Nehody škodovek...

prohledat
14434 příspěvků (zobrazeno 1051 až 1100) od 20.08.2007 do 06.05.2024, založil/a Maxx
řadit dle data
20:03:14
04.03.2021
palinator
-> saskyn2 04.03.21 18:06:16:

Takže mi chceš říct, že kdyby mi někdo vlítnul před stodvacítku, když pojedu v plným kalupu, to znamená nějakejch 130 reál max a to bych to ještě musel mít seštelovaný a jet na Vervu... takže při tom kritickým brzdění bych výrazně poznal, když bych tam měl narvaný chlaďáky? Nevěřim.



Stejně jako Toledo dokázalo odbrzdit celej Most na posranejch 280 mm brzdách tak, že na cílovce každý kolo kopalo ABSko a lišilo se kolo od kola jen v tom, že jsem do toho pak musel šlapat jak kdybych ten pedál chtěl zlomit. Jinak jsem brzdil ze 170 km/h furt na stejným místě.
18:55:27
04.03.2021
Tomaso435
-> saskyn2: tohle je pak už ale otázkou modelu danýho auta a jeho schopnostem co v té době vůbec existovalo. je jasný že asi se spartakem na top brzdách nezabrzdím ani z daleko to co ty na eresu s brzdama po smrti byť je váhovej rozdíl taky velkej.. ale to takhle nejde brát. prostě jednou máš nějaký auto a je tak nějak jasný že při nástupu dalšího modelu máš prostě zase o kus lepší brzdy a rozdíl 20 let je rozdíl 20 let.
18:43:31
04.03.2021
Jarda - zrušená registrace
-> Tomaso435 04.03.21 18:33:22: to co popisujes, to jsou hazarderi, kteri na silnici nemaji, co delat (ikdyz me se semtam taky neco povedlo projet na hrane, ale ne zas takto uplne bez kontroly) dobre, zkus ten kopec povolenou devadesatkou :) ale vis, ze na dalnici je taky jen tech 130kmh4
18:40:36
04.03.2021
saskyn2
-> Tomaso435 04.03.21 18:27:47: Ale to nejde pouze jen o přehřátí(to se bavíš o chlazených vs. nechlazený) ale i o účinek. Prostě zablokovat kola např u felicie ve 150 je dost sci-fi, takže když před tebou pak takhle zabrzdím, tak si rozbiješ hubu. A samozřejmě těžší auto se stejnými brzdami brzdí hůř, to je tak nějak jasný. To že úzká pneumatika to neumí přenést na asfalt je taky jasný.
18:33:22
04.03.2021
Tomaso435
-> Jarda: na tyhle dětský hry sem nikdy nebyl.. kolega v peugeotu 206 v té ostré verzi se honil s motorkářem.. pod kopec 220. pak pravoúhlá zatáčka, motorkář přibrzdil a pod plynem to projel protisměrem. on ve 190 projel taky protisměrem a zároveň škarpou a o strom.. na dotz proč nebrzdil mi bylo odpovězeno že brzdil na tech 190 .. našli ho v kufru mimo zbořenou kabinu pač neměl pásy.. a ted udajně sedí pač někoho sundal na přechodu.
18:27:47
04.03.2021
Tomaso435
-> saskyn2: no za mejch pár stovek tisíc kilometrů co sem v životě najezdil , se mi ještě nestalo abych na našich silnicích vlivem přehrátí brzd ztratil účinek. jen jednou se mi projevil vliv uzkých pneu. protože si myslím že s čimkoliv širším bych tím šmejrem zastavil o kus dřív. a díky výkonu aut se kterýma jezdím se nepohybuju mezi obcema v rychlostech 150+ a tím pádem nemám potřebu každou chvíli dobržďovat někde za někým... . a na klasický zahamstnutí byť z totální maximálky auta ty brzdy nepolevily nikdy, takže to že fabie dle mě brzdí na hovno je asi tím že nemám abs, byť mám ty větší brzdy, tak ta fabie váží prázdná jak naložená felicie a tím si asi vysvětluju to, že to prostě s těma 165kama nebrzdí jak firemní karoq na 18kách se všema hejblátkama co se do něj nacpat dají..
18:25:27
04.03.2021
Jarda - zrušená registrace
-> saskyn2: ja u aut do brzd investuji dost, u ovce jsem do nich desitku dal, ikdyz to je pred zakonem vetsi delikt, nez varit pruzinu3 nejhur ze vsech aut mi brzdi niva, jako do smyku to v male rychlosti dostanu (205/70 R15 nebo 195/80 R15) teda predek, vecne mastnej zadek ne (on byl pod loziskem kanalek, aby olej, co se dostane pres gufero, aby mohl vytekat mimo buben a ja blbec to zalepil, ze pres dvoubrite a k tomu jeste jednobritte gufero nic neprojde a to jsem se hodne mylil :), puvodni 175/80 R16 asi flekovaly i ve vyssich rychlostech :)
upraveno 1x, naposled 04.03.2021 18:31:15
18:12:47
04.03.2021
saskyn2
-> Tomaso435 04.03.21 15:45:29: Že ses nikdy nedostal na limit neznamená že se na něj ještě někdy v životě nedostaneš, a bohužel tohle nezáleží jen na tom jak moc seš defenzivní řidič. Klidně ti to tam může někdo poslat, jenže pak už si v prdeli a nic s tím neuděláš.

-> palinator 04.03.21 14:15:37: Jo já tohle chápu, holt jsou lidé, jejichž život má menší cenu než nějaký kotouč8
18:06:16
04.03.2021
saskyn2
-> palinator 04.03.21 14:13:32: Ono když ti tam třeba někdo vlítne a zachrání ti to prdel tak by sis to celkem rychle rozmyslel47



Každopádně říct že brzdy jsou dobrý protože dokážou zablokovat kolo na asfaltu, ještě k tomu takovou uzounkou gumu je dobrá haluz3
17:47:20
04.03.2021
Borderer
-> Tomaso435: Amen a na to krizový brzdění 1 - 2x do roka mi bohatě stačí i ty minibrzdy, co má Felicie.... Posledně jsem na D11 natvrdo dobrzďoval ze 130kmh na 0. Celou dobu mne kopalo ABS do pedálu a brzdy nevadly. A cože po zastavení a útěku z auta smrděly? Má mi to vadit? Myslím že ne, protože taková eskapáda mne opravdu potká jednou za X let. A jestli někdo jezdí tak, že tohle musí aplikovat denně, tak je asi něco špatně (u něj). 3
17:16:41
04.03.2021
Jarda - zrušená registrace
-> Tomaso435 04.03.21 15:45:29: zkus kopec dolu z Hliny smerem do D.Kounic, tam kdyz jsem to poprve rozvalil rapidem pres kilo, tak jsem malem dole nedal prednost, uz to tam znam, ale s chladakama to je vpoho. Jinak to je misto, kde jsem mel nejvic zavad :) vyjet to jednou u rapida nedalo tesneni pod hlavou, kdyz jsem jel z italie s mtx, tak mi tam rupnul klinak a naposled jsem tam rozjel ovci, ta s vykonem problem nemela, ale najednou vylitly otacky a musel jsem volit jinou cestu, protoze spojka uz na to nemela1 U nivy uz tam radim redukci, dolu i nahoru :), tu pustit jako tenkrat toho rapida, tak zastavim az za mostkem, teda kdyz bych mel stesti a nic by tam po hlavni zrovna nejelo....
15:45:29
04.03.2021
Tomaso435
-> saskyn2 03.03.21 19:45:07: ja se asi nikdy nedostal na limit kdy bych měl začít pocitovat rozdil chlazený vs plný kotouče ... jediný co mi vadí že je tam děsně citlivej okamžik mezi normálním brzděním a mistem kdy kola dou do smyku. náběh pomalej jak favorit pak trochu něco a pak hned smyk... jezdim ted jen cca 50 tam a 50 zpět. za celou cestu nemusim ani použít brzdu kdom místa když zajíždím do brány..... možná proto mužu tvrdit že v zimě jezdim do 6L. zatim co ostatní nadávaj že to žere jak tank.. a brzdy jsou originál.
14:28:39
04.03.2021
růža
Ukončíme hádku tím, co je nejúčinější 1
zvětšit Nehody škodovek... - obrázek od růža vložen 04.03.2021 14:28:39
14:17:40
04.03.2021
palinator
-> Nwkt:

Ještě k tomu. 3
14:16:58
04.03.2021
Nwkt
-> palinator: Oni zabrzdí ani pedálu se dotknout nemusíš 3
14:15:37
04.03.2021
palinator
Jo, tady zas bude honitba nad tim, že 350 mm kotouče zabrzděj 20x po sobě na fleku a stačí přitom tlačit pedál malíčkem. 3



To, že to 90% lidí vůbec nepotřebuje, je věc jiná. Lidem by pak spíš možná vadilo, že vyhazujou shnilý 350 mm kotouče místo 250 mm. 3
upraveno 1x, naposled 04.03.2021 14:16:34
14:13:51
04.03.2021
Jirik_Tuňák1983
-> saskyn2 04.03.21 14:11:50: Nedejbože vícekrát. 1
14:13:32
04.03.2021
palinator
-> saskyn2:

No zablokovat kola ve 150 bych uplně nechtěl zkoušet.
14:11:50
04.03.2021
saskyn2
-> Borderer 04.03.21 13:14:24: očividně máme každý jiné představy co znamená dobře brzdí 3 jako to, že zablokuje kola na asfaltu dokážu bez problémů i s embeckem3 ale zablokovat třeba ve 150 je trochu jiný případ
upraveno 1x, naposled 04.03.2021 14:12:54
13:32:52
04.03.2021
palinator
-> Borderer:

Já u 120 po výměně paken (azbestový), nový samostavy, prásátka, bubny jen vyčištěný a odmaštěný. A ručka dokáže zablokovat zadní kola na suchu, že se z nich zahulí. To jsem čuměl. A nemusí se ani zas tak moc zabrat.



Před tim to brzdilo tak že jsem byl rád že to z kopce neujelo. 3
upraveno 2x, naposled 04.03.2021 13:33:50
13:14:24
04.03.2021
Borderer
-> Bukaj: Divil by ses. bubny líznutý smirkem, pořádný pakny, předek po GO a dokázal sem na asfaltu zablokovat všecky 4 najednou. 3
13:04:48
04.03.2021
Bukaj
-> kury 04.03.21 08:07:19: Jo, ale omezovač brzdného účinku má vliv pouze na zadní nápravu, aby při nezatížené prdelce neflekovala zadní kola (což u těch malých Feldích bubnů asi nehrozí1 ).

Mně ten omezovač fungoval a brzdilo to blbě prázdný i naložený... (ve srovnání se 130L)
10:05:54
04.03.2021
palinator
-> Borderer 04.03.21 07:42:58:

Protože starý systémy ABS tu hranici neuměly dobře sledovat a brzdily buď moc nebo málo.



Ono u ABS na vzduchovejch brzdách to asi bude taky spíš horší než lepší z hlediska brzdný dráhy.
08:31:29
04.03.2021
Matthes, záškodník z TechWebu
-> Borderer 04.03.21 07:42:58: Jak říkám, ABS z dřevních dob moc nebrzdilo... Viz třeba feldy. Jinak ABS nepovažuju za špatný...
08:15:54
04.03.2021
vhml
08:07:19
04.03.2021
kury
-> Bukaj: Nema combi felda oproti kratke nejaky regulator brzd podle zatizeni zadni napravy? Kamos na neco takoveho vzdy nadaval.Ze to zatuhlo a pak na prd brzdilo.
07:42:58
04.03.2021
Borderer
-> Matthes, záškodník z TechWebu: Jak vlastně může auto bez ABS brzdit líp? Když je nejvyšší brzdný účinek na pokraji adheze pneumatiky?
07:41:47
04.03.2021
Bukaj
-> dragon_cb_cz: Když jsem z Favorita (jednostopého) poprvé sedl do naší užovky, tak při prvním zabrzdění si vedle sedící táta obtiskl pleš na čelní sklo - a to bylo v cca 15 km/hod3

Jinak combi Felda brzdila tak nějak normálně prázdná, ale stačilo pár set kilo naložit a už to byla velká bída, o vleku ani nemluvě. Oproti tomu 130 brzdí i naložená dobře, jen se pak posouvá ta hranice kritického brzdění - kdy brzdy reagují na zvýšení tlaku na pedál jen vyšší hlučností, nikoli účinností.

Jinak naprosto perfektně brzdil Favorit, když jsem do něj nainstaloval komplet pedálovku s posilovačem a HBV z krátké Feldy (vše ostatní zůstalo původní) - buď má Favorit nějaké lepší brzdiče nebo je tak propastný rozdíl mezi krátkou a dlouhou Feldou...
23:07:24
03.03.2021
Jarda - zrušená registrace
-> dragon_cb_cz 03.03.21 22:52:01: to byla ta tchana a mela origo brzdy? a 1000 nema ani kotouce ne? ja s 4x buben vlastne nikdy ani nejel, kdyz nebudu pocitat, jak jsem v 5 letech projel fiatem 600 plotem :)
22:52:01
03.03.2021
dragon_cb_cz
-> Bukaj: Já když jsem do Feldy přesedl po 3300km v MBčku, tak brzdila až až. Ač jsem se snažil na to myslet, tak jsem se na první křižovatce málem zakousnul do volantu 3
22:47:04
03.03.2021
Jarda - zrušená registrace
*-> Bukaj 03.03.21 20:22:13: tak lehkej predek a silny brzdy, ja to s rapidem taky kazdou chvili hrnu, chtelo by to posilit zadek, misto 19 mam 22 prasata, ale prehriva se to pri intenzivnejsim brzdeni

Me moc brzdy u aut nekopou, to pritelkyne nauci kopat asi kazde brzdy :) ja feldu, favo, octu nikdy kopat nenaucil, ale rapida dokud jsem nemel chladaky, tak jsem naucil kopat vzdy za kratkou dobu, s chladakama no problem. Pak na kopani jeste trpi niva, to jsou slaboucke kotoucky a taky silne brzdy (2 okruhy na predku) a nove kotouce maji snad 8mm 9

Felda brzdi dobre jen s origo brzdama, pritelkyne naucila kopat peugeota, fabii i svou octu 4x4, ktera nema uplne maly brzdy, vyresit to u ni nejde, tak at si s tim jezdi...
20:31:53
03.03.2021
Milan 136
-> saskyn2 03.03.21 19:45:07: Tak on s tím najede asi 4km za rok, tak to bude všechno na sračku zarezlý a bude to brzdit tak na 1cm proužku...

a zcela určitě tam nebudou originální brzdy.

Nebo tam bude nějaká kvalita z vrakoviště.

Když je vše v pořádku a jsou tam origo brzdy, tak Fabie brzdí za mě slušně.
20:22:13
03.03.2021
Bukaj
-> saskyn2: Ale to, že Felda nebrzdí (tedy alespoň ve srovnání se 130L) asi bude vlastnost, ne?
19:45:07
03.03.2021
saskyn2
-> Tomaso435: to máš na tý fábii asi něco hodně špatně. Ono už z logiky věci ty chlazený musí brzdit líp než žiletky ala felicie.
12:34:07
03.03.2021
Tomaso435
-> Matthes, záškodník z TechWebu 02.03.21 22:45:12: jo ? hele moje felda brzdí lip jak moje fabie. a felda s abs to je vo ránu vo volant :D
02:07:25
03.03.2021
Jarda - zrušená registrace
-> Matthes, záškodník z TechWebu 02.03.21 22:45:12: no nevim s tou feldou, kdyz ja mam zrovna octavkovou jednotku abs/eds r.2000,

zatim jen pozoruji, ze eds se chova trosku jinak, nez v 1.6 1998, abs jeste budu muset podrobit testovani a podle toho se rozhodnu, zda ma smysl tam ten vypinac davat, u octy ho taky nemam, ale u 1.6 jsem ho i pouzil...
22:45:12
02.03.2021
Matthes, záškodník z TechWebu
Ja nechapu, proc by nekdo dneska u normalniho auta vypinal ABS, to melo cenu tak u feldy, ktera brzdila s abs jeste min, nez normalne.
22:36:16
02.03.2021
Jirik_Tuňák1983
-> palinator 02.03.21 13:03:48: To víš, než v tom fofru narychlo najdeš, za kterej tahem zapni, stiskem vypni máš lapnout. 3

Takhle nějak si představuji Jardovu palubovku. 3
zvětšit Nehody škodovek... - obrázek od Jirik_Tuňák1983 vložen 02.03.2021 22:36:16
20:11:46
02.03.2021
castrol
-> palinator: 3 3
14:29:53
02.03.2021
dragon_cb_cz
13:04:53
02.03.2021
Luky
-> palinator 02.03.21 13:03:27: jo snaha o otočení přes ručku mě taky napadla, ale nevím jestli je to reálný

-> palinator 02.03.21 13:03:48: 3 3 3
upraveno 1x, naposled 02.03.2021 13:05:03
13:03:48
02.03.2021
palinator
-> Luky:

A nebo ABS na vypínač. 3
13:03:27
02.03.2021
palinator
-> Luky:

Mi přijde jako by to chtěl zachránit ještě ručkou. 3
13:00:46
02.03.2021
Luky
m.facebook.com/story.php? story_fbid...



Chápete jak se mu to povedlo? 9 3 Jasně, asi to tam bylo namrzlý, ale vždyť už skoro stáli...
20:27:32
25.02.2021
růža
-> miguelias 25.02.21 19:13:37: Uplně přesně to samé mě napadlo taky 3



-> palinator: 3 3 3
20:23:49
25.02.2021
palinator
-> Kocvin: -> Hurdis:

Tak to hlavně neřikejte Davidovi29 3
20:23:15
25.02.2021
miguelias
20:17:07
25.02.2021
Kocvin
-> Jirik_Tuňák1983: 3 3
20:16:53
25.02.2021
Kocvin
-> Hurdis: No on letěl předním a ta klíční kost byla od vnitřního zrcátka.. 1

-> miguelias: Jako myslíš jeho bratra ? 3

-> Tomaso435: S tím zlomem za zadními dveřmi pochybuji.. 1
19:30:14
25.02.2021
Hurdis
Mám někde podobné obrazky se 120M. 14.12.1991

Jen jsem tím zadní oknem při prvním kotrmelci vyletěl ven.

A po výměně dvou Pneu a odstranění zadního čela od remenic to po ose odjelo.

Zamítnuté přispívání mají:

  • Ceskejparan10 - zrušená registrace (udělil U-Geen), důvod: prispevky beze smyslu
Extreme Tyres