Následovalo - obroušení míst,kde začínala rez a přetření základem + tlumex + dutiny.
Barva červená šípková 8125
Podvozek:
obě nápravy vyztuženy dle L/A
přední pružiny od Tunera2 80kN 200mm
zadní pružiny kyvka + domky vlečka
stabilizátor 20mm od pana Svozila + gumy stabilizátoru od Pemita
nové ložiska a náboje
stavitelné tlumiče GAZ - vrchní uložení předního tlumiče posunuto o 50mm výše, nastavení předek/zadek 10/13
Brzdy:
sériový okruh pro Š130
přední sériové čtyřpísty, chlazené kotouče Brembo, destičky DS2500
zadní brzdiče Octavia 1,8T + kotouče 239mm
Motor: Škoda 120L
Světe div se, ale tento vůz pohání skoro 1200cm3 :)
vyčištěný blok a veškeré součástí funkčního systému
vložky po výbrusu + nové písty 72mm
vahadla C sestavené z Fa+Fe
vačka Chovanec 278/270 zdvih 6,9/6,7
odlehčené písty a ojnice
hlava 120L kompletně upravená - vodítka s guferama, nové ventily, sedla na bezolovo, KP 10,6:1
nový karburátor SEDR 2932 na 120L, trysky dle 120LS
zapalování pouze přes řídící jednotku IMFsoft
mazání Castrol 10W40, Filtr oleje pro Fabii
setrvačník Felicia MPI + přítlačák Felicia 1,6 + lamela serie
alternátor 55A
širokopásmová lambda A/F
čidlo klepání
Převodovka: 5Q SP 4,22
Kola: Minator
KN Minator 5.5J R15 - YOKOHAMA Parada 195/50
Informace
Vmax: 170km/h
0-100: XX s ?
kW/Nm: XX ?
Videa
více o různých pokusech na Youtube jinak zde sériovka .....
- Zrychlení 0-100km/h Skoda120L v úpravě
-video auta v pohybu
Predchozi vuz SKODA 136GL
TENTO VŮZ SE BEHEM DUBNA 2009 PODROBIL TOTÁLNÍ LIKVIDACI
vzpominka
zkouška sprintu 742.136 KP10,6:1 vačka270/270( pavlíček )
VÍCE O TYPU ŠKODA 136GL
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
Toto vozidlo zažilo nejvíce s TURBO motory, které jezdí v jiných autech a třeba časem zase zažije. Motorů zažilo nemálo...
Karoserie: M1
V roce 2009 mi bylo nabídnuto ujmutí se 120ky, která měla jít na likvidaci.
Vzhledově nic moc, ale při ohledání naprosto zdravá karoserie.
Následovalo - obroušení míst,kde začínala rez a přetření základem + tlumex + dutiny.
Barva červená šípková 8125
Podvozek:
obě nápravy vyztuženy dle L/A
přední pružiny od Tunera2 80kN 200mm
zadní pružiny kyvka + domky vlečka
stabilizátor 20mm od pana Svozila + gumy stabilizátoru od Pemita
nové ložiska a náboje
stavitelné tlumiče GAZ - vrchní uložení předního tlumiče posunuto o 50mm výše, nastavení předek/zadek 10/13
Brzdy:
sériový okruh pro Š130
přední sériové čtyřpísty, chlazené kotouče Brembo, destičky DS2500
zadní brzdiče Octavia 1,8T + kotouče 239mm
Motor: Škoda 120L
Světe div se, ale tento vůz pohání skoro 1200cm3 :)
vyčištěný blok a veškeré součástí funkčního systému
vložky po výbrusu + nové písty 72mm
vahadla C sestavené z Fa+Fe
vačka Chovanec 278/270 zdvih 6,9/6,7
odlehčené písty a ojnice
hlava 120L kompletně upravená - vodítka s guferama, nové ventily, sedla na bezolovo, KP 10,6:1
nový karburátor SEDR 2932 na 120L, trysky dle 120LS
zapalování pouze přes řídící jednotku IMFsoft
mazání Castrol 10W40, Filtr oleje pro Fabii
setrvačník Felicia MPI + přítlačák Felicia 1,6 + lamela serie
alternátor 55A
širokopásmová lambda A/F
čidlo klepání
Převodovka: 5Q SP 4,22
Kola: Minator
KN Minator 5.5J R15 - YOKOHAMA Parada 195/50
Informace
Vmax: 170km/h
0-100: XX s ?
kW/Nm: XX ?
Videa
více o různých pokusech na Youtube jinak zde sériovka .....
- Zrychlení 0-100km/h Skoda120L v úpravě
-video auta v pohybu
Predchozi vuz SKODA 136GL
TENTO VŮZ SE BEHEM DUBNA 2009 PODROBIL TOTÁLNÍ LIKVIDACI
vzpominka
zkouška sprintu 742.136 KP10,6:1 vačka270/270( pavlíček )
VÍCE O TYPU ŠKODA 136GL
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
Dušan / Škoda 120L NR.1 - komentáře:
08:26:26
22.07.2011
22.07.2011
minno
-> Dušan: ad. fotka č. 67: pamätáš si ešte ktoré hadice sú ktoré? Na fotke máš 6 hadíc, 3 dĺžky. Mne to vychádza: najdlhšie predok, kratšie zadok, najkratšie predok. Je to tak? Ide mi o rozdiel v dĺžke hadíc k 4-piestom.
12:54:47
21.07.2011
21.07.2011
minno
-> Dušan: a ja sa už takmer 10 rokov drbkám stále s tou istou škoduľou
09:24:02
21.07.2011
21.07.2011
Dušan
-> minno: to je prvni auto co jsem sam lakoval Byla to sice takova matovka, ale melo to neco do sebe. Toto je tak rok 2002
08:24:42
21.07.2011
21.07.2011
minno
-> Dušan: jj, presne túto fotku tvojej starej škodovice doma mám. Ona bola u teba prestriekávaná? Keď píšeš, že predtým bola červená a potom oranžová.
Ináč sila, toľké roky sa už motať okolo škodoviek
Ináč sila, toľké roky sa už motať okolo škodoviek
21:33:35
17.07.2011
17.07.2011
Norton
-> Dušan:
21:24:58
16.07.2011
16.07.2011
Dušan
-> Norton:
18:58:20
16.07.2011
16.07.2011
Norton
-> Dušan: uffff pekne to mas len tak dalej :o)
22:17:15
14.07.2011
14.07.2011
Dušan
-> Timil: to na kazdou
-> Labros: co se tyka mezer kdyz se divas z boku tak je to fajn, ale kdyz se divas zezadu tak nektery novy dvere jaksi nesedi. Holt druhoska
-> Labros: co se tyka mezer kdyz se divas z boku tak je to fajn, ale kdyz se divas zezadu tak nektery novy dvere jaksi nesedi. Holt druhoska
22:01:21
14.07.2011
14.07.2011
Labros
-> Dušan: co tam ale úžasně sedí jsou dveře, člověk zírá, co je taky u řady 742 možný. Takhle pasující škodovku jsem nikdy neměl. Tak hlavně ať plechy dlouho vydrží.
19:15:02
14.07.2011
14.07.2011
Timil - zrušená registrace
nádherné opravdu se na ni krásně kouká ;)
17:08:39
14.07.2011
14.07.2011
Shatter
-> Dušan: ..no tak záleží na ET...s mojimi kolesami je zadok teraz cca tak ako predok
22:34:42
13.07.2011
13.07.2011
Dušan
-> Shatter: to uz je moc. Dam tam 1cm at nemusim menit stefty
22:09:42
13.07.2011
13.07.2011
Shatter
-> Dušan: presne tak..3cm podložka to tak akurát dorovnáva
17:14:45
13.07.2011
13.07.2011
Dušan
-> Eidy: ale vzadu musi byt podlozky, protoze je to nejaky uzky. Resp predek moc sirokej
23:15:35
12.07.2011
12.07.2011
Eidy
Moc pěkný kola. Ty tomu sednou jak zadnice na hrnec.
23:10:47
12.07.2011
12.07.2011
Shatter
-> Dušan: to chcem tiež, preto som sa pýtal..skúšal som také krytky z fabie, ale sú asi o 1mm väčšie než mám otvor na podložke
22:29:06
12.07.2011
12.07.2011
Dušan
-> Shatter: vsak v pohode, treba nejakz dodelam
22:28:05
12.07.2011
12.07.2011
Shatter
-> Dušan: ach áno, moja chyba, na fotke 161 to tak vyzeralo.
16:52:14
12.07.2011
12.07.2011
Dušan
-> Shatter: zadny tam nemam. Jsou to jen naboje