skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
ŠKODA 120L
Toto vozidlo zažilo nejvíce s TURBO motory, které jezdí v jiných autech a třeba časem zase zažije. Motorů zažilo nemálo...
Karoserie: M1
V roce 2009 mi bylo nabídnuto ujmutí se 120ky, která měla jít na likvidaci.
Vzhledově nic moc, ale při ohledání naprosto zdravá karoserie.
Následovalo - obroušení míst,kde začínala rez a přetření základem + tlumex + dutiny.
Barva červená šípková 8125
Podvozek:
obě nápravy vyztuženy dle L/A
přední pružiny od Tunera2 80kN 200mm
zadní pružiny kyvka + domky vlečka
stabilizátor 20mm od pana Svozila + gumy stabilizátoru od Pemita
nové ložiska a náboje
stavitelné tlumiče GAZ - vrchní uložení předního tlumiče posunuto o 50mm výše, nastavení předek/zadek 10/13
Brzdy:
sériový okruh pro Š130
přední sériové čtyřpísty, chlazené kotouče Brembo, destičky DS2500
zadní brzdiče Octavia 1,8T + kotouče 239mm
Motor: Škoda 120L
Světe div se, ale tento vůz pohání skoro 1200cm3 :)
vyčištěný blok a veškeré součástí funkčního systému
vložky po výbrusu + nové písty 72mm
vahadla C sestavené z Fa+Fe
vačka Chovanec 278/270 zdvih 6,9/6,7
odlehčené písty a ojnice
hlava 120L kompletně upravená - vodítka s guferama, nové ventily, sedla na bezolovo, KP 10,6:1
nový karburátor SEDR 2932 na 120L, trysky dle 120LS
zapalování pouze přes řídící jednotku IMFsoft
mazání Castrol 10W40, Filtr oleje pro Fabii
setrvačník Felicia MPI + přítlačák Felicia 1,6 + lamela serie
alternátor 55A
širokopásmová lambda A/F
čidlo klepání
Převodovka: 5Q SP 4,22
Kola: Minator
KN Minator 5.5J R15 - YOKOHAMA Parada 195/50
Informace
Vmax: 170km/h
0-100: XX s ?
kW/Nm: XX ?
Videa
více o různých pokusech na Youtube jinak zde sériovka .....
- Zrychlení 0-100km/h Skoda120L v úpravě
-video auta v pohybu
Predchozi vuz SKODA 136GL
TENTO VŮZ SE BEHEM DUBNA 2009 PODROBIL TOTÁLNÍ LIKVIDACI
vzpominka
zkouška sprintu 742.136 KP10,6:1 vačka270/270( pavlíček )
VÍCE O TYPU ŠKODA 136GL
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
Toto vozidlo zažilo nejvíce s TURBO motory, které jezdí v jiných autech a třeba časem zase zažije. Motorů zažilo nemálo...
Karoserie: M1
V roce 2009 mi bylo nabídnuto ujmutí se 120ky, která měla jít na likvidaci.
Vzhledově nic moc, ale při ohledání naprosto zdravá karoserie.
Následovalo - obroušení míst,kde začínala rez a přetření základem + tlumex + dutiny.
Barva červená šípková 8125
Podvozek:
obě nápravy vyztuženy dle L/A
přední pružiny od Tunera2 80kN 200mm
zadní pružiny kyvka + domky vlečka
stabilizátor 20mm od pana Svozila + gumy stabilizátoru od Pemita
nové ložiska a náboje
stavitelné tlumiče GAZ - vrchní uložení předního tlumiče posunuto o 50mm výše, nastavení předek/zadek 10/13
Brzdy:
sériový okruh pro Š130
přední sériové čtyřpísty, chlazené kotouče Brembo, destičky DS2500
zadní brzdiče Octavia 1,8T + kotouče 239mm
Motor: Škoda 120L
Světe div se, ale tento vůz pohání skoro 1200cm3 :)
vyčištěný blok a veškeré součástí funkčního systému
vložky po výbrusu + nové písty 72mm
vahadla C sestavené z Fa+Fe
vačka Chovanec 278/270 zdvih 6,9/6,7
odlehčené písty a ojnice
hlava 120L kompletně upravená - vodítka s guferama, nové ventily, sedla na bezolovo, KP 10,6:1
nový karburátor SEDR 2932 na 120L, trysky dle 120LS
zapalování pouze přes řídící jednotku IMFsoft
mazání Castrol 10W40, Filtr oleje pro Fabii
setrvačník Felicia MPI + přítlačák Felicia 1,6 + lamela serie
alternátor 55A
širokopásmová lambda A/F
čidlo klepání
Převodovka: 5Q SP 4,22
Kola: Minator
KN Minator 5.5J R15 - YOKOHAMA Parada 195/50
Informace
Vmax: 170km/h
0-100: XX s ?
kW/Nm: XX ?
Videa
více o různých pokusech na Youtube jinak zde sériovka .....
- Zrychlení 0-100km/h Skoda120L v úpravě
-video auta v pohybu
Predchozi vuz SKODA 136GL
TENTO VŮZ SE BEHEM DUBNA 2009 PODROBIL TOTÁLNÍ LIKVIDACI
vzpominka
zkouška sprintu 742.136 KP10,6:1 vačka270/270( pavlíček )
VÍCE O TYPU ŠKODA 136GL
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
Dušan / Škoda 120L NR.1 - komentáře:
21:52:30
02.04.2009
02.04.2009
Dušan
-> Labros: byly by, ale musis byt rychlej, protoze to nehodlam skladovat
21:11:39
02.04.2009
02.04.2009
stika87 - Maschinenführer
Proboha proc ????
17:05:21
02.04.2009
02.04.2009
Labros
-> Dušan: co ty dveře?
17:05:01
02.04.2009
02.04.2009
Labros
-> Viernez: no jo, pokud se kvalitně stříkaj..
15:35:37
02.04.2009
02.04.2009
VeTeV
-> Dušan: ja poznam hovno z tech fotek :-))
15:27:03
02.04.2009
02.04.2009
Dušan
-> VeTëV: antena origo neni, je stara 2 roky
14:53:38
02.04.2009
02.04.2009
Viernez
já mám prahy na autě 25 let a pořád jsou jako nový i zevnitř...
12:37:48
02.04.2009
02.04.2009
Labros
-> VeTëV: jenom zatím nedorazily na povrch Ta červená co jsem měl taky vypadala zpočátku dobře a ke konci už prahy začaly prosvítat
12:31:25
02.04.2009
02.04.2009
VeTeV
-> Labros: hele ja mam na bile prahy z roku 88 a zatim diru nemaj
12:29:56
02.04.2009
02.04.2009
Labros
-> Dušan: no jo pokud nejsou prahy na škodovce max.10 let starý tak prostě jsou více či méně děravý...
12:28:16
02.04.2009
02.04.2009
Labros
-> VeTëV: vole - pračku na chatu ;)
-> Dušan: dveře u řidiče jsou v jakým stavu? Jestli dobrý tak beru. Možná i od spolujezdce.
-> Dušan: dveře u řidiče jsou v jakým stavu? Jestli dobrý tak beru. Možná i od spolujezdce.
12:24:15
02.04.2009
02.04.2009
VeTeV
-> Dušan: a kurva a ta antena bo ty sracky na ty podbehy by se m ehodily... no co nadelam.... mel jsem rici drive
12:20:34
02.04.2009
02.04.2009
Dušan
nechavam si zatim napravy, interier, motor a zadni celo s lampama ( 2 mesice stary :-) ) + samozrejme kola.
-> Labros: neznamena ze nejsou diry v prahu z venku tak tam nejsou
-> VeTëV: vetsina uz je vyhazena
Z toho auta bude k mani tak akorat kastle s dverma. Napravy mozna taky dam pryc.
A premyslim ze prodam tu prevodovku 4.22
-> Labros: neznamena ze nejsou diry v prahu z venku tak tam nejsou
-> VeTëV: vetsina uz je vyhazena
Z toho auta bude k mani tak akorat kastle s dverma. Napravy mozna taky dam pryc.
A premyslim ze prodam tu prevodovku 4.22
12:16:48
02.04.2009
02.04.2009
VeTeV
-> Labros: to s ek tobe stehuje i s prackou? :-))
-> Dušan: tak sup pane napsat co si nechavas a co jde - treba s eneco hodi
-> Dušan: tak sup pane napsat co si nechavas a co jde - treba s eneco hodi
12:13:43
02.04.2009
02.04.2009
Labros
-> VeTëV: tak jasně, my už si rozebíráme Dušanovo auto a on o tom chudák ještě neví ;)
vlastně tam určitě pojedu, pač tchyně bude chtít pomoct vystěhovat pračku
vlastně tam určitě pojedu, pač tchyně bude chtít pomoct vystěhovat pračku
12:05:09
02.04.2009
02.04.2009
VeTeV
-> Labros: hele jestli tma pojedes a Dusan by byl ochoten se nekterejch veci jak sjem psal zbavit tak to vemes :-))
12:03:52
02.04.2009
02.04.2009
Labros
-> Dušan: hele asi po likvidaci navštívím tvůj sklep - bydlíš ještě Pod Kaštany? No mimochodem tchýně se k 20.vystěhovává ze Zborovský, ale i tak cestu si snad najdu.. Vypadá to že tam máš slušný zadní lampy, a co tam máš za štítek na zadním spojleru? Vůbec, kde máš víc fotek ;)
11:59:12
02.04.2009
02.04.2009
VeTeV
-> Labros: planuju jeho reinkarnaci - vcetne zadnich lemu - secko ej to po druhe zime uplne v rozpuku
11:57:21
02.04.2009
02.04.2009
Labros
-> VeTëV: no jako sorry ale obouchaný přední čelo - to by tvoje bílá musela být ve šrotu už třikrát ;)
11:55:21
02.04.2009
02.04.2009
VeTeV
-> Dušan: a koukam docela dobova stresni antena - schanim vemu :-)) jestli neni v prdeli