
Dneska jsem zjistil následující:
Když jsem nastavil ventilové vůle, jako u klasiky bez hydroštelů - žádná změna.
Znovu jsem několikrát vyndaval svíčky, ozkoušel lištu - v liště všechny svíčky házejí jiskru.
Vyndal jsem i vstřikovače - všechny stříkají (otázka, jak poznám, zda stříkají tak, jak mají?)
Zjistil jsem, že když vyšroubuju svíčku ze 4. válce, tak auto má menší problém nastartovat, než když tam ta svíčka je, běží pak sice na 3 válce, ale udrží i volnoběh.
Když tam svíčku vrátím, tak se zase motor při startování "seká". Vypadá to, jako kdyby ta svíčka pálila jindy, než by měla nebo tam stříkalo blbě (v nesprávnou chvíli) palivo.
Když se mi to náhodou podařilo nastartovat se zapojenými všemi vstřikovači a všemi svíčkami, tak jsem to udržel v chodu jen v otáčkách a po chvíli běhu bylo cítit z nalévacího hrdla oleje štiplavý smrad - jako kdyby do klikové skříně šel benzín smíchaný s močůvkou

Mohl by takovéto podivné chování mít na svědomí špatný benzín? Nemám tušení, co je v nádrži a jak je to tam dlouho, ale na opravu toho těsnění pod hlavou jsme se se sousedem domlouvali už někdy od září...
...nebo špatný čas zápalu - čidlo klepání? Zlatá karburátorová auta s klasickým kontaktním zapalováním - tady u té moderny dost tápu.

Jinak zkusil jsem přečíst paměť závad a v ní byla jen jedna sporadická závada (něco ve smyslu "řada válců 1 - nesprávná bohatost směsi"...




























