
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
V skratke, v poradi moja tretia škodovka, kedysi auto len na pekne pocasie, v zime nejazdena, terajšie vyuzitie na slalomove preteky...
Škoda 105 L ročník 1986 kupovaná od prvého majiteľa mnou v 2010, už vtedy osadena motorom 130 a 5st. prevodovkou zo suchými poloosami, dedo asi auto chystal pomaličky na to čo ho u mňa čaka...
motor - stavba Dušan Fišer v roku 2016, blok 742.136 , vačka ... no neviem teraz presne ale hádam to časom upresním ale je to okolo 300 +-, sanie cez hlavu, Webre 45, rozdelovač bezpodtlakový BOSCH z mechanickym obmedzovačom nastaveným na 7200ot. palivové čerpadlo... ANO je tam AC pumpa, zvody 4+1 a priečak pod naraznikom ...
nameraný výkon 117koní a 144Nm
spojka - keramicka
prevodovka - Kalmar motorsport 5st dog-box, samosvorny diferencial, zosilene hriadele, zosilene vika, LOBRO poloosi
tlmiče a pružiny - na zakazku vyrobene u firmy Profi Performance
disky - MTX pavučiny 5,5x13
+ 3 dielne MTX hlinik predok 6 a zadok 7
gumy - toyo prosex R888R a avon zzr 185/55 predok, 215/55 zadok
brzdy - odstraneny brzdovy posilovac a nahradeny vahadlom po vzore 130LR
- vpredu 4 piesty prevrtane medzi piestikmi takže vrch je zaslepený a ide iba jedna hadička a netreba prepojky, chladene kotuče a ferodo ds2500 , zadok seria
karoseria - tak ako na foto, odlahčená o zadnu radu sedačiek, izolacne hlukove hmoty a prispieva aj hrdza v podbehoch, sedačky Sparco Sprint s prepadlou homologaciou a 3 bodové pásy
Aktualna vaha (9/2018) 820kg
audiovideo:
Násedlovice 2017
Slovakia Ring 2017
Bojnice 2017
Škoda 105 L ročník 1986 kupovaná od prvého majiteľa mnou v 2010, už vtedy osadena motorom 130 a 5st. prevodovkou zo suchými poloosami, dedo asi auto chystal pomaličky na to čo ho u mňa čaka...
motor - stavba Dušan Fišer v roku 2016, blok 742.136 , vačka ... no neviem teraz presne ale hádam to časom upresním ale je to okolo 300 +-, sanie cez hlavu, Webre 45, rozdelovač bezpodtlakový BOSCH z mechanickym obmedzovačom nastaveným na 7200ot. palivové čerpadlo... ANO je tam AC pumpa, zvody 4+1 a priečak pod naraznikom ...
nameraný výkon 117koní a 144Nm
spojka - keramicka
prevodovka - Kalmar motorsport 5st dog-box, samosvorny diferencial, zosilene hriadele, zosilene vika, LOBRO poloosi
tlmiče a pružiny - na zakazku vyrobene u firmy Profi Performance
disky - MTX pavučiny 5,5x13
+ 3 dielne MTX hlinik predok 6 a zadok 7
gumy - toyo prosex R888R a avon zzr 185/55 predok, 215/55 zadok
brzdy - odstraneny brzdovy posilovac a nahradeny vahadlom po vzore 130LR
- vpredu 4 piesty prevrtane medzi piestikmi takže vrch je zaslepený a ide iba jedna hadička a netreba prepojky, chladene kotuče a ferodo ds2500 , zadok seria
karoseria - tak ako na foto, odlahčená o zadnu radu sedačiek, izolacne hlukove hmoty a prispieva aj hrdza v podbehoch, sedačky Sparco Sprint s prepadlou homologaciou a 3 bodové pásy
Aktualna vaha (9/2018) 820kg
audiovideo:
Násedlovice 2017
Slovakia Ring 2017
Bojnice 2017
Baby Blue - komentáře:
-> squalo: Dobře ty. Na konci do časomíry jsi to podrzel statečně. Už jsem myslel, že je po ceduli. 

Tak včerajšie preteky absolvované, na koľko ma preradili skrz hewland do skupiny R1, takže som mal nevýhodu že som medzi závoďakmi na slickoch bol ako jediný na semi. Ale nám to nevadí, my sa bavíme
Aj napriek môjmu handicapu som skončil v tejto skupine obsadenej väčšinou vozidlami osadenými motorkovými motormi a hmotnosťou medvedieho hovna nad moje očakávania a to na druhom mieste
a celkovo 8 zo 125 zúčastnených... video s poslednej a najrýchlejšej jazdy



-> squalo: dobrá řežba, už tomu rozumím.
Hezky se s Molsem proháníte
respekt
Hezky se s Molsem proháníte

ďakujem páni, agrokomplex je masaker sám o sebe už len tým ako je to rozbité
ale pekne sme sa s pánom Molsom ponaháňali 


-> squalo: To by šlo. Slušnej fofr. 

-> squalo 20.04.19 22:19:38: Masakr, klobouček pane 

-> squalo: blaazon

-> squalo: pekny masaker 

-> squalo 03.04.19 09:15:56: Však neříkám, že to je vyloženě špatně, pokud bude cesta rozbitá, tak je to tak lepší mít měkčeji nastavené. Otázka je co to bude dělat při rychlých změnách směru.
Těším se na příští onboardy. 


-> Tuner#2: tlmice aj pruziny sa robili podla poziadaviek a vyuzitia auta, oproti tomu co som tam mal predtym je to auto teraz o svetelne roky rychlejsie, a tuhosti pruzin nebudem moc vypisovat spravil som s tym zatial necelych 10 km, to naklananie co je zvonku vidno v aute zaregistrujes minimalne a uz len podla pocitov z jazdy si to auto v zakrute "sadne" a drzi stopu jak keby ide po kolajniciach takze ten podvozok spravili naozaj vyborne. Molso potvrdi
a vysledky tiez hovoria za vsetko 


-> squalo 02.04.19 17:36:36: Když na videu vidím jak se to překlápí, tak se prostě nemůžu ubránit dojmu, že prostě ty pružiny jsou klasika to co nabízí univerzálně Hušek a ne to co se mě snažili přesvědčit na facebooku kluci co Tě podvozek dělali. Zrovna na tohle téma jsem se teď bavil s Mírou Černým, ten už loni nasadil Protlum TOP race s nádobkama, ale prostě ty pružiny jsou na tom měkký. Sám říká, že pořád i po roce z toho má divný pocit, že se to na něj moc naklání a nenachází v tom takovou jistotu jako když tam měl podstatně tužší pružiny a předek jako většina vrchařů v podstatě na dorazu. Na časy je to více méně stejné, ale sám říkal, že snad měl radši tu "uskákanou" motokáru. Člověk by asi musel mít přímé srovnání za úplně stejných podmínek a taky bude záležet jak moc nerovná trať bude.
Video, video, video..




-> squalo: lúčny koník pre šťastie




-> MOLSO: myslim ze moju jazdu vystihovali tvoje vcerajsie slova... jak to presne bolo?
Ale musim sa ti podakovat ze si mi robil zavazie a zajazdil som najlepsi cas

Ale musim sa ti podakovat ze si mi robil zavazie a zajazdil som najlepsi cas

-> squalo: To neni tym podvozokom ani tym autom ale hlavou ktorú nemáš v poriadku
ved tebe nenamomtovali nejaký pocit strachu
gratulácia :-) 


