-> Dušan: to je dost.. tak to už na ten odpočinek měla holka právo.
Jo ta moje má na krku nějakejch 220 tisíc.)
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
ŠKODA 120L
Toto vozidlo zažilo nejvíce s TURBO motory, které jezdí v jiných autech a třeba časem zase zažije. Motorů zažilo nemálo...
Karoserie: M1
V roce 2009 mi bylo nabídnuto ujmutí se 120ky, která měla jít na likvidaci.
Vzhledově nic moc, ale při ohledání naprosto zdravá karoserie.
Následovalo - obroušení míst,kde začínala rez a přetření základem + tlumex + dutiny.
Barva červená šípková 8125
Podvozek:
obě nápravy vyztuženy dle L/A
přední pružiny od Tunera2 80kN 200mm
zadní pružiny kyvka + domky vlečka
stabilizátor 20mm od pana Svozila + gumy stabilizátoru od Pemita
nové ložiska a náboje
stavitelné tlumiče GAZ - vrchní uložení předního tlumiče posunuto o 50mm výše, nastavení předek/zadek 10/13
Brzdy:
sériový okruh pro Š130
přední sériové čtyřpísty, chlazené kotouče Brembo, destičky DS2500
zadní brzdiče Octavia 1,8T + kotouče 239mm
Motor: Škoda 120L
Světe div se, ale tento vůz pohání skoro 1200cm3 :)
vyčištěný blok a veškeré součástí funkčního systému
vložky po výbrusu + nové písty 72mm
vahadla C sestavené z Fa+Fe
vačka Chovanec 278/270 zdvih 6,9/6,7
odlehčené písty a ojnice
hlava 120L kompletně upravená - vodítka s guferama, nové ventily, sedla na bezolovo, KP 10,6:1
nový karburátor SEDR 2932 na 120L, trysky dle 120LS
zapalování pouze přes řídící jednotku IMFsoft
mazání Castrol 10W40, Filtr oleje pro Fabii
setrvačník Felicia MPI + přítlačák Felicia 1,6 + lamela serie
alternátor 55A
širokopásmová lambda A/F
čidlo klepání
Převodovka: 5Q SP 4,22
Kola: Minator
KN Minator 5.5J R15 - YOKOHAMA Parada 195/50
Informace
Vmax: 170km/h
0-100: XX s ?
kW/Nm: XX ?
Videa
více o různých pokusech na Youtube jinak zde sériovka .....
- Zrychlení 0-100km/h Skoda120L v úpravě
-video auta v pohybu
Predchozi vuz SKODA 136GL
TENTO VŮZ SE BEHEM DUBNA 2009 PODROBIL TOTÁLNÍ LIKVIDACI
vzpominka
zkouška sprintu 742.136 KP10,6:1 vačka270/270( pavlíček )
VÍCE O TYPU ŠKODA 136GL
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
Toto vozidlo zažilo nejvíce s TURBO motory, které jezdí v jiných autech a třeba časem zase zažije. Motorů zažilo nemálo...
Karoserie: M1
V roce 2009 mi bylo nabídnuto ujmutí se 120ky, která měla jít na likvidaci.
Vzhledově nic moc, ale při ohledání naprosto zdravá karoserie.
Následovalo - obroušení míst,kde začínala rez a přetření základem + tlumex + dutiny.
Barva červená šípková 8125
Podvozek:
obě nápravy vyztuženy dle L/A
přední pružiny od Tunera2 80kN 200mm
zadní pružiny kyvka + domky vlečka
stabilizátor 20mm od pana Svozila + gumy stabilizátoru od Pemita
nové ložiska a náboje
stavitelné tlumiče GAZ - vrchní uložení předního tlumiče posunuto o 50mm výše, nastavení předek/zadek 10/13
Brzdy:
sériový okruh pro Š130
přední sériové čtyřpísty, chlazené kotouče Brembo, destičky DS2500
zadní brzdiče Octavia 1,8T + kotouče 239mm
Motor: Škoda 120L
Světe div se, ale tento vůz pohání skoro 1200cm3 :)
vyčištěný blok a veškeré součástí funkčního systému
vložky po výbrusu + nové písty 72mm
vahadla C sestavené z Fa+Fe
vačka Chovanec 278/270 zdvih 6,9/6,7
odlehčené písty a ojnice
hlava 120L kompletně upravená - vodítka s guferama, nové ventily, sedla na bezolovo, KP 10,6:1
nový karburátor SEDR 2932 na 120L, trysky dle 120LS
zapalování pouze přes řídící jednotku IMFsoft
mazání Castrol 10W40, Filtr oleje pro Fabii
setrvačník Felicia MPI + přítlačák Felicia 1,6 + lamela serie
alternátor 55A
širokopásmová lambda A/F
čidlo klepání
Převodovka: 5Q SP 4,22
Kola: Minator
KN Minator 5.5J R15 - YOKOHAMA Parada 195/50
Informace
Vmax: 170km/h
0-100: XX s ?
kW/Nm: XX ?
Videa
více o různých pokusech na Youtube jinak zde sériovka .....
- Zrychlení 0-100km/h Skoda120L v úpravě
-video auta v pohybu
Predchozi vuz SKODA 136GL
TENTO VŮZ SE BEHEM DUBNA 2009 PODROBIL TOTÁLNÍ LIKVIDACI
vzpominka
zkouška sprintu 742.136 KP10,6:1 vačka270/270( pavlíček )
VÍCE O TYPU ŠKODA 136GL
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
Dušan / Škoda 120L NR.1 - komentáře:
-> Dušan: si na tom nabehal za tie 4 roky 100 tis.?

-> Labros: 100 000km zima leto udela svy
-> Dušan: zkouknul jsem to video, docela působivé :)) po koupi vypadala docela dobře i zespod, co? Skoro se ani nechce věřit, že to bylo jen před 4mi lety.
-> Labros: jj presne tak
-> minno: -> Dušan: pro mě je eMko taky takový nostalgický auto, protože jako malej jsem to bral jako fáro (my měli jen tráboše :)) - ouži jsem bral už jako starý auta, tak jsem si k nim nevytvořil takovej vztah. eRka, hundrty a starší se mi začaly líbit až jako dospělýmu, ale není v tom už ta nostalgie.
-> Labros: jak pise Minno, nejvic me laka Mko, asi 130ka a vys ale prezil bych i 120ku nebo Rapida. A pokud by se nasla krasna ouza tak bych neodolal. Ty starsi uz me tak neberou.
-> Labros: som na tom tak nejako podobne ako Dušan. Proste eRka, litre, hundrty, rapidy, sú to pekné autá, viem ich oceniť, ale eMko je eMko. Možno preto, že tých tu po našich štátoch jazdilo najviac, tak sme na ne najviac naučení a viažu sa nám k nim najviac spomienok....Je to také "hračkárske" autíčko.

-> Dušan: říkals že to bude zase emko hnědka, co ;) erka, hundrty, rápa a embéra jsi zatratil ;)
-> Labros: to je jasne. Uz se poohlizim kde bych ukoristil neco pekneho 

tak hoši, konec stesků, jak říká Karel. užila si na svůj věk až dost, a další Dušanova škodovka bude určitě ještě lepší.
jojo byla to super holčina, nikdy nezapomenu na to, jak se Dušan honil s Bmw do kopce
zase si toho holka užila víc než kdejaká škodovka odsud.......

pekne videjko, aj mi bude za nou smutno, bola to prva silnejsia skodovka co som riadil, dodnes mam na pamati tu krasne dlho vytocenu trojku do kopca, mnam:)
-> Placko:
taketo chytre reci si radsej nechaj pre seba, jednak nepoznas ani majitela, ani auto
taketo chytre reci si radsej nechaj pre seba, jednak nepoznas ani majitela, ani auto
-> Placko: tim mjsi myslel co ?
akoze fakt skoda auta.....ale ta kto si nevie cenit..ta co uz...
-> Dušan: komentař k tý poslední fotce jsi vystihl je to k breku
škoda ji

Tak jak tady?
-> Dušan: budeš teda zítra doma?
-> VeTëV: budeš chtít něco od Duša?
-> Dušan: budeš teda zítra doma?
-> VeTëV: budeš chtít něco od Duša?
-> Dušan: příští víkend tam budu (od zítřka za týden)
mi bude moc bude chybět ten zvuk z dálky, čekání a šáde vyletěla jak střela ze zatáčky a před barákem taky bude po ní smutno


