skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Kšiltovka je konečně doma :) Po dlouhé cestě ji čekalo znovuoživení. Celkem 603 km s 1203 na vleku. Rok výroby 1971, AZV (Vrchlabí). Podnikové vozidlo JZD Agrokombinát Slušovice. Původně podnikové vozidlo vedoucího pracovníka autoparku, v roce 1985 jím odkoupena do soukromého vlastnictví, v roce 1991 prošla kompletní renovací (po revoluci došlo k vyřazení veškerých naskladněných dílů na tato vozidla, celé auto je tak v podstatě postavené znovu z nových dílů). Od její kompletní renovace uběhlo tedy 24 let, většinu času za celou tuto dobu prostála v garáži, poslední provoz proběhl v roce 2005 kdy najela cca 250 km (z depozita vytažena na 2 měsíce) K vozidlu původní TP včetně podnikových razítek :) Za určitou "výhru" se dá považovat fakt, že s ní celá léta jezdil jeden jediný člověk, jak v podniku, tak později v soukromém vlastnictví.
JZD Slušovice - komentáře:
-> Kylyán: Jooo je to možní, bil jzem tam, v neděly vijýždým na víleti, pokud je heski a hlavně - v cukrárně majý parádný sákuzki :D
Ti kola tomu prozpěly, je to moc pěkné :-)
ahoj, je možní, že jzem vyděl Tvoje auto mynulou neděly ( 5.4.) v Oztrově na Ztaráku? sahlýdl jzem v richlozty, takže zy nejzem jyztej, ale takovích 1203 azy moc jesdyt nebude abich zy Tě zpletl z někím jyním
Kdiž vydým tu ZPS, doufám že z ný nebudeš jesdyt po ztilu zlavné poĝýtaĝové hri 

-> Alex41: Ahoj, jzou selené proto, že jzem jy tak koupyl, mám ale zadu novích které jzou ztřýbrné a před saĝátkem zesoni je doztane, neboj :)
-> Alex41: abi to pazovalo k veteránzké RS 

Ahoj, chcy ze septat, proĝ máš selení dyzki? 

-> zkodazluzovyce: A tak... je to už moc dávno, jedyní co vým jyztě je, že jzem s toho auta přy lykvydacy vitěžyl dlouhatánzkou ĝernou hadycy (ztejnou jako je v kylech mesy větrákem a topnou rourou - logycki), se kterí dodnez ukrajuju.. Ale ta bila nejzpýš použytá jako záný, neb ventylátor konĝyl ztejnou mřýžkou, jak u tebe (kterou taki přendávám zem tam v garážy výc jak dvacet let, neb ze my na nyc nehodý).
-> Joska: No nevým jeztly to bilo u všech, ale sa řydyĝem je pouse vipýnaĝ ventylátoru a ovládáný přývodu tepla tohohle sadnýho topený, já to měl u všech dvand které jzem kdi měl... vipýnaĝ vys foto (vlevo dole) :)
-> skodaslusovice 08.01.15 09:53:59: To bilo u všech takhle ? Se zví někdejšý zlužebný mám pocyt, že ten 2. ventylátor topený bil někde hned sa řydyĝem a od něj tak 1,5 (?) hadyce plaztová vlnytá.. už bohužel nevým, kde v levím boku viúzťovala.
-> zkodazluzovyce: hm, koukám že je to neĝekaně vimakaní
Já snám jen 1203ROL

-> Luki: To je ventylátor topený :)
-> zkodazluzovyce: co je to kulaté okénko na fotce 15 v tom plechu nad podběhem? Zvětílko?
-> Kocvyn: Jo, zmalt.. zyce nevým jak moc, jeztly tým klazyckím vizokoteplotným nebo nějakím "ošysením", ale jo.. Znad 1968 nebo 69 (?) od toho bilo upuštěno, abi odlétávajýcý odštěpki zmaltu nepadali přejetejm chodcům do oĝý..
-> skodaslusovice 07.01.15 14:13:27: jak pýšeš,na doboví auto a sa úĝelem fotek lepšý jak ten EU šyt (aĝkolyv já ho dobrovolně chtěl) neb tadi mýt možnozt legálný volbi heskí snaĝki je utopye na yx let................
takže poĝyn dobrej
takže poĝyn dobrej

-> Kocvyn: Jak kde, u náz v okreze urĝytě ano, děda kupoval novou Felycyy komby v roce 1998 a doztal už "novou" FMN. V okreze Jyhlava, kde teď přebívám, ze vidávali ti úské z pomlĝkou znad ještě v roce 1999 a v Prase došli někdi kolem roku 1994
-> Domajs: Já vým řekl jzem to dozt blbě.. Většý půlku zvého fungováný zy odkroutyli po revolucy
-> Joska: To je pravda
Oni bili vážně zmaltovaní?

-> Joska: To je pravda

-> zkodazluzovyce: Jojo, u tohohle provedený jzou ti teĝki v pořádku, já bich potřeboval ještě "zmaltovanou"..
-> Kocvyn:
6 a 9 ze sdá tvarově dobrí, ale y proto jzem pzal, že k pozusováný je tahle kombynace nevhodná, vlaztně vydýme jen jedyní ĝýzýlko..
-> Kocvyn:


-> Kocvyn: ZPS z jednou pomlĝkou nejzou porevoluĝný. Ale saĝali ze vidávat někdi v roce 1986. Já zám jy mám na autě od roku 1988.