Škoda Yeti - koupě

prohledat
116 příspěvků (zobrazeno 51 až 100) od 07.12.2023 do 22.12.2023, založil/a Bukaj
řadit dle data
10:21:04
08.12.2023
dragon_cb_cz
-> vhml 08.12.23 10:15:02: Kamarád si na Dusteru zase hrozně chválil sedačky, což mě teda dost překvapilo, protože ty mě u levných aut většinou serou nejvíc. Kdybych měl hledat něco proti třeba té SX4, tak právě sesle.



(A taky důvod, proč většinu koncernových aut obcházím velkým obloukem).
10:19:53
08.12.2023
saskyn2
Jinak jak jste tu řešili ty Japonce tak kámoš teď nasal tohle3 20t najeto za 20t czk3
zvětšit Škoda Yeti - koupě - obrázek od saskyn2 vložen 08.12.2023 10:19:53
10:18:03
08.12.2023
saskyn2
-> dragon_cb_cz: ono se obávám že to není o koncernu ale o emisích jsou mnohem mnohem horší motory...
10:15:02
08.12.2023
vhml
-> dragon_cb_cz 08.12.23 10:02:37: hele Dustera jsme měli půjčenýho na tréninky na Acropolis Rally a co to auto sneslo, a s jakou samozřejmostí, to jsme nikdo nechápali
upraveno 1x, naposled 08.12.2023 10:15:16
10:02:37
08.12.2023
dragon_cb_cz
-> Milan 136 08.12.23 09:53:28: No ale tak tím spíš by to pro půlku virtu měl být etalon ideálního svezení, ne? 3 "Autař" si to asi nekoupí, ale tohle jsou lidi, který prostě chtěj přepravu z bodu A do bodu B za minimum peněz a starostí... a funguje jim to.



-> saskyn2 08.12.23 09:59:19: To že koncern neumí vyrobit slušný benzínový motor (a když se jim to náhodou povede, tak s tím raději rychle přestanou) ještě neznamená, že to neumí jinde 4 A na 2km crcačky, asi naftu s DPF fakt nechceš...
10:02:02
08.12.2023
Pavel P@nkáč
-> saskyn2: nafta je super taky nevím proč se tomu lidi brání ale prostě "bukajovci" jsou3
10:00:04
08.12.2023
Pavel P@nkáč
-> Milan 136: ono to tak trochu je jak forman no3 ale zas to má to velké plus v té jednoduchosti....spousta lidem to stačí nebo to dokonce vyhledavá....
upraveno 1x, naposled 08.12.2023 10:02:27
09:59:55
08.12.2023
saskyn2
09:59:19
08.12.2023
saskyn2
-> Milan 136: Něco jo, ale všechno určitě nejsou, dával se tam i CAX. No hlavně jich v benzínu všeobecně moc nejezdí, všechno nafty, takže bude hodně omezený výběr. Pořád nevím proč se lidi brání naftě, přitom ty CR v tom to jsou nejlepší motory, nesmrtelný hovno to žere ...a lidi onanující nad jednoduchou atmosférou jdou a koupí si ideálně strašně strašně jednoduchý purtech co se jim ve 40t a 4 letech rozpadne řemen a zadřou to, holt každého boj.
09:53:28
08.12.2023
Milan 136
-> dragon_cb_cz 08.12.23 09:46:34: Táta teď vezl sousedovo Logana ze servisu a prý se vrátil do doby, kdy měl Formana1
09:46:34
08.12.2023
dragon_cb_cz
-> ajok 08.12.23 09:44:30: Já proti Dusteru nic nemám. Úplně se mi nelíbí, ale pár lidí co si koupili novou Dacii v okolí mám a všichni jsou maximálně spokojení. Ale mám pocit, že se Bukaj kdysi zařekl, že tuhle značku už ne...
09:44:30
08.12.2023
ajok
-> dragon_cb_cz 08.12.23 08:30:59: tak ten Duster je už někde jinde a pokud není určen pro Rumunsko a dal na vychod, tak ani tolik nebude hnít...
09:17:57
08.12.2023
Sita
-> Jirik_Tuňák1983: 3 3
08:46:43
08.12.2023
Milan 136
-> saskyn2 08.12.23 01:47:25: Ty 1.4 v Tiguanech jsou většinou turbokompresor. Samozřejmě z toho daného období. Ale to bych nedoporučil asi nikomu.
08:30:59
08.12.2023
dragon_cb_cz
-> Sita 08.12.23 07:03:53: Rada určitě dobrá, ale po zkušenostech s Teleportem myslím Bukaje na tuhle značku nenalákáš ani zadarmo 3
08:14:26
08.12.2023
Jirik_Tuňák1983
-> Sita 08.12.23 07:03:53: To se tady nesmí říkat! Běž si vykloktat a klávesnici umejt lihem. 3
07:03:53
08.12.2023
Sita
a co duster? V mym okoli to ma hodne lidi a vsichni spoko...
03:01:06
08.12.2023
Jirik_Tuňák1983
-> dragon_cb_cz 07.12.23 22:52:47: Boje s korozí a zárukou u tohoto modelu je plný internet.
upraveno 1x, naposled 08.12.2023 03:01:20
01:47:25
08.12.2023
saskyn2
-> ajok: Tiguanů v benzínu moc není, dával se myslím 1.4tsi a 1.8tsi. Není to špatný auto, podvozek to má z Passatu. Jen nevím jak by Bukaj přežil ty novoty jako el ručku:)

Jinak tím že to je VW tak už na to jsou zase díly o něco dražší než na Škodovku, vyjma těch shodných samozřejmě. Ale auto to není špatný.
23:10:46
07.12.2023
ajok
-> dragon_cb_cz 07.12.23 22:52:47: jo, ta SX4 me napadla, kolega ji ma od nova a pry na ni jeste nemusel nic opravovat, ale ono 120tis.km neni zas tak moc... pritelkyne otec ma ford kuga a to teda hnije, smal se, ze mi kvetou u 3x strsi octy petky pod sklem, tak jem mu zespodu vyfotil prah jeho kugy, kde to navazuje na to zaplastovani a prirovnal bych to k 6 let starymu plasti vyfuku na skode 1203



Co treba z japoncu nejaka toyota RAV, kolega si ji chvali, ale taky je to jen auto, nesype se jen to co nejezdi a to jeste jen nekdy :) Honda CRV, dalsi kolega si zas chvali mazdu tribute



Ja osobne bych nejakyho japonce zkusil, ale kdyz jsem chtel mitsubishi L400, tak vse bylo na muj vkus moc hnily...



A co nejakej Tiguan, to by nemuselo tolik reznout, ne?
23:05:47
07.12.2023
U-Geen
-> dragon_cb_cz: SX4ka nesplnuje moc pozadavek, ze se do toho ma neco vejit, ale Grand Vitara by mohla (tam bude zas boj s motorama trochu). S-Cross/Vitara v tyhle cenovy asi neklapnou. Osobne bych se podival jeste na Hondu CR-V, Toyotu RAV4 a mozna i Mitsubishi ASX (ale ani jedno nemam prozkoumane, ja uz svuj love brand nasel :)
22:52:47
07.12.2023
dragon_cb_cz
-> Bukaj: Jestli tě trápí marný boj s korozí, tak Yeti... nevím nevím. Neprošlo mi jich rukama tolik jako saskynovi nebo Milanovi, ale co jsem viděl ,tak to kvete nehezky. Je to škoda, jinak je to podle mě fakt dobré auto.



Být tebou tak mrknu na Suzuki, ale jak ty auta nejsou úplně drahý nový, tak jsou docela drahý jetý - asi budeš mít trochu problém v tvojí cenové vybrat. SX4 bude malý a S-Cross moc drahý...
22:52:18
07.12.2023
ajok
-> Bukaj 07.12.23 22:41:16: urcite do 8 let stari se to sem mohlo dovezt a to by jsi asi poznal z TP4 ted uz dokonce neni vek, ale nejaky EURO, nevim jestli 4 nebo 5?
22:50:24
07.12.2023
michael
-> Bukaj: Pokud chceš auto do 150 tisíc, tak to řešit asi nemusíš. Výroba tam začala v roce 2012 ale o model Trumf byl v roce 2016/2017 velký zájem a ten se k nám vozil. Poznat by to mělo jít z vinka.
22:41:16
07.12.2023
Bukaj
-> michael: A jak to poznám?

Myslel jsem, že v Rusku se dělala verze pro východní trh a ta nemá v "západní Evropě" homologaci pro provoz...
22:38:28
07.12.2023
michael
-> Bukaj: To asi ne, ale nějak mě neoslovila výroba v Nižném Novgorodu. Je to stejné jako 743 z Kvasin a nebo z BAZU.
22:27:54
07.12.2023
Bukaj
Děkuji všem za věcné připomínky a postřehy z praxe.

Takže pokud něco hledat, tak 1,2 TSI, předokolka, manuál a dát bacha na korozi.

To by mne asi hodně štvalo - nesnáším marný boj s korozí. V tom je ta jedničková Octavia i ta dvojková Fabia zlatá. Na Octávce je navzdory prakticky nulové údržbě laku a dutin minimální koroze a na té Fabii snad není koroze žádná (sice jsem to auto pár let neviděl, ale nebude mít moc najeto).



-> michael 07.12.23 21:54:40: To poznám jak? A ty z Kvasin nehnijou, nebo v čem je to lepší?



Jinak se nebráním dalším návrhům vozidel jiných značek v dané cenové a rozměrové kategorii a pro dané použití:



Aby to bylo s vyšším posezem a výstupu/nástupu nebránila palubka a dveře a jánevímcoještě, aby to nebylo delší, širší a o moc vyšší, než jedničková Octavia (aby se to vešlo do garáže), aby se do toho něco vešlo a další požadavky, co už tu byly napsány... :)
22:01:31
07.12.2023
saskyn2
-> Dušan: Pokud si to uděláš sám tak jo, ale pokud si to necháš udělat tak cca 15t. A blbý že nevíš co tam jaký prase dalo za bláto tak je celkem dobrý to udělat preventivně. Jinak jo, souhlas pokud to takhle člověk pořeší, tak sice je v tom ten motor slabota a nekupoval bych ho s automatem protože suchý 7q, ale z benzínů asi nejlepší volba.

-> dragon_cb_cz 07.12.23 21:32:22: no když Bukaj píše o autě za 150, tak to nebude nová venga, a ty 2010-15 jsou fakt horší jak ta fábie, jak jízdníma vlastnostma, tak zpracováním. Ted známej měnil sloupek-má to v něm posilovač a vyklopil za to asi 40 a prý to je běžná závada co čeká každýho3 3 motor na tom má taky už dělaný a to to má asi 70t najeto.
21:55:25
07.12.2023
Jožynek
Máme jeden po facelifte ako druhé auto v rodine, od nova, no je to 2.0tdi, celý život garážované. No napriek tomu, že bolo vždy v garáži a používa sa sporadicky, v podstate len na výlety atď..už sa na ňom objavujú hrdzavé miesta. To je za mňa velká nevýhoda u tých áut. To taká 2ka octavia na ktorej mám o 200tis km viac, je na tom lepšie ako ten Yeťák.
21:54:40
07.12.2023
michael
-> Bukaj: Pohlídal bych si, aby to nebyl Rus, ale auto z Kvasin.
21:45:43
07.12.2023
Dušan
-> ajok: byl tam slabej řetěz i napínák. Poslední verze řetězu je tak 2x masivnější. Nicméně náklad na sadu je sranda peníz.
21:45:10
07.12.2023
Nwkt
Počkej až to zase chytí Mácu a bude prodávat svýho 3 už ho má podezřele dlouho 3
21:32:22
07.12.2023
dragon_cb_cz
-> saskyn2 07.12.23 20:33:15: Horší nevím, spíš jiný. Ale pro Bukaje resp. jeho tátu to není, rozhodně ne jako stěhovák věcí na chatu...
21:21:02
07.12.2023
ajok
-> Bukaj: tsi taky nejsou vhodne na kratke trasy - benzin redi olej a znam spoustu lidi, co jezdi naftou 2km a kupodivu jim to dlouho funguje, ja nejakou dobu jezdil 4km rapidem a bylo mi ho tak lito, ze kdyz to slo, tak jsem radeji volil kolo4

Ty rozvody teda cumim, retez a problemy... tam je problem s napinakem nebo poddimenzovanej retizek?
20:33:15
07.12.2023
saskyn2
-> dragon_cb_cz 07.12.23 20:01:55: No pravda, spíš horší než stejný 3 O to hůř, prostě potom nevidím jediný důvod měnit za prakticky to samý3
20:28:25
07.12.2023
Pavel P@nkáč
-> dragon_cb_cz: jsou ty face novější, tak by se dalo říci že tolik olezlé nejsou, boužel vím že používanější vozy z agresivnějšího prostředí už jsou taky pěkně ohnile:(
20:25:39
07.12.2023
Milan 136
-> dragon_cb_cz 07.12.23 20:19:15: S korozí je to určitě lepší. Když se dají rozvody včetně přelisování kola na klice, tak už to pak drží. A víceméně to pak funguje. Ale ty řemenové motory jsou prostě lepší.
20:19:15
07.12.2023
dragon_cb_cz
-> Milan 136 07.12.23 20:07:32: To jsou ty EA111 tak bídný i když se ty rozvody vyřeší?



A s korozí je to u poface lepší, nebo stejný?
20:11:39
07.12.2023
Jirik_Tuňák1983
-> Milan 136 07.12.23 18:54:41: Použil jsem k tomu tuto polohu. 1
zvětšit Škoda Yeti - koupě - obrázek od Jirik_Tuňák1983 vložen 07.12.2023 20:11:39
20:09:30
07.12.2023
Pavel P@nkáč
-> Milan 136: dobře srazí, ale je tam třeba 80 procentní pravděpodobnost že při skočení řetězu se nic nestane.... + by to mohlo být už za ty roky povyměněné.
upraveno 1x, naposled 07.12.2023 20:15:02
20:07:32
07.12.2023
Milan 136
-> dragon_cb_cz 07.12.23 20:01:55: Já bych hledal určitě po faceliftu s EA211, ale to asi nebude za 150.
20:01:55
07.12.2023
dragon_cb_cz
-> saskyn2 07.12.23 19:28:53: Hele "stejný" asi ne, ale rozhodně to je jiná kategorie než Yeti, to samozřejmě.



Rozmlouvat Yeťáka je asi blbost, je to fajnový a na zamýšlený použití asi i vhodný auto, jen najít perspektivní kus asi nebude úplně snadný
20:01:19
07.12.2023
Milan 136
-> Pavel P@nkáč 07.12.23 19:38:54: Ale srazí. Když začaly ty problémy s rozvody na CBZ, tak auto přijelo vlastní silou a kolegovi se potkalo při měření komprese na otáčky startéru. A ventil byl ulomený, zapíchlý do pístu.

Jinak se to samozřejmě potká. V horším případě se děje i to, že ten ohlý ventil vezme i kus válce.
19:38:54
07.12.2023
Pavel P@nkáč
-> Bukaj: určitě ne 1,8tsi to je složitej a poruchovej motor, z těch benzínu je nejlepší asi ta 1,2ka tsi - tam uděláš rozvody když budou chrastit po startu a celkem ten motor vydrží....je to poměrně jednoduchej 4 válec jen s 8mi ventily - snad se ani nesrazí s písty při poruše rozvodů. občas cuká - odchází cívka (je stejna s 1,4 16v apod vw.), svíčky, kabely, ale tj. za pár stovek.....okolo motoru je pracovního místa že by se mohlo rozdávat:) kombinace automatu nebo 4x4 je u tohodle asi utopije, automat bude 7stupnový dsg se suchejma spojkama a to není zrovna etanol spolehlivosti , na malej objem je to celkem svižný a úsporný, atmosféru do yetiny nedávali.



s yetinou se jezdí hezky po těch našich rozmrdanejch silnicích, díry přefiltruje se zvukem odpšukujicích tlumičů celkem vpohodě ale je zároveň celkem tuhá, žádná žvejka



koroze to je velkej problém, hnijou všechny dveře a to uplně všude:) (kliky, rohy, puchejř najdeš i uprostřed) a lemy, někdo to vyřešil bud na záruku mu to přelakovali nebo dali nové dily, většina která nebude orezlá už bude prostě opravovaná / lakovaná a ty nevíš jestli to vykvete za rok nebo za deset let....
upraveno 1x, naposled 07.12.2023 20:10:43
19:28:53
07.12.2023
saskyn2
-> dragon_cb_cz 07.12.23 19:02:50: však to je ale stejny jak ta dvojkova Fabie kterou chce bukaj měnit 3 to pak trochu postrádá smysl3
19:28:43
07.12.2023
Kuladmin
-> dragon_cb_cz: jj je
19:02:50
07.12.2023
dragon_cb_cz
-> Kuladmin 07.12.23 18:40:40: Jo, Venga mi taky přišla jako dost praktický auto co si na nic nehraje. A Hjondé ix20 je hádám dvojče?
18:54:41
07.12.2023
Milan 136
-> Jirik_Tuňák1983 07.12.23 18:28:17: Jak jsi poznal ty prahy, když je má Yeti celé pod plastem? 1
18:40:40
07.12.2023
Kuladmin
Trošku mimo ale taky jsme chtěli něco vyššího s atmosférou a bez turba bez primovstriku a v benzínu tak jedno z posledních možností nám vyšla Kia venga s 1.6 malý velký auto, motor neřešis jen benzín se spotřebou okolo 6 i couracky a jezdíš. Teď už máme v rodině dva kousky. Taky za mne možnost. O yetine jsme taky pokukovali a taky po VW Touran ale všude právě řeší benzínový motory problém, jediné nafta ale to je pro naše couracky nesmysl. Takže na práci mám merivu A taky super auto, a kiu na slavnostnější použití
upraveno 1x, naposled 07.12.2023 18:42:48
18:32:23
07.12.2023
dragon_cb_cz
-> Jirik_Tuňák1983 07.12.23 18:28:17: Segra měla taky myslím ještě předface a taky to ke konci už dost kvetlo. Ty dveře určitě. Ale jinak s tím teda bylo myslím naprostý minimum problémů, akorát na konci se snad měnilo DPF (měli tu 125kW verzi myslím). Ale oni s tím jezdili hodně crcaček po ČB. Celkově s tím určitě byly spokojený hodně.
upraveno 1x, naposled 07.12.2023 19:00:24
Extreme Tyres