
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
skoda.virt.cz
... Škoda MB, 105, 120, 130, 135, 136, Rapid, Garde i starší a speciály
Nejbližší srazy a akce
| datum | nazev | misto | Další akce a srazy... |
|---|
Nejnovější články
Aktuální galerie
Poslední příspěvky v diskuzích a komentářích
02:59:24
05.11.2025
05.11.2025

Bukaj
-> Jozka: Já mám doma jeden lichej. A pár mám na převodovce, která se válí u Vítka ve sklepě...

02:57:29
05.11.2025
05.11.2025

Bukaj
[p#4135317] Podobně, jako papírový obal od originál spojkové lamely - původní 1000MB/1100MB obal jen upravili odstraněním jedné nuly...

02:52:51
05.11.2025
05.11.2025

Bukaj
[p#4135311] No, nevím - většina (normálních) lidí přepne na tlumená ještě předtím, než se protijedoucí vynoří ze zatáčky/zpoza horizontu. To jaksi automat neumí...
A cyklisti dneska používají leccos - různý barevný světla s intenzitou majáku a navíc často přerušované v rytmu, podporujícím vznik epileptického záchvatu - a to dokonce i u předního světla - nechápu, jak to zvládají, já bych se zcvokl po půl minutě...
Dříve muselo každé osvětlení i blbá odrazka na kole mít homologaci pro provoz na pozemní komunikaci - dneska se na to asi dost zvesela kašle - nevěřím, že ty diskotéky, co na silnicích potkávám, mají jakékoli schválení...
Jinak k poznámce věku - musím konstatovat, že za posledních 14 dní se mi rapidně zhoršil zrak - nedokážu zaostřit, blbě čtu nápisy (nepřečtu na dálku RZ na autech), docela velký problém mi dělají svítící proměnlivé značky v tunelech (rozeznat 70 od 50 na dálku) - myslím, že jsem si zkazil oči prokrastinací u kompu...
...ale s tím nočním ne/viděním to nesouvisí. Nedávno mne třeba překvapilo, když jsem jel s kamarádem v jeho Fordu (nějakej něco-Max, s LED světlama), že v něm mne protijedoucí vozy vůbec neoslňovaly - tak buďto to auto má nějaký filtr v čelním skle, nebo je to tím, že tam sedím výš, než v klasickém osobáku, nebo je to tou intenzitou osvětlení vozu, že oči jsou zvyklé na větší jas...?
Ale z těch světel, které se do zatáčky hýbaly ze strany na stranu se mi dělalo blbě, navíc ty divné modrofialové duhy na přechodech světla a stínu a do toho podivně fungující automat - na to bych si nezvykl.
A možná ještě víc, než světla, mi na tom voze vadily ty klikatice drátků vyhřívání čelního skla - to mne rušilo nejen za tmy, ale hlavně za světla, furt mi oči zaostřovaly na ty drátky. Kamarád říkal, že při výměně čelního skla chtěl sklo bez výhřevu, ale to prý origo od Forda neexistuje...

A cyklisti dneska používají leccos - různý barevný světla s intenzitou majáku a navíc často přerušované v rytmu, podporujícím vznik epileptického záchvatu - a to dokonce i u předního světla - nechápu, jak to zvládají, já bych se zcvokl po půl minutě...

Dříve muselo každé osvětlení i blbá odrazka na kole mít homologaci pro provoz na pozemní komunikaci - dneska se na to asi dost zvesela kašle - nevěřím, že ty diskotéky, co na silnicích potkávám, mají jakékoli schválení...

Jinak k poznámce věku - musím konstatovat, že za posledních 14 dní se mi rapidně zhoršil zrak - nedokážu zaostřit, blbě čtu nápisy (nepřečtu na dálku RZ na autech), docela velký problém mi dělají svítící proměnlivé značky v tunelech (rozeznat 70 od 50 na dálku) - myslím, že jsem si zkazil oči prokrastinací u kompu...

...ale s tím nočním ne/viděním to nesouvisí. Nedávno mne třeba překvapilo, když jsem jel s kamarádem v jeho Fordu (nějakej něco-Max, s LED světlama), že v něm mne protijedoucí vozy vůbec neoslňovaly - tak buďto to auto má nějaký filtr v čelním skle, nebo je to tím, že tam sedím výš, než v klasickém osobáku, nebo je to tou intenzitou osvětlení vozu, že oči jsou zvyklé na větší jas...?
Ale z těch světel, které se do zatáčky hýbaly ze strany na stranu se mi dělalo blbě, navíc ty divné modrofialové duhy na přechodech světla a stínu a do toho podivně fungující automat - na to bych si nezvykl.
A možná ještě víc, než světla, mi na tom voze vadily ty klikatice drátků vyhřívání čelního skla - to mne rušilo nejen za tmy, ale hlavně za světla, furt mi oči zaostřovaly na ty drátky. Kamarád říkal, že při výměně čelního skla chtěl sklo bez výhřevu, ale to prý origo od Forda neexistuje...

00:29:57
05.11.2025
05.11.2025

ajok
[p#4135321] bylo to PDcko - protoze vzpominam 6q, vybavenejsi, nez ma pritelkyne, hadal bych tomu urcite pod 100 tis.km, ale to auto bylo postavene z origo novych dilu... kolegovi se podarilo odkoupit supa s novym 1.8T za 35tis.kc, reditel si ho zacal pripravovat na odkup, ale byl odejit za tunelovani, ono auticka nebylo to jedine, kde si pomahal :), toho supa nikdo nechtel, protoze vsichni vedeli, co se v tom aute delo, pak jsem si rval vlasy, ze nejake profi cisteni interieru by to snad vyresilo, kolega to rovnou tenkrat poslal o 100k draz dal...
00:15:38
05.11.2025
05.11.2025

ajok
[p#4135282] Ty ho mas 200 tis.km, moc neverim, ze je rizeni puvodni, spojka, ze jsi menil Ty poprve a poloosy, jsi si jist? :) jak poznas, ze to nebylo delany, jestli nekdo dal origo? me rizeni odeslo presne v polovicnich km a jednu poloosu jsem taky daval, ale zas ne kazdy jezdi jak ja... mas to vlastne taky trochu upraveny nebo serii? turbo mam puvodni v 277, pritelkyni se rozlitlo v nafte presne v 300 a za chvili ponem rizeni.
Taky jsem jel kdysi merit v O1 4x4 - najeto 450tis.km, ktera byla jak nova, reditel supel, ze mi ji pujcili, protoze byla po kompletni renovaci pripravena na odkup za zbytkovou cenu 29tis.kc
Taky jsem jel kdysi merit v O1 4x4 - najeto 450tis.km, ktera byla jak nova, reditel supel, ze mi ji pujcili, protoze byla po kompletni renovaci pripravena na odkup za zbytkovou cenu 29tis.kc
























