
skoda.virt.cz
odkaz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Prodáno 9.10. 2021.
Rozhodl jsem se nemíchat jabka s hruškama a založil samostatnou kartu pro béžovku.. Úprav se na autě chystá dost tak si to myslím zaslouží..
Jinak jedná se o škodu 120 L s pětikvaltem, vyrobenou 31.3 1988. Auto bylo už před lety (ne)odborně vyvařeno(částečně pěnou), ale základ je zdravý.. Taky proto z ní bude ostrý spotřebák, né leštěnka.. :)
Motor: Felda převrtaná na 1.4, zvýšený KP, ostrá vačka, zvětšené kanály.. Provoz na LPG..
Podvozek: Předek zkrácené okruhové pera(Speedpro), tlumiče Nissan, zadek vyztužená vlečka po go, pera kyvka..
Kola: Půjčené z nedostavěné šedé EvoCorse X3MA Zero, 8x15 s pneu Toyo Proxes v rozměru 195/50/15.
Interiér: Sedačky a palubka rapid, uprostřed odkládací panel felda, sportovní volant, přístroje s čirými skly v chromu, rádio Pioneer DEH-P1700R..
Exteriér: Sériový, nad zadním oknem stříška Ellri, na boku pruhový polep ve stylu Gulf..
Abych nedělal ostudu sobě a ani škodovkám, tak jsem se rozhodl auto v říjnu/listopadu 2018 připravit na lak a polít barvou. Díky nešťastně vyvařeným zadním lemům a prahům, byla příprava dost náročná a zdála se nekonečná. Všechno jsme však zvládli a 4.11. konečně došlo na lakování. Původně jsem měl v hlavě spoustu odstínů do kterých bych mohl auto dát, od původní béžové, přes šampaň, bledě modrou, kamennou a tabákovou hněď, až k bílé, která nakonec vyhrála a myslím si že auto bude vypadat dobře. Přeci jen je to stále daily..
Velké díky patří Pawlosovi za pomoc při přípravě, lakování dílů a pevné nervy a také Bandittovi za cenné rady a nalakování skeletu. :)
Rozhodl jsem se nemíchat jabka s hruškama a založil samostatnou kartu pro béžovku.. Úprav se na autě chystá dost tak si to myslím zaslouží..
Jinak jedná se o škodu 120 L s pětikvaltem, vyrobenou 31.3 1988. Auto bylo už před lety (ne)odborně vyvařeno(částečně pěnou), ale základ je zdravý.. Taky proto z ní bude ostrý spotřebák, né leštěnka.. :)
Motor: Felda převrtaná na 1.4, zvýšený KP, ostrá vačka, zvětšené kanály.. Provoz na LPG..
Podvozek: Předek zkrácené okruhové pera(Speedpro), tlumiče Nissan, zadek vyztužená vlečka po go, pera kyvka..
Kola: Půjčené z nedostavěné šedé EvoCorse X3MA Zero, 8x15 s pneu Toyo Proxes v rozměru 195/50/15.
Interiér: Sedačky a palubka rapid, uprostřed odkládací panel felda, sportovní volant, přístroje s čirými skly v chromu, rádio Pioneer DEH-P1700R..
Exteriér: Sériový, nad zadním oknem stříška Ellri, na boku pruhový polep ve stylu Gulf..
Abych nedělal ostudu sobě a ani škodovkám, tak jsem se rozhodl auto v říjnu/listopadu 2018 připravit na lak a polít barvou. Díky nešťastně vyvařeným zadním lemům a prahům, byla příprava dost náročná a zdála se nekonečná. Všechno jsme však zvládli a 4.11. konečně došlo na lakování. Původně jsem měl v hlavě spoustu odstínů do kterých bych mohl auto dát, od původní béžové, přes šampaň, bledě modrou, kamennou a tabákovou hněď, až k bílé, která nakonec vyhrála a myslím si že auto bude vypadat dobře. Přeci jen je to stále daily..
Velké díky patří Pawlosovi za pomoc při přípravě, lakování dílů a pevné nervy a také Bandittovi za cenné rady a nalakování skeletu. :)
Kocvin/Škoda 136 Gulf - komentáře:
-> Luky: Vidno, že jsi měl páteční večer asi dosti těžký.. 

-> Kocvin: kurva, přísahal bych že to tak je (bylo), že ty pruhy jsou stejný a ne zrcadlově otočený. A teď koukám na fotky že to tak není, že Gulf je na obou vpředu. Nezměnil jsi to?



-> Luky: Co kecáš ? 
Jinak po cestě zpět jsem musel, asi 40 km od domova, provést i malou servisní zastávku, kdy mi po vypotřebování plynu nenajel benzín. Byl zoxidovaný kontakt na relátku pro palivovou pumpu.
Jinak byla cesta bez jediného problému a najeto celkem nějakých 1100km..


Jinak po cestě zpět jsem musel, asi 40 km od domova, provést i malou servisní zastávku, kdy mi po vypotřebování plynu nenajel benzín. Byl zoxidovaný kontakt na relátku pro palivovou pumpu.
Jinak byla cesta bez jediného problému a najeto celkem nějakých 1100km..
-> Kocvin: Jo je to paráda 
-> Mates: a všiml jsi si (esisisišim
) že má ty pruhy blbě?
Na jedné straně Gulf vpředu a na druhé vzadu?

-> Mates: a všiml jsi si (esisisišim



-> Mates: Děkuji 

-> Kocvin: gratulace, ten pruh s Gulfem je parádní
.

Před zítřejší jízdou na Běšiny, ještě manžety na obou stranách..
-> Tuner#2: Ano.. 

-> Kocvin 29.07.19 16:56:13: Racelife?
-> minno: jako od sponzoru GULF?

-> minno: Strach a peníze jsem nikdy neměl.. 

-> Kocvin: Už vieme odkiaľ máš peniaze na toľko áut

-> onda: Díky..
-> Vojťas: To jsi teda mohl, mohlo to stylově ležet na zadním platě..
-> Vojťas: To jsi teda mohl, mohlo to stylově ležet na zadním platě..

-> Kocvin: skoda ze sem o polepu nevedel driv, mohl sem ti privest na poho Gulf kalendar/plakat. Takhle ho tam budu rok prehazovat a pak pujde do kontaku 

Máš to moc pěkný!!! 

-> Eidy: Děkuju 

-> Kocvin: Polep je perfektní.

-> Luky: Až tak?
-> Marty227: Šedá se staví spíše na funkci.. Nadopovaný motor, dobrý podvozek, brzdy, funkční interiér.. Prostě takový sleeper, auto pro radost..
Zatímco tahle bílá je nízkonákladový projekt, auto které vzniklo vlastně úplně náhodou a momentálně vlastně jediné auto na srazy. Vypadá hezky a jezdí za pár korun na LPG, kdežto technicky a funkčně je na tom dost bídně..

-> Marty227: Šedá se staví spíše na funkci.. Nadopovaný motor, dobrý podvozek, brzdy, funkční interiér.. Prostě takový sleeper, auto pro radost..
Zatímco tahle bílá je nízkonákladový projekt, auto které vzniklo vlastně úplně náhodou a momentálně vlastně jediné auto na srazy. Vypadá hezky a jezdí za pár korun na LPG, kdežto technicky a funkčně je na tom dost bídně..
