Druhý výlet historickým autobusem :)

prohledat
143 příspěvků (zobrazeno 1 až 50) od 01.05.2010 do 30.05.2010, založil/a Vojtik
řadit dle data
04:52:25
30.05.2010
pex
-> All: Fotky v tématu smazány a náhrány do totogalerie:



skoda-virt.cz/cz/.../244- druhy-vylet-historickym-au tobusem-1



Přidáno raději bez popisu aby to náhodou zase někoho nedráždilo:-)
19:41:13
26.05.2010
dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :)
-> Bobesh 25.05.10 23:10:18: to je fakt, tamta už je spíš na lopatku, tahle ještě drží pohromadě, ale už to že je předělaná na stánek a zanedbaná, to je škoda... 10
13:51:22
26.05.2010
petr s
-> Risan: Jsem mu jenom napsal co stojí na dvoře
13:37:40
26.05.2010
Risan
Heh, toto je vypečené téma. 1560 se zeptá na ŠM a oni mu nabízí ŠL, RTO, vleky. 2 Ale máte samozřejmě pravdu, řada Š11 je povedený design.
10:12:01
26.05.2010
VeTeV
Tak včera jsem jel s Irisbusem asi crossway, ale musím říci, že konečně jsem jel busem kam se i vejdu a dokonce mám i před nohama kus místa 4
23:10:18
25.05.2010
Bobesh
-> dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :) : Vím,taky jsem ji registroval cestou do Dox,ta se nezdá na pohled tak zubožená jako ta první.
22:39:16
25.05.2010
dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :)
-> Bobesh 25.05.10 22:02:57: ještě jedna směrem z Jičína na Mladou Boleslav na konci jedné vesnice po levé straně, která asi sloužila jako občerstvení. Když jedu okolo, tak mi jí je tak líto, že to ani nechci fotit... 8
upraveno 1x, naposled 25.05.2010 22:41:36
22:23:33
25.05.2010
1560 - zrušená registrace
-> Bobesh:

Až tak do detailů nevím :-D
22:22:03
25.05.2010
Bobesh
-> 1560: Mrázek,pilot Putěrka1
22:09:15
25.05.2010
filcek
22:07:00
25.05.2010
1560 - zrušená registrace
A ještě jeden Mrázek (nebo Martínek? Teď nevím, jeden z nich), fotil jsem to někdy loni v létě...
zvětšit Druhý výlet historickým autobusem :) - obrázek od 1560 - zrušená registrace vložen 25.05.2010 22:07:00
22:05:49
25.05.2010
filcek
-> Bobesh: jo to bude ono vždy jsem ji viděl zepředu tak vypadal celekem dobře
22:05:18
25.05.2010
1560 - zrušená registrace
-> Vojtik:

Pce vím... Tedy pokud je tím myšleno tohle, prej to má nějaké sdružení a stává to v místech, kam si Radek Bartoš odkládá své autobusy, nevím, jestli to souvisí i s ním...
zvětšit Druhý výlet historickým autobusem :) - obrázek od 1560 - zrušená registrace vložen 25.05.2010 22:05:18
22:02:57
25.05.2010
Bobesh
-> filcek: Já vím jen o ŠLe v Podhorním újezdu,překopávka na přepravník ale ta tam stojí dobrejch 10-15let a to už bude tak na zametení na pár lopat rezavý drtě.
22:00:22
25.05.2010
filcek
jednen rťák stojí při cestě z hradce králové do jičína takovej no něco má za sebou už ale nevipadá to na uplnej šrot
21:59:26
25.05.2010
Vojtik
-> petr s: ??
21:57:42
25.05.2010
Vojtik
-> 1560: ještě něco tuším pardubice, ale tam to má nějaký neblahý vývoj, měli dvě a snad už o jednu přišli a ta druhá se taky netěší nějaké velké péči. Má to nějaký člen nějakého sdružení a moc dobře to nevypadá.

Pak vím ještě o jedné slušné, ale o tu se ucházím já, tak zatím nechci víc prozrazovat4
21:55:53
25.05.2010
Bobesh
-> 1560: Tady na východě o žádný nevím,hradec to vystřílel komplet před lety a pardubky myslím taky nemaj.
21:55:32
25.05.2010
petr s
-> 1560: Jo asi 5 rto 2šm 2 šl a 6 vleků za rto
21:52:51
25.05.2010
1560 - zrušená registrace
Když už se tu rozvinula debata... Kolik se tak zachovalo muzejních ŠM11? Vím snad jen TM Brno, DP Praha, DP Ostrava, Bratislava dva kousky tuším, a to je vše, co vím. Ví někdo více?
21:50:33
25.05.2010
Bobesh
-> dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :) : Nestěžuju,i když linková doprava nebyl můj životní sen,je to pravidelnej příjem a když si to zpříjemníš jak to jde a nevyčníváš moc z řady,jde to vydržet. S Ešdama se shodnem,ten design stejnej předek i zadek je prostě úchvatnej,navíc když to dostal do ruky šikovnej lakýra,pastva pro oko. A když se povedl motor,byly to úžasný letadla5 Měli jsme na učňáku nejlepší verzi s tunelama s rozvodem náporové ventilace a osvětlení,centrální mazání.

-> Vojtik: Díky za pochopení,aspoň to tu žije.
upraveno 1x, naposled 25.05.2010 21:52:01
21:49:51
25.05.2010
Vojtik
-> Bobesh: Tohle mě vůbec nevadí, je to alespoň rámcově on topic a halvně, že už se neřeší růžový tančík1 3 To mi začínalo už trochu dost vadit, taková hádka o ho*nu
21:42:43
25.05.2010
dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :)
-> Bobesh 25.05.10 19:34:26: vidíš, tak hlavně že si nestěžuješ... ale pro mě je ŠD-11/ŠL-11 prostě nejlepší a nejhezčí 6
21:37:45
25.05.2010
Bobesh
-> Vojtik: Vojto,kdyžtak napiš,zda vadí,či nevadí,případně požádáme některého z dohlížejících o přesun jinam4
21:36:01
25.05.2010
Bobesh
1560 25.05.10 12:26:31 napsal:

→ Bobesh:


Můžu poprosit obě fotky Mrázkovo vozů, co jsi sem dával, na mejl (v ID)

v origo rozlišení? Díky :)
Něco tam máš,mám víc ale musím to někdy skennout. Renault a já r.2003 Jonnkoping,Švédsko. Ta zimní je z r.2003 Bedřichovka,to panorama hor je pohled směr Schladming,Rakousko2001,f oceno z Hintertalu.
20:40:57
25.05.2010
1560 - zrušená registrace
-> Risan:

Tak nějaké jiné vlákno založ.
20:39:37
25.05.2010
Risan
Ehm, a o čem že vlastně bylo tohle vlákno? Pěkně jsme to tady Vojtovi zasrali, jen co je pravda. Tanky usnuly, ale rozmohly se tu řeči o nějakých cizích moderních autobusech. Tak co kdybychom se bavili o akci v Lešanech a diskusi o nových autobusech nechali na jiné vlákno?
19:34:26
25.05.2010
Bobesh
-> dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :) : Jasně,co bys chtěl u C934ky? Navíc verze žebrák,původně snad na Ukrajinu,nemá ani stropní ventilátory ale zase má pětkový velký průhledný vikýře. Agregát Renault MIHR. Na svejch 830000 celkem spořivej,nezakouří ani studenej a spotřeba oleje takřka mizivá.
17:44:26
25.05.2010
dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :)
-> Bobesh 25.05.10 13:47:37: tohle máš předpokládám taky bez klimy, že?
17:25:23
25.05.2010
dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :)
-> Syny 25.05.10 02:49:52: myslím, že by bylo dobré to tu promazat od tanků, protože to úplně zabilo původní smysl vlákna...
17:23:01
25.05.2010
dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :)
Bobesh 25.05.10 10:53:35 napsal:

...vždyť už jsou tu taky třicet let a historii popřít nelze...

...právě sedmistovky daly českýmu turismu pomyslná křídla...
-> Bobesh: já s tebou souhlasím, milý vousáči 5
17:20:01
25.05.2010
dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :)
-> Kubina AVTOBA3 CCCP: nevím, proč svoje mindráky taháš zrovna do tohohle téma, který s tím ani okrajově nesouvisí... 8
16:07:51
25.05.2010
Bobesh
-> David29: A tos nezažil IVECO HD nebo Domino,vše po podlaze,bez zalití,chrániček apod. Taky pak když auto vidělo víc vody nebo v zimě za břečky začlo střečkovat řazení,hlášení všemožnejch poruch atd. To u Renaultu neexistovalo. pokud to dostalo fabrickej servis a nebastlily se tam neoriginální díly,nebyl problém a že to jsou už vozy přes 20 let starý4
zvětšit Druhý výlet historickým autobusem :) - obrázek od Bobesh vložen 25.05.2010 16:07:51
15:47:04
25.05.2010
David29
-> 1560: Ono vedení kabeláže je uděláné trochu neštastně.. Koneckonců, taky jeden z důvodů proč neustále hořely autobusy 3 Taky už to DP Praha na vlastní náklady dal do kupy...
15:06:10
25.05.2010
1560 - zrušená registrace
-> David29:

On třeba Citybus/Citelis měl zpracování na úrovni, dokud se to dělalo jen ve Francii. Jak se to začalo bastlit v Mýtě, tak šla úroveň prudce dolů...



Tuhle jsem z Mýta vezl novýho Crosswaye - a to samé. Nové auto a už tam drnčí plasty, už upadl drát na vyhřívání dveří, nešla otevřít dvířka od skříňky nad řidičem... Nevím, jak to bude vypadat po pětï letech provozu - no vím, viz Judr.Jan Hofmann, GmBh :-D
upraveno 1x, naposled 25.05.2010 15:06:27
14:47:28
25.05.2010
David29
A v Praze jezděj střepy SOR 3



Podle mýho názoru - zlatý Ikarus :) Zpracování a kvalita je úplně jinde, než v Karose (popř. Renault či Iveco)
14:39:12
25.05.2010
Bobesh
-> VeTeV: Jak který,jsou nový kusy i zánovní po středový opravě(povětšinou již v červeno šedých barvách VEOLIA TRANSPORT a ty starší ještě v modro bílých barvách CONNEX(já to mám cca 3 roky po středovce). Ty sedmistovky už většinou melou z posledního a jsou jako střídací a dle toho i vypadají,jinak má každej vůz většinou stálou posádku (1 nebo 2 piloty) a jak se kdo stará,je na voze vždy vidět4,servis všechno nezmůže. Tady ty SCANIA automaty s klimouz Finska jsou tady jako zánovní od února 2010:
zvětšit Druhý výlet historickým autobusem :) - obrázek od Bobesh vložen 25.05.2010 14:39:12
14:12:10
25.05.2010
VeTeV
-> Bobesh: jo Veolii jsme taky jel - jen me prislo ze to jsou busy pred rozpadem 3
13:47:37
25.05.2010
Bobesh
-> 1560: Jo,zlatá devítka se šoupačkama a průhlednejma vikýřema1
zvětšit Druhý výlet historickým autobusem :) - obrázek od Bobesh vložen 25.05.2010 13:47:37
12:46:22
25.05.2010
1560 - zrušená registrace
-> VeTeV:

Aha, tak okna asi někdy jo, někdy ne... Ten, se kterým jsem jel já, měl okna napevno a neotevíratelná.
12:41:20
25.05.2010
VeTeV
-> 1560: a já s tím jezdím denně - ale okna tomu otvírat jdou na boku - ale ten rámus co se ozve to je peklo.. jinak souhlasí, sedáky na pevno, nejede to, klima neni... a dle jejich tabulky semtam jedu tim 0560 a tam to i jde -. ale to je na dalkove trasy a jezdi to nekde od Pelhrimova
upraveno 2x, naposled 25.05.2010 12:44:38
12:28:04
25.05.2010
1560 - zrušená registrace
-> VeTeV:

Á, tak ty se vozíš "tureckou pomstou", alias Mercedes Conecto (či Intouro), no věz, že ICOM to bere v základní verzi, něco jako Škoda 105 S, tedy nejslabší motor, bez klimy, se základníma nepolohovatelnýma sedačkama, absence otevírání oken... Jel jsem s tím jednou Z Pce do Vamberku a nikdy více.
12:26:31
25.05.2010
1560 - zrušená registrace
-> Bobesh:

Můžu poprosit obě fotky Mrázkovo vozů, co jsi sem dával, na mejl (v ID) v origo rozlišení? Díky :)
12:18:48
25.05.2010
VeTeV
-> Bobesh: ještě mě napadá, jak omezovače a Busy? neboť semtam jedu ještě jakýmsi zakulaceným nástupcem staré Karosy - EDIT tip 935 a 955- a ta to metelí jakoby se nechumelilo... kdežto Mercedes vystaví na 100km/hod stop a víc to nejede ani za pytel bobků... ponechme stranou legislativu...



jinak mě teď mnoho-li vozí tento dopravce, jenž v Mercedesech má asi zalíbeni - www.icomtransport.cz/inde x.php?option=com...



a naproti tomu toto www.comettplus.cz/photo/l c935_ext.jpg valí jako když se nechumelí





4
upraveno 2x, naposled 25.05.2010 12:21:38
12:12:55
25.05.2010
VeTeV
-> Bobesh: tak ona absence klimy - dneska jezdím busem co má jakési vnitřní cosi co ti fouká soustavně na mozek, k tomu jsem do sedačky zaklíněn a nejsem schopen pohybu.. ano má to jakési vybrání ala Recaro, ale co ej mě to platné, když po 20 minutách nevím jak se ještě zmenšit abych přežil ... ty staré měli prd, ale vešel jsem se a pamatuji si ještě na možnost poklopení sedačky a nalezení vhodné polohy ke spánku...



pak jezdí ještě jakýsi Mercedes, kde fičura otevřeného okénka na boku na dálnici jest nejlepším luftovadlem - ovšem to hlasité lupnutí a rána, která se ozve při otvírání, to je peklo.. o zavírání nemluvím, to je jak když vypadlo okno... tam to posuvné okýnko ala stará Karosa mělo cosi do sebe...4
12:06:06
25.05.2010
Mr_Kubas
Co se týče té Karosy "sedmistovky" a jejím pohodlí, tak si nemůžu vynachválit systém jakým jsme jako děti (né, že bych byl stařec) v 90. letech přespávali pod sedačkama. Roztáhli jsme karimatky a natáhli se pod dvojema sedačkama. Horší bylo, že se nedalo spát na boku, na to měly sedačky moc malou světlou výšku. Takhle se dalo krásně přespat a nemuseli jsme se mačkat na sedačkách a spát v sedmo 1
11:58:17
25.05.2010
alchstuip - (Až kým nás STK nerozdelí)
-> Bobesh: Tak z pozicie pravidelneho okupanta sedadiel zajazdovych busov mozem len potvrdit, ze v Karose sa sedelo aj spalo dobre aj na velmi dlhych cestach... no a absencia klimy... vsetko sa da vydrzat. Raz sme sli z Grecka a v byvalej Juhoslavii sme na hraniciach stravili krasnych 10 hodin, teplota vonku 35+ a v autobuse ako v peci... ale nevadilo, boli sme radi, ze cestujeme
11:49:27
25.05.2010
Bobesh
-> 1560: Jedna ze švýcarského Bad Ragaz,už jako dvojka na Rendlíkovi FR1,mým dalším vozidle.
zvětšit Druhý výlet historickým autobusem :) - obrázek od Bobesh vložen 25.05.2010 11:49:27
11:47:56
25.05.2010
Bobesh
-> 1560 25.05.10 11:09:22: Áno,můj bývalý živitel a chlebodárce. Auto je sice už ve šrotě ale sjezdil jsem s ním většinu evropy a díky pravidelné údržbě s ním nebylo větších problémů(i když zaládovaná plnící trubka kompresor-kotel mi jednou dala v Itálii pěkně zabrat,vyměnil jsem během dne snad půlku vzduchařiny,než jsem na to přišel,pětatřicet ve stínu,kombinézu jsem mohl večer ždímat ale co dělat 1700km od domova?-> VeTeV 25.05.10 11:25:39: Ono je to Jirko daný tím,že rozestup sedaček byl dostačující a sedadla nebyly anatomicky tvarována,takže jsis mohl sednout a uplácat pelech za pomocí polštáře a dek jakejs chtěl. Zcestovalí turisté,co měli za sebou více zájezdů a zkušeností se taktéž shodovali,že co do posezu,nad Karosu není(absence klimy už byla jiná story:-)
11:33:22
25.05.2010
VeTeV
-> darklord: to je to co se mě nevybavuje délka vs věk, proto musím někdy do tého starého verku nalézti, ale dnes jich jezdí málo...
Extreme Tyres