skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
skoda.virt.cz
... Škoda MB, 105, 120, 130, 135, 136, Rapid, Garde i starší a speciály
Nejbližší srazy a akce
datum | nazev | misto |
---|---|---|
05.09. - 07.09.2025 | 9. SKODOMANIA | Dobczyce, Polsko |
04.10.2025 | Sraz Garde&Rapid | Poděbrady | Další akce a srazy... |
Nejnovější články
Aktuální galerie
Poslední příspěvky v diskuzích a komentářích
21:26:48
07.09.2025
07.09.2025

OTA-MTX
Možná zkusit zkrátit trubku od sacího koše:)
21:18:26
07.09.2025
07.09.2025

Jirik_Tuňák1983
Jak moc je u Woom spolehlivý ten Automagic a jak to vlastně funguje? Nebude lepší klasická přehozka? Jestli tohle není jen nějaký mezistupeň na půli cesty. Já ten dojem trochu mám, ale neznám to.
A pak ještě jak kola Rascal s řemenem, ty mají nějakou planetovou převodovku. Jak údržba, funkčnost atp.
A pak ještě jak kola Rascal s řemenem, ty mají nějakou planetovou převodovku. Jak údržba, funkčnost atp.
21:17:36
07.09.2025
07.09.2025

Matsoft
[p#4131186] stribrny je tento: Rapid 135 RiC č. podvozku L 5145419 a č. motoru 5033753 byl vyroben 12. ledna 1990 a expedován do Anglie 29. ledna 1990. Nebylo to poslední vyrobené kupé Škoda s motorem vzadu, dokonce ani poslední vyrobený Rapid 135 RiC pro Anglii.
Toto auto ma z minulosti i certifikat, ze je posledni... Ale dle archivu neni.... Nicmene ma nejvyssi VIN
Toto auto ma z minulosti i certifikat, ze je posledni... Ale dle archivu neni.... Nicmene ma nejvyssi VIN
21:14:49
07.09.2025
07.09.2025

Matsoft
-> Tom Troll: ANI JEDEN Z NICH NENI FAKTICKY POSLEDNI VYROBENY. Stribrny ma nejvyssi VIN. Ale po jeho expedici bylo jeste par vozu expedovano.... Apollo taky neni posledni. Posledni byly bile kusy... Ale v te dobe tyto dva kusy (stribrny a apollo) byly jako posledni prezentovany.
21:10:13
07.09.2025
07.09.2025

Bukaj
[p#4131192] Je pravda, že při druhém pohledu na fotku to tak úplně seriový 130 blok není - je zesílený jako dvouřádek či 135/6, ale má jednořádkový nálitek, číslo, na něm vyražené, vypadá fabricky nebo alespoň z dobových fabrických raznic, i sací a výfukové potrubí není seriová 136, takže nějaká předseriovka? Šrouby na hlavě bych bral jako to poslední - co bylo po ruce, to se tam dalo...
