
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Zdravim, tohle autíčko sem převzal od otce 18. 3. 2005. Je to docela vtipný, je mu totiž 25let (r.v.1986) stejně jako mě. V postatě sem první majitel. Co vám o něm budu povídat? Je to žlutá, zatím skoro sériová Škoda 120L. Jedna zajímavost: V techničáku je jako barva uvedená oranžová (už sem to nechal přepsat na žlutou), pár čertů už na to zíralo. Jinak asi před třema nebo čtyřma lety byla bořená ze předu. Otcovi vlítnul pod kola nějakej velkej hafan. Asi o rok pozdějc se odporoučely prahy, sou komplet vyvařený. Po schození blatníků sem našel hnilotinu. Napravo jen málo, nalevo se vařilo hodně včetně kusu podběhu.
Co sem s ní prováděl:
Interiér:
Podsvětlení táhel topení
Povrchová úprava držadla ručky
Kličky stahování oken z Felície (už jen vzadu)
Úložné prostory pod předními sedadly
Instalace GLS přístrojového šítu (kvuli otáčkoměru)
Tapecíry C slopků v černé barvě
Renovace dveřních tapecírů
Zadní plato z dřevotřísky (v tom tvrzenym papíru ty repráky hrály děsně a teď hrajou krásně).
Záclonky za zadním oknem
Ipurové lišty na dveřích
Béžová sedadla z Rapida
GL palubní deska
V přístrojovém štítu přidány dvě kontrolky
Polička na středovém tunelu
Originál polička u kolen spolujezdce
5Q kulisa řazení (a už se páka netočí kolem dokola)
Loketní opěrky na předních dveřích z Rapida
Elektrika:
Osvětlení kufru.
Osvětlení motoru.
Automat na spínání světel.
Akustická signalizace rozsvícených světel.
Repase motorku stěračů.
Přepólování morku stěračů (musel sem i otočit statorové magnety), ostřikovačů a
Lukasu.
Instalace otáčkoměru.
Třetí brzdové světlo ( z Jaguara :-O ).
Nový druh zásuvky + dodělané osvětlení aby byla potmě vidět.
Dvouvlákna v zadních obryslovkách (Koncový světlo je normální a když brzdim, tak svítí celej vrch.).
Alternátor 55A z GLS výbavy.
Elektrické otevírání motorové kapoty.
Elektrické otevírání kufru
Paměťový cyklovač z Felície
Stropní svítilna z Felície
Nový ventilátor v topení
Manuální spínač ventilátoru chladiče
Nový termospínač ventilátoru chladiče
Repase ventilátoru chladiče
Překopaná elektroinstalace za palubní deskou kvuli instalaci GL palubky
Elektrické stahování předních oken
Teploměr oleje
Vypínač zdvojených brzdových světel (kvůli STK)
Centrální zamykání
Karoserie:
Bílé přední blinkry
Nový blatníky.
Úprava předního čela.
Barva (čim víc auto opravuju, tim horší to je, časem se to pořeší)
Maska chladiče s tahokovem.
Vytlumení předních dveří
Ochrana proti vyháčkování
Gumičky pod trisky ostřikovačů z Favorita.
Přidaný krycí plech motoru (zakrývá mezeru mezi zadním čelem a příčkou motoru)
Nová přední haubna
Nový držák autobaterie z nerezu (do starého se nevešla 55Ah baterie)
Podvozek:
Bílý nápisy na pneu.
Plecháče natřený na bílo.
Gumy mezi závity zadních pružin
Motor:
Úprava airboxu kvůli LPG
Alternativní pohon na LPG, jinak je to sériová stodvacina. Teda na to že už má svoje nejlepší léta dávno za sebou tak jezdí celkem slušně. Pro úplnost má něco okolo 250 000km. Po GO tam může mít tak 100 000km. Přesně nevím, už asi dva a půl roku nejde počítdlo kilometrů.
Oprava chlazní (teklo to pod autem) + výměna tlakového víčka.
Výměna hadic chlazení a manžet (krom dvou hadic u chladiče a dlouhých hadic od motoru k topení).
Přídavný benzínový filtr
Vyčištění a repase karburátoru
Repase benzínové pumpy
Audio:
Rádio HYUNDAY CRM 1053 SU 4x40W, MP3 -bylo ukradeno, nyní bez hudby
Reproduktory HADEX 4 x 16,5cm.
Anténa připojená k vyhřívání zadního okna se zesilovačem
Novinky:
- Výměna termospínače ventilátoru chladiče
- Repase ventilátoru chaldiče
- Béžové sedačky Rapid
- GL palubní deska, přídavné kontrolky v přístrojovém štítu
- Repase benzínové pumpy
- 5Q kulisa žazení
- Elektrické stahování předních oken
- Loketní opěrky na předních dveřích z Rapida
- Vypínač zdvojených brzdových světel (kvůli STK)
- Centrální zamykání
Nejbližší plán:
Odkazy
Jestli někomu tendele popis nestačí, tak se může mrknout sem:
- Hodně fotek a komentářů z oravy auta v létě 2005: skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
PS: Neumim moc česky. Nějaký y/i mě moc nehákuje, tak to dyštak ignorujte. Tvůrčí kritiku a případný dobrý nápady vítám. Ale musej bejt dobrý.
Refresh: 22.05.11
Co sem s ní prováděl:
Interiér:
Podsvětlení táhel topení
Povrchová úprava držadla ručky
Kličky stahování oken z Felície (už jen vzadu)
Úložné prostory pod předními sedadly
Instalace GLS přístrojového šítu (kvuli otáčkoměru)
Tapecíry C slopků v černé barvě
Renovace dveřních tapecírů
Zadní plato z dřevotřísky (v tom tvrzenym papíru ty repráky hrály děsně a teď hrajou krásně).
Záclonky za zadním oknem
Ipurové lišty na dveřích
Béžová sedadla z Rapida
GL palubní deska
V přístrojovém štítu přidány dvě kontrolky
Polička na středovém tunelu
Originál polička u kolen spolujezdce
5Q kulisa řazení (a už se páka netočí kolem dokola)
Loketní opěrky na předních dveřích z Rapida
Elektrika:
Osvětlení kufru.
Osvětlení motoru.
Automat na spínání světel.
Akustická signalizace rozsvícených světel.
Repase motorku stěračů.
Přepólování morku stěračů (musel sem i otočit statorové magnety), ostřikovačů a
Lukasu.
Instalace otáčkoměru.
Třetí brzdové světlo ( z Jaguara :-O ).
Nový druh zásuvky + dodělané osvětlení aby byla potmě vidět.
Dvouvlákna v zadních obryslovkách (Koncový světlo je normální a když brzdim, tak svítí celej vrch.).
Alternátor 55A z GLS výbavy.
Elektrické otevírání motorové kapoty.
Elektrické otevírání kufru
Paměťový cyklovač z Felície
Stropní svítilna z Felície
Nový ventilátor v topení
Manuální spínač ventilátoru chladiče
Nový termospínač ventilátoru chladiče
Repase ventilátoru chladiče
Překopaná elektroinstalace za palubní deskou kvuli instalaci GL palubky
Elektrické stahování předních oken
Teploměr oleje
Vypínač zdvojených brzdových světel (kvůli STK)
Centrální zamykání
Karoserie:
Bílé přední blinkry
Nový blatníky.
Úprava předního čela.
Barva (čim víc auto opravuju, tim horší to je, časem se to pořeší)
Maska chladiče s tahokovem.
Vytlumení předních dveří
Ochrana proti vyháčkování
Gumičky pod trisky ostřikovačů z Favorita.
Přidaný krycí plech motoru (zakrývá mezeru mezi zadním čelem a příčkou motoru)
Nová přední haubna
Nový držák autobaterie z nerezu (do starého se nevešla 55Ah baterie)
Podvozek:
Bílý nápisy na pneu.
Plecháče natřený na bílo.
Gumy mezi závity zadních pružin
Motor:
Úprava airboxu kvůli LPG
Alternativní pohon na LPG, jinak je to sériová stodvacina. Teda na to že už má svoje nejlepší léta dávno za sebou tak jezdí celkem slušně. Pro úplnost má něco okolo 250 000km. Po GO tam může mít tak 100 000km. Přesně nevím, už asi dva a půl roku nejde počítdlo kilometrů.
Oprava chlazní (teklo to pod autem) + výměna tlakového víčka.
Výměna hadic chlazení a manžet (krom dvou hadic u chladiče a dlouhých hadic od motoru k topení).
Přídavný benzínový filtr
Vyčištění a repase karburátoru
Repase benzínové pumpy
Audio:
Rádio HYUNDAY CRM 1053 SU 4x40W, MP3 -bylo ukradeno, nyní bez hudby
Reproduktory HADEX 4 x 16,5cm.
Anténa připojená k vyhřívání zadního okna se zesilovačem
Novinky:
- Výměna termospínače ventilátoru chladiče
- Repase ventilátoru chaldiče
- Béžové sedačky Rapid
- GL palubní deska, přídavné kontrolky v přístrojovém štítu
- Repase benzínové pumpy
- 5Q kulisa žazení
- Elektrické stahování předních oken
- Loketní opěrky na předních dveřích z Rapida
- Vypínač zdvojených brzdových světel (kvůli STK)
- Centrální zamykání
Nejbližší plán:
Odkazy
Jestli někomu tendele popis nestačí, tak se může mrknout sem:
- Hodně fotek a komentářů z oravy auta v létě 2005: skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
PS: Neumim moc česky. Nějaký y/i mě moc nehákuje, tak to dyštak ignorujte. Tvůrčí kritiku a případný dobrý nápady vítám. Ale musej bejt dobrý.
Refresh: 22.05.11
Rabbit 120L - GL - komentáře:

-> Rabbit: ok, toto hovori aj moja 6rocna sestra ked jej neco hovorim, kolkoze mas rokov?
Skákal pes
přes oves
přes zelenou louku
šel za ním myslivec, péro na kolbouku.
Cože co? Řikal někdo něco? Nic sem neslyšel
přes oves
přes zelenou louku
šel za ním myslivec, péro na kolbouku.
Cože co? Řikal někdo něco? Nic sem neslyšel

-> Rabbit: ja nerypem, len konstatujem

Samantus:
To zistim až za dalších 1 000 000 let sundám kolo, ale jinam si myslim, že je to jedno jestli je to buben nebo kotouč. Kyž sem to natíral tak to bylo jen rezatý, špinavý ne. A DOST!!!!!!
A co jinak? Pořád všichni jezdíte jako Míša Švec? (Michael Schumacer)
To zistim až za dalších 1 000 000 let sundám kolo, ale jinam si myslim, že je to jedno jestli je to buben nebo kotouč. Kyž sem to natíral tak to bylo jen rezatý, špinavý ne. A DOST!!!!!!
A co jinak? Pořád všichni jezdíte jako Míša Švec? (Michael Schumacer)
-> Rabbit: pac bubny se nezaserou, ale kotouce jo, pak to vubec nebude videt ten tuning
itchy , Samantus:
E
Uplně ňák nejvíc do mě nerejte. Tudle věc už fakt nehodlám řešit!!!!!!!!!! Když se běžně natíraj bubny, tak proč né kotouče. A co se smradu týče tak mi momentálně víc smrdí nový potrubí od hlavy k vejfuku a to těsnění kolem něj. Brzdy na tomdle autě smrděly jen když máti asi před 2 rokama jela 3km se zataženou ručkou. Potom to zhodnotila slovy: "Já sem si řikala, že to auto nějak nechce jet
". Prostě na facku.
E






taky koukam proc natiras kotouce kde si to videl????
-> Rabbit: hmm tie kotuce azý budes brzdit budu fajn vonat

stitch:
Vlastně už mě tzo trošku přešlo,ale jinak asi jo. Za sedačkama už sedí nádrž. Leda ho dát do plata, ale to spíš ne. A do bedna nahoru na plato každopádně ne. Já rád vidim ven. Jediná možnost je kufr.
Vlastně už mě tzo trošku přešlo,ale jinak asi jo. Za sedačkama už sedí nádrž. Leda ho dát do plata, ale to spíš ne. A do bedna nahoru na plato každopádně ne. Já rád vidim ven. Jediná možnost je kufr.
-> Rabbit: ty si budes davat basak do kufru? :)) to je docela zajimavy :)) to me nikdy nenepadlo.. :))
Rabbit: co sa kritiky tyce...
nechcel by som po tebe robit GO brzd
inac piekne budiky 



Rabbit: mno taky som ti trochu vylepsil skore 

Díky za body lidi.
PS: Koukám, že počáteční smršť krytiky a narážek se už přehnala. Teď asi zas nebudu mít čas se v ní moc vrtat.
PS: Koukám, že počáteční smršť krytiky a narážek se už přehnala. Teď asi zas nebudu mít čas se v ní moc vrtat.

A sakra uz nemozem zvysit lebo je maximum

-> Rabbit: pekne brzdy :) zvysujem body
-> Rabbit: nechapu co stim ma spolecnyho kamos co ma pribuznyho automechanika, ja mam tech znamosti krapet vic a znam je osobne a nikde stim neargumentuju, jinak nevidim duvod proc by auto melo stat na spalkach kd ovi jak dlouho za odpoledne se to da udelat, ael uz mlcim .................)
-> JirikXT: jinac vidim ze snaha je, a to se hodnoti... davam "zatim" 7b

-> Rabbit: ten drzak filtru je origo z fuega,ale otocenej... A na ty svetla benga nic mocnerikali,kdyz videli ten zbytek tak to bylo stejne jasny,ja uz na ne ted seru, holt se jim neda vyhnout,takze se snazim tak za 300 do kapsy...

-> Rabbit: Hlavně, že jsi spokojený. Nicméně ten vnější okraj kotouče asi stejně časem zrezne. Když tě baví dělat zbytečné věci, tvůj boj. Ale natírat kotouče či brzdiče bez sundání a obyč barvou, v tom smysl zkrátka nevidím. Zvlášť když máš auto na běžné ježdění.
Úpravy takovéhoto druhu mě zkrátka dokážou akorát naštvat. Jo a jazyková korektura se ti taky moc nepovedla...
Úpravy takovéhoto druhu mě zkrátka dokážou akorát naštvat. Jo a jazyková korektura se ti taky moc nepovedla...