Kde je Saky

prohledat
56 příspěvků (zobrazeno 1 až 50) od 14.07.2010 do 07.01.2012, založil/a pistaa
řadit dle data
17:40:47
07.01.2012
VeHon70
to Ale B: Tak my taky... jsme od brelavi a dohadovali jsme se s panem dlouho a stejne nic... takze jak uz mi psali na jinem serveru, oplaceme naboje, penize jsme diky Bohu neposilali, a udelame to nekde jinde... mazec no :-)
22:40:17
17.11.2011
Ale B
Bere nekemu z vás telefon???
14:30:31
17.11.2011
stepan
-> Tuner#2: Za tu dobu by sis je udělal pilníkem z ingotu. 1
10:19:44
16.11.2011
Tuner#2 - zrušená registrace
Stále stejné, stále stejné, kdyby tu někdo jinej dělal kvalitní zadní náboje, mohl jsem žít o rok déle... 3
09:41:25
16.11.2011
Ale B
Eidy : no, budu to moset udělat asi, ale su od Břeclavi, takže pěkná dálka, ale nejhorší je, že dojedu a nebude doma a su uplně v prdeli. 8
05:57:45
16.11.2011
Mantrabeach
-> Nwkt: něco proti východu?39 70kousek od nás totiž bydlej jeho rodiče tuším.mám to kousek k němu. 3
23:43:17
15.11.2011
Nwkt
-> Eidy: Tos jezdil do Prahy nebo až tam daleko na východ, kde lišky dávají dobrou noc? 3
22:47:48
15.11.2011
TTomas
-> Eidy: O tom otravovani vim. Mne vzdy telefon bral, tak si rikam zdali v tom neni neco jineho. Na blind se mi tam jezdit nechce, ale pokud to jinak nepujde, tak to udelam.
22:44:49
15.11.2011
Eidy
-> Ale B: Já už se pak uchýlil k tomu, že jsem vzal auto a dojel za ním. Ačkoliv je to celkem 140km. Prostě jsem to chtěl. A platí otravovat, otravovat, otravovat.
22:06:52
15.11.2011
Ale B
TTomas : enom mesíc?? Mě přestal reagovat na telefon před 2 měsícama. A mám u něho hlavu z fabie nejak od června. Do 2 měsíců me ju slíbil, pak v srpnu říkal, příští týden, příští týden, pak v září, že už to má a pak jak sme se začali domlůvat konkrétně tak nebere telefon a ale zvoní to. Nemáte na něho nekdo vetší vliv, a donutil by ho, aby už ten debilní telefon vzal?? jinak mě škodadárna po celů dobu stojí v gararaži, s generálkovaným motorem a čeká jenom na hlavu. Snad tu hlavu z něho dostanu nekdy

8
21:51:36
14.11.2011
TTomas
Tak uz asi mesic shanim Sakyho...vite o nem nekdo neco?
upraveno 1x, naposled 14.11.2011 21:53:32
09:05:54
04.04.2011
anubis
-> darabos: já jsem to vyřešil tak, že jsem se přes kámoše seznámil s čl.ovíčkem co má kovoobrábění a kovovýrobu u nás na vesnici a můžu říct že mě by saky levnějc opravdu nevyšel... (počítám do nákladů i starosti s jeho dohledáváním 4 ).... tenkrát jsem si od něj chtěl nechat dělat brzdy a nějak vzhledem k referencím jsem se rozhodl že to zruším... jelikož už měl prý moje těhlice opískované a v zinku tak jsem mu je nechal jako kompenzaci nákladů a patřičné díly si nakoupil a se známým jsem to vymyslel a udělal... sice jsem je pak prodal ale dodneška to v poho jezdí a bylo to za tejden 1
20:18:58
01.04.2011
darabos
-> anubis: ale vies tajne som dufal, ze na zaciatok sezony budu na aute 3
15:34:50
01.04.2011
anubis
-> darabos: tak to není ještě tak dlouho3 3
09:20:38
01.04.2011
darabos
pred mesiacom som mu volal, ale nedostal som ziadne uzitocne info ohladom mojich nabojoch, ktore su uz udajne hotove....objednavka bola potvrdena 25. novembra 2008 3
17:04:08
31.03.2011
Matthes, záškodník z TechWebu
-> Jirik_Tuňák: To abych se zacal ucit australsky, abych tam mohl desertovat. Akorat bych s sebou mel vzit hodne filtru, ten jemnej pisek je previt.
13:54:04
31.03.2011
Luky
-> 1560: 3

To je drsný, to já bych takový mail ani nenašel
13:45:11
31.03.2011
Jirik_Tuňák - zrušená registrace
Vy jste tataráci. Jako kdybyste se už všichni nepoučili. Podle mě vám přijde balíček v době, kdy EU uvalí na ty pekáče takovou ekodaň, až se z toho všichni osypete a nepůjde s tím vůbec vyjet. 3
10:57:06
31.03.2011
1560 - zrušená registrace
KLid, to chce čas, já mu v říjnu 2008 psal mejl a v lednu 2011 jsem dostal odpověď.
09:56:46
31.03.2011
Dušan
-> storm123: ja mu treba daval hlavu se svodama v roce 2007 nebo 2008 a dodnes nic 3
07:05:19
31.03.2011
venni
-> storm123: další 3 3
22:45:26
30.03.2011
storm123
To ste mě teda uklidnili nehodlám další 2 měsíce jezdit sockou. Bylo by dobrý kdo bydlí nedaleko něj, aby zjistil co zase provádí.
22:27:52
30.03.2011
Nwkt
-> storm123: Tak když počkáš ještě tak 2 měsíce tak to možná dostaneš 3
22:22:46
30.03.2011
vhml
-> storm123: děláš stres po tejdnu? Blázínku :-D
22:19:46
30.03.2011
storm123
Mám u něj hlavu a vačkou a už minulou středu mi to měl poslat a zatim ticho po pěšině už mě to docela žačíná štvát. Nemám auto od toho abych se na něj chodil koukat.
22:16:42
30.03.2011
Jura_Favorit
-> storm123: bohužel nejsi sám...
22:16:06
30.03.2011
storm123
Neví někdo co se zase stalo se Sakym? Vůbec mi nebere telefon a ani neodpovídá na mejly.
11:49:02
15.02.2011
Shark
-> Minik03: 3 no dakujem teda 7
11:44:26
15.02.2011
Minik03
-> Shark: dohnat sakyho = mission impossible
11:43:05
15.02.2011
Shark
Neviete co je so sakym ? potrebujem nejake veci od neho...na mail som zatial nepisal ale na icq bol skoro vzdy
15:21:49
03.08.2010
COL
Ja tedy nevim. Mel jsem 1.5 od Chovance, odjezdil jsem na nem 60tkm a nebyl zadny problem. Faktem ale je, ze tam byla nejaka bota ponevadz ten motor nesel provozovat nad cca 5200 ot - vykon sel proste do kytek (coz je u 278 vacky trosku na palici), at se daval predstih jakykoliv..... pokud tedy i ten nejmensi, co jsem mel nastaveny nebyl moc vysoky. Ale do 5000 ot jezdil krasne, tak jsem s nim jezdil dal....

Ted mam 1.5 od MEXu do 5000 jede +- stejne (mozna i malinko lip, ale ne dramaticky) jako Chovanec, ale jde provozovat do cca 6500, coz je podstatny prinos.

Chovanec mel udajne KP 10.5, Mex 12.5.

Nyni mam predstihy - startovaci (uplatni se vzdy do 400 rpm) 10st, otackovy 0-30/34 podle paliva, "zakladni" 0, zatezovy (podtlakovy) 0-15/20 podle paliva, stabilizacni (stabilizuje otacky volnobehu) 0-15.

Chovanec mel pisty KS pro nejakou Corsu, Mex ma neco vlastniho.

Se Sakym jsem nemel problem, ale valnou vetsinu veci jsem si jen odnesl a nijak je nezadaval.
upraveno 1x, naposled 03.08.2010 15:26:13
16:00:35
26.07.2010
aceboss
vhml 23.07.10 15:45:30 napsal:

Mě teď berte trošku z rezervou, ale tyhle 78mm písty jsem viděl

rozpadlý několikrát. Nemůže to bejt špatná série, popř výrobce?


Stejná zkušenost....4
13:38:20
26.07.2010
tunerlada
VeTeV 16.07.10 10:18:58 napsal: dle neoverenych info je kdesi na dovolene – kdy se vrati netusim, ale momentalne nema cenu ho nahanet 4naposledy když sme ho viděli mluvil něco o Rusku a že se tady na to může vy**at 3 joke3
15:45:30
23.07.2010
vhml
Mě teď berte trošku z rezervou, ale tyhle 78mm písty jsem viděl rozpadlý několikrát. Nemůže to bejt špatná série, popř výrobce?
22:09:07
21.07.2010
venni
-> FavoRS: mě měl Saky stavět motor se seriovým spodkem,kterej neměl točit přes 6 tis. a od začátku mi tvrdil že víc jak 15 tisíc km nevydrží...taky mi nejde do hlavy proč.
15:04:29
20.07.2010
Alenka
-> FavoRS: muj motor je obycejny karbec s rozdelovacem, bohatost ve vsech jizdnich rezimech naladena s pomoci WB lambdy, rozdelovac jsem si ladil sam za pomoci improvizovaneho stetoskopu :)



Nevim jakym motorarum jsi to nechaval ladit, ale nejde mi do hlavy, ze by ani jeden z nich nedokazal ten motor naladit tak, aby jel a zaroven neklepal.

Muj spalovak je vice mene seriovy, mam jen lehce protazene ty vybrani kolem ventilu kvuli lepsimu plneni pri nizkem zdvihu ventilu, ale rozdily jsou poznat jen kdyz mas vedle polozenou seriovou hlavu a dostatecne dlouho se na to divas. Povrch je dokonceny brusnou houbickou o hrubosti 60, takze zadne lesteni a podobne nesmysly.



Saky ma pravdu, ze motor nesmi klepat v zadnem jizdnim rezimu, jinak bude velmi rychle po nem, coz je evidentne i tvuj pripad, ale uprimne nechapu, co ty detonace mohlo zpusobit, pokud jsi nemel absolutne mimo bohatost a casovani zapalovani.



Kontrolovali jste nekdy bohatost lambdou, pripadne jaky rozsah a prubeh casovani zapalovani jsi pouzival?
09:58:15
20.07.2010
FavoRS
Ale jak jsem psal, já proti Sakymu nic nemám.....jen mi pár věcí nejde do hlavy proč to nejšlo naladit. Všechno jsem udělal dle jeho doporučení....koupil jsem elektronický zapalování, abych vyřešil neduhy rozdělovače, svíčky, karbec, všechno co mi radil...hele buď na tom motoru bylo něco špatně, a nebo na všema lidma co se mi ten motor pokoušeli sladit stály nadpřirozený síly, který jim škodily. Hele ten motor byl u 2 motorářů a vždycky jsme stroskotali na tom, že ten motor prostě nešlo naladit tak, aby jel ve všech režimech. Buď s ním šlo jet jak s matčinou feldou, že si to lechtal, a nebo jenom pod plyn...a to jsem s nezajetym motorem nechtel podstupovat. ...a dobře si pamatuju na Sakyho slova, kterej mi říkal, že motor nesmí klepat v žádnym jízdnim režimu.

Je docela mazec, to co píšeš, ptž by mě zajímalo jestli máš nějaký úpravy na spalováku, eventuelně jaký máš písty.



Jen akorát nechápu, proč mi Saky říkal, že ten motor vydrží málo km, když ty si na něm najel 70 000 a evidentně si ho moc nešetřil..



....Co se týče p. Vostrýho, nemyslim si, že by ze mě chtěl vytáhnout prachy....když jsem viděl jeho cenovou nabídku, kterou mi udělal tak jsem na tom stejně jako u Sakyho..ale o to nejde....on mi ukazoval písty z jejich motorů, co dělali před 3 rokama abylo to úplně to samý....a nejsou to žádný šolichaři, zázemí maji pořádný, působěji i v německu.



...jen ze zajímavosti, by mě zajímalo v jakym nastavení jezdí tvůj motor :)
03:49:24
20.07.2010
Alenka
-> FavoRS: promin, ale co je tohle za snusku nesmyslu?

Odrovnal jsi ten motor tim, ze jsi jezdil s nastavenim, se kterym to detonovalo, takze to je chyba jen a jen tvoje, nikoho jineho, a svadet klepani na to, ze jsi mel prilis tesnou antidet. sterbinu, to je doopravdy vrchol.



Kdyz neco neumim, tak se do toho nevrtam a radsi to prenecham nekomu, kdo tomu rozumi, abych to nerozbil, coz se ale, bohuzel, v tomto pripade nestalo.



Mam taky motor poskladany z dilu od Sakyho, najeto uz ma uz pres 70,000km a slape jako hodinky i presto, ze po zahrati, zvlast na dalnici, dostava cocku jako prase.

Poslednich 15,000km jezdim na E85, ktere ma 105 oktanu, ale zbyle kilometry jsem najezdil na srackove 95 oktanove benziny od Globusu a Tesca a svete div se, pisty se mi za celou tu dobu nerozpadly. Vysku antidet. sterbiny mam v klidu 0,75mm, cili nad 6000 otacek se mi pisty temer dotykaji hlavy a nikoli presto, ale prave diky tomu jsem mohl s motorem o statickem KP 11,5:1 a 278 stupnovou vackou jezdit na nejlevnejsi patoky bez obav z detonaci.

Zakladni predstih mam 17 stupnu, rozsah odstredive regulace pouhych 7 stupnu, takze celkovy predstih pri plnem zatizeni jen 24 stupnu, vsechen nastoupany pri 5000 otackach a jede to super.



A pri vsi ucte k panu Vostremu z Plzne, at uz je to kdokoli, mel by si bud doplnit vzdelani, nebo prestat vedome tlacit lidem kedlubny do hlavy, protoze ty nesmysly, co ti navykladal, to je opravdu sila.

Ze smes nehori v prostoru antidet. sterbiny je naprosto logicke a normalni a rozhodne to nemuze byt pricinou destrukce motoru (pokud ovsem nekdo nevezme prvni rozdelovac, ktery mu padne pod ruku a snazi se motor naladit jen serizovanim zakladniho predstihu, ze, potom je jasne, ze naladit to neni v lidskych silach a prvni misto, kde se objevi detonace, jsou prave antidet. sterbiny, ovsem je nehoraznost tento jev svadet prave na ne).

Nevim, co jsou to lomene pisty, ale pokud mel p. Vostry na mysli setup pro naklonene antidet. sterbiny, tak to je sice hezka hracka a cista prace, ale ve vysledku ti prinese pri plnem zatizeni velke tluste nic a nejake zlepseni bude mozna znat jen pri castecnem zatizeni, takze se obavam, ze se z tebe ve tvem zoufalstvi jen snazil vytahnout nejake prchy. Been there done that.



Nejsem zadny Sakyho advokat, nebo tak neco, ale opravdu se mi nelibi, kdyz nekdo svadi s nejvetsi pravdepodobnosti svoji chybu na praci nekoho jineho a navic se snazi svoje tvrzeni dolozit zjevne nesmyslnymi tvrzenimi nekoho jineho, takze tenhle prispevek neber jako utok na tvoji osobu, jen jsem nemohl nechat nektere evidentni lzi nepovsimnutymi.
upraveno 1x, naposled 20.07.2010 03:50:01
22:44:52
19.07.2010
FavoRS
...Jak tak koukám, každý si u Sakyho prochází tím samým. Je fakt, že s jeho volným časem už to neni co to bývalo....sám neví kam skočit. Sám jsem si prožil čekání na komplet motor, který nakonec skončil ve sračkách.

UVÁDÍM MÉ ZKUŠENOSTI se SAKYM......zbytek nechávám na vás.

Měl jsem od něj na zakázku motor 1.5 fábka, která šla do fáva.

Nevim jestli už Saky změnil svoji koncepci, kterou používá při stavbě těhlech motorů, ale tu co použil u mě byla absolutně nepoužitelná. Což mi trošku nejde do hlavy, ptž práce na ostatních dílech byla dokonalá. Zkrátka v mým motoru použil koncepci rovných pístů a neupraveného spalovacího prostoru....to mělo za následek SMRT MOTORU. A sice stalo se to, že kvůli rovnejm pístům nebyla žádná antidetonační štěrbina a neupravenej spalovák šel v ruku v ruce tomu, že se to posralo. Dělo se to, že zažehnutá směs v prvních momentech hořela pouze v prostoru vybrání ventilů. Písty se proto nadměrně přehřívaly v tomto místě, směs v prvních momentech tlačila pouze na velmi malou plochu a došlo k tomu, že popraskaly přechodový můstky mezi pístníma kroužkama....ale pouze v místech pod prostorem vybrání ventilů. Malá antidetonační štěrbina nedovolovala v prvních chvílích hořet směsi jinde než v prostoru u ventilů. Takže to celý stálo za piču, ptž jsem se vztekal proč ten motor nejde naladit....týden jsem zkoušel najít předstih, kde by ten motor neměl detonační spalování...cinkalo to jako prase.....připadal jsem si jako čůrák......jedinej předstih na kterej ten motor jel byl 0. samozrejme to stalo za hovno, nesmel jsem dat vic nez pul plyno jinak to zase hned zacalo zvonit. No jak jsem uz psal, ujel jsem 8000km a doslo to k tomu, že popraskaly přechodový můstky u 3 ze 4 pístů......a přísahám, že s tím motorem bylo ježděno jako s medem.Žádná čočka, pravidelný výměny olejů, za studena jako s panem bohem....postupny pridávání plynu. Poznal jsem to tak, že motor nechtěl držet volnoběh a v nízkých otáčkách vůbec nechtěl jet. Ve vyšších se to docela srovnalo, pač ty tlaky nestihly utýct.

Dneska už vím, že to moje chyba nebyla protože PAN Vostrý z Plně mi vysvětlil, že tyhle koncepce pístů a neupravenejch hlav byly boomovky před tak 3 až 4 lety, kdy všichni dávali tyhle písty. Nikdo ale nevěděl proč se ty motory sypou, zkrátka neměli životnost. Docházelo k tomu, že praskaly tyhle přechodový můstky, nebo se ty písty lehce přidřeli. Já jsem měl obrovský štěstí, že vložkám nic nebylo.....ty odštěpky totiž zůstaly na pístu.

K tomu aby se tohle nedělo je potřeba dát do motoru lomený písty a je třeba udělat zafrézování v hlavě, aby vznikla dostatečná antidetonační štěrbina a směs po zažehnutí aby tlačila na co největší plochu pístu a tím se nepřehříval.

Teď zpětně mi vrtá hlavou proč mi Saky volal, když jsem měl najeto na motoru asi 3000km, a ptal se jak se věci maji......buď z nedostatku času, ptž jsem na něj už tlačil, motor rychle zkompletoval a nechal spalovák bez úprav, a po čase ho zajímalo co to dělá nebo se v dobrým duchu prostě chtěl jen zeptat jak šlape motor.......potom ještě když jsem o tom přemýšlel, mi nešlo do hlavy proč mi říkal, že ty motory maji malou životnost cca 15-20 000 km...což mi přišlo strašně málo na motor, kterej nebude jezdit žádný vrcholový rallye....možná to bylo právě kvůli tomu, že věděl že tahle koncepce není moc dobrá...ale to je jen doměnka.

Od p. Vostrýho mám potvrzené, že tyhle motory bylo velice obtížné naladit, nebo se motor naladil za cenu detonačního spalování, kdy ale motor dal sotva 3 závody a šel na Generálku.



Zpětně mě to trošku štve, ptž jsem za motor dal 50 litrů, a tak to, že mě ani nezvezl mě docela sralo....se Sakym jsem to neřešil, ptž bych neměl sílu na nějaké dohadování, a případné další dlouhé čekání.

Rozhodl jsem se to vyřešit po svým a zkusit jiné odborníky.....Tento pátek budu mít díly a tak motor půjde do kupy a bude se postupně ladit.



Tak to můj příběh se Sakym, nic proti němu nemám, ale motor už bych od něj asi nechtěl....buď o této problematice nevěděl, nebo to z časových důvodů neřešil a doufal, že to projde...nevim a nechci soudit.....vždy jsem s ním ale jinak vycházel dobře, telefony relativně bral.
zvětšit Kde je Saky - obrázek od FavoRS vložen 19.07.2010 22:44:52
22:50:27
17.07.2010
Jarda/felda
tak Saky se ozval 5 byl na dovolenej ted bude 4dny doma a pak jede zase pryč 1
18:22:22
17.07.2010
vhml
-> venni: pak jedině místo provolaných 500 raději povolat místního hroziče :-D
upraveno 1x, naposled 17.07.2010 18:22:37
14:33:39
16.07.2010
venni
-> Petkar: jistě to píší všici co bydlí cca 5O km od něj,že sním nemaj problém.Ale uvědomte si také to,že sousta lidí to má 200-300 km a to se nedá dělat nic jiného než volat a takhle když voláš dva roky tak jen za tel. jsem nechal cca 500kč :)

Bydlet vedle a pokaždý když pojedu okolo se tam stavit a pokecat,osobně pohrozit že to spěchá je moc fajn a užitečná věc 4
13:00:08
16.07.2010
Petkar
Já se Sakym problém neměl, sice jsem měl věci objednané 2 roky, ale nespěchalo to... Když to pak začalo spěchat, Saky bydlí asi 5 km ode mně, když jsem mu zvonil na dveře každý den, po čase ho to přestalo bavit a dostal jsem co jsem si objednal... 1
10:18:58
16.07.2010
VeTeV
dle neoverenych info je kdesi na dovolene - kdy se vrati netusim, ale momentalne nema cenu ho nahanet 4
22:04:07
15.07.2010
venni
-> pistaa: 732 288 243

-> darklord: copak dělá Tobě taky motor? 3
20:43:46
14.07.2010
deathcat
Já u něho byl v neděli pro LR unašeče, má rozbitý "služební" telefon, takže možná nebude dostupný ani na něm...
18:47:30
14.07.2010
Jarda/felda
-> pistaa: mě taky dělá mrtvýho brouka 8 mam u něj kliku z fábky už od března 9
17:43:12
14.07.2010
darklord
-> Tuner#2: po termine to je uz davno, ale z dovodu mojej chyby.
17:36:57
14.07.2010
Tuner#2 - zrušená registrace
-> darklord 14.07.10 17:10:36: Baví se s Tebou protože zatím u něj něco zadáváš, přestane se bavit až po termínu kdy to mělo být hotovo a pak začne koloběh výmluv a lhaní. Kdo nezažil neuvěří...
17:32:24
14.07.2010
darklord
-> pistaa: no, tak myslim ze na toto mi nebude vediet povedat nic, on ma v tom hokej este vecsi ako ja... ked som mu teraz posielal vacku tak mu musim vecer napisat majla o co ide a ktore ostatne komponenty z jeho garaze k tomu patria 3
Extreme Tyres