-> Matthes, záškodník z TechWebu:
Neprodal.
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
skoda.virt.cz
... Škoda MB, 105, 120, 130, 135, 136, Rapid, Garde i starší a speciály
Nejbližší srazy a akce
| datum | nazev | misto | Další akce a srazy... |
|---|
Nejnovější články
Aktuální galerie
Nové fotky u aut
Poslední příspěvky v diskuzích a komentářích
11:30:06
09.11.2025
09.11.2025

Bukaj
11:29:48
09.11.2025
09.11.2025

Cumper
Ahoj, nevím kde to zjistit, tak zkusím tady
Mám Boru 1.9 PDčko 85kw , kód AJM a má (oproti jiným PDčkum) delší start - tak na 4 otočení, je jedno jestli teplej nebo studenej motor. U jiného auta bych to neřešil, ale protože vím že existujou PDčka co chytají okamžitě jen se dotknu klíčku, tak mě to trochu rozčiluje
Kamarád měl golfa s úplně stejným motorem, celkově v mnohem horším stavu ale motor chytal okamžitě na první otočení...To samí dvojková oktávka co jsem chvíli měl, najeto 440 tis ale chytalo to okamžitě na otočení.
Ví někdo co by se s tím dalo udělat aby mi to taky takhle chytalo na brnk? Díky
Mám Boru 1.9 PDčko 85kw , kód AJM a má (oproti jiným PDčkum) delší start - tak na 4 otočení, je jedno jestli teplej nebo studenej motor. U jiného auta bych to neřešil, ale protože vím že existujou PDčka co chytají okamžitě jen se dotknu klíčku, tak mě to trochu rozčiluje
Kamarád měl golfa s úplně stejným motorem, celkově v mnohem horším stavu ale motor chytal okamžitě na první otočení...To samí dvojková oktávka co jsem chvíli měl, najeto 440 tis ale chytalo to okamžitě na otočení.Ví někdo co by se s tím dalo udělat aby mi to taky takhle chytalo na brnk? Díky
11:28:49
09.11.2025
09.11.2025

Bukaj
-> Trojliter: Pokud chceš úplně vyprázdnit chladicí systém u škodovky (11,5 litru kapaliny), je zapotřebí:
(auto, stojící na rovině)
1) otevřít odvzdušňovací ventil chladiče a výměníku topení (vpředu v kufru u nádobky ostřikovačů)
2) otevřít ventil topení (pravá páčka ovládání topení nahoru)
3) vyšroubovat vypouštěcí šrouby z trubek ke chladiči (dva M8 šrouby v prostoru pod nádrží)
4) vyšroubovat vypouštěcí zátku bloku motoru (šroub M14 vpředu po směru jízdy šikmo dole pod bočním víkem rozvodových tyček)
5) nějaká kapalina ještě zůstane v hadicích k topení, abys ji zcela vylil, je třeba hadice odpojit od trubek u motoru a hadice vytáhnout dolů pod vůz, případně vyfoukat tlakovým vzduchem...
(auto, stojící na rovině)
1) otevřít odvzdušňovací ventil chladiče a výměníku topení (vpředu v kufru u nádobky ostřikovačů)
2) otevřít ventil topení (pravá páčka ovládání topení nahoru)
3) vyšroubovat vypouštěcí šrouby z trubek ke chladiči (dva M8 šrouby v prostoru pod nádrží)
4) vyšroubovat vypouštěcí zátku bloku motoru (šroub M14 vpředu po směru jízdy šikmo dole pod bočním víkem rozvodových tyček)
5) nějaká kapalina ještě zůstane v hadicích k topení, abys ji zcela vylil, je třeba hadice odpojit od trubek u motoru a hadice vytáhnout dolů pod vůz, případně vyfoukat tlakovým vzduchem...
11:26:06
09.11.2025
09.11.2025

Nwkt
Jooooooooo tendle retard, to už sleduju přes týden, asi neumí otočit volantem doprava při výjezdu

























