Modrá Modrá

komentáře | popis | fotky | Robert 106 | 30.01.24 20:18 | 10x v oblíbených
Rapid už je v celku ukončený projekt. Jezdit s ním je spíš škoda.
Tento vůz je určen k běžnému používání ve stylu alá 90. léta

Typ: škoda 120L
Vyrobeno: v AZNP Mladá Boleslav 28. dubna 1987
Barva: 4185 Modrá blankytná
Najeto: ???
Stav: opravený šrot
Majitel: 3.
TP: původní
RZ: původní
Servisní knížka: ANO

23.12.2022
Zakoupen stěží pojízdný šrot.

13.03.2023
Zahájena - oprava respektive renovace styl samodomo garážový.

21.05.2023
Na rychlo dokončeno, aby Modrá mohla přijet na sraz ve Vyskytné.

18.06.2023
Najeto prvních 1000 km. Auto jezdí denně v běžném provozu. Všechno funguje.

14.08.2023
Najeto 2612 km bez závady v denním provozu - práce, nákup , pošta jízda za rodinou a
jeden sraz.

2.10.2023
Najeto 3115 km bez závady - zavařeny kameny v komínku rozdělovače. Rozdělovač prakticky bez vůle
a už žádné škubání :-).

23.12.2023
Modrá je s námi rok. Na autě probíhá drobná údržba a malé úpravy

Modrá - komentáře:

21:50:15
11.06.2023
Robert 106
-> Jackie: Jo jsou. Teď jsem to zkoušel, ale byly na půdě.
21:41:46
11.06.2023
Jackie
Neříkal jsi, že sedačky z Rapida nejsou pohodlný? 3
22:09:59
04.06.2023
Robert 106
-> Jackie: Zatím 200 km a OK + to konečně brzdí.
23:46:47
03.06.2023
Jackie
Tak už nepoteče? 1
18:56:47
24.05.2023
minno
-> Dušan: Lukasy z Octavie ale nechceme1 Motorček netreba mechanicky upravovať, ako keď Klubko montoval celý náhon z Fabie?
skoda-virt.cz/cz/.../7067 -mechanismus-stercu-fabia- do-sade
12:44:25
24.05.2023
Petrson
20:49:10
23.05.2023
Dušan
-> minno: motorek potřebuje převrat uložení v origo 120 plechu a zbytek co si pamatuju sedí. Pak jen ta kabeláž, ale jak říkám, měl jsem to s Lukasma Octavia.
18:31:00
23.05.2023
minno
-> Robert 106: -> Dušan: Chcelo by to nejaký návod pre nás amatérov1
14:34:59
16.05.2023
Petrson
-> Dušan 16.05.23 13:27:23: jj ten seriovej je děs, a ještě ten můj motorek než se pohne a přitom je vše vyčištěný nová mazelina a je to furt stejný.
13:27:23
16.05.2023
Dušan
Kdysi jsem dával motorek i s jednotkou z octavie. Popravdě to bylo minimálně 20x lepší jak ta hrozná série. Byl v tom takový ten normální pohyb jak na dnešních autech.
21:15:50
14.05.2023
Robert 106
Motorek z Fábie jsem dával kvůli rychlosti. Je teď stejná jako u aut koncernu.
Zapojení je problematické. Motorek má mínus na kostře, a jen spínací kontakt v klidové poloze proti (-). Já jsem si vyrobil jednoduchý Ko, ale určitě by šlo použít jednotku stěračů z O1.
16:00:10
12.05.2023
minno
-> Robert 106: Fabia motorček stieračov funguje lepšie? Zapojenie je jednioduché?
12:13:04
18.03.2023
Robert 106
Tohle jsem naposledy zažil v 15ti když jsem z podobného vraku dělal svoje první auto.
Už jsem například vytvořil unikátní zadní dveře které pasují do křivé kastle.
09:24:18
17.03.2023
JuroSport
117 118 4 156
06:13:46
07.03.2023
Vojťas
21:19:09
06.01.2023
Robert 106
-> Bukaj: Jak píšeš brýle se dají vyměnit nebo ořezat.
Nakonec ale zůstanu u M-ka z jediného důvodu + ještě maličkost a to že by mě asi v celku jistě vyrazili z STK + je to auto u kterého se dochovala původní SPZ, TP manuál a všechny čísla sedí.
Je škoda, když se to dochovalo tak to vyjelo z fabriky, to měnit. Jsem 3. majitel.
upraveno 1x, naposled 06.01.2023 21:20:39
15:43:44
06.01.2023
Bukaj
-> Tom Troll: Ono nejde jen o hrnce, ale kam přiděláš na užovkovou chladičovku blinkr a jakou prasárnou chceš přidělat masku?3
12:00:56
06.01.2023
Tom Troll
-> Bukaj: Emkové hrnce na užovku snad jdou, opačné ne.
Užovkové blatníky se právě díky zaměnitelnosti od roku 84 nevyráběly, vše co zbylo jsou výhradně originály.
22:48:47
05.01.2023
Bukaj
-> Robert 106 05.01.23 22:42:34: Jen výměna blatníku užovka za Mko není vůbec jednoduchá - musí se minimálně vyměnit brýle, nebo chladičovka. "Tramvaje" vznikaly při výměně celé karoserie, když už "došly" užovkové boudy...
22:42:34
05.01.2023
Robert 106
-> Bukaj: Dle mě spíš všichni měnili blatníky rovnou za M.
Bylo to i povolené a úžovko-Mek s trapně zapadlýma kolama jsem viděl v 90 letech bezpočet.
Extreme Tyres