
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
El Burro aliaz Burák
Před několika lety ho koupil brašul jako jeho první auto, proběhla menší GO kastle a umístila se zrepasovaná vlečka a LS motor... Jak ale roky běžely a že byl Burák nejčastěji užíván jako dopravní prostředek pro tátu a jeho stavařský vercajk, přibývalo na něm šrámů, na palubce se usazovaly závěje prachu, na podlaze hromádka rozdroleného betonu, brzdy přestávaly mít ten správný účinek a kdysy nabroušený eLeSko už s tou 3.9kou pěkně zápasí.. Tátík už využívá služeb jiného prostředku a na vožení méně líbivého nákladu už Burák zas tak potřeba nebyl... po krátkém rozhodování se udělala asi poslední technická s tím že si Burák odkroutí ty dva roky taháním vleku po okolí.... Nastala ale pro mě nepříjemná situace, že sem momentálně bez auta a tak s ním zatím jezdím já.. a přestože mě zpočátku přišlo zbytečný do toho pomalu i tankovat se na tomto stroji asi podepíšu..
Malý vzkaz pro naše instituce: "když vám nevoní Adam, čuchejte si Buráka aneb Imperium vrací úder, yo?! A že vám to osladim!" :)
Motor
- 1.4 z fabie
Podvozek
- přední náprava po částečné Go
- vzadu vlečka
- předělaný misky tlumičů
- 5q převodovka 3.9
Interieur
- palubka 130
- sportovní volant ze 130RS (Frantův šampion)
(plánuju sedáky z Rapida)
taky se plánuje menší oprava kastle (hlavně lemy)
Zelenou Šádinku sem dostal ve čtrnácti jako první auto abych se naučil řídit a abych měl na čem provozovat praktické pokusy potřebné ke znalosti svého řemesla... k tomu posloužila výborně, abych se s ní vubec projel musel sem jí vyměnit motor a tak celkově jí trochu pofackovat... (mekánik skill + ) .. pak následovala první projíždka při níž mi upadlo kolo - školácká chyba nezkontroloval sem si jestli předchozí majitel utáhl kola (mekánik skill + ) (drving skill + ) .. pak začala postupně sloužit spíš jako monopost na blbnutí na poli (driving skill + ) ... po sléze to došlo až do takových rozměrů že sem si sehnal 4-oko, motor z favorita, anatom z E30, vykuchal sem interier a krosil sem po své vlastnoručně vyjezděné eRZetě... to byly asi její nejslavnější léta pak už jen stála, prodal se motor a ouža jen chátrala a čekala na flexu... Když sem do ní s těžkým srdcem zakrojil, naposledy sem zavzpomínal na všechny ty zážitky v blátě a prachu... a taky na sejčky zde na virtu když sem se chtěl jako mladej cucák pochlubit že mám taky auto... to bylo keců jaká je to hrobka, že tady na to nikdo neni zvědavej a že se mi to někde rozsype po poli a kdesi cosi (pozdrav Kirrimu se vzkazem - nerozsypala se chytráku) .. po rozkrájení sem byl překvapenej že schnilá byla jen podlaha, prahy a levej lem... zbytek sice nesl známky opotřebení polem, ale šroubovákem sem jí jen tak někde nepropích....
Před několika lety ho koupil brašul jako jeho první auto, proběhla menší GO kastle a umístila se zrepasovaná vlečka a LS motor... Jak ale roky běžely a že byl Burák nejčastěji užíván jako dopravní prostředek pro tátu a jeho stavařský vercajk, přibývalo na něm šrámů, na palubce se usazovaly závěje prachu, na podlaze hromádka rozdroleného betonu, brzdy přestávaly mít ten správný účinek a kdysy nabroušený eLeSko už s tou 3.9kou pěkně zápasí.. Tátík už využívá služeb jiného prostředku a na vožení méně líbivého nákladu už Burák zas tak potřeba nebyl... po krátkém rozhodování se udělala asi poslední technická s tím že si Burák odkroutí ty dva roky taháním vleku po okolí.... Nastala ale pro mě nepříjemná situace, že sem momentálně bez auta a tak s ním zatím jezdím já.. a přestože mě zpočátku přišlo zbytečný do toho pomalu i tankovat se na tomto stroji asi podepíšu..
Malý vzkaz pro naše instituce: "když vám nevoní Adam, čuchejte si Buráka aneb Imperium vrací úder, yo?! A že vám to osladim!" :)
Motor
- 1.4 z fabie
Podvozek
- přední náprava po částečné Go
- vzadu vlečka
- předělaný misky tlumičů
- 5q převodovka 3.9
Interieur
- palubka 130
- sportovní volant ze 130RS (Frantův šampion)
(plánuju sedáky z Rapida)
taky se plánuje menší oprava kastle (hlavně lemy)
Zelenou Šádinku sem dostal ve čtrnácti jako první auto abych se naučil řídit a abych měl na čem provozovat praktické pokusy potřebné ke znalosti svého řemesla... k tomu posloužila výborně, abych se s ní vubec projel musel sem jí vyměnit motor a tak celkově jí trochu pofackovat... (mekánik skill + ) .. pak následovala první projíždka při níž mi upadlo kolo - školácká chyba nezkontroloval sem si jestli předchozí majitel utáhl kola (mekánik skill + ) (drving skill + ) .. pak začala postupně sloužit spíš jako monopost na blbnutí na poli (driving skill + ) ... po sléze to došlo až do takových rozměrů že sem si sehnal 4-oko, motor z favorita, anatom z E30, vykuchal sem interier a krosil sem po své vlastnoručně vyjezděné eRZetě... to byly asi její nejslavnější léta pak už jen stála, prodal se motor a ouža jen chátrala a čekala na flexu... Když sem do ní s těžkým srdcem zakrojil, naposledy sem zavzpomínal na všechny ty zážitky v blátě a prachu... a taky na sejčky zde na virtu když sem se chtěl jako mladej cucák pochlubit že mám taky auto... to bylo keců jaká je to hrobka, že tady na to nikdo neni zvědavej a že se mi to někde rozsype po poli a kdesi cosi (pozdrav Kirrimu se vzkazem - nerozsypala se chytráku) .. po rozkrájení sem byl překvapenej že schnilá byla jen podlaha, prahy a levej lem... zbytek sice nesl známky opotřebení polem, ale šroubovákem sem jí jen tak někde nepropích....
El Burro 1.4 - komentáře:
-> Mishak: hmm, to jo...no tak at to vyjde

-> Tuneman2/Fávo: bohužel nezáleží to na mě
.. zbývá mi jen čekat jak se věci vyvrbí..

-> Mishak: kua at už se neco děje!



-> Tuneman2/Fávo: yop
... flexovat a COčkovat se bude značně a pul auta tak pujde z bmw takže ty rezatý části půjdou stejně pryč bud kvůly výztuhám nebo tam pujde něco z bmw... no je to jenom plán zatim 


-> Tuneman2/Fávo: Jo bude , bllbec co ?





-> Mishak: a to budeš dávat do té pohnilé kastle?

-> Řízek: no hlavně jestli vubec bude ten dárce.... na to bych moc nevsázel 

-> Mishak: hmm ten je mbrééj
ale jestli se k tomu vubec dokopes hele....


-> Tuneman2/Fávo: -> Řízek: hmmm 1.8
... VR6
no chlapci dyž už ste se takle odvážily zveřejňovat svoje plány tak taky povim víc o tom co zamýšlím se škudkou... jestli mi vyjde dárce orgánů (BMW E30 320) tak šádinka dostane motor, převodovku a kompletní podvozek z E30 .. výsledek ve vzorci je: X= (škodovka + pohon na prdel) x motor vepředu to celé děleno 6-ti válci.... teoereticky známe všechny hodnoty takže by stačilo jen dosadit do vzorce a spočítat výsledek... ale praxe je ovlivněna mnoha faktory a proto nelze teoretickou konkrétní hodnotu brát zcela stoprocentně 



-> Tuneman2/Fávo: Nojo ale Škoda 2.8 VR6 to nebude
to zase chystam ja , nebo 1.8T 20V z oktavky , este nevim kerej , ale nejdriv jak dopadne skola.......

-> Mishak: máš recht, ale já se vracim ke škůdkam, mám v plánu Škodu 1.8 :-)))), tak se těš:-D..chci tam dát motor 1.8 8v 82 kw:-)
-> Mishak: No jo vole , tak se z toho auta neposer , Calibra smrdi ! Ja taky moc japonce nemusim ale jako skyline je skyline .

-> Tuneman2/Fávo: Já golfy moc nemusim, 16V GTičko sice střílí pěkně ale víc na tom nevidim.. designeři se netrefily do mého vkusu



-> Řízek: Calibra is BEST a tečka.
Skyline smrdí, aneb japonec až nakonec a vykřičník !
Yoo?! .. a dyž prodám Vectru tak ty ATSa nebudu mít na co dát
.. a dyž řikám že se jí nechci zbavovat tak tim mám na mysli že to neprodám za stejnou cenu jako se prodávaj Vektry s liščíma lemama a prahama ... yooo?! 





-> Tuneman2/Fávo: Dvojkovyho ??




-> Mishak: Ty vole di uz dopr**le s calibrou , rikam , videls skajlajna a 1100 koni , tak nejakou Calibru zahrab ....
Hele vis co ??? prodas-li Vectru , neprodam ti ATSa ,,
jo a prej 40 ? cccc



-> Tuneman2/Fávo: No že bych se Vectry zbavoval to ne... sem s ní maximálně spokojenej ale dyž mi někdo položí na stůl 40 tak si jí může vzít
... Vectra je krásný, velký, komfortní, výkonově postačující a maximálně spolehlivý autíčko... ale Calibra to neni




-> Řízek: on zas chce vektru prodat?

-> Tuneman2/Fávo: No co by , vektru chce prodat , bawo je nekonecnej pribeh a uzara ? to sou zatim jen plane poplachy , stejne to nakonec hodi do srotu
