-> Jarda/felda: Tak poprvé když jsem to skládal, tak to nebylo hned po namontování, ale první pokus o start byl po několika hodinách...
Přemýšlím, jak je ten hydroštel vlastně konstruovaný - jak to má fungovat?
Princip funkce je založen na tlaku oleje, ne? A když tam ten tlak oleje není, tak logicky nefunguje.
Spíš mne zaráží ten způsob nastavování - dotáhnout na dotek a následně ještě utahovat - to by znamenalo přece nulové vůle a naopak pootevřené ventily (předpokládám, že tlakem oleje se v těch hydroštelech ten vnitřek vytlačí směrem ke zdvihací tyčce a "vůle" se ještě zmenší - tedy ventily by byly otevřené moc a nezavíraly se...
...nemá ten postup být opačně - tedy červík na dotek a naopak povolit?
Teď další pokus o start a furt se to chová stejně blbě - je snaha chytit, ale pak se to jakoby "zasekne" - jako kdyby buď zůstaly ventily zavřené, když mají otevírat nebo nevím, jak to popsat.
Není to "natvrdo", jako když by do něčeho narazil píst, ale spíš jako kdyby to buď zapálilo proti pohybu pístu nebo byla příliš velká komprese (plný spalovák kapaliny) - ale byť byly svíčky mokré, tak jen od benzínu, voda ani olej tam neteče...
...takže předpokládám ty hydroštely.
Jestli ještě jednou budu muset sundavat hlavu, tak na hydroštely kašlu a dám tam klasická zdvihátka s tyčkama z Favorita (předpokládám, že to jde, nebo ne?) a vůle nastavím "po staru"...
