skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
topeni z feldy do skodovky
21:55:32
13.04.2005
13.04.2005
Mikei
zajímalo by mě jak někdo řešil tu palubovku z feliny aby nemusel upravovat volantovou tyč. popřípadě co řezal aby to bylo košér... Já se s tím ne a ne domluvit.
20:51:21
05.04.2005
05.04.2005
PeterP136
-> Saky: Asi nie, lebo to vyzera ako osrate od lastoviciek :)). Ony tie klapky vyzeraju ako keby boli pozinkovane, pretoze nie su vobec hrdzave napriek tomu co na ne muselo z radiatoru kvapkat. Ale tie kvapky tam asi zaschli a sajrajt sa zmenil na hmotu odolnejsiu nez kvalitny lak.
20:44:52
03.04.2005
03.04.2005
Saky
tak me tak napada-) neni tten cernej sajrajt barva? -)
23:59:05
31.03.2005
31.03.2005
PeterP136
Teraz mam doma jedno skodovacke kurenie rozobrate a vycistene. Akurat plechove klapky neviem vycistit. Je na nich nejaky cierny sajrajt, ktory sa neda dat dolu rozputadlami. Neviete ako ho stade dostat bez drataku?
23:47:03
31.03.2005
31.03.2005
PeterP136
-> Pohan: A este lepsie vycistit bordel spomedzi rebier radiatora a vycistit a namazat loziska a komutator ventiku. Potom mi kurenie zacalo naozaj kurit. Dovtedy to len naznacovalo. Ja som so skodovkovym kurenim spokojny snad len na taku malickost, ze mimo mesta ho musim skrtit a v meste musim zapinat vetrak na slabsi chod. A odvtedy co som ho vycistil uz nemusim odhmlievat okna handrou a vetrak pustam naplno len ked chcem auto rychlo vykurit alebo odhmlit po dlhsom stati.
10:13:57
31.03.2005
31.03.2005
Pohan
Spíš než výměnu topení bych navrhoval důkladně vyčistit výměník topení (zbavit vodního kamene) a projít hadice a trubky k němu, jestli nejsou přicpaný.
22:31:46
27.03.2005
27.03.2005
Mikei
no a jinak ke spekulacím jestli to má přínos do škody, tak říkám že 100 % to přínos má, a nechápu proč se tady řeší, že topení má vliv na výkonost vodní pumpy... vždyť to je uplnej nesmysl, do topení z feliny to jde uplně stejně jako do topení ze škody... jestli je tam o pul litru více vody z důvodu že je to těleso větší - to už je malá věc.
22:28:44
27.03.2005
27.03.2005
Mikei
takže neviděl jsem topení z benzínové feldy, ale z dieslové je tak velký, že to tam bez řezaní není šance dát... je dlouhý jak sviňa, taky nevím jestli topení z benzínu má ty topný spirály. O kolik je menší to topení z benzínu, ví to někdo?
12:56:25
08.03.2005
08.03.2005
JUC
Musite chvilku vydrzet. Musim to nafotit. Neni cas. Pak to nejak rozeslu. Pokud Vam to teda nestaci na mojich strankach.
12:33:56
08.03.2005
08.03.2005
5ko
vam uz niekto poslal foto? alebo to piseme len sami pre seba prosiim xcem foto
11:43:48
08.03.2005
08.03.2005
Dale_Estelle
odkaz blbne, kdyžtak to raději vypiš nebo přez schránku, jestli tě můžu otravovat....
11:42:48
08.03.2005
08.03.2005
Dale_Estelle
můžu - li poprosit, tak i mě
dale_estelle@centrum.cz
dale_estelle@centrum.cz
06:19:16
08.03.2005
08.03.2005
stresman
ked sa da tak aj mne tie fotky.dik. stresman@szm.sk
12:33:46
07.03.2005
07.03.2005
5ko
halooo aky je rozdiel medzi kurenim z benzinovej feldy a naftovej, poslite aj mne foto zo zastavby feldackeho kurenia, diki
12:14:41
07.03.2005
07.03.2005
Feorg - zrušená registrace
Učitě mi to taky pošli na hajekjirik@chello.cz
Dik
Dik
16:41:48
02.03.2005
02.03.2005
hrňa
->lipnicak: Taky by mě to zajmalo. Jo a za foto bych byl rad. hrna@post.cz
13:46:18
02.03.2005
02.03.2005
lipnicak
prosil bych taky o foto toho topeni bez rezani kasle lipnicak@tiscali.cz a jakej je teda rozdil mezi benz. a naft. topenim?? a ktery pouzit??
12:18:03
02.03.2005
02.03.2005
Tom
-> mirčán: A v čem?
23:38:15
01.03.2005
01.03.2005
mirčán
POZOR NA TO!!! Je rozdil mezi topenim z benzinovy feldy a naftovy!!! cumel sem na to jak blzen!!!!!
09:21:45
01.03.2005
01.03.2005
aDAm
-> JUC: zajem je;-) když tak hod mi je na maila;-)
09:12:23
01.03.2005
01.03.2005
Mikei
-> JUC: Ahoj to by mě zajímalo, budu dávat do auta palubovku z fifiny, a chtěl bych tam mrsknout i to topení, akorát mě odradilo to řezání do kastle, takže kdyby se to nemuselo řešit až tak, tak bych do toho šel, kdyžtak mi pošli fotky na muj mail, kterej mam v ID, díky.
09:02:16
01.03.2005
01.03.2005
JUC
-> Adam Radimovič: me do kufru necumi. sedi na te prepazce naprosto presne. Fotky snad nejake najdu nebo muzu nafotit pokud bude zajem.
17:20:12
28.02.2005
28.02.2005
PeterP136
U 120 kurenia sa teply/studeny vzduch reguluje tiez klapkami. Kohut je tam len kvoli tomu, aby ste v lete nemali od hadic zeravy tunel. Mne ten kohut zle zavieral (zle nastavene tiahla, chybalo asi 0,5cm do uplneho uzavretia) a radicka a paka rucky bola horuca. Tunel nebol horuci len vdaka tomu, ze ho mam obaleny mirelonom. Ale v aute aj napriek tomu,ze z ofukov vpredu isiel studeny vzduch bolo priserne horuco.
A mne skodovacke kurenie staci. Mam na nom este natiahnutu silonku kvoli zachytavaniu prachu a aj tak fuci a kuri celkom slusne. Stacilo ho len vycistit, premazat a vymenit tesnenia z molitanu za tie samolepiace na okna..
A mne skodovacke kurenie staci. Mam na nom este natiahnutu silonku kvoli zachytavaniu prachu a aj tak fuci a kuri celkom slusne. Stacilo ho len vycistit, premazat a vymenit tesnenia z molitanu za tie samolepiace na okna..
23:11:30
25.02.2005
25.02.2005
5ko
ked si dam palubovku z felicie tak sa tam to kurenie z felicie vojde urcite bez rezania kasne?
22:57:09
25.02.2005
25.02.2005
aDAm
-> JUC: ale tobě to topeni tak v tom kufru nečumi ne? nemaš nějake detailni fotky????
14:55:15
25.02.2005
25.02.2005
lipnicak
jeste k tem cerpadlum.Co sem mel moznost videt, tak nejvetsi lopatky mela pumpa v exportni 130L.Lopatky i s hrideli v mototechne asi za 150,- v porovnani s rapiackou pumpou 136,pumpou ze 105,120 sou to ukrutny lopaty,o s100 nemluvim.Vubec bych neresil obeh vody,ta to dycky utlaci. co se tyce topeni,dal bych cokoliv za lepsi topeni.Kdo ma nejake foto upravy topneho systemu bez razantnejsi upravy karoserie,at mi ho posle na lipnicak@tiscali.cz Dik.
10:48:37
25.02.2005
25.02.2005
JUC
-> Adam Radimovič: Ono udelat se da temer vsechno.
Jestli se vejde za origo palubku nevim, abys to zjistil tak musis koupit topeni, vzit palubku a vyzkouset to. A pak to za staleho michani vyhodit Tahle jsem to delal ja.
Jestli se vejde za origo palubku nevim, abys to zjistil tak musis koupit topeni, vzit palubku a vyzkouset to. A pak to za staleho michani vyhodit Tahle jsem to delal ja.
09:12:39
25.02.2005
25.02.2005
Jirik - zrušená registrace
-> Adam Radimovič: Brmm brmm
20:07:23
24.02.2005
24.02.2005
aDAm
-> JUC: ani v pripade že se upravi origo palubka?
17:10:20
24.02.2005
24.02.2005
JUC
V kombinaci z palubkou z feldy, ovsem....
Za origo palubku neni sance to elegantne dostat.
Za origo palubku neni sance to elegantne dostat.
15:13:42
24.02.2005
24.02.2005
aDAm
-> Jirik: no podle toho co psal juc tak tam to topeni dostal mnohem elegantněji ty joudo...viz jeho stránky...
09:38:27
24.02.2005
24.02.2005
Alan
-> Jirik: NO já bych si teda moje auto takhle nevyřezal.To to rači skousnu s netopícím škodovkovim
09:28:35
24.02.2005
24.02.2005
Jirik - zrušená registrace
Eště někdo tvrdí, že se řezat nemusí ?
-> Alan: Je to ohromná krása, takhle vykotlanou kasli jsem si vždycky přál. To když uvidí strejda v modrym plášti na STK, tak mu z toho praskne guma u trenýrek.
-> Alan: Je to ohromná krása, takhle vykotlanou kasli jsem si vždycky přál. To když uvidí strejda v modrym plášti na STK, tak mu z toho praskne guma u trenýrek.
19:41:23
02.02.2005
02.02.2005
Jirik - zrušená registrace
-> Adam Radimovič: Řezat se musí pro topení z Fifiny joudo, ne kuli palubce.
19:39:22
02.02.2005
02.02.2005
aDAm
-> Jirik: no žeby se moc muselo řezat do kastle bych neřek...viz JUCuv rapid ten ji tam dostal fpoho a tuším že i bez řezani;-)
16:14:31
02.02.2005
02.02.2005
Saky
schema je tady v clankach nekde..
09:03:16
02.02.2005
02.02.2005
Czert
Puvodne jsem chtel davat do shcade palubku i topeni z filcky,ale od toho topeni jste me odradili ZBYTECNE MOC PRACE...Jo,nemate nekdo schema zapojeni fel. palubky??
20:22:13
27.01.2005
27.01.2005
Jirik - zrušená registrace
-> Vici: Díky, nebyl jsem si jist tou litráží. Neměl jsem u sebe přiručku od tatíkovy Fifiny.
16:51:27
27.01.2005
27.01.2005
Vici
do felcky/fava se vejde 6 litru vody. ale jinak souhlas s jirikem :o)
11:32:31
26.01.2005
26.01.2005
Jirik - zrušená registrace
-> Veron: Jenomže vodní pumpa z Felicie nebo Favorita není rozhodně výkonější než ta ze 130ky a vejš.
Neboť tlačí 4,5 litru vody, proti 12ti litrům v dlouhejch trubkách.
Má jiný lopatky, škodovácká má větší.
Totéž platí třeba o záměnách vodních čerpadel mezi Š100 a Š120.
Se na to někdy podivejte.
Neboť tlačí 4,5 litru vody, proti 12ti litrům v dlouhejch trubkách.
Má jiný lopatky, škodovácká má větší.
Totéž platí třeba o záměnách vodních čerpadel mezi Š100 a Š120.
Se na to někdy podivejte.
11:01:24
26.01.2005
26.01.2005
Veron
-> Jirik: no já mam vodní pumpu z felicie...
na zvýšení teploty (a větší topení) pomůže třeba termostat z favorita - drží vyšší teplotu
na zvýšení teploty (a větší topení) pomůže třeba termostat z favorita - drží vyšší teplotu
08:21:04
26.01.2005
26.01.2005
Jirik - zrušená registrace
-> Gryzly: Dobrá otázka mladý muži. Chladící a topná soustava Š120-136 (ta spíš) dokáže taky pěkně topit a auto se dost rychle ohřeje.
Tady jde o to, že topení z Fifiny dost zasahuje do motorového prostoru, v podstatě je tam celý. Dávají ho třeba na Š100 -110R, protože lze celý narvat do kufru. Musí se v neposlední řadě vyřešit přísun vzduchu a ten je u 120ky akorát nad tou kapsou jak je stěračovej motorek a nádobka ostřikovačů. U šáde je meziplech mezi kabínou a kufrem dost členitej a moc by se mi nechtělo ho vyřezávat, protože by to mohlo snížit pevnost a taky by se to mohlo kroutit při vyšších rychlostech a v zatáčkách.
Další rozdíl mezi Fifi-topením a šáde-topením je v tom, že u šáde se uzavírá teplá/studená kohoutem. U felicie je topení nastaveno stále jako na "topení", tedy otevřeno. Průchod vzduchu teplá / studená se reguluje akorát klapkami v topení.
Těleso topení je o dost větší než 120kové, když vemeš že je v šádovce 12 litrů vody a ve Fifině 4,5 nebo 5l. Taky nevím, jestli by si s tím dostatečně poradila vodní pumpa.
Jestli se mýlím, nebo máte jiný názor, tak mě opravte.
Tady jde o to, že topení z Fifiny dost zasahuje do motorového prostoru, v podstatě je tam celý. Dávají ho třeba na Š100 -110R, protože lze celý narvat do kufru. Musí se v neposlední řadě vyřešit přísun vzduchu a ten je u 120ky akorát nad tou kapsou jak je stěračovej motorek a nádobka ostřikovačů. U šáde je meziplech mezi kabínou a kufrem dost členitej a moc by se mi nechtělo ho vyřezávat, protože by to mohlo snížit pevnost a taky by se to mohlo kroutit při vyšších rychlostech a v zatáčkách.
Další rozdíl mezi Fifi-topením a šáde-topením je v tom, že u šáde se uzavírá teplá/studená kohoutem. U felicie je topení nastaveno stále jako na "topení", tedy otevřeno. Průchod vzduchu teplá / studená se reguluje akorát klapkami v topení.
Těleso topení je o dost větší než 120kové, když vemeš že je v šádovce 12 litrů vody a ve Fifině 4,5 nebo 5l. Taky nevím, jestli by si s tím dostatečně poradila vodní pumpa.
Jestli se mýlím, nebo máte jiný názor, tak mě opravte.
00:01:42
26.01.2005
26.01.2005
Gryzly
Má to nějakej přínos?
20:25:57
25.01.2005
25.01.2005
Mikei
Mě samotného by mě to zajimalo, budu dávat palubku z felicie a musim řešit i to topení.
22:09:08
11.01.2005
11.01.2005
mirčán
ma skusenosti se se zastavbou topeni z felicie do skoda 120???? pomocte