skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Historie:
Své první přibližovadlo jsem zakoupil zhruba před třemi roky ve zdánlivě dobrém stavu. Toto auto mne zaujalo na škodovku velmi vyjímečným lakem a proto jsem se rozhodl ji koupit. Již jsem věděl, že svého mazlíka podrobím tuningovým úpravám a proto mi nevadil ani zničený interiér a klepající klikovka. Asi prvního půl roku auto skoro nejezdilo, došlo především na rekonstrukci a úpravy interiéru a shánění peněz na nový motor š135. Tento další motor vydržel v mém autě asi 40 000 km když v něm praskl první válec a bylo po srandě. Momentálně používám lehce upravený motor š136 postavený z repasovaných a nových dílů. Časem se na karoserii objevila umně zamaskovaná koroze která si vyžádala opravu a lakování některých částí. Nejhorší je spotřeba motorů. Momentálně používám motor s pořadovým číslem 4 )-: Tento je ale postavený z nových dílů, takže zaručeně přežije. Závěrem bych chtěl poděkovat veškerému osazenstvu těchto stránek za ochotnou pomoc a rady při rekonsrukci tohoto vozidla, přítelkyni Moňce za trpělivost a tolerování mé '' škoda nemoci''. HAWK
Karoserie:
- Prý oranžová metalýza ze vzorníku SEAT
- vyvařené prahy, zadní podběhy, podlaha, zbytek zdravý
- přední maska bez znaku tiler tuning
- spojlery od ellri
- přídavné dálkové od wesemáků
- všechny blinkry bílé + celé bílé zadní světla
- zrcátka kapky chrom, ofuky na 4 dveře, kliky nový favorit carbon
Podvozek:
- vyztužená vyvařená přední náprava komplet dle L/A postavená z nových dílů
- výztuha v předním kufru
- neznámé sportovní pružiny vepředu
- zadní náprava serie (zatím)
- bílé alu apollo
Brzdy:
- přední brzdy čtyřpísty z rapida (komplet G.O.)
- propojky na čtyřpísty
- nové kotouče
- komplet nové brzdové kostky + trubky
- g.o. zadních brzd (všechno nové)
- repáslý posilovač
Převodovka:
- přestavba na 5qualt ze škody 125
- nové poloosy, šutry, ložiska, gufera
Spojka:
- lamela škoda 1203
- přítlačák felicie 1,6
- ložisko v plastu
- nové pracovní válce
- nové potrubí
Motor:
- škoda 136 po celkové G.O. (všechno nové díly kromě bloku a hlavy)
- kit sání KN
- karburátor tatra 613
- slícované leštěné sací potrubí
- kompletní úpava hlavy (kanály, ventily, spalováky, pružiny vent.)
- výfuk - sériové brčko ohlé do země (ze zadu nejde vidět (-: )
- někdy bývá příčňák
- výfukové + sací potrubí slícované original rapid 136
- vačka 280/280
- odlehčený setrvačník + řemenice klikovky
- nový rozdělovač 105 (magneton)
- nový alternátor bey regleru
- svíčky 4 bodové bosch super 4
- zapalovací kabely bosch
- motor v laku
- všechny řemenice vyleštěné
Interiér:
- z původního auta zbyl přístrojový štít + potah stropu
- záměna čalounění dveří + zadního plata z koberce
- koberečky vlastní výroby
- přední sedačky z hondy prelude, zadek serie
- obklad interiéru broušeným hliníkem
- podklady budíků vlastní výroby
- přidány funkční ukazatele teploty, tlaku oleje, měrič podtlaku
- střední panel vlastní výroby - přesunuty spínače topení, cyklovač, nouzovky
- startování tlačítkem (po rozpadu spínačky - nejde otočit klíčkem na 2ku)
- sportovní pedály
- modré neoeny nad středním panelem
- A-sloupek a střdový olepený karbonovou folií
- sportovní volant noname průměr 32 cm
- páčky pod volantem z felicie
- zkrácená šajtra + přibude zkrácení drah
- autorádio sony x-plód cdx- r 3350 s mp3
- 8x repro unknown made
- 22.04.2007 Tak nový motor to má zasebou )-: Na 4ce praskly 2 pístní kroužky, válec vydřený, prasklý píst = DEATH opravovat to nemá cenu, okamžitě se začíná pracovat na novém motoru složeném z nových dílů s vačkou z 50Kw filety. Motor měl najetých necelých 40tis.
Km.
- 16. 5. 2007 postavený nový motor, nové úplně všechno kromě bloku a hlavy
- 15. 8. 2007 zabudovaná nová vyztužená přední náprava
- 21. 9. 2007 výmena brzdových trubek, kostek záměna za čtyřpísty po repasi+propojky, komplet nové zadní brzdy)
- 17.10.2007 natřený spodek (všecek povrchový rez odstraněný netřený odrezovačem, základem od alkytonu, navrch tlumex)
- 20.10.2007 zastavěné nové sedačky z hondy prelude
- 10.12.2007 nahozen repas startér z filety z reduktorem s překopaným pastorkem
- POZOR, HYBRIDA JE NAPRODEJ!!!!! (Z RODINNÝCH DŮVODŮ) )-:
- S bolestí v srdci oznamuju že hybrida má nového majitele.... Snad se tam bude mět taky dobře.
..............KONEC...... .............
Své první přibližovadlo jsem zakoupil zhruba před třemi roky ve zdánlivě dobrém stavu. Toto auto mne zaujalo na škodovku velmi vyjímečným lakem a proto jsem se rozhodl ji koupit. Již jsem věděl, že svého mazlíka podrobím tuningovým úpravám a proto mi nevadil ani zničený interiér a klepající klikovka. Asi prvního půl roku auto skoro nejezdilo, došlo především na rekonstrukci a úpravy interiéru a shánění peněz na nový motor š135. Tento další motor vydržel v mém autě asi 40 000 km když v něm praskl první válec a bylo po srandě. Momentálně používám lehce upravený motor š136 postavený z repasovaných a nových dílů. Časem se na karoserii objevila umně zamaskovaná koroze která si vyžádala opravu a lakování některých částí. Nejhorší je spotřeba motorů. Momentálně používám motor s pořadovým číslem 4 )-: Tento je ale postavený z nových dílů, takže zaručeně přežije. Závěrem bych chtěl poděkovat veškerému osazenstvu těchto stránek za ochotnou pomoc a rady při rekonsrukci tohoto vozidla, přítelkyni Moňce za trpělivost a tolerování mé '' škoda nemoci''. HAWK
Karoserie:
- Prý oranžová metalýza ze vzorníku SEAT
- vyvařené prahy, zadní podběhy, podlaha, zbytek zdravý
- přední maska bez znaku tiler tuning
- spojlery od ellri
- přídavné dálkové od wesemáků
- všechny blinkry bílé + celé bílé zadní světla
- zrcátka kapky chrom, ofuky na 4 dveře, kliky nový favorit carbon
Podvozek:
- vyztužená vyvařená přední náprava komplet dle L/A postavená z nových dílů
- výztuha v předním kufru
- neznámé sportovní pružiny vepředu
- zadní náprava serie (zatím)
- bílé alu apollo
Brzdy:
- přední brzdy čtyřpísty z rapida (komplet G.O.)
- propojky na čtyřpísty
- nové kotouče
- komplet nové brzdové kostky + trubky
- g.o. zadních brzd (všechno nové)
- repáslý posilovač
Převodovka:
- přestavba na 5qualt ze škody 125
- nové poloosy, šutry, ložiska, gufera
Spojka:
- lamela škoda 1203
- přítlačák felicie 1,6
- ložisko v plastu
- nové pracovní válce
- nové potrubí
Motor:
- škoda 136 po celkové G.O. (všechno nové díly kromě bloku a hlavy)
- kit sání KN
- karburátor tatra 613
- slícované leštěné sací potrubí
- kompletní úpava hlavy (kanály, ventily, spalováky, pružiny vent.)
- výfuk - sériové brčko ohlé do země (ze zadu nejde vidět (-: )
- někdy bývá příčňák
- výfukové + sací potrubí slícované original rapid 136
- vačka 280/280
- odlehčený setrvačník + řemenice klikovky
- nový rozdělovač 105 (magneton)
- nový alternátor bey regleru
- svíčky 4 bodové bosch super 4
- zapalovací kabely bosch
- motor v laku
- všechny řemenice vyleštěné
Interiér:
- z původního auta zbyl přístrojový štít + potah stropu
- záměna čalounění dveří + zadního plata z koberce
- koberečky vlastní výroby
- přední sedačky z hondy prelude, zadek serie
- obklad interiéru broušeným hliníkem
- podklady budíků vlastní výroby
- přidány funkční ukazatele teploty, tlaku oleje, měrič podtlaku
- střední panel vlastní výroby - přesunuty spínače topení, cyklovač, nouzovky
- startování tlačítkem (po rozpadu spínačky - nejde otočit klíčkem na 2ku)
- sportovní pedály
- modré neoeny nad středním panelem
- A-sloupek a střdový olepený karbonovou folií
- sportovní volant noname průměr 32 cm
- páčky pod volantem z felicie
- zkrácená šajtra + přibude zkrácení drah
- autorádio sony x-plód cdx- r 3350 s mp3
- 8x repro unknown made
- 22.04.2007 Tak nový motor to má zasebou )-: Na 4ce praskly 2 pístní kroužky, válec vydřený, prasklý píst = DEATH opravovat to nemá cenu, okamžitě se začíná pracovat na novém motoru složeném z nových dílů s vačkou z 50Kw filety. Motor měl najetých necelých 40tis.
Km.
- 16. 5. 2007 postavený nový motor, nové úplně všechno kromě bloku a hlavy
- 15. 8. 2007 zabudovaná nová vyztužená přední náprava
- 21. 9. 2007 výmena brzdových trubek, kostek záměna za čtyřpísty po repasi+propojky, komplet nové zadní brzdy)
- 17.10.2007 natřený spodek (všecek povrchový rez odstraněný netřený odrezovačem, základem od alkytonu, navrch tlumex)
- 20.10.2007 zastavěné nové sedačky z hondy prelude
- 10.12.2007 nahozen repas startér z filety z reduktorem s překopaným pastorkem
- POZOR, HYBRIDA JE NAPRODEJ!!!!! (Z RODINNÝCH DŮVODŮ) )-:
- S bolestí v srdci oznamuju že hybrida má nového majitele.... Snad se tam bude mět taky dobře.
..............KONEC...... .............
Pecyn/Hybrida120 - komentáře:
22:17:08
22.07.2009
22.07.2009
TheronBB_130LR
preco by si ju predaval???
12:53:20
10.07.2009
10.07.2009
karllos - zrušená registrace
Jaká je cena???
22:33:21
24.10.2008
24.10.2008
Tomaso435
hmmm, moc hezká škodulka..decentní spoilery krásná barva,,,, velká pochvala!
21:30:04
11.05.2007
11.05.2007
105
zdar jak to jede s karburatorem z zigulika?? to sem este nevidel videl sem narouboavyn na skocne karbece z fiatuch ale to hle ne predem dik za odpoved
09:16:18
20.03.2007
20.03.2007
Volodič
09:15:55
20.03.2007
20.03.2007
Volodič
Nazdar draku dík že ste mě napsali, konečně vidím tu tvoju pilu, vypadá fakt dobře!! kdy je nějaký sraz? brácha chtěl vidět nějaké videjíčka, tak tady je jedno nové s fechtlama
20:12:14
17.02.2007
17.02.2007
PETER
hezká barva škoda ,že to mračení světel není taky v barvě,ale jinak o.k.
16:37:11
16.12.2005
16.12.2005
COKAPIK
jsem proti tobe stal na nekterem tuningu.-)))
08:47:14
08.07.2005
08.07.2005
Majkl
-> Kroulíček:
21:20:45
07.07.2005
07.07.2005
Kroulíček
-> Horst 120 07.07.05 21:15:30: Pristě aš ty něco takovídleho uděláš tam bude uš dávno nepojízdná!
21:15:30
07.07.2005
07.07.2005
Smekám klobouk je to pěkna škůdka,ten interiér je bomba ten se ti povedl dělám neco podobnýho.