skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
ŠKODA 120GL
Rok výroby 1972/1986
Úpravy exteriéru:
Zamračená přední kapota a zavařené otvory, zahlazené střešní žlábky, “C“ sloupky, blinkry, přední blatníky + čelo zahlazené s kastlí. Zadní kapota Š105, přední a zadní nárazník. Lakované vnitřky klik a okenní sloupky. Přední světla čočky (by-xenon) Škoda super, vše zahlazeno. Nalakované a čiré kryty. Vnitřní blinkry zahlazeny a nalakovány. Čiré překrytí (Ellri tuning). Upravené víčko nádrže. Zrcátka Retro klasic.
Kola + Pneu:
Drátěná kola OG Wire Wheels USA FWD 15x7 eT +25
Bridgestone Potenza RE040 165/50 R15
Lak:
Fialová perleť VW
Styling motorového prostoru:
Komplet bílá barva, čelo ze spod lakováno a očalouněné izolační hmoty do okrové koženky. Držáky motoru komaxit. Nerezová expanska, catch tank, box na El. čerpadlo, baterka a dekly postranních kapes. Očalouněné hadice motoru koženkou. Lakované a leštěné díly motoru.
Úpravy interiéru (mimo zavazadlový prostor):
Sedačky + pásy Š105. Komplet očalouněné koženkou. Doplňky lakované. Řadící hlavice a ruční brzdy (issota Swarosky), pedály issota.
Úpravy zavazadlového prostoru:
Úprava držáku rezervy a povinné výbavy spolu s lakováním, niklováním a čalouněním do koženky. Nerezová přepážka + kryt posilovače a vrchní dutiny odstřikovačů.
Styling podvozku:
Šasi na bílo. Nápravy do okrového komaxitu + červená barva. Nádrž lakovaná do barvy vozu..
Audio (použité komponenty):
Autorádio Alpine CDA-9886R, čtyřkanálový zesilovač 1x Dragsters DAB-4110, komponentní reproduktory 4x Dragsters DSK-672, kabeláž Dragsters, Sinus live, Cinch kabely Sinus Live, pojistkové pouzdro Sinus Live, baterie Varta Blue DINAMIC, vytlumená kompletně podlaha a část vnitřků dveří TECSOUND 4 mm s hliníkovou fólií
Tuningové úpravy motoru:
Původní motor 1174 cm nahrazen Favoritem 136B s obsahem 1390 cm. Klika, pístní sada, ojnice a řemenice Fábie 1,4 8v. Odlehčená řemenice a setrvák. Kovokeramická spojka a přítlačný talíř 1,6MPi Fel. Vačka 280/280 MOTORSPORT, měděné těsnění hlavy válců, úprava ventilu, vodítek, spalovacích prostorů. Zvětšené sací a výfukové kanály + sací potrubí. Nerezový výfuk Jiří Hricina 4 do1 + příčňák. Odvětrávaná kliková hřídel. Olejový chladič Š120Ls. Karburátor Š130l přetryskovaný na obsah 1,4. Úpravená trubyčka vratné vody do termostatu a měrka oleje. Tvrdé uložené motoru.
Tuningové úpravy podvozku:
Povrchová úprava zinek + komaxit a alkyton. Přední náprava převařené misky dorazu a výztuha do nápravnice , vyztužené spodní a horní rameno. Přední kotouče Brembo 220 mm. Zadní náprava převařený most. Vyztužená podelná ramena. Zadní kotouče Š130 + třmeny Š130. Podvozek PROTLUM výškově stavitelný + rozpěra tlumičů přední a zadní.
Rok výroby 1972/1986
Úpravy exteriéru:
Zamračená přední kapota a zavařené otvory, zahlazené střešní žlábky, “C“ sloupky, blinkry, přední blatníky + čelo zahlazené s kastlí. Zadní kapota Š105, přední a zadní nárazník. Lakované vnitřky klik a okenní sloupky. Přední světla čočky (by-xenon) Škoda super, vše zahlazeno. Nalakované a čiré kryty. Vnitřní blinkry zahlazeny a nalakovány. Čiré překrytí (Ellri tuning). Upravené víčko nádrže. Zrcátka Retro klasic.
Kola + Pneu:
Drátěná kola OG Wire Wheels USA FWD 15x7 eT +25
Bridgestone Potenza RE040 165/50 R15
Lak:
Fialová perleť VW
Styling motorového prostoru:
Komplet bílá barva, čelo ze spod lakováno a očalouněné izolační hmoty do okrové koženky. Držáky motoru komaxit. Nerezová expanska, catch tank, box na El. čerpadlo, baterka a dekly postranních kapes. Očalouněné hadice motoru koženkou. Lakované a leštěné díly motoru.
Úpravy interiéru (mimo zavazadlový prostor):
Sedačky + pásy Š105. Komplet očalouněné koženkou. Doplňky lakované. Řadící hlavice a ruční brzdy (issota Swarosky), pedály issota.
Úpravy zavazadlového prostoru:
Úprava držáku rezervy a povinné výbavy spolu s lakováním, niklováním a čalouněním do koženky. Nerezová přepážka + kryt posilovače a vrchní dutiny odstřikovačů.
Styling podvozku:
Šasi na bílo. Nápravy do okrového komaxitu + červená barva. Nádrž lakovaná do barvy vozu..
Audio (použité komponenty):
Autorádio Alpine CDA-9886R, čtyřkanálový zesilovač 1x Dragsters DAB-4110, komponentní reproduktory 4x Dragsters DSK-672, kabeláž Dragsters, Sinus live, Cinch kabely Sinus Live, pojistkové pouzdro Sinus Live, baterie Varta Blue DINAMIC, vytlumená kompletně podlaha a část vnitřků dveří TECSOUND 4 mm s hliníkovou fólií
Tuningové úpravy motoru:
Původní motor 1174 cm nahrazen Favoritem 136B s obsahem 1390 cm. Klika, pístní sada, ojnice a řemenice Fábie 1,4 8v. Odlehčená řemenice a setrvák. Kovokeramická spojka a přítlačný talíř 1,6MPi Fel. Vačka 280/280 MOTORSPORT, měděné těsnění hlavy válců, úprava ventilu, vodítek, spalovacích prostorů. Zvětšené sací a výfukové kanály + sací potrubí. Nerezový výfuk Jiří Hricina 4 do1 + příčňák. Odvětrávaná kliková hřídel. Olejový chladič Š120Ls. Karburátor Š130l přetryskovaný na obsah 1,4. Úpravená trubyčka vratné vody do termostatu a měrka oleje. Tvrdé uložené motoru.
Tuningové úpravy podvozku:
Povrchová úprava zinek + komaxit a alkyton. Přední náprava převařené misky dorazu a výztuha do nápravnice , vyztužené spodní a horní rameno. Přední kotouče Brembo 220 mm. Zadní náprava převařený most. Vyztužená podelná ramena. Zadní kotouče Š130 + třmeny Š130. Podvozek PROTLUM výškově stavitelný + rozpěra tlumičů přední a zadní.
A.K.R.O.B.A.T - komentáře:
20:02:50
08.03.2007
08.03.2007
Kroulíček
-> Borin: dík
19:59:48
08.03.2007
08.03.2007
Kroulíček
-> p.b.: no poravdě no jak to říc slušně ne já mám v plánu také chrom...taže by chom byli dva a to nejde.. najdi si nějakou podobnou prosím
19:57:35
08.03.2007
08.03.2007
Kroulíček
-> Wrcteam: no u tebe nevim kdyš ty nic nkpje nw a dváš vechno šitozního
13:21:06
08.03.2007
08.03.2007
p.b.
-> Kroulíček: jj, teď je to můj horkej kandidát .) Myslim že by se na kilo celkem hodila, chromovaný doplňky k tomu... Proto by mě zajímalo to číslo :)
21:43:09
07.03.2007
07.03.2007
Borin - Král tuzerů
-> Wrcteam: Nerejpej...tak z toho má radost tak mu jí nekaz...
21:09:55
07.03.2007
07.03.2007
Wrcteam - zrušená registrace
-> Kroulíček: ze bych taky zacal dokumentovat kazdy vocko a kazdej sroubecek co davam new...
20:50:55
07.03.2007
07.03.2007
Kroulíček
-> p.b.: a ty uvažuješ o tédle barvičce?
20:16:59
07.03.2007
07.03.2007
Kroulíček
-> p.b.: jj dík..no tajné to malinko je popravdě si ho z makoviny nepamatuji
16:28:38
07.03.2007
07.03.2007
p.b.
Ta barva je super, co je to přesně za číslo, jestli to nejni tajný
21:29:50
06.03.2007
06.03.2007
Kroulíček
Jsem rád že se vám auti libý..a doůfám že po zimě se bude auti líbyt ještě víc..jinak všem děkuji.. vážim si toho…
19:54:32
06.03.2007
06.03.2007
Kroulíček
-> mimonsky valecnik: dík chlape
19:54:16
06.03.2007
06.03.2007
Kroulíček
-> Mar3k: díky moc..jj barvička a světílka jsou moc super...
00:58:30
06.03.2007
06.03.2007
mimonsky valecnik
moc pekny svetla chvalim
00:41:43
06.03.2007
06.03.2007
Mar3k
krasna farba, fajnovy vzhlad so xenonami
23:56:25
03.03.2007
03.03.2007
Kroulíček
tak jsem začel renovovat náparvu něco málojsem uš natřel co se nebude pískovat málé drobnosti tetkon se jen čeká na klepíře a na udělá tech výstuch...a pak jen doladit detajli a hotov
20:48:14
28.02.2007
28.02.2007
Kroulíček
-> Pitrys: dík dík... no tó viže nebyl levnej ale to si poznal
19:41:47
28.02.2007
28.02.2007
Petuli
moooc pěkný lak,škoda se ptat na kolik tě vyšel.
09:11:30
27.02.2007
27.02.2007
Kroulíček
-> Borin: no tetkon jsem tam byl a je pravda že jsem tam sehnal dost dílu ale také to tam maj drahé ale zase maj
22:00:33
26.02.2007
26.02.2007
Borin - Král tuzerů
-> Kroulíček: Bylo poslední tak nevím kde...zkus se stavit v těch Svobodnejch dvorech jak sem ti říkal...dal se tam sehnat zajímavý věci a maj tam i ten novej kabelovej svazek
21:56:41
26.02.2007
26.02.2007
Kroulíček
-> Borin: kruci nál..no skusím se pozeptat třeba budu mít malinko štěstí