Životnost nových aut a ceny dílů

prohledat
796 příspěvků (zobrazeno 51 až 100) od 14.04.2015 do 21.04.2017, založil/a StepaNoFUN
řadit dle data
18:46:27
12.04.2016
Milan 136
-> MerHanz: si dělám prdel3

ale neříkám, že by se něco nešiklo1
18:45:25
12.04.2016
MerHanz
-> Milan 136: ja nic nevynasim. Nestoji mi to za vyhazov4
18:43:41
12.04.2016
MerHanz
-> Jirik_Tuňák1983: chranenka tu je, jen psani na mobilu neni zrovna muj sport 3
14:39:09
12.04.2016
Luky
-> StepaNoFUN: nebo v hospodě 1
14:35:27
12.04.2016
StepaNoFUN
-> aDAm: -> Jirik_Tuňák1983: Předpokládám že je to psaný z telefonu a na noční šichtě.
13:00:08
12.04.2016
aDAm
-> Jirik_Tuňák1983: seš dobrej, já půlku textu nedal. Občas to vypadalo jako by bušil pěstmi do klávesnice.
09:35:38
12.04.2016
Milan 136
-> Jirik_Tuňák1983: 3
07:55:08
12.04.2016
Jirik_Tuňák1983
-> MerHanz 12.04.16 03:26:35: Ze škodovky vznikla chráněná dílna? Měl jsem co dělat abych to rozluštil.
06:55:24
12.04.2016
Milan 136
-> Matthes, záškodník z TechWebu: tohle neni zalezitosti znacky, ale starim a prostredim, kde se to auto pohybuje, nebo spis stoji. Videl jsem to uz mnohokrat a byly to ruzne znacky.





-> MerHanz: jaky dily umis dodat?
03:26:35
12.04.2016
MerHanz
Pánové dělám ve várobě škodouky a díky svý pozici si projdu celou montáž. A jako nemám iluze o přehnaný výdrži. Ani ne nájezdově, podnikatel na supru nalítá klidně 2 kila za pár let. Ale něvim jak na tom budou tyhle auta po 15ti letech byť ses rovnatelným náletem kilometrů jako dnešní 15tiletky . Plechy z alobalu, co ani větší kroupy nedaj. Všude se škudlí ( to u každý značky ) a jsou místa kde je to znát celkem solidně. k tomu připočítat vražedný výrobní tempo a lidskej faktor . No a kde jsme ?? Doba pokročila, takže ty auta vydržej víc. Ale neřek bych že kvalita se posunula rapidně kupředu. O dementní elektrice pro debilky nemá cenu mluvit. Automat stále řadí v puli zatáčky. Ale jeho spolupráce s haldexem jen u silných motorizací na tvrdým rozjezdu parádní. Debilní systémy kecající do řízení jsou hlavně pro lamy, ale uměj i uškodit a ne málo. Holt doba je jinde je třeba si to uvědomit ať s enám to líbí a nebo ne. Můžeme si maximálně postěžovat a zanadávat.Za mě dnešní panozamy jsou nesmysl gigantickýho rozměru. B6ka s cca 70ti tic a panozama tam vrže jak moje 16ti letá francouzský lambádidlo. A dohadovat se tu o věcech jako zamrzající dveře ?? U 120ky běžná věc, jediná obrana byli každý dva roky zámky ven,umejt a promazat sprejem na řetězy u kola/motorky . Přimrzlý dveře na těsnění ?? není o věku ale o konstrukci . Jak tam zateče tak to přimrzne. A elektrických kokotin a dotykáčů se už dneska nikdo nezbavý. Jejich funkčnost při stání pár dní auta venku na mrazech kolem ti pod je opradu mizerná. Ale je to jako bojovat s větrnejma mlejnama :D Až mi zdechne starej oslík od žabožroutů nemám tucha co místo něj. Je to dneska už skoro o sympatii.
03:03:14
12.04.2016
MerHanz
-> Matthes, záškodník z TechWebu: 10 let jedny kotouče ??? 9 9 9 9 9 . To jako jde jo 3 3 3 . Mám 16 let starý, francouzský a vepředu mám třetí podle dostupných servisních záznamů. A vzadu netuším, asi druhý, ale třetí mě čekaj teď ( dali by víc, ale pojebanej samostav na jedný straně se postaral ).
23:59:03
11.04.2016
ZZ__Top
-> Matthes, záškodník z TechWebu: deset let starý auto no jestli jsou i ty kotouče deset let starý tak dobrý ne?
23:32:57
11.04.2016
palinator
-> Matthes, záškodník z TechWebu:

To vypadá že ten chlaďák spíš shnil nebo se mýlím? Moje kotouče taky dřív sežere korozník než desky. 3
23:20:28
11.04.2016
m8rinek
-> Matthes, záškodník z TechWebu: takže už ne řízená životnost, ale řízená destrukce? :D
23:14:41
11.04.2016
Matthes, záškodník z TechWebu
Hnujdaj nezastavíš?



Hyundee
07:59:50
02.03.2016
suri
-> Milan 136 01.03.16 21:07:45: jojo , za to som si rýchlo zvykol na climatronic , aj keď do neho tiež občas zasahujem , na manuáli nebolo možné dosiahnuť pre mňa pohodlné teplo , prípadne bolo ale rosili sa okná
02:11:24
02.03.2016
Jarda/felda
-> Milan 136 01.03.16 21:07:45: když funguje tak je to dobrý 3 3 3
01:24:55
02.03.2016
U-Geen
-> Jirik_Tuňák1983: 2.5 127kW
01:09:14
02.03.2016
Jirik_Tuňák1983
-> U-Geen 02.03.16 00:16:45: A jaký v tom máš motoj?
00:16:45
02.03.2016
U-Geen
-> Jirik_Tuňák1983: no ja jsem vcelku rad, ze mi to nefuni z palubky do xichtu (pouze pokud si rucne prepnu). Navic je to klasickej socka japonec, takze rozvod dozadu je jen pod sedackama, nema to vydechy ve dverich / stredovym panelu vzadu - takze tim ze to topi na nohy to topi zaroven dozadu, pri pripnuti vydechu na palubce by to asi nebylo tak ucinny. Divoky to je, ale to kazdy Subaru :)
00:14:00
02.03.2016
Jirik_Tuňák1983
-> U-Geen 02.03.16 00:11:34: Tak nějak ta distribuce vzduchu, ale neseděl jsem v tom, takže si to moc neumím představit.
00:11:34
02.03.2016
U-Geen
-> Jirik_Tuňák1983: co konkretne... to sepnuti A/C v zime?
00:04:40
02.03.2016
Jirik_Tuňák1983
-> U-Geen 01.03.16 22:30:22: To je nějaký divoký. 1
22:30:22
01.03.2016
U-Geen
-> Jirik_Tuňák1983: hele me ta moje jednoducha dvouzonova klima fouka defacto furt je na nohy, pokud neusoudi, ze je potreba i odmlzovat sklo. A po dosazeni teploty stejne sepne A/C, asi pro nemlzeni nebo nevim. Na rychly odmlzeni skla je tam pak spesl cudl, jinak automatika zacne vic foukat az po dosazeni urcity teploty vody.
21:22:34
01.03.2016
Jirik_Tuňák1983
-> haso 01.03.16 21:18:51: Třeba. 3 Teď je jen otázka, zda kucí myslí mlžení zevnitř nebo zvenku. 3

Zevnitř špatný, zvenku dejme tomu. 3
21:20:51
01.03.2016
Milan 136
-> Jirik_Tuňák1983 01.03.16 21:15:07: když souložíš na titanicu v autě, co nejde odemknout, tak se to právě zamlží1
21:18:51
01.03.2016
haso
-> Jirik_Tuňák1983: myslis kabriolet?
21:15:07
01.03.2016
Jirik_Tuňák1983
-> Milan 136 01.03.16 21:07:45: Akorát že hlavně u malých nebo obyč aut s auto-klimou je to docela otravný. Větrák hučí nahlas jako kráva a fučí to na tebe ze všech stran pokud nepozavíráš průduchy a když to přesměruješ někam jinam, tak o to déle to trvá než začne čidlo ubírat. V létě je to o to nepříjemnější. U mě je tedy vrtule i na šestku tichá jako u jiného auta, se kterými jsem přišel do styku, třeba na 1 až 2, ale právě proto to říkám, že ne u všech aut je to takové hurá.



A není lepší, když se auto vůbec nemlží? 3
upraveno 1x, naposled 01.03.2016 21:15:55
21:07:45
01.03.2016
Milan 136
-> Tuner#2 - zrušená registrace 01.03.16 18:32:19: právě že u climatronicu na to nemusíš sahat, jak píše saskyn. Máš to nastavený na 22 a když je vnitřní teplota třeba 0, tak to tam pere teplo na max samo do tý doby, než dosáhne požadovaný a otáčky větráku si to taky řídí samo. To je věc šikovná.

Hlavně je to okamžitě odmlžený. Dost mě sralo, když v létě hodně pršelo a čelní sklo se u pickupu párkrát hodně zamlžilo zevnitř.

Na tohle je to lepší
19:26:38
01.03.2016
saskyn2
-> Tuner#2 - zrušená registrace 01.03.16 18:32:19: Nee, rádio, proto jsem psal že s dotykovkou na rns nemám problém.

Otáčky větráku si to řídí samo tak aby ta teplota nastavená byla dosažena co nejrychleji, takže většinou nemám potřebu mu do toho hrabat, ale jasné že si to člověk pošteluje, když třeba jedu v bundě, nebo vezu psa tak mu na jeho stranu dám mín 4
18:50:27
01.03.2016
tunerlada
-> Tuner#2: rychlost fukaru si většinou ta klima řídí sama tak aby ta teplota nastavená byla dosažena co nejrychlejc (aspoň takový mám osobní zkušenosti z aut co máme doma a nebo sem měl pučený)



Jinak s tím zamrzáním a následným nezavíráním sem si hned vzpomněl na moje první auto Fiata Tempru kde jsem v zimě a na horách párkrát taky jel a držel si řidičovi dveře nebo spolujezdcovi aby se mi neotevřeli pač nešli zavřít 3 krásná doba to byla :)
18:40:50
01.03.2016
Jirik_Tuňák1983
-> Tuner#2 - zrušená registrace 01.03.16 18:32:19: Auta s několika těsněními a vrstvenými skly moc nemlžej. Většinou stačí celou zimu vrtule na 1 max 2ku (u vícestupňových ventilátorů 6+) a nemusí se na to sahat i bez klimy, pokaždé se se ale jedná o auta s autom. klimou, která si regulují v zimě teplotu i bez běžícího kompresoru. V případě zapnuté klimy na auto, tak se regulují i otáčky ventilátoru. Nemlžej se ani když tam zůstane vlhko z bot, ale záleží i na rozvodu vzduchu, odvětrání, stavu kabinového filtru a výparníku.
upraveno 1x, naposled 01.03.2016 18:44:03
18:32:19
01.03.2016
Tuner#2 - zrušená registrace
-> saskyn2 01.03.16 17:42:28: Ty máš v autě topení ovládané přes dotykový displej? Já teda nevím, ale ráno dávám teplotu na max. včetně fukaru aby se to rychle rozmlžilo, když jedu z práce, tak teplota na půl a fukar sotva na dvojku. Já vím, u klimy si nastavíš teplotu, ale třeba rychlost fukaru nastavíš jak?



Jinak ne nemám zázračné auto, teď mě odešla lambda a sere mě do toho dávat peníze, ale je to minimum od toho co čeká na majitele po 15ti letech tady u těch nových aut...
18:16:29
01.03.2016
Jirik_Tuňák1983
-> saskyn2 01.03.16 18:07:22: No jo... Když nad tím přemýšlím, tak jsem hejbal teplotou naposledy na podzim 2014 a kvalitu vzduchu mám taky na AUTO. Nad tím jsem takhle do hloubky nikdy nepřemýšlel. 3 Píšu si. 1
18:07:22
01.03.2016
saskyn2
A když už se tady řeší nějaký display na ovládání topení, tak já teda vlasně to topení ani nešteluju, teplotu mam pořád nastavenou, max zapnu výhřev zadního a čelního okna a na jaře vypnu výhřev sedačky3 zbytek si to řídí samo, když jedu za nějakým smradlákem tak to má čidlo, nic víc nepotřebuju.
18:06:12
01.03.2016
saskyn2
-> Mr._Nosferatu: Jako pod okap jo?3 F2 jsme měli jako druhé auto skoro 4 roky a nikdy nebyl problém. Tak jasně že pokud je nějaká extrémní námraza a ráno máš na autě 4 cm ledu tak máš problém. Ale prostě ty nový auta o dost odolnější vůči zamrznutí, už jen tím že mají dálku a nestane se ti že bys neodemkl díky zamrzlé fabce.
17:49:56
01.03.2016
krtik
-> Tuner#2: Ty displeje jsou dobrý na pomocný zobrazování, to je perfekt. Na kompletní budíkování je to fajn, ale asi zvyk mě drží opodál, byť by to přežilo zbytek auta.
17:49:17
01.03.2016
Mr._Nosferatu
-> saskyn2: ono když špatně postavíš auto, tak zamrznou dveře i u F2
17:42:28
01.03.2016
saskyn2
-> Tuner#2: No já mám trochu jiné zkušenosti. Co jsem měl naposled nějakou feldu na kšeft tak tomu jedny dveře nedrželi zabouchnuté ani v létě3 Ale přiznávám, že to byl vrak, o který se asi nikdo nějak moc nestaral. Až bude -20 tak si ten display přijed vyzkoušet jestli chceš.

Ty máš ty auta vždycky zázračný, feldu na který měníš jen olej, hnije mín než nový oktávky, jdou na ní krásně dveře i v -20, nevím co k tomu napsat, snad jen pogratulovat štastné ruce při výběru...
17:19:19
01.03.2016
Jirik_Tuňák1983
-> Tuner#2 - zrušená registrace 01.03.16 17:04:21: Třeba to pak půjde nouzově předělat na ozubený kolečka a kličku. 3
17:04:21
01.03.2016
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Bukaj 01.03.16 08:10:03: Ty moc dění kolem aut nesleduješ co? Je to koncept na Ženevu.



-> saskyn2 01.03.16 12:04:28: To, že je to koncept samozřejmě vím, to že to je vize Kodyjaka... Ne ani na Fávu, ani na Feldě mě nikdy dveře nezamrzly. Co se týče obsluhy dotykového displeje v -20ti (kdy bude displej opravdu promrlý a ne argumenty typu mobil z kapsy mě na horách taky funguje) mám jiné zkušenosti... Opravdu nezdílím nadšení z těch dnešních přetechnizovaných sráčů, ale slohy na to tady už odmítám psát.



-> krtik 01.03.16 16:24:46: Ono si na ten displej uděláš názor hned jak to u auta co bude mít 8,10,12let budeš řešit a cena bude nesmyslně astronomická. nedělám si iluze, že se průměrný věk aut u nás (z hlavy tuším nějakých 16let) v brzké době změní a tohle bude peklo při průměrné životnosti displejů...
16:24:46
01.03.2016
krtik
-> Tuner#2 - zrušená registrace 29.02.16 22:12:10: Vyměnil bych palubku a sedačky. Světla/odrazky/stylové pásky vepředu (bílý) a vzadu (červený) v nárazníku nejsou úplně echt, je to takový mohutný, ldouhý jak americká kráva, ale to je zřejmě účel, tyhle věci beru a v celku se mi to líbí. A co je hlavně super, tak broušený sklo uvnitř a zadní lampy v témže stylu 6.



...taky ta navigace je fajn, ale s tím displejem komplet místo budíků ještě úplně nemám názor.
upraveno 2x, naposled 01.03.2016 16:26:20
15:06:32
01.03.2016
Tom.t - malej ale vychcanej překupníček
-> Jirik_Tuňák1983: 3 3 3 jojo, kde ty časy jsou 1
15:03:26
01.03.2016
palinator
-> Bukaj 01.03.16 13:22:12:

V případě škodovek se sice jedná o jednoduché věci, tim spíš ale nad tim člověk dokáže žasnout, jak se dokážou pokazit. A k čemu jsou jednoduché, levné věci, když to nic nevydrží?
14:50:37
01.03.2016
castrol
-> saskyn2: tak mne sa este nestalo aby mi zamrzli dvere na fele odkedy som ich natrel silicon olejom 1
14:00:39
01.03.2016
saskyn2
-> Jirik_Tuňák1983: Já měl gumicuk3
13:35:46
01.03.2016
Jirik_Tuňák1983
-> saskyn2 01.03.16 13:19:27: Taky jsi měl dycky za jízdy omotaný pás kolem madla aby to cestou rozmrzlo a mohl sis zabouchnout? 3



-> Bukaj 01.03.16 13:22:12: Jak v čem, ale většinou ne.
13:22:12
01.03.2016
Bukaj
-> saskyn2: Nojo, technika je dneska o pár kroků dál, jenom otázka, jestli to není příliš na škodu...

Upřednostňuji jednoduché věci, kde není moc možností, že se něco pokaz a pokud ano, řešení problému bývá jednoduché a levné4
13:19:46
01.03.2016
Bukaj
-> Jirik_Tuňák1983: proto tam také jsou ta přídavná těsnění a kvalitnější tuk v mechanismech. A navíc deset let staré auto je dneska každému konstruktérovi u perdele3
13:19:27
01.03.2016
saskyn2
-> Bukaj: Hele já myslím že jsem to myl a mazal celkem dost(i když pravda spíš wd nebo vazelínu, indulínu jsem nezkoušel), ale když fakt mrzlo tak ty zámky fakt nefungovaly, do dírky na klíč natekla voda, zřejmě po okně na zámek taky a bylo vymalováno. Nechtěl jsem do nikoho nijak rejt, takovýhle obrazovky na ovládání topení a pod. se mi taky nelíbí, jen říkám že zrovna ta odolnost vůči tomu mrazu je u těch nových aut o dost lepší než u těch starých, viz třeba ta funkce dveří, nebo odmlžení oken a podobné věci.
Extreme Tyres