skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Prodáno 9.10. 2021.
Rozhodl jsem se nemíchat jabka s hruškama a založil samostatnou kartu pro béžovku.. Úprav se na autě chystá dost tak si to myslím zaslouží..
Jinak jedná se o škodu 120 L s pětikvaltem, vyrobenou 31.3 1988. Auto bylo už před lety (ne)odborně vyvařeno(částečně pěnou), ale základ je zdravý.. Taky proto z ní bude ostrý spotřebák, né leštěnka.. :)
Motor: Felda převrtaná na 1.4, zvýšený KP, ostrá vačka, zvětšené kanály.. Provoz na LPG..
Podvozek: Předek zkrácené okruhové pera(Speedpro), tlumiče Nissan, zadek vyztužená vlečka po go, pera kyvka..
Kola: Půjčené z nedostavěné šedé EvoCorse X3MA Zero, 8x15 s pneu Toyo Proxes v rozměru 195/50/15.
Interiér: Sedačky a palubka rapid, uprostřed odkládací panel felda, sportovní volant, přístroje s čirými skly v chromu, rádio Pioneer DEH-P1700R..
Exteriér: Sériový, nad zadním oknem stříška Ellri, na boku pruhový polep ve stylu Gulf..
Abych nedělal ostudu sobě a ani škodovkám, tak jsem se rozhodl auto v říjnu/listopadu 2018 připravit na lak a polít barvou. Díky nešťastně vyvařeným zadním lemům a prahům, byla příprava dost náročná a zdála se nekonečná. Všechno jsme však zvládli a 4.11. konečně došlo na lakování. Původně jsem měl v hlavě spoustu odstínů do kterých bych mohl auto dát, od původní béžové, přes šampaň, bledě modrou, kamennou a tabákovou hněď, až k bílé, která nakonec vyhrála a myslím si že auto bude vypadat dobře. Přeci jen je to stále daily..
Velké díky patří Pawlosovi za pomoc při přípravě, lakování dílů a pevné nervy a také Bandittovi za cenné rady a nalakování skeletu. :)
Rozhodl jsem se nemíchat jabka s hruškama a založil samostatnou kartu pro béžovku.. Úprav se na autě chystá dost tak si to myslím zaslouží..
Jinak jedná se o škodu 120 L s pětikvaltem, vyrobenou 31.3 1988. Auto bylo už před lety (ne)odborně vyvařeno(částečně pěnou), ale základ je zdravý.. Taky proto z ní bude ostrý spotřebák, né leštěnka.. :)
Motor: Felda převrtaná na 1.4, zvýšený KP, ostrá vačka, zvětšené kanály.. Provoz na LPG..
Podvozek: Předek zkrácené okruhové pera(Speedpro), tlumiče Nissan, zadek vyztužená vlečka po go, pera kyvka..
Kola: Půjčené z nedostavěné šedé EvoCorse X3MA Zero, 8x15 s pneu Toyo Proxes v rozměru 195/50/15.
Interiér: Sedačky a palubka rapid, uprostřed odkládací panel felda, sportovní volant, přístroje s čirými skly v chromu, rádio Pioneer DEH-P1700R..
Exteriér: Sériový, nad zadním oknem stříška Ellri, na boku pruhový polep ve stylu Gulf..
Abych nedělal ostudu sobě a ani škodovkám, tak jsem se rozhodl auto v říjnu/listopadu 2018 připravit na lak a polít barvou. Díky nešťastně vyvařeným zadním lemům a prahům, byla příprava dost náročná a zdála se nekonečná. Všechno jsme však zvládli a 4.11. konečně došlo na lakování. Původně jsem měl v hlavě spoustu odstínů do kterých bych mohl auto dát, od původní béžové, přes šampaň, bledě modrou, kamennou a tabákovou hněď, až k bílé, která nakonec vyhrála a myslím si že auto bude vypadat dobře. Přeci jen je to stále daily..
Velké díky patří Pawlosovi za pomoc při přípravě, lakování dílů a pevné nervy a také Bandittovi za cenné rady a nalakování skeletu. :)
Kocvin/Škoda 136 Gulf - komentáře:
08:46:09
31.08.2016
31.08.2016
minno
-> Kocvin: To áno A s výmenou hrdla nádrže nebude problém, keď je tam motor? Ako pozerám, kyvkové hrdlo je na fotke už preč.
07:54:47
31.08.2016
31.08.2016
Kocvin
-> minno: Normální ne? Přece ho nebudu vyndavat když je tam teprve měsíc
22:47:05
30.08.2016
30.08.2016
minno
-> Kocvin: Zaujímavý postup zástavby vlečky bez demontáže motora
18:08:54
23.08.2016
23.08.2016
Tomaso435
-> minno: neboj, tam teprve kráčíme. Ale uděláme to tady všechno každý 2 roky. A jelikož v tu chvíly bude málo STKček, tak dostane nějakej kamarád někoho zakázku, postavit několik STKček který bude zas provozovat jinej kamarád.
17:51:44
23.08.2016
23.08.2016
minno
-> Tomaso435: Tak to by u nás nefungovalo, pretože emisie sú na karburátore každý rok a TK každé dva roky.
17:49:08
23.08.2016
23.08.2016
Tomaso435
-> minno: lepí se jen STK, pač STK je autu umožněna až po uspěšnejch emisích. Emise se lepí na protokol. No prostě příklad něčeho co je k ničemu, ale někdo za to dostal zaplaceno.
17:46:34
23.08.2016
23.08.2016
minno
-> kraska98 23.08.16 16:40:50: Po novom sa už u vás nálepky STK/EK nelepia? Alebo ako u nás, nálepka na čelnom skle?
17:09:02
23.08.2016
23.08.2016
mirecek.666
-> Milan 136: nechávaj, ale neměli by. Já se na to ptal a třeba v Rakousku za starou známku může bejt dost průser. Bylo mi řečeno přímo technikem na STK lepší ji nemít než mít starou
17:02:04
23.08.2016
23.08.2016
kraska98
-> Milan 136: No já si teda nevšiml.
17:00:30
23.08.2016
23.08.2016
Milan 136
-> kraska98: bezne nechavaji starou
16:40:50
23.08.2016
23.08.2016
kraska98
U váš ještě vylepují nálepku emisí,nebo si je překecal,ať ti tam nechají tu starou ?
20:43:06
15.06.2016
15.06.2016
Kocvin
-> Marklar: Netuším, koupil jsem ho i s jedním autem.. Snad nějaká přidružená výroba za komárů..
-> castrol: No jen aby..
-> castrol: No jen aby..
20:38:44
15.06.2016
15.06.2016
castrol
-> Kocvin: na to som ani nepomyslel
20:35:24
15.06.2016
15.06.2016
Marklar
-> Kocvin: Ahoj, čoze je to za volant prosím ťa ?
20:20:23
15.06.2016
15.06.2016
Kocvin
-> castrol: Nemaluj čerty na zeď zase..
20:14:10
15.06.2016
15.06.2016
castrol
jako totok len dopadne
20:11:41
15.06.2016
15.06.2016
Žiabrovak
dobre si spravil