skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Kolébka
prohledat
73 příspěvků (zobrazeno 1 až 50) od 30.04.2006 do 25.04.2014, založil/a trestament
01:10:16
25.04.2014
25.04.2014
Adam59
Jo tak jsem se k tomu dostal ,ale upozorňuji že moje kolébka je očividně domorobo - údajně předělaná z kolébky na st. Oktávku a její přední podpěra (ta co se opírá o podběh-na foto pravo) má délku 40 cm a zadní 35 cm na "M" kastlu by měli být cca o 5cm delší a samozřejmě kolébka na mokrý poloosy má na té zadní části takové "Učko" na poloosu (na foto vlevo).
18:56:09
24.04.2014
24.04.2014
Adam59
-> Tomáššš: jestli si dnes po nočí vzpomenu ti to změřit tak ti napíšu rozměry
16:26:12
23.04.2014
23.04.2014
Tomáššš
-> Adam59: da sa to spoznat z fotky resp.ze by som pomeral kolisku a napisal miery ? udajne je to na stovku ale nie som si isty :D
07:27:33
23.04.2014
23.04.2014
Adam59
-> Tomáššš: a ještě jiné jsou prý na mokrý a suchý poloosy
07:26:14
23.04.2014
23.04.2014
Adam59
-> Jozka: no s tím počítám
06:41:39
23.04.2014
23.04.2014
MOLSO
-> Tomáššš: ta tyc ktora sa opiera o podbeh sa samozrejme lisi podla sirokosti naprav. ale da sa podlozit. takze emkovu na kilo nedas
22:17:09
22.04.2014
22.04.2014
Tomáššš
kolisiek je viac druhov ? Na uzku a na siroku skodovku ? alebo to je jedno ? Jedna sa mi povaluje v garazi , tak radsej sa spytam ako keby som mal nieco vycudit :D
21:33:17
22.04.2014
22.04.2014
Jozka
-> Adam59: No vidíš, teď to natřeš a jako kdyby se nic nestalo..
19:54:09
16.04.2014
16.04.2014
Adam59
-> Vojťas: no tak matky mi zůstaly naštěstí na místě ... příčka tam šla dát trochu ztuha,ale předtím než jsem to začal vařit tak to taky nebyla žádná hitparáda njn bouraný auto už to nebude nikdy tak jak z fabriky
23:39:05
15.04.2014
15.04.2014
Vojťas
-> Adam59: já sem jen zvědavej, jak ti tam pak bude pasovat ta příčka motoru abys ho pak neměl křivě
20:19:41
15.04.2014
15.04.2014
Adam59
Tak jste mě ukecali vzal jsem v práci 1,5 mm plech a vyrobil to takhle sice jsem to dělal asi 3h, ale šlo to i bez kolébky ... jen jsem pěkně opálený
14:21:38
06.04.2014
06.04.2014
Adam59
-> Jozka: naštěstí až po ten prosil to shnilí není ... jen tak 10 mm od spodku
14:20:48
06.04.2014
06.04.2014
Adam59
-> m8rinek: pardon přepsal jsme se je to "pouze" 0,8 mm ,ale karosářský je určitě páč je to plech co se odřezává z Tranzita když je z dodávky dělá minibus a dolů mám nakonec 4 mm bo jiný doma nemám
21:10:07
03.04.2014
03.04.2014
Jozka
Zas 1,5 mm na šavli není zas moc přehnaný.. jen ten prolis se do něj signuje blbě..
19:12:06
03.04.2014
03.04.2014
Syny
-> m8rinek: Taky cumim na ty tlousky Ja delal podelnik prahu z 1mm, bylo to docela srani a myslel jsem si, jak silny to nedelam.
19:09:12
03.04.2014
03.04.2014
m8rinek
-> Adam59: 1,5mm už moc karosářský není... a 3mm je už rovnou kotlák...
19:02:12
03.04.2014
03.04.2014
Adam59
-> srdcar 120L: tak nakonec to není tak zlé ty matky tam drží ještě docela festově tak jen zavařím tu díru co jsem vyrobil 3mm plechem, díry po bokách vyvařím karosářským 1,5mm plechem a nechám to tak být
17:15:26
28.03.2014
28.03.2014
Adam59
-> srdcar 120L: no i na té fotce jde trochu vidět že v místě uchycení příčky motoru je to tak uhnilý že se to ohnulo ... a shnilí to je po celé délce co jde vidět na fotce takže to moc na opravu není ... buď znova a nebo navařit jiné torpédo
22:58:42
27.03.2014
27.03.2014
Jozka
22:48:58
27.03.2014
27.03.2014
srdcar 120L
-> Adam59: No já jsem dal do zadního prostoru lešenářskou trubku, kolem převodovky silnější řetěz a normálně na trubce jsem ho spojil desítkou šroubem. Má to výhodu, že s převodovkou pak můžeš hýbat nahoru a dolů. V žádném případě bych neriskoval při vyndání motoru převracet auto na kolíbce. To by ti už možná vyšlo líp, když bys auto převrátil na staré matrace.
To, že chceš nacpat do torpéd jekl, nedělej. Zbytečně zvedáš váhu zadku. Když chceš opravovat torpéda, tak stejně musíš sundat zadní nárazník, vadí ti tam držáky. Jak koukám na obrázek, tak to máš shnilý až za držáky. Po vyndání motoru, kdy zřejmě budeš sundavat i zadní čelo, z vnitřní strany otevři torpédo, abys viděl, v jakém stavu je vnitřní výstuha na konci, je v ní zašroubovaná příčka motoru a držák nárazníku. Na opravu stačí 2 mm silný plech. Co je ohnilé, musí pryč.
To, že chceš nacpat do torpéd jekl, nedělej. Zbytečně zvedáš váhu zadku. Když chceš opravovat torpéda, tak stejně musíš sundat zadní nárazník, vadí ti tam držáky. Jak koukám na obrázek, tak to máš shnilý až za držáky. Po vyndání motoru, kdy zřejmě budeš sundavat i zadní čelo, z vnitřní strany otevři torpédo, abys viděl, v jakém stavu je vnitřní výstuha na konci, je v ní zašroubovaná příčka motoru a držák nárazníku. Na opravu stačí 2 mm silný plech. Co je ohnilé, musí pryč.
07:20:54
25.03.2014
25.03.2014
Adam59
-> Jozka: ahá díky
22:39:02
24.03.2014
24.03.2014
Jozka
-> Adam59: No, asi nepotřebuješ bez motoru pojíždět... Vraž nějakej jekl nebo trámek do zadního zavazadlovýho prostoru a víkem ho prodrátuj s přírubou převodovky, to by mělo stačit.. resp. takhle jsme to dělali. Na chvíli se dá zavěsit i za vzpěru kapoty a na vodorovný posuny je tedy lepší trám až na šavle - ale na otáčení jsme ho kvůli něčemu zavrhli..
22:29:47
24.03.2014
24.03.2014
Adam59
-> Jozka: no já "normálně" zajištuji převodovku tak že pod ní mám zvedák což na kolíbce nejde ...
22:27:53
24.03.2014
24.03.2014
Jozka
-> Adam59: Torpédo takhle opravovat, to se mi moc nezdá.. ale nezkoušel jsem nikdy takhle, třeba to je v pohodě.. ale převodovka ti na kolíbce nikam neuteče, stačí zajistit proti vyvěšení jako při normální demontáži motoru vodorovný..
22:18:14
24.03.2014
24.03.2014
Adam59
mám ještě takovýhle problém ... uhnilé torpédo ... Pude to vyvařit na kolébce (rozříznout a vevařit tam pořádný jekl)? Jak zajistit převodovku na kolébce když tam nebude motor?
20:40:47
11.03.2014
11.03.2014
Adam59
-> MOLSO: ty máš vždicky pravdu
20:40:14
11.03.2014
11.03.2014
Adam59
-> dragon_cb_cz: spoje rozhýbány ;-) takže asi udělám jen vršek a pak to hodím na druhý bok ...
20:39:13
11.03.2014
11.03.2014
Adam59
-> Stepan FUN: já to chtěl měnit na heveru, ale koukal jsme že je to tam drobet hnilé tak jsem to chtěl vyvařit a to s ramenem nepude ...
20:38:42
11.03.2014
11.03.2014
MOLSO
-> Adam59: ja ti to rikal
20:37:58
11.03.2014
11.03.2014
dragon_cb_cz
-> Adam59: Jak říká Štepán - na kolíbce rozhejbat spoje, pak hezky na kola a vyměnit...
20:36:29
11.03.2014
11.03.2014
StepaNoFUN
-> Adam59: Na kolíbce bych to neměnil... Stejně je nemůžeš dotáhnout, dokud nebude auto sedět na kolech. Povol si je, rozchoď matky... Pak to hoď na kola, zvedni zadek auta a vyměň ramena. ;-)
20:33:45
11.03.2014
11.03.2014
Adam59
Zneužiji téma ... mám Š100 teď hozenou na kolíbce levým bokem a chtěl bych vyměnit zadní podélný ramena (je to klasika kyvka). To horní nevidím problém, ale u toho spodního mám obavy aby auto z kolíbky nespadlo nechtěl bych ... Jak jsem na to tak koukal tak kdyby se to ramneo napřed oddělalo z poloosy a pak až z kastle tak by to jít mohlo ... nemá někdo zkušenost? Vím že mám asi jen jeden pokus
19:15:24
03.10.2012
03.10.2012
Don_pepe
-> aviatik: No a kamarád jednu měl, nabízel mi ji a já nechtěl pač už mám... mám se zeptat jestli už není ve šrotu?
19:08:49
03.10.2012
03.10.2012
castrol
-> aviatik: od par korun az po cenu co za to rozhodne nedas
18:14:43
03.10.2012
03.10.2012
Nwkt
-> aviatik: Za kolik se objeví v inzerci
18:13:54
03.10.2012
03.10.2012
aviatik
mohl by mi někdo říct za kolik se dá pořídit?
18:15:11
12.05.2006
12.05.2006
Bedřich - zrušená registrace
Jen mimo téma.Kdyby někdo chtěl mám jednu kolíbku na prodej.
21:19:28
10.05.2006
10.05.2006
Pater
ty podložky me taky napadly, ale tak velky se ani nedelaji, nam to neco jako Tuner na Zelence
19:03:32
10.05.2006
10.05.2006
Gryzly
-> Pater: Leda ji upravit, prodloužit. nebou použít podložky pod kola. Dobrá připomínka.
16:17:57
09.05.2006
09.05.2006
Pater
mám dotaz, když mám vzadu rozšířený blatníky, pujde mi tam pak nasadit kolíbka???
20:08:42
08.05.2006
08.05.2006
Tuxik
-> sekyy: s brzdovkou se to resi tak, ze se otevre vicko nadobky a da se pres ni igelit a vicko se zase zavre
16:40:36
07.05.2006
07.05.2006
sekyy
-> ondie: tak ja nevim, mel sem auto na kolibce uz parkrat a s geometrii sme nic nedelali.
Musis jen vyndat baterku a nadobku s kapalinou do odstrikovacu. Jo a jeste mozna brzdkovku. S tou jsem nic nedelal ale byla tam mensi kaluz
Musis jen vyndat baterku a nadobku s kapalinou do odstrikovacu. Jo a jeste mozna brzdkovku. S tou jsem nic nedelal ale byla tam mensi kaluz
16:13:46
07.05.2006
07.05.2006
ondie
..a olej z motoru vypouštět či nikoliv ?
16:12:38
07.05.2006
07.05.2006
ondie
Hele a nerozprzní se tím geometrie? ..nebo se počítá,že když se auto na kolíbku dává,tak se musí ta geometrie stejně udělat? ..přijde mi že celá hmota vozu bude "stát" na předním náboji..respektive uložení ramen u přední nápravy..totéž vlastně i vzadu.. To je OK ? díky
20:31:52
05.05.2006
05.05.2006
Shark
Nema niekto nakres na zhotovenie?
22:23:21
04.05.2006
04.05.2006
Athlonek
-> Gryzly: Ja to mam přesně obraceně než je to na ty 100ce. Jak je ta vzpera u kraje tak tu mam na zadek s učkem pod poloosu. A ta co ma tu vzpěru dal od kraje tak tu mam na předek a ta tam nejde dát protože narazí na držák tlumiče.
14:18:58
04.05.2006
04.05.2006
Gryzly
-> Athlonek: to j nejaka divna kolibka, ja mam tu co je na tom kile.
14:15:37
04.05.2006
04.05.2006
Athlonek
-> Gryzly: To ne, mě narazi vzpěra na držak předního tlumiče a nejde to tam dat. Co jsem sem dal obrázek ty červený stovky tak ten ma vzpěru pod napravnicí a mě to jde pod rameno.
09:41:21
02.05.2006
02.05.2006
VeTeV
-> trestament: taky mohu jen doporucit - ideal na opravy auta