tažná tyč a felicia

prohledat
17 příspěvků (zobrazeno 1 až 17) od 28.02.2015 do 28.02.2015, založil/a ZdeněkH - zrušená registrace
řadit dle data
21:39:21
28.02.2015
ZdeněkH - zrušená registrace
Hm takže ten popisek se spíš vztahoval k těm původní typu favorit co. No stejně raději budu v autě mít tyč a kdyby něco použiju raději ji než lano.
19:18:43
28.02.2015
castrol
-> ZdeněkH: nezosilene maju varene oko
16:25:36
28.02.2015
Mr._Nosferatu
-> ZdeněkH: No, oni nezesílený byly snad jen do první poloviny 95týho, poznají se podle tažnýho jako měl fávo. Zelísených byla většina, pozná se to podle vinka, že je příprava pro airbag ....
16:19:53
28.02.2015
ZdeněkH - zrušená registrace
Já myslel, že všechny feldy nebo skoro všechny měli šroubovací oko.

Maximálně ty původní karoserie prvních feld. Já mám prý zesílenou, ale přitom starý ksicht a mám šroubovací oko mezi RZ a levou mlhovkou
14:56:03
28.02.2015
Kuladmin
Ono jde taky asi o to zda je to srará kastle kde je oko defakto jako u fáčka tam bych se opravdu bál, ale u nové kde se šroubuje oko tam už to je asi v pohodě.
13:26:50
28.02.2015
Milan 136
-> castrol: 3
13:25:36
28.02.2015
castrol
-> Milan 136: no sak , nechcel by som vidiet ako by išla cez kruhac 3
13:20:46
28.02.2015
Milan 136
-> castrol: třeba včera k nám dotáhli fábku přizpůsobit klíč. než to od salonu dotahli na dílnu tak pani třikrát najela na lano3

oko jsem vyšroubovával pajcrem, protže bylo ohnutý asi o 30 stupnů jak s tím škubli do strany...šílený co ty lidi dělají
13:12:12
28.02.2015
castrol
-> sep 28.02.15 10:56:18: súhlas, už koľkokrát som videl ako sa niekto rozbieha a ťahá auto tak to bol des a hrôza
13:02:02
28.02.2015
ZdeněkH - zrušená registrace
No právě i kvůli vemenům mám taky tyč a tohle mě překvapilo. Tyč mám teda taky i kvůli předchozímu autu kde když byl problém s hydraulikou tak to nejenže nepružilo a jelo se na dorazech, ale ani to nebrzdilo. Leda na ručku na přední kola.

Prostě podle mě tyč je mnohem lepší než lano. Ano lano je možná pružnější, ale rozjezdy a celková jízda podle mě mluví pro tyč. A ještě výhoda, že když samozřejmě někoho táhnu a nefunguje mu tedy motor a posilovač tak je menší šance, že se mi podívá do kufru.
12:54:03
28.02.2015
Stinger1987
Mám tyč od heposu a minule jsem za pick upem táhnul nepojízdnou a nebrzdící feldu 1.9d ve který seděla přítelkyně a pouze točila volantem. A nebyl s tim žádnej problém. Oko to prežilo a neohlo se.
10:56:18
28.02.2015
sep
Feldu jsem na tyči táhl dvakrát a nikdy žádný problém,co se týčé rázů myslím že je pro oko daleko horší škubání při rozjezdech kdy ten vzadu neumí při dobrždění držet napnuté lano a ten vepředu nemá cit na rozjezd což je 90% lidí,proto jsem si kdysi pořídil tyč od heposu a pokaždé když táhnu nějaké vemeno tak jsem rád že mi nebylo líto peněz.
10:49:49
28.02.2015
ZdeněkH - zrušená registrace
Jo tak. Že by to byl až tak velký rozdíl?
10:48:53
28.02.2015
stepan
-> ZdeněkH: Že na laně se za oko jenom tahá a tyč do něj i tlačí. A navíc lano je pružný, takže trochu tlumí rázy.
upraveno 2x, naposled 28.02.2015 10:49:46
10:40:47
28.02.2015
ZdeněkH - zrušená registrace
No ale to právě nechápu. Jaký je rozdíl při tažení na laně a tyčí.
10:37:05
28.02.2015
stepan
Jediný vysvětlení co mě napadá je pevnost tažnýho oka.
09:45:30
28.02.2015
ZdeněkH - zrušená registrace
Jsem teď přednedávnem dočetl moudrou knihu o feldě a jak že vlastně vůbec funguje a co se smí a nesmí a podobně. No a v jedné části bylo psáno i o tažení auta. Zaujalo mě, že se felda nemá tahat na tyči. A mě hrozně zajímá proč? Podle mě je to mnohem jednodušší a lepší pro obě strany tedy taženého i vlečného.
Extreme Tyres