Favorit (motor)135 nebo 136

prohledat
38 příspěvků (zobrazeno 1 až 38) od 04.11.2004 do 17.10.2015, založil/a Mourl
řadit dle data
19:09:07
17.10.2015
frajer
-> StepaNoFUN 05.10.15 20:57:36: precetl jsem si to tady a nejak ti clovece nevidim rozdil jestli da do puvodnich vlozek pisty z jinyho motoru, nebo to vymeni jako celek, takjaktak uz tam je nejaka manipulaca, budto neusadis vlozky 100% dokonale presne jako byly v puvodnim motoru nebo zas bude problem v "nestejnomernem" ; opotrebeni valcu a k nim nepatricich pistu, takova nejaka loterie je oboje a vyjde to ve vysledku nastejno... na druhou stranu muj nazor je nedelat z toho vetsi kovbojku nez to ve skutecnosti je, ruku na srdce, kolik lidi tady stavelo motor do auta z ciste novych komponentu tj. i z novych pistu a valcu? Nerikam ze nikdo ale bude to tak pul na pul a ty motory jezdi vsechny, pokud clovek udela vsechno jak ma a neodflakne to. Pekne vlozky, pekne pisty, nove kruhy do toho, neodflaknout to a musi to jet.
07:53:46
09.10.2015
Bukaj
-> palinator: Zabil3



ještě mne k tématu napadla jedna věc - kdyby přehazoval jen písty, tak zkontrolovat toleranční třídu původních pístů. Tedy pokud u Fa/Fe ještě byly toleranční třídy...4
20:31:26
06.10.2015
palinator
20:57:36
05.10.2015
StepaNoFUN
-> PICK-UPEK: Nikdy tu vložku neusadíš přesně tak jak byla a tudíž je to sázka do loterie. Buď to bude 50 (a víc) tis. km jezdit suprově, nebo je do 500km po motoru... Navíc když mu upravenou hlavou přidáš tlaky zvrchu...
14:45:45
05.10.2015
PICK-UPEK
Tak vyměnit písty i s válci je na jistotu, pokud uděláš vše jak máš, pohlídáš si přesahy a tak dál. Tím že to nestavíš z nových dílů musíš brát v potaz určité opotřebení, takže je jasné že použití pístu i ním „opotřebené” vložky je jistota. Na druhou stranu pokud jsou oba motory ve výtečném stavu a nechceš do vložek drbat, tak bych se toho asi taky nebál a šel MOLSOvou cestou, změř si i vůle mezi kroužky - hodnoty najdeš v DP - případně vyměň.

Ale je to jen můj názor, vidí to někdo jinak? 4 Dle mě je toto takové věčné téma, něco jako vlečka vs. kyvka 1 Samotného by mě zajímalo, kdo měnil písty aj s vložkami a kdo jen samotné písty...
02:24:56
05.10.2015
Petr Urban
-> Prcalik135L: Dle hele je ti teda 18 a prcás fazola od 2 let. Tak prcej dál a nediv se komentářům když neumíš psát jako normální človek.
21:57:27
04.10.2015
StepaNoFUN
-> Prcalik135L: Hele vole - Osobně bych dal písty i válce nový. A ten 136 motor prodal, či nechal jako zálohu...

Nebo druhá verze - Přerazit číslo a dát to kus za kus... A když se to vezme kolem a kolem - mám takovej dojem, že bloky stejnýho typu jsou použitelný jako náhradní díl, takže výměna kus za kus (pokud je to 135M za 136M) by měla bejt OK, pokud budeš tvrdit, že to je 135 v bloku 136. ;-)

A ještě jedna věc mě napadá - ta 40kW verze je vzhledem k RV s velkým uložením vačky - má i ten druhej motor vačku na velký uložení?

Ale 50kw motor s jednotkou 40kw prostě nikdy nepojede jak má. Tudíž musíš vyměnit i jednotku. A pokud to předěláš tak jak to "má bejt", tak to nikdy nebude legální na 100%. Navíc jelikož se proslýchá, že ME by mělo probíhat čtením live údajů z ŘJ motoru (včetně typu), tak by to v tomhle případě nemohlo legálně projít.

A proto - pokud chceš mít auto legální, nech ho jak je a jezdi. Pokud chceš upravovat - upravuj, ale 100% legální to pak už nikdy nebude.

Mimochodem mám takovej dojem, že u 135/136 byly i jiný stálý převody, ale tím si nejsem 100% jistej.

A vykašli se na to "hele". Pokud tak někdo mluví, dokážu to chvíli zkousnout. Ale když tak někdo i píše - :-/

upraveno 2x, naposled 04.10.2015 22:04:48
16:22:32
04.10.2015
Prcalik135L
-> Kuladmin: 3 3 dik za radu na kterou se nikdo neptal hele 3 3 pritom staci cist hele... no nic no 16 let se prcam s fazolem bez cizi pomoci hele tak i toto nak zmaknu sam beztak tady krom molsa nikdo nic nevi asi hele 3
15:16:21
04.10.2015
Kuladmin
-> Prcalik135L: Tak pis normálně a nikdo ti tu nebude nic říkat ... ty hele...

Jinak je to pokud se nepletu ještě o vačce a pak samo i řídící jednotku musíš přehodit resp. je to lepší + si spárovat imobilizér s klíčem. Pak je to ok.
14:04:21
04.10.2015
Prcalik135L
Skoda ze krom Molsa kterej odpovedel k veci, jako jedinej hele, vsici ostatni resej samy hovna...

Molso dekuju a treba se tady najde jeste nekdo inteligentni hele a povi svy zkusenosti :o)
21:19:42
28.09.2015
haso
-> francomk: a na nohach slapky s ponozkami, ladvinka na bruchu a v ruke rezen v chlebe, uplne to vidim 3
16:01:01
28.09.2015
castrol
-> francomk: 3 3
13:32:37
28.09.2015
francomk
-> minno:

- Hele, vole!

- Co, vole!

- Erko, vole!

- Kde, vole?

- Támhle, vole!



Týýýý vole 107
13:11:40
28.09.2015
minno
-> Prcalik135L: z toho "hele" ma pri čítaní skoro šľak trafil....
11:36:14
28.09.2015
MOLSO
-> Prcalik135L: ak je motor v kondícii, asi by som nechal povodné valce ddal tam 50kW piesty a nové kruhy ...
11:11:57
28.09.2015
Prcalik135L
Nazdarek zdarek :o)))

Hele chtel sem se vas zeptat v tomhle mate urcite vic skusenosti jak ja hele :)

Koupil sem si Felinu rok 2000 1.3 MPI a zjistil sem hele ze je to verze 135 s 40 kW motorem. Mam tady jeden motor 136 hele vim co vsechno je na tech motorech jiny co se musi vymenit aby to fungovalo hele to je vsechno ok. Oba motory maj najeto kolem 80 tisic kilometru, oba v slusnym stavu tlaky valcu taky dobry hele. Nechci to menit kus za kus hele protoze Felina bude vylozene na jezdeni do rachoty hele a chci mit vsechno legalni hele takze mi musi sedet cislo na bloku hele. Muj dotaz tedy zni: jelikoz se musi vymenit pisty, je lepsi vymenit je i s vlozkama nebo muzu vymenit opravdu jen pisty (s ojnicema)? Z obou motoru uz mam sundany hlavy hele a vsechny valce maj pekny honovani na stenach, u obou motoru byly stejnomerny tlaky proste vsecko cajk. Takze mi jde o to jestli se mam prcat i s vlozkama a pak resit presahy a tydle vsechny veci okolo nebo staci jenom z jednoho motoru vybrat pisty a vlozit to do druhyho.

Varianta s liznutim hlavy nepripada v uvahu hele jelikoz na tom 136 motoru co mam doma je hlava od pana Chovance z Roznova hele a tu chci pouzit na motor v aute, takze do te nebudu hrabat hele kdyz je udelana presne tak jak ma byt, jen ji necham prekontrolovat na rovinnost hele. Diky za reakce :))
19:48:52
07.11.2004
Mourl
už jsem si i sehnal svíčák tak na to zejtra vlítnu...pak napíšu jak to dopadlo..9
18:57:43
06.11.2004
Mourl
Ve fáčku tam neni moc dobrej přístup...ale řikam motorem si nějak pohnu...to neni problem...
18:06:37
06.11.2004
lubosgls
a co takhle vorech na tacnu a otocit remenici
13:48:12
06.11.2004
Mourl
To je jedno..nějak si s tim motorem pootčim...Podle čísla motoru to nepoznam protože jak jsem psal mam výmaz č.motoru.Jak v techničáku tak na motoru...
13:44:01
05.11.2004
Labros
-> King2: ale tos nemusel říkat, stačí přece smazat svůj příspěvek a bude to vypadat že hladovej jsem já 3

jinak jsem se fakt lekl protože si myslim že se to dokonce někde píše ("vůz zajistěte zatažením ruční brzdy a zařazením nejvyššího převodového stupně") a taky mi to někdo doporučoval...
13:30:36
05.11.2004
King
2 Labros: 9 9 9 Oh Jesus! to jsem samozrejme dojebal ja asi hladem pred obedem. S tou jednickou jsem samozrejme ustrelil. Ale na protaceni motorem napr. u fava, kde je pristup k remenici napikacu je pro normalniho smrtelnika tak nejak nejvyhodnejsi mit zarazenou 5ku, protoze preprat kompresi s prevodem cca 4:1 je pravdepodobnejsi nez z prevodem 16:1. Cili opravuju ten oudaj - na jednu otacku motoru pri zarazene 5ce staci ctvrt otacky kola a porad to ma hodne daleko do pul km :)
11:47:40
05.11.2004
Labros
-> King2: počkat teď mam pocit že nerozumim jak pracuje převodovka. Na jedničku má motor při nízké rychlosti vysoké otáčky, tzn. na jedno otočení kola se otočí o několikanásobně větší úhel, než na pětku. Čili aby dostal píst do požadované polohy, musí na pětku tlačit auto mnohem dál, než na jedničku. Kde se pletu?
11:18:07
05.11.2004
King
2 Labros: Ale na jednicku by to trebas 20m tlacit musel :) Je ten udaj o neco vlhci? :)
11:06:42
05.11.2004
Labros
-> King2: tak dobře, suchým údajům se nedá odporovat 4
10:24:53
05.11.2004
King
2 Labros: Ale, ale. Na petku tam bude mit pomer mezi otackama kol a motoru cca 3,9 takze na vic jak na 5m bych to nevidel :)
09:39:44
05.11.2004
Labros
-> Mourl: na pětku? to ale budeš muset tlačit to auto půl kilometru než se ti požadovanej píst dostane do horní úvratě...
09:38:30
05.11.2004
Labros
-> Darkness: fajn, takže nejjednodušší přestavba 135 na 136 je změnou benzínu z 91 na 95 oktanů? 6
08:06:55
05.11.2004
Jirik - zrušená registrace
2 Darkness : fajn, já jsem lil natural 95 do 105ky.
07:29:23
05.11.2004
minno
-> Darkness: ...a ja len doplnim, ze podla mna aj natural 91 aj natural 95 su bezolovnate benziny...4
23:02:37
04.11.2004
Darkness
Myslím že bys to moh poznat podle paliva.Jestli do toho liješ natural 95 je to 136 a jestli tam liješ natural 91 tak to je 135.Protože ty 135 se dělali na bezolovnatej benzín.
23:01:54
04.11.2004
Baghira
-> Mourl: Jde to v pohodě a je to vidět, taky jsem to tak dělal. Akorát jsem nehejbal s autem, ale velkou golou jsom točil jen s motorem.
22:10:51
04.11.2004
kirri - zrušená registrace
-> Mourl: tak to sem zvědavej, pak napiš jak se to zdařilo1 a nemáš problémy na STK když tam není označení?
21:57:21
04.11.2004
Mourl
já si vemu baterku :-) nebo už pak nevim..ale mnělo by to bejt vidět když si pak na 5 pohnu s autem tak na mě nějakej válec vyskočí
21:45:28
04.11.2004
sep
no to se bude koukat dost blbě5
21:43:10
04.11.2004
Mourl
no právě....Jedině prej vymontovat svíčku a podívat se na válec zda tam je ten prolis či ne
21:35:00
04.11.2004
kirri - zrušená registrace
hm, tak sem ti chtěl poradit to číslo motoru, ale když tam není...
19:34:37
04.11.2004
Mourl
Bry den..jak poznám co mám pod kapotou jestli 135 nebo 136 ? bez toho aniž bych se díval na válce(písty) vím že 135 měly písty nahoře vysoustružené ale nechce se mi rozebírat celej motor.Podle čísla motoru to nepoznám(neni tam)
Extreme Tyres