Tuxik/Amalka 136GL/MPi Tuxik/Amalka 136GL/MPi

komentáře | popis | fotky | Tuxik | 13.07.19 23:37 | 69x v oblíbených
Skoda 136GL, rok vyroby 1988.
V roce 2016-2017 kompletni renovace.

Barva auta Max Meyer - Seat P3G+B.

Lakyrnik - lakovna Radim Gerle, Zebrak - www.facebook.com/Autolako vna-Gerle-1666385403690795 ?fref=ts

Karoserie vyvarena (vrsky podbehu, P kapsy, zadni blatnik ridice, lem spolujezdce), podvozek natren Tlumexem (pouze podlaha), podbehy a dalsi mista nastrikana sprejem Wurth

Napravy dle 130L/A, predni brzdice ctyrpisty s propojkami. Naboje prevrtane na 4x100. Tlumice GAZ.
Predni pruziny Kalmar 248mm, tuhost 72kg
Zadni naprava vlecena, repasovana vcetne poloos, pruziny kyvka zkracene o zaverny zavit s prevarenymi domky,dorazove pasky

Blok motoru 742.136 komplet prestaveny na MPi, vcetne vstrikovani a prislusenstvi. Tvrde silenbloky.

-Blok motoru 742.136, opiskovany + galvinol + stribrny Alkyton
-Hlava Fel 1.3MPi 50kW
-Klika + ojnice + vlozky + pisty Fel 1.3MPi; klika prebrousena, nova hlavni a ojnicni loziska; nove pistni krouzky
-Ridici jednotka Siemens Simos 2P
-Olej 10W40 Mogul Extreme
-Filtr oleje Mann W712/43


̶P̶r̶e̶v̶o̶d̶o̶v̶k̶a̶ ̶r̶e̶p̶a̶s̶o̶v̶a̶n̶a̶ ̶p̶.̶ ̶S̶i̶x̶t̶a̶ ̶-̶ ̶s̶u̶c̶h̶y̶ ̶5̶q̶ ̶S̶P̶ ̶4̶,̶2̶2̶,̶ ̶t̶v̶r̶d̶y̶ ̶s̶i̶l̶e̶n̶b̶l̶o̶k̶.̶

Prevodovka 3,9, tvrdy silenblok.

Kola 15'' 4x100 BBS, gumy Toyo Proxes 195/50 R1R

Audio - zesilovac Infinity reference series 5761 + Mac Audio ZXS 1000, basove repro Magnat AD 300 Series II, repro v zadnim platu Mac Audio APM Fire 69.3

Pocitac Banana PI jako NAS (NFS share), Debian/GNU Linux, SSD disk, propojeny pres ethernet s
pocitacem Raspberry Pi 4 jako multimedialni centrum, Debian/GNU Linux, dotykovy LCD 7''
3x Arduino nano na sbirani dat z cidel + "ala ALS". Stale ve vyvoji :)

Tuxik/Amalka 136GL/MPi - komentáře:

18:27:30
20.04.2017
Tuxik
emku proste emkovej zadek slusi :) kapota a celo zpet z lakovny
zvětšit Tuxik/Amalka 136GL/MPi - obrázek od Tuxik vložen 20.04.2017 18:27:30
00:02:21
05.04.2017
Tuxik
-> Tuner#2: jeste napisu treba behem tydne jestli budes mit cas, rad bych do toho videl vic :) diky
23:42:01
04.04.2017
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Tuxik 04.04.17 23:10:31: To je pružina podle Áčka, takže de fakto série. Ty okruhovky jsou lepší a nebo levnější cesta je u Petra Kašpara (Kalmar). 4
23:10:31
04.04.2017
Tuxik
-> Tuner#2: pruziny jsou speedpro rallye zkracene o zaverny zavit a pul
23:05:24
04.04.2017
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Luky 04.04.17 22:59:01: Vypálené z plechu. Já mám konkrétně z hliníku tl. 2 a 3mm a slepené k sobě.

-> Tuxik 04.04.17 22:59:05: Geometrii udělej až odladíš výšku a trochu si to sedne, jinak je to zbytečná práce. Předek takhle nízko jak to máš už musí s běžnou pružinou chodit na dorazy. Možná ale klamou ty kola/guma.
23:03:51
04.04.2017
Tuxik
-> Tuner#2: odklony predku jsou na max co sly, vic podlozek uz tam nenacpu. 7mm na vsech kozlikach, excentry vytocene do maximalnich acek aby to nebralo lemy v propruzeni
22:59:05
04.04.2017
Tuxik
-> Tuner#2: diky za info, jeste to s tebou nejak zkonzultuju, jsi kovanejsi :) jeste to nema ani poradne udelanou geometrii, to vyresime do konce tydne, zatim je jen od oka v ramci garazovych moznosti, takze stabilitu na silnici tezko soudit
22:59:01
04.04.2017
Luky
-> Tuner#2: podložka z nějakýho silonu? Ale z toho asi netřeba vypalovat?!
22:54:57
04.04.2017
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Tuxik 04.04.17 22:49:46: Zadek si prakticky nesedá, ale předek dost dlouho jo. Zadek vyřešíš domkama, předek jde celkem úspěšně podložit v nápravnici. Mám vypálené podložky, není problém tam nacpat klidně 10mm (na kole to udělá cca. dvojnásobek). Já tam teď přidával, protože si předek sednul moc a pak je to nestabilní na brzdách a v nájezdu do zatáčky jak to má vejš zadek.
upraveno 1x, naposled 04.04.2017 22:55:47
22:49:46
04.04.2017
Tuxik
-> Tuner#2 - zrušená registrace 04.04.17 21:40:30: vzadu to jeste niz pujde dat i bez rezani pruzin, ale vepredu uz to dodatecne nezvysim, pruzinu prodlouzit neumim :) ono si to jeste sedne, byla to prvni projizdka
22:46:32
04.04.2017
Tuxik
Docasne je tam zadni celo z uzovky, lakyra nenalakoval vcas, tak jsme pouzili jine
zvětšit Tuxik/Amalka 136GL/MPi - obrázek od Tuxik vložen 04.04.2017 22:46:32
22:46:00
04.04.2017
Tuxik
-> Pavel P@nkáč: Toyo Proxes 195/50 R15, fakt :)
22:44:40
04.04.2017
Pavel P@nkáč
-> Tuxik: dej jeste foto zezadu ale ty pneu mas fakt min. 195/55/15 nebo dokonce 195/60/15 jinak to neni možný, vejska me prijde akorat podle posledni foto ale ty balony to trochu kazej nemas to nejaky upraveny foto v pc nebo nevim3
upraveno 1x, naposled 04.04.2017 22:45:28
21:55:35
04.04.2017
Tuxik
Jedna z boku pro porovnani vysky
zvětšit Tuxik/Amalka 136GL/MPi - obrázek od Tuxik vložen 04.04.2017 21:55:35
21:41:52
04.04.2017
Tuxik
Zas tak moc nelezou, presnej rozmer disku ted z hlavy nevim :(
zvětšit Tuxik/Amalka 136GL/MPi - obrázek od Tuxik vložen 04.04.2017 21:41:52
21:40:30
04.04.2017
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Pavel P@nkáč 04.04.17 21:37:37: Vždyť to má vzadu větší mezeru než v předu a to je třeba vzít v úvahu to, že v předu musí být díky vyššímu lemu větší mezera. 4
21:37:37
04.04.2017
Pavel P@nkáč
taky me prijdou kola nejake velke9 + teda asi dost lezou, o tom snizovani nevim z foto za jizdy bych rekl ze si to pekne sedlo...
20:28:21
04.04.2017
Tuner#2 - zrušená registrace
Taky to tak na mě působí + kola moc ven + bych skopnul zadek a zvednul předek. 4 Ale jinak pěkná proměna.
19:56:54
04.04.2017
U-Geen
-> Luky: ze jo, me taky... vysoka bocnice neadekvatni jakejmkoli 195/50 R15 co jsem mel
upraveno 1x, naposled 04.04.2017 19:57:31
19:34:30
04.04.2017
castrol
-> Luky: posobia vacsie ,to je pravda 1
Extreme Tyres