skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Rapid už je v celku ukončený projekt. Jezdit s ním je spíš škoda.
Začal jsem hledat něco s čím by mi nebylo líto jezdit abych ještě trochu užil než zelný ekoteror zasáhne.
Tohle auto jsem dva měsíce sledoval na bazoši, ukázalo se že je umístěné v bazaru a nikdo to za ty peníze co chtěl majitel nechce.
Po nějakém čase přišla na řadu výraznější sleva a protože auto nebylo vyloženě sežrané tak jsem ho vzal.
Prvních 500m jízdy šlo docela dobře, pak v tom prsklo a dál jsem musel jet po vyndání filtru a odpojení odvětrání kliky na sytič.
Typ: škoda 120L
Vyrobeno: v AZNP Mladá Boleslav 28. dubna 1987
Barva: 4185 Modrá blankytná
Najeto: ???
Stav: šrot
Majitel: 3.
TP: původní
RZ: původní
Servisní knížka: ANO
EDIT: Auto je vrak. Pořád se sám sebe ptám proč jsem to koupil. Nechtěl jsem nic historicky cenného, ale takový hrozný šunt
měl jít do šrotu. Nejhorší je ten nástřik nějakým asfaltem. proti korozi není k ničemu jde špatně dolů je ho místy i 5 mm
a pořád se maže a všude roznáší.
Začal jsem hledat něco s čím by mi nebylo líto jezdit abych ještě trochu užil než zelný ekoteror zasáhne.
Tohle auto jsem dva měsíce sledoval na bazoši, ukázalo se že je umístěné v bazaru a nikdo to za ty peníze co chtěl majitel nechce.
Po nějakém čase přišla na řadu výraznější sleva a protože auto nebylo vyloženě sežrané tak jsem ho vzal.
Prvních 500m jízdy šlo docela dobře, pak v tom prsklo a dál jsem musel jet po vyndání filtru a odpojení odvětrání kliky na sytič.
Typ: škoda 120L
Vyrobeno: v AZNP Mladá Boleslav 28. dubna 1987
Barva: 4185 Modrá blankytná
Najeto: ???
Stav: šrot
Majitel: 3.
TP: původní
RZ: původní
Servisní knížka: ANO
EDIT: Auto je vrak. Pořád se sám sebe ptám proč jsem to koupil. Nechtěl jsem nic historicky cenného, ale takový hrozný šunt
měl jít do šrotu. Nejhorší je ten nástřik nějakým asfaltem. proti korozi není k ničemu jde špatně dolů je ho místy i 5 mm
a pořád se maže a všude roznáší.
Modrá - komentáře:
Ač se mi vzhledově líbí víc užovka, tak bych jí nechal jako Mko. Hlavně proto, že je ta kastle o dost jiná.
Asi bych to prvně přestavěl na užovku, jestli to fungovalo na prvním autě tak na tomhle by neměl být problém