SiMi / S120L SiMi / S120L

komentáře | popis | fotky | Simi | 04.07.05 11:59 | 34x v oblíbených
Škoda 120L, rok výroby 1987, tuzex



Motor, převodovka:

- originál Škoda 120L

- převodovka originál 5q – stálý převod 4.22 (zbývá jí posledních pár dní) :-)

- startér z Felicie

- příčný výfuk podle nákresů Škoda 130LR



Podvozek:

- vpředu 235 pružiny od Sakyho (zkrácené 250)

- přední náprava a řízení kompletně zrenovováno - vše z nových dílů

- tužší náplně tlumičů

- zadní pružiny podloženy o 1,3cm

- 15" ATS CUP, pneu Continental Sport Contact 195/50 R15



Karoserie:

- tónovaná skla (60%)

- dvojité svícení vzadu

- zrcátka BeskydSport

- centrál, alarm, DO



Interiér:

- sedačky Ford Fiesta XR2i 1.8

- zadní sedačky z Rapida

- řadící páka Škoda Superb

- kožený volant průměr 30cm

- palubovka z rapida

- střední panel z Felicie

- startčudl



Audio:

- Panasonic CD-DFX 201N



Chystané úpravy:

- nahodit vlečku + 5q 4.22

- čtyřpísty

- přepis na Š136

- dodělat interiér - jiná palubovka, doarboardy, nové koberce, strop atd.

- motor

- nový lak (znovu) :-(





Fotogalerie:

Cesta do laku:

gallery.meap.cz/gallery.p hp?CategoryID...



Cesta od lakýrníka:

gallery.meap.cz/gallery.p hp?CategoryID...



2. tuning sraz Pardubice:

gallery.meap.cz/gallery.p hp?CategoryID...



Ještě na vrcholu slávy :-)

gallery.meap.cz/gallery.p hp?folder=6&a...



více informaci:

skoda.meap.cz/

SiMi / S120L - komentáře:

18:33:29
29.10.2005
Simi
-> Majkl: Hehe, jj, to jsem jel do prahy :-) Po delsi dobe jsem ji zase trochu projel... jeste s ni ted chvilku jezdim, nez bude fiat zpatky ze servisu.



Po poslednich zkusenostech s dalnici jsem jel ale radsi po stary :-) Kdyz jsem se totiz naposled cestou z prahy snazil drzet krok s trojkovym bavorakem, odnesla to vodni pumpa. Jejimu lozisku se evidentne nelibilo tech 20 min na petku, celou dobu 5t ot :-))



Jsi mel bliknout nebo tak neco, mohli jsme pokecat...
12:03:37
25.10.2005
Majkl
je to zajimavy, skoda toho laku, ty vybledly mista sou uz bohuzel videt moc 8
12:02:52
25.10.2005
Majkl
v nedeli sem tohle auto videl a jel za nim v zeleny mikře od skochovic pres okrínek az po kulatak pred podebradama kde zahnulo doprava do arealu salonu automobilky a pak pokracoval na podebrady... jel sem celou dobu za nim :-)) jede to pekne, lip nez mikra... bylo to presne v 15:40-15:55
15:34:23
16.10.2005
KEAN
-> U-Geen: Děkuji, už vím...
22:43:32
15.10.2005
U-Geen
-> KEAN: 250ky maj na konci dva na sobe sedici zavity, takze ne.
12:31:10
13.10.2005
KEAN
-> Simi: Když ten mrtvej závit uřízneš tak ti ten poslední zůstane trčet nehoru,ne?To ta pružina i tak dobře sedí v domku?
12:27:36
13.10.2005
Simi
-> KEAN: jo, tyhle fotky (aspon ty prvni dve rady) jsou s tema rizlejma 250tkama. Urizl jsem akorat ten mrtvej zavit, vzhledem k tomu, ze tloustka dratu byla tusim 15mm, tak soudim, ze po uriznuti by z nich mely byt cca 235tky...

Jsou na aute cca rok a nezda se mi, ze by si nejak sedly. Ale neco muzou taky delat kola - cim sirsi, tim to auto bude caply vic k zemi...
19:34:09
11.10.2005
KEAN
-> Simi: Hele,tyhle fotky jsou s těmi seřízlými předními pružinami 250 na 235???A o kolik si je řezal a i zarovnával?Popřípadě jak si je měl na autě dlouho a jestli si i o něco sedly...??Dík moc za odpověď
12:37:15
08.09.2005
Majkl
-> Simi: 20 tak to docela chápu... ja bych uz tu svou nepustil...
12:24:02
08.09.2005
Simi
Vcera jsem si prohledl sbirku fotek a videi, kterou jsme s meapem po dobu vlastneni a upravovani tohohle auticka nasbirali. Zavzpominal jsem na tu spoustu casu, kterou jsme na tomhle aute stravili, vybavil si spoustu perfektnich zazitku a musim se priznat, ze na me docela dolehl smutek...



Neodchazi se od ni lehce, ale co se da delat... :-/
16:57:09
31.08.2005
Simi
-> Jindra: uz jsem videl vic nez par prasklych loukoti a popravde, nedivim se tomu, ze jsou ty kola dneska uz zakazany...
13:14:11
31.08.2005
Jindra
Videl jsem na jinych autech tyto elektrony ve spatnem stavu a slo to. Strach opravdu nemam.

J.
11:13:19
31.08.2005
Simi
-> Jindra: prave proto... jsou to "stare" elektrony, spatna smes, zub casu se na nich muze kdykoli projevit, asi bych se jich bal, prece jenom, jsou to zavodni kola, kde se pocita s tim, ze maji vydrzet 1-2 zavody, ne celorocni jezdeni...
08:14:40
31.08.2005
Jindra
SIMI:

Proc odvaha? Ty kola jezdily 2 roky na zavodech, a pak byly zskladneny. Nebo jsi myslel neco jineho?

J.

10:07:15
10.08.2005
Simi
-> Labros: jenze ja nemam zadnou garaz, to je ten problem ;-) Resp mohl bych skodovku nechat u kamaradova dedy, ale to je tak 30km od Hradce, kde chodim do prace a bydlim... Nastesti teda aspon cestou z HK do RK, kam stejne jezdim minimalne kazdy druhy vikend.
18:06:10
09.08.2005
Labros
-> Simi: mno pak je ještě jedna možnost - nechat před garáží stát to druhý auto 4 Podle mě to autu nijak zásadně nevadí - pokud to není leštěnka.
15:53:25
09.08.2005
Simi
-> Tuner#2: Prave, klidne bych je nechal obe, ale nemam garaz a nechat skodovenku stat venku s tim, ze s ni jednou za mesic nekam popojedu, to se mi zda i vuci ni nefer :-/ Pokud se najde nekdo solidni, kdo by ji nezmrvil a komu by dal slouzila (spis pro zabavu), tak pujde. Jestli se ale nikdo takovej nenajde, tak si ji fakt necham :-)
15:16:18
09.08.2005
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Simi: Jo to chápu - na cestování chci v budoucnu taky něco jiného než 120tku :o)
15:14:54
09.08.2005
Simi
-> Tuner#2: jj, mailik dosel. diky. Bude se hodit i do dalsiho :-) S laskou k autum nekoncim, akorat potrebuju neco, co me je schopny bez problemu spolehlive odvezt i do nemecka, kdyz je treba...
14:47:01
09.08.2005
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Simi: Tak to jsi mě zaskočil - došel Ti alespoň před mojí dovolenou mail na Tvé dotazy?
Extreme Tyres