Dílnu bohužel nemám ale Rapida bych chtěl v nejbližší době přestěhovat domů do stodoly nebo do garáže. Tam to aspoň ochráním před počasím. Už jsem to řešil s kamarádem a ten by mi možná s odvozem pomohl.
Nejhorší je že mi osud nepřál a pokazilo se mi moje auto na denní ježdění, takže našetřené peníze letěli na jeho opravu. Přes vánoční prázdniny si tedy máknu na nějaké brigádě :D
Mohl bych jinak poprosit o nějaké fotky LUXe a té stodesítky?
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
skoda.virt.cz
... Škoda MB, 105, 120, 130, 135, 136, Rapid, Garde i starší a speciály
Nejbližší srazy a akce
| datum | nazev | misto | Další akce a srazy... |
|---|
Nejnovější články
Aktuální galerie
Nové fotky u aut
Poslední příspěvky v diskuzích a komentářích
13:21:31
22.11.2025
22.11.2025

Esox_Lucius
13:20:04
22.11.2025
22.11.2025

Bukaj
-> Jarda/felda: Tak poprvé když jsem to skládal, tak to nebylo hned po namontování, ale první pokus o start byl po několika hodinách...
Přemýšlím, jak je ten hydroštel vlastně konstruovaný - jak to má fungovat?
Princip funkce je založen na tlaku oleje, ne? A když tam ten tlak oleje není, tak logicky nefunguje.
Spíš mne zaráží ten způsob nastavování - dotáhnout na dotek a následně ještě utahovat - to by znamenalo přece nulové vůle a naopak pootevřené ventily (předpokládám, že tlakem oleje se v těch hydroštelech ten vnitřek vytlačí směrem ke zdvihací tyčce a "vůle" se ještě zmenší - tedy ventily by byly otevřené moc a nezavíraly se...
...nemá ten postup být opačně - tedy červík na dotek a naopak povolit?
Teď další pokus o start a furt se to chová stejně blbě - je snaha chytit, ale pak se to jakoby "zasekne" - jako kdyby buď zůstaly ventily zavřené, když mají otevírat nebo nevím, jak to popsat.
Není to "natvrdo", jako když by do něčeho narazil píst, ale spíš jako kdyby to buď zapálilo proti pohybu pístu nebo byla příliš velká komprese (plný spalovák kapaliny) - ale byť byly svíčky mokré, tak jen od benzínu, voda ani olej tam neteče...
...takže předpokládám ty hydroštely.
Jestli ještě jednou budu muset sundavat hlavu, tak na hydroštely kašlu a dám tam klasická zdvihátka s tyčkama z Favorita (předpokládám, že to jde, nebo ne?) a vůle nastavím "po staru"...
Přemýšlím, jak je ten hydroštel vlastně konstruovaný - jak to má fungovat?
Princip funkce je založen na tlaku oleje, ne? A když tam ten tlak oleje není, tak logicky nefunguje.
Spíš mne zaráží ten způsob nastavování - dotáhnout na dotek a následně ještě utahovat - to by znamenalo přece nulové vůle a naopak pootevřené ventily (předpokládám, že tlakem oleje se v těch hydroštelech ten vnitřek vytlačí směrem ke zdvihací tyčce a "vůle" se ještě zmenší - tedy ventily by byly otevřené moc a nezavíraly se...
...nemá ten postup být opačně - tedy červík na dotek a naopak povolit?
Teď další pokus o start a furt se to chová stejně blbě - je snaha chytit, ale pak se to jakoby "zasekne" - jako kdyby buď zůstaly ventily zavřené, když mají otevírat nebo nevím, jak to popsat.
Není to "natvrdo", jako když by do něčeho narazil píst, ale spíš jako kdyby to buď zapálilo proti pohybu pístu nebo byla příliš velká komprese (plný spalovák kapaliny) - ale byť byly svíčky mokré, tak jen od benzínu, voda ani olej tam neteče...
...takže předpokládám ty hydroštely.
Jestli ještě jednou budu muset sundavat hlavu, tak na hydroštely kašlu a dám tam klasická zdvihátka s tyčkama z Favorita (předpokládám, že to jde, nebo ne?) a vůle nastavím "po staru"...

12:12:28
22.11.2025
22.11.2025

Jarda/felda
[p#4136170] nevim jak konkrétně u těhle ale u nafty se udává že se hned po namontování nových hydroštelů nesmí startovat 

12:03:01
22.11.2025
22.11.2025

darklord
-> isti: to uz je v riti. Viac ma sere ze som od toho cloveka kupil vanu = napicu, prevodovku = napicu, nejde ani tak o peniaze ktorych nebolo malo, ale to mnozstvo strateneho casu... A som tam kde som bol, mozem zhanat aj jedno aj druhe.
11:52:15
22.11.2025
22.11.2025

isti
-> darklord: Treba zavariť tú dieru
Vravel si že vieš o novej.
Vravel si že vieš o novej.























