1.8t 20v a vše kolem tohoto motoru

prohledat
125 příspěvků (zobrazeno 1 až 50) od 30.09.2015 do 31.10.2015, založil/a djmaso
řadit dle data
18:15:30
31.10.2015
djmaso
víš jak pouuuf poufff :D:D
zvětšit 1.8t 20v a vše kolem tohoto motoru - obrázek od djmaso vložen 31.10.2015 18:15:30
22:22:08
27.10.2015
MVM
-> Tuner#2: Tak ono vždycky se musí těžký věci umístit co nejblíž těžiště. Celková dynamika auta je dána použitým druhem náprav a umístění těžiště. (osa klopení) Auta (a všechny prototypy a formule) s motorem uprostřed se mi krásně vážily a nastavovaly. Porsche je v tomto těžšší) Caymann oproti GT3 má vynikající (možná i lepší,čitelnější) jízdní vlastnosti.
17:56:16
27.10.2015
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Fifa 27.10.15 14:55:32: Něco na tom může být 4 nicméně má pravdu i Jiřík a uvedl krásné příklady auta, které zrovna moc nefungujou.
16:38:20
27.10.2015
djmaso
-> Jirik_Tuňák1983: a co třebas auta z B group ? R5maxi turbo a většina co jich jezdila ? nebo se mílím toto bych uzavřel , je to to samé jako otázka bylo vejce nebo slepice ( jedni toho názoru druzí opačného)







nic jdeme řešit věci dále
16:30:59
27.10.2015
Jirik_Tuňák1983
-> Fifa 27.10.15 14:55:32: Ale když vezmeš např. Clio V6, nebo Toyotu MR2, tak obojí motor vprostřed, ale na technické trati žádná hitparáda.
15:34:13
27.10.2015
djmaso
-> Fifa: přesně tak souhlasím
14:55:32
27.10.2015
Fifa
Napíšu tady mojí menší úvahu o 2000MI. Každý kdo se zajímá o staré závodní Škodovky určtě slyšel něco o 2000 MI a co se říká jeho jízdních vlastnostech. Záleží kdo o tom ale mluví a jaké má předchozí zkušenosti. Pokud to byl někdo kdo předtím jezdil auta s motorem vzadu, řekněme i postaršího věku může to mít na posouzení auta vliv. Třeba o sobě auto s motorem vzadu dává vědět dlouho dopředu, že se kola utrhnou od asfaltu. U koncepce s motorem veprostřed tomu tak nebývá a celek letí bez varování. Kdyby třeba někdo v současnosti začal jezdit s podobným autem s motorem uprostřed bez předchozích zkušeností s něčím jiným, nemusel by mu třeba vyhovovat vůz s motorem vzadu.

O spolehlivosti motoru atd nepíšu záměrně. Nehaním ani jednu koncepci, každá má něco do sebe a i pro mě by bylo zajímavý zkusit si rozdíl.
21:05:27
26.10.2015
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Milan 136 26.10.15 20:51:49: On mu moc nefungoval motor (pořád nějaké technické problémy) ale právě i po stránce jízdních vlastností to auto nebylo žádná hitparáda.
20:53:34
26.10.2015
djmaso
-> Milan 136: -> Tuner#2: jestli fungovalo nebo ne je to jedno , vše je o tom jak to bude nastavené, jak bude tuhá kastle a jak to sedne :)
20:51:49
26.10.2015
Milan 136
-> Tuner#2: co ta 2000 MI turbo? Fungovalo to?
17:20:26
26.10.2015
Tuner#2 - zrušená registrace
-> palinator 22.10.15 00:33:56: Nějak jsem ten dotaz přehlédl. U škodovky už to pár lidí dobově zkoušelo a nikdy to nebyl přínos, ba naopak to začlo mít kousané/nepředvídatelné jízdní vlastnosti. Škodovka perfektně funguje tak jak je rozvržená...
07:42:43
26.10.2015
MVM
-> palinator 22.10.15 00:33:56: Každy auto má nějakou "vrozenou" vlastnost která je při jízní dynamice buď výhodou a nevýhodou. Pod slovem naladit něco nějak se dnes schová uplně vše. Můžeš tu či onu vlastnost auta pouze potlačit,posunout do jiných hranic,ulidnit a naopak. Na okruhu jsme s Porsche vyhráli republiku na okruzích mnohokrát. Je to přesně o stylu jízdy s tím či oným autem/koncepcí. Umístění všeho "těžkýho do prostřed" je vždy výhoda a záměr.
08:11:43
22.10.2015
djmaso
-> palinator: svatá pravda - jak to celou dobu řeší ferrari , že A ty mají miliardy na výzkum. Dokonce jsem mluvil s Vojáčkem, co si od nás koupil okruhovou F430( tu jsme mu odlehčili a nastavili na vrchy) a nemůže si to vynachválit. Vše je o tom jak ti to sedne ( někomu se líbí zrzky, jinému zas bloncky atd atd atd
00:33:56
22.10.2015
palinator
-> Tuner#2 - zrušená registrace 13.10.15 16:35:39:

Sorry že se pletu do něčeho do čeho se plíst nemám, ale nějak mi nejde na rozum, proč zrovna právě na okruhy by měla bejt koncepce motoru za zadní nápravou lepší, než před ní. A zrovna tak proč by tato neměla jít naladit. Tak nějak bych si to doved představit u rally v kategorii 4x2, možná v závodech do vrchu, ale okruhy?
15:22:55
20.10.2015
Fifa
-> djmaso: Říkal jsem si, že už jsem to u těch profíků viděl na facebooku. Ten taky práskne všechno :-) Jinak držím palce a fandím. Baví mě sleovat přastavby šikovných lidí 4
14:56:32
19.10.2015
djmaso
-> Jirik_Tuňák1983: ja konstrukci a tuto slitinu nechav vařit profíkum ze skodamotor.cz
upraveno 1x, naposled 19.10.2015 14:58:51
14:14:56
19.10.2015
Jirik_Tuňák1983
-> djmaso 19.10.15 10:05:19: Tedy Masoxi, ty jsi takový šikovníček. 157

Ty svody si vaříš sám?
upraveno 1x, naposled 19.10.2015 14:15:25
10:05:19
19.10.2015
djmaso
21:26:03
13.10.2015
djmaso
-> exwrcteam: a jak se stavějí všechny homade auta. ;)
19:47:24
13.10.2015
exwrcteam
ta octa jede pekne kdyz zrovna nechytne:)) ale ne maka mu to slusne ale pozor neplist si soutezni octafku auto svareny na kolene:) i kdyz na podbabe to bouchali taky lidove :D
19:06:16
13.10.2015
djmaso
-> Tuner#2: jop :) ten má to samé turbo :)
19:00:51
13.10.2015
Tuner#2 - zrušená registrace
18:53:30
13.10.2015
djmaso
-> Tuner#2: díky :) víš , kterou octavu myslím ? jezdí carbonia cup atd.
18:46:36
13.10.2015
Tuner#2 - zrušená registrace
-> djmaso: OK, počkám si na výsledek a fandím 4
18:38:53
13.10.2015
djmaso
-> Tuner#2: mimochodem, proč s tím jak píšeš- nafouklí - jsem si nechal složit turbo na to co potřebuji :)
18:37:35
13.10.2015
djmaso
-> Tuner#2: myslet si můžeš :) realita ukáže , máš spatné info Víta měl v poslední verzi +400 :) mimochodem viděl jsi I octavu modro bílo červená ? ta má to samé :) a dost čtu na USA a tam upravují hodně a hodně to mají zmáknuté. Tam radí :) ps: s víto jsou v kontaktu :) a na poslední mimoni co vyhrál tak měl 400+
18:25:08
13.10.2015
Tuner#2 - zrušená registrace
-> havlik 13.10.15 18:07:14: To ala jsem přehlédnul, sorry.



-> djmaso 13.10.15 18:00:41: Já si stále myslím, že to není úplně ideální volba. Přes 300HP tam má Víťa ze Sudet a že by ten jeho motor měl vydržet 6 hodin vytrvalostního závodu na okruhu a byl nějak extra vhodný na okruh (jede to jen nafouklý) si nemyslím.
18:07:14
13.10.2015
havlik
-> Tuner#2 - zrušená registrace 13.10.15 16:35:39: jo to jsem měl na mysli, dokonce i píšu ala LR
18:00:41
13.10.2015
djmaso
-> Tuner#2: ale víš jak to je , když můžeš a víš , proč s to neudělat sám :D (to z ní blbě co ? :D) hele budu spokojen i za 350 koní :)
17:03:55
13.10.2015
Tuner#2 - zrušená registrace
-> djmaso 13.10.15 16:43:55: V posledním konfigu měl 600+ a vlečka držela. Přední ramena tu už v nabídce jsou a u těch zadních bacha na konstrukci, ty pistovo moc dlouho nefungovaly 4
16:43:55
13.10.2015
djmaso
-> Tuner#2: neboj výztuhy nejsou poslední :) klásek měl necelejch 600 , s tím turbem v klídku 350 :) když bude čas , nebo příští rok , se udělá pochyst a bude se dělat veřené chromomolibd ramena :) - viz pišta -ale začnu přední
16:37:15
13.10.2015
Tuner#2 - zrušená registrace
-> havlik 13.10.15 13:16:45: Tak ony ty auta nemají kdovíjak v dobrém stavu (několikrát na SH viděno) + tady se prostě udělala díra v obalu a tím šly výfukové plyny do nárazníku a ten se spekl a schořel.
16:35:39
13.10.2015
Tuner#2 - zrušená registrace
-> djmaso 13.10.15 13:06:46: Pochybuju, že se přiblížíš jen na půlku toho co měl Klásek z 5ti válu 2,2l 4



Navíc na okruhy dost výrazně pochybuju i koncepci, kdy chceš dát motor před zadní nápravu. Ze zkušeností to zabije výborné jízdní vlastnosti Škodovky a bude to dost problém nějak kloudně nastavit.



-> djmaso 13.10.15 13:10:33: Zrovna to šikmé není moc šťastně vyztuženo...



-> Jirik_Tuňák1983 13.10.15 13:08:13: NJ jen blbý keci, co čekat... 71



-> havlik 13.10.15 13:06:40: LR náprava je na okruhy těžký nesmysl, ne nadarmo jí měl Rapid RH odvrtanou. Když už bych něco řešil na auto typu co páchá djmaso, tak klasiku Molčan svařenec a nebo spíš kvůli kinematice L/A MTX svařenec.
13:23:18
13.10.2015
djmaso
-> havlik: ostatní asi věděli proč sundat ten nárazník :D
13:21:57
13.10.2015
djmaso
-> havlik: -> Sejki: mazec asi teplíčko
13:19:05
13.10.2015
Sejki - zrušená registrace
-> havlik: zadecek si uprd
13:16:45
13.10.2015
havlik
-> djmaso: tihle taky měli natestováno naježděno a při závodě jim vyhořel výfuk a kus zadku:) www.speedhunters.com/2015 /.../the-speedhunters-go-r acing-idlers-12-hour
13:14:36
13.10.2015
djmaso
-> havlik: neblázni - to bude rok testování :)
13:11:23
13.10.2015
havlik
-> djmaso: no uplně bych během vytrvalostní závodu nechtěl měnit půl nápravu vlečky a pak nějak doladovat geometrii.
13:10:33
13.10.2015
djmaso
ono se vystužovalo dostt
zvětšit 1.8t 20v a vše kolem tohoto motoru - obrázek od djmaso vložen 13.10.2015 13:10:33
13:09:03
13.10.2015
djmaso
-> czechino: ono i na těch vrchách s tou 1,3 po 5km zápřahu v min 5000 ot , už bylo dost
13:08:13
13.10.2015
Jirik_Tuňák1983
-> havlik 13.10.15 13:06:40: Já jen čekal kdo se chytí. 3
13:07:38
13.10.2015
djmaso
-> havlik: když povolí, tak se vymění :) a uníky už jsou v řešení
upraveno 1x, naposled 13.10.2015 13:09:50
13:06:46
13.10.2015
djmaso
-> Tuner#2: časem :D nikdy nevíš :D
13:06:40
13.10.2015
havlik
-> Jirik_Tuňák1983: tak ona vydržet vydří jak říká tuner, ale jestli by nestálo za to porozmýšlet třeba aspon nad ala LR nápravou idealně na unibalech kde bude mín možností že něco povolí nebo tak.
13:04:35
13.10.2015
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Jirik_Tuňák1983 13.10.15 12:14:22: Proc by to jako nemela vlecka vydrzet??? Tunerovi to drzi uz leta, Vita ze Sudet na RS s 300+ HP taky a pochybuju, ze djmaso tam bude mit 600HP+ jako Klasek na v podstate seriove vlecce...
12:38:21
13.10.2015
czechino
-> djmaso: Jo tak 24 hodin le mans bych také s oturbenou 1.3 nejel, to pak ano.
12:14:22
13.10.2015
Jirik_Tuňák1983
-> djmaso 13.10.15 12:08:37: Ta vlečka to vydrží? Já bych měl strach. 83
12:12:38
13.10.2015
Sejki - zrušená registrace
-> djmaso: 17
12:08:37
13.10.2015
djmaso
díra jak do řiti :D
zvětšit 1.8t 20v a vše kolem tohoto motoru - obrázek od djmaso vložen 13.10.2015 12:08:37
Extreme Tyres