Kocvin/Škoda 136 Gulf Kocvin/Škoda 136 Gulf

komentáře | popis | fotky | Kocvin | 14.10.21 23:01 | 114x v oblíbených
Prodáno 9.10. 2021.



Rozhodl jsem se nemíchat jabka s hruškama a založil samostatnou kartu pro béžovku.. Úprav se na autě chystá dost tak si to myslím zaslouží..



Jinak jedná se o škodu 120 L s pětikvaltem, vyrobenou 31.3 1988. Auto bylo už před lety (ne)odborně vyvařeno(částečně pěnou), ale základ je zdravý.. Taky proto z ní bude ostrý spotřebák, né leštěnka.. :)



Motor: Felda převrtaná na 1.4, zvýšený KP, ostrá vačka, zvětšené kanály.. Provoz na LPG..



Podvozek: Předek zkrácené okruhové pera(Speedpro), tlumiče Nissan, zadek vyztužená vlečka po go, pera kyvka..



Kola: Půjčené z nedostavěné šedé EvoCorse X3MA Zero, 8x15 s pneu Toyo Proxes v rozměru 195/50/15.



Interiér: Sedačky a palubka rapid, uprostřed odkládací panel felda, sportovní volant, přístroje s čirými skly v chromu, rádio Pioneer DEH-P1700R..



Exteriér: Sériový, nad zadním oknem stříška Ellri, na boku pruhový polep ve stylu Gulf..



Abych nedělal ostudu sobě a ani škodovkám, tak jsem se rozhodl auto v říjnu/listopadu 2018 připravit na lak a polít barvou. Díky nešťastně vyvařeným zadním lemům a prahům, byla příprava dost náročná a zdála se nekonečná. Všechno jsme však zvládli a 4.11. konečně došlo na lakování. Původně jsem měl v hlavě spoustu odstínů do kterých bych mohl auto dát, od původní béžové, přes šampaň, bledě modrou, kamennou a tabákovou hněď, až k bílé, která nakonec vyhrála a myslím si že auto bude vypadat dobře. Přeci jen je to stále daily..

Velké díky patří Pawlosovi za pomoc při přípravě, lakování dílů a pevné nervy a také Bandittovi za cenné rady a nalakování skeletu. :)



Škoda 136 LPG


Kocvin/Škoda 136 Gulf - komentáře:

20:17:25
01.09.2016
doly120
-> Kocvin: Mám 3 páry,s toho mám jedny stěma pouzdrama,a dvoje s jehlama,ale chci použít ty s pouzdrama 4 Nicméně,klouby jsou s mírnou vůli všechny co mám8

Současné poloosy na rapidu netuším v jakém jsou stavu. Kuchat ven je nechci,to až po vyvaření s celou nápravou. Do té doby jsem chtěl mít vše nachystané druhé- zrepasované.

Neleží ti tam jeden pár poloos bez vůlí 40

2
20:08:25
01.09.2016
Kocvin
-> Tuner#2: Taky asi záleží, kdo jezdí jaké kola a kolik má rozšířeno oproti sérii.. Kdy se pak zvětšuje síla působící na odpružení.. Nebo alespoň u kyvky dokázaly udělat 20mm podložky a kola et18 s vyskou doslova divy :)

-> doly120: A já si myslel, že poloosy u vlecky vydrží dost, když náprava není řídicí a tím pádem není kloub tak namáhán.. :o

Edit. Ty tam máš pouzdra? Já měl v tripodu jehly..
upraveno 1x, naposled 01.09.2016 20:09:13
19:56:44
01.09.2016
doly120
-> Kocvin: Hm,tak to máš štěstí. Chystám do rapida druhou nápravu,a nemůžu sehnat poloosy bez vůlí. 7

Musím to nějak vyřešit,budu muset za soustružníkem at mi udělá nové pouzdra a kříž přebrousí,ale druhý konec ještě vyřešený nemám 3
upraveno 2x, naposled 01.09.2016 19:58:58
19:56:35
01.09.2016
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Kocvin 01.09.16 19:53:35: Jak každému říkám, je to auto od auta. Moje přední někdo zkracoval a pořád to měl vysoko a někdo je tam dal celé a říkal jak to má nízko a vypodkládal.
19:53:35
01.09.2016
Kocvin
-> minno: Díky :)

-> doly120: Byly bez vůlí 1 Jen jsem je komplet rozebral, vyčistil v benzínu od starého tuku a znova složil :)

-> Tuner#2: Fakt? Musím to nějak vykoumat.. :) Zkoušel jsem pojezdit po zahradě s mírně povolenými silenty ať si to trošku sedne, ale stejně je to pořád koza 1
18:48:01
01.09.2016
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Kocvin 01.09.16 09:50:44: Mel jsem vleckove domky a i se zkraceou kyvkovou to bylo vysoko 1
17:40:07
01.09.2016
doly120
-> Kocvin: Prosím Tě,repasoval jsi nějak poloosy? (Nemyslím barvou3 )

Nebo máš štěstí a poloosy máš bez vůlí?4
16:05:46
01.09.2016
Kocvin
-> minno: ok dík :) Mám tam teď sériové kyvka domky protože se mi nechtelo čekat na odpověď tak je musím ještě upravit :D
15:54:22
01.09.2016
minno
-> Kocvin: upravené (zvarené) kyvkové domky + kyvková pružina. S vlečkovým domcom a kyvkovou pružinou by to bolo moc utopené.
11:05:38
01.09.2016
Kocvin
-> miguelias: Ale pič, stačí zvolit vhodnou konfiguraci..
10:09:30
01.09.2016
miguelias
-> Kocvin 01.09.16 09:50:44: Karborundum flexum. 1
09:50:44
01.09.2016
Kocvin
Pánové rychlý dotaz! Jak to bylo pro optimální výšku zadku u vlečky? Kyvkove domky vs kyvkova pružina nebo vleckove domky vs kyvkova pružina? Ď.
06:04:21
01.09.2016
Kocvin
-> MOLSO: Jo takhle.. 3 Taky nemám vlečkové hrdlo a hadici, jebu na to.. 3 Jako sundávat tu nádrž je fak voser, člověk musí odpojit úplně všechno, ale když už to rozebíram...1 Nehledě na to že bude auto o chlup lehčí a trošku to vykompenzuje váhu bomby za zadníma sicnama.. :)
22:48:25
31.08.2016
MOLSO
-> Kocvin: nádrž tam je .... je v nej kilo hrdze .... chcel osm ju meniť keď som montoval vlečku ... vlezem pod auto .... tohle musi dolu tohle tohle .... no mrdám na to ! 3 nádrž ostala, spravili sa 2 blendy a hrdlo sa uschovalo na bližšie nešpecifikované miesto 1
20:03:45
31.08.2016
Kocvin
-> MOLSO: Jo tohle mě taky napadlo :D Už ho mám dokonce i uřezané :D

Taky tam nemáš nádrž? :)
17:37:38
31.08.2016
MOLSO
-> Kocvin: ja mám na šporhelte blendu, hrdlo urezané hneď za držiakom o kasňu a zablednované krúžkom ... zvonka vyzerá normálne 1
09:48:50
31.08.2016
Kocvin
-> minno: Asi jo a bude 3

Bude ale zespod se nikdo nedívá.. Navíc tam bude spousta volného místa pro hadice a trubky, dobrý přístup k řazení atd..
09:13:47
31.08.2016
minno
-> Kocvin: To len prilep uzáver hrdla o karosériu Mamutom a hotovo3

To bude vyzerať divne zospodu bez nádrže :)
09:09:13
31.08.2016
Kocvin
-> minno: Hrdlo nádrže ani nádrž už se na svá místa nevrat, auto bude jezdit převážně na plyn a nouzové dojetí na benzín budu řešit z 10l kanystru umisteneho v motorovém prostoru :)

Jen musím vyrobit nějakou maketu hrdla aby nebyla z boku v autě díra :D
Extreme Tyres