Speedpro.cz

prohledat
1355 příspěvků (zobrazeno 551 až 600) od 19.01.2010 do 03.09.2023, založil/a Schejby
řadit dle data
18:05:17
12.12.2016
Nwkt
-> Syny: Mě říkal, že by mi právě musel přihodit 20,- (nákup kolem 300?) tak ať radši platím hotově
17:37:48
12.12.2016
Syny
-> Tuner#2: Az tak? Tak to 1%, to uz musi bejt fakt neco velkyho, protoze ja se takhle domluvil v jednom hodne velkym fotokramu v Praze, kdyz jsem kupoval nekolik objektivu a blesk. Tam mi i rikali, ze to maj prave procentualne (konkretne 4%) na jakoukoliv transakci. Ale je mozny, ze mensi obchody maj pod nejakou sumu pevnou castku, to jsem nikdy nezkoumal, to netusim. Se schvalne muzu zeptat Regnera nekdy az k nemu pujdu, jak to tam ma. Ten se terminalu branil sakra dlouho.
upraveno 1x, naposled 12.12.2016 17:45:40
17:12:59
12.12.2016
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Luky 12.12.16 16:36:01: Uz si nepamatuju ty podminky, ale byl tam i limit nejnizsi castky a pod ni to byl pausal za transakci. Ale je to 5let zpet, treba to uz padlo.
16:36:01
12.12.2016
Luky
-> Tuner#2: a proč až od určité částky? Přeci je jedno, jestli zaplatíš 4% z dvacky nebo z tisícovky (teda jedno to není, ale procentuálně je to stejný) ??

Nebo je to něco ve smyslu "4%, nejméně však X Kč"?
16:32:27
12.12.2016
Tomaso435
-> Antony - zrušená registrace 12.12.16 11:47:29: :-O cože ? 3 10kč jako za nic? :D:D



tady s tím celkem vkusně vysíraj... sečtou ti čárky na lístečku , bude to tolik a tolik, zaplatíš a EET dostanete u pokladny kam už samozřejmě nikdo nejde pač "se platilo u kolegy"...



Další zase nezavírá pokladnu a nic v ni neregistruje. Jen když příjde někdo koho nezná tak mu to tam namačká a kasa se po potvrzení otevře, jinak ji celej den drží přivřenou prstem a počítá v duchu 3



Vždyť jo, vyberou na dph ještě míň než dosud. Chtěj to tak. Místo aby byly rádi že se o člověka nemusej starat že si práci hledá sám, tak to ještě přitěžujou.
16:23:20
12.12.2016
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Syny 12.12.16 12:44:00: Je to jak kde a jak který obchodník... Velké řetězce jsou pod 1% malý živnostník má klidně ty 3-4% takže i my jsme měli platby až od určité částky a velké zakázky naopak jen na fakturu a nebo hotově (ono ze 100tKč na domácím kinu ty 4% jsou už sakra znát obzvlášť když každej tlačil cenu dolů a pak nakonci řekl, že to chce kartou). Arogantní blby jako tu někteří prosazují hned na udání bance mám fakt rád, ještě že ten maloobchod už nědělám, dneska bych asi na to nervy už neměl...



V podstatě to koresponduje s tím co píše Antony, jen to někteří pořád vidíte jen z té své strany...
upraveno 1x, naposled 12.12.2016 16:24:44
14:19:03
12.12.2016
Tomaso435
tady v drogerce sou platby kartou až nad 200,- 3
12:44:00
12.12.2016
Syny
-> Nwkt: Co vim, tak banka bere 4% z platby... Tedy z tycinky za 18 Kc by to melo byt 0,72 Kc.



E: Vim to, protoze kdyz jsem jednou kupoval drazsi vec v jednom kramu, tak jsem se s nima domluvil, ze jim to zaplatim cash a daj mi ty 4%, co by jinak odvedli bance, slevu. Tak prej ze jo 1
upraveno 1x, naposled 12.12.2016 12:47:21
12:42:25
12.12.2016
Luky
-> Nwkt: to není v % z placené sumy?
12:28:04
12.12.2016
Nwkt
-> darklord: Já tomu rozumím 4
12:19:38
12.12.2016
darklord
-> Nwkt: no ale to nie je problem zakaznika. Obchodnik pokial akceptuje platbu kartou tak mi musi na tu kartu dat aj debilny cukrik za tri koruny. Snad jedina vynimka co sa dava je to, ze do nejakej sumy nakupu moze poplatok banke premietnut do ceny ako priamu polozku.
12:08:42
12.12.2016
Nwkt
-> darklord: Akorát banka ti za tu platbu naúčtuje 20 Kč, takže při prodeji tyčinky za 18 na tom ještě proděláš ... 4 takže z jedný strany to chápu
11:47:29
12.12.2016
Antony - zrušená registrace
-> su.tech – nezodpovědný hajzlík: Tak to tvoje už je extrem 1 ale všeobecně je to tak. Pokud to je v obchodních podminkách (a není v rozporu se zakonem) se kteryma automaticky souhlasiš při odeslaní objednávky. Např, tady u nás na spoustě benzinek můžeš platit kartou až od určitý sumy. To samý teď to ETT, normálně máš na učtence položku někde 5, někde 10 kaček vic jako vicenáklady.
11:43:55
12.12.2016
su.tech – nezodpovědný hajzlík
-> darklord: Tak já se spíš snažím nebojovat a nezdržovat se ničím co není pro mě podstatné. Ikdyž to samozřejmě nasere. Nicméně zajímavý, to mě v tom obejít a nepřeskakovat zbytečné ani nenapadlo popravdě.
11:30:16
12.12.2016
darklord
-> su.tech – nezodpovědný hajzlík: pokial niekto podmienuje platbu kartou minimalnou vyskou objednavky, tak porusuje vseobecne obchodne podmienky banky. Neviem ani o jednej banke ci uz na slovensku alebo v cechach, ktora by toto dovolovala. Pokial obchodnik akceptuje platby kartou, tak musi akceptovat vsetky platby. A pokial mu chces zavarit, staci to oznamit na visa/mastercard, oni uz si to posefuju (pripadne ak ma na terminale nalepku banky tak rovno banke, nech sa to nezdrzuje)
10:57:31
12.12.2016
su.tech – nezodpovědný hajzlík
-> Antony: Aha, takže jako stačí si dát do provozních podmínek - co mi vyhvoje funguje. Co mi nevyhovuje ne. Takže s takovým přístupem pak můžu očekávat následující:



- chcete-li si dofoukat 1 kolo musíte natankovat aspoň 20l paliva

- chcete-li si dofoukat 2 a více kola - musíte si natankovat aspoň 50l paliva

- chcete-li si odskočit tak musíte natankovat aspoň 30l paliva

- chcete-li tyčinku za 18 korun, musíte si ještě vzít něco za 182 aby to bylo aspoň za 200



Neboť jinak se nám Vaše návštěva nevyplatí. 3



Instinkt zabijáka ja vyšitý. Takže s touto logikou kdy něco nedává ekonomicky smysl to můžem rozjet všeobecně. Takže v extrému když půjdu pro boty tak ušpiním podlahu, takže vstupem do obchodu bych měl garantovat útratu aspoň za tkaničky, protože jsem tu podlahu ušpinil a oni to musí udržovat. 3
06:35:39
12.12.2016
Antony - zrušená registrace
-> su.tech – nezodpovědný hajzlík: Ano, taky s tebou souhlasím, každý shop má svy povinnosti, ale i práva. Když to vztahnu na tebou uváděný příklad s benzinkou. Pokud na benzince má v provozních podminkách napsáno, že akceptuje platbu kartou od určitý sumy, budeš se rozčilovat, když ti odmitne ty tyčinku? Čí je to pak chyba? Podle zdejší logikyu, ty benzinky. Rozumíš mě, co tím chci říct? 4
20:31:25
11.12.2016
11mAjA11
Ano presne o tom to je.

Pravidla e-shopu jsou dane a ze zakona nejak formulovane pravy a povinnostmi prodejce i nakupujiciho.

Nesou vyhody, nevyhody a rizika jako jakekoli jine podnikani.

Budto muze svobodne podnikat a vsechny aspekty prijmout a nebo se na to ma vysrat kdyz neni schopen to ukocirovat a muze jit sulat rohliky a housky do pekarny nebo delat cokoli jineho kde ho pro zmenu bude buzerovat misto zakaznika jeho nadrizeny..
17:05:00
11.12.2016
su.tech – nezodpovědný hajzlík
-> Antony: Hele v zásadě s tebou souhlasím, ale jen do určité míry. Co se týká provozu e-shopu a případného nákupu a pak vrácení zboží - bavíme se o tom, že si někdo něco objedná a třeba se mu nelíbí jen zpracování a vrací to - nepoužité. Není povinností zákazníka si všechno zjišťovat a vyhledávat jinde. Pokud se ti tohle nebo komukoli nelíbí tak ať e-shop neprovozuje. Systém prodeje přes net tohle prostě umožňuje - objednat a vrátit, tak tyhle plačky mi přijdou zase nefér. Je to stejné, jako když si na pumpě vezmu posranou tyčinku a borec mi řekne, že mi platbu kartou nevezme protože to je malá částka a on za to něco platí. Tak si polib prdel a neprovozuj tuto službu. To, že tam 2x měsíčně jen do svého auta naberu 70l paliva mu vyhovuje, ale že si jednou přijdu dofoukat kola a chci jen nějakou posranou tyčinku za 18,- korun mu nevhovuje. To stejné v hospodách a jinde. Tak buď tu službu provozuju se vším všudy - tedy s veškerými výhodami a nevýhodami, nebo ať jdou do prdele.
15:10:09
11.12.2016
Milan 136
-> Antony: a v tom linku s odpovědí naser si taky stálo, že si tam objednal v minulosti slovy dvě věci na dobírku, což je i vidět v historii objednávek. Takže těžko je mohl nezaplatit. Ale to je zbytečná debata
14:44:53
11.12.2016
Antony - zrušená registrace
-> Milan 136: Mluvím o škodě, že obchod vykoná práci (zabalit, fakturace, vyexpedovat) zaplatí poštovný. A ruku na srdce, v kolikati případech jim zboží příjde zpět v neponičeným obalu?

Ohledně nezaplacenýho zboží tu byl buďto link, nebo printscreen, už nevím přesně, jejich odpovědi "nasrat" v navaznosti na nezaplacenou fakturu. A všichni se divili, jak si to můžou dovolit. Nikomu nepřišlo divný, že chce další zboží ikdyž minulý není uhrazený.
13:40:58
11.12.2016
Milan 136
-> Antony: tak to ze neco jen tak objednam,nebo nedej boze pouziju a pak vratim, to vubec neresim. To je smozrejme spatne. Resim treba velikostl bot, helmy atd. Pokud se netrefis, coz neni pres eshop nic nerealnyho, tak jsoi v pravu to vymenit ci vratit a nevim, o jaky vznikly skode mluvis. A o dalsim nakupu, aniz by byl zaplacenej ten predchozi nepisu ani ja, ani nikdo jiny a ani to tu nikdo neschvaluje. Ty tu snad neco takoveho vidis?
13:31:45
11.12.2016
Antony - zrušená registrace
-> Milan 136: Ano, pokud si nepřečteš detailně popis zboží, nepřečteš obchodní podmínky, podmínky dodání, nerespektuješ zakladní logiku věci. Já jsem asi blbě vychovanej, ale když si chci něco koupit na eshopu, a nemyslim jen speedpro, snažím se o produktu zjistit co nejvíc info, třeba i u výrobce, pročítám různý recenze atd. Prostě neobjednám a pak to nevracím, když to není ono. Nedej bože když to zboží použiju a pak se vymlouvám že použitý není. To pak je moje blbost. Ano, jejich arogance je přes čáru, o tom žádná, ale že ti pak odmitnou dodat další zboží, když jim tvým počínáním vznikla škoda? Nebo že ti nepošlou další zboží, když jsi ještě nezaplatil to minulý? To je snad normální, ne?
12:49:35
11.12.2016
Milan 136
-> Antony: kdyz objednas z jakyhokoliv eshopu zbozi, z nejakyho duvodu ho budes potrebovat vratit ci vymenit a eshop te oznaci za blbce, posle te do haje a vyskrtne te z pristich nakupu je dle tebe v poradku?

V tomhle pripade je neco opravdu spatne. A to ze nejde o to, kdo je zrovna v pravu jsi nepochopil. O kdyby byli v pravu a meli pravdu sebevic, tak porad se da vse resit na urovni.

Tohle je ale opravdu masakr.
11:39:52
11.12.2016
Antony - zrušená registrace
11:31:57
11.12.2016
11mAjA11
Nemusí si nechat srát na hlavu, když by byl schopen a uměl poslat zákazníka slušně doprdele..

Jenže to oni NEUMÍ !!!

Proč když jak všichni tvrdíte jim kamenný obchod šlape, tak že sou z toho všichni k vytržení, jim e-shop naopak nefunguje vůbec???...
upraveno 1x, naposled 11.12.2016 11:34:41
11:26:35
11.12.2016
Antony - zrušená registrace
-> 11mAjA11: Já to obrátím. Když nejsi spokojený s jejich eshopem, tak tam nenakupuj, nikdo tě k tomu nenutí a bude spokojenost na obou stranách 4

A toto "Nejde o to kdo a jak je v pravu," (tak pokud o toto nejde, tak je na tom světě fakt něco hodně špatně) "jde o to jak se se zakaznikem jedna." (to platí na obě strany, tak proč jen obchodník by si měl nechat sr.t na hlavu) Ono to s tou "policickou" korektnostní nejde do nekonečna. 4
02:29:49
11.12.2016
11mAjA11
Ale tady spousta lidi netvrdi ze zakaznikci jsou vzdy korektni, tady se jedna o to ze zakaznika lze poslat doprdele tak ze za to pomalu jeste podekuje.

To je ale jedno protoze evidentne nekdo (SpPr) nezvlada internetovy obchod..

Kdyz jim nefunguje nebo s nim maji problemy tak at ho zrusi, dyt je preci nikdo nenuti mit e-shop..

Treba p.Raichl ma e-shop na uplne jinem (individualnim) konceptu a funguje v pohode..akorat proste neni proflakly na Heurece a jinde..

Nejde o to kdo a jak je v pravu, jde o to jak se se zakaznikem jedna..
upraveno 1x, naposled 11.12.2016 02:31:25
20:49:36
10.12.2016
M@rtin
-> StepaNoFUN: To mě taky vadilo, ani zmínka o tom, že zásilka je odeslána8
19:35:47
10.12.2016
StepaNoFUN
-> Antony: Objednával jsem nekolikrat, vždy zboží skladem a nikdy nic nereklamoval (byť ktomu byla příležitost, ale věc za 200,- Kč jsem radši koupil znovu, než se s někým hádat - a asi jsem udělal dobře), takže nemůžu moc hodnotit. Jen, že poprvé dorazilo do 3 dnů, podruhy taktéž, potřetí jsem čekal 3 ale týdny.... samozřejmě bez jakýkoli informace o odeslání, nebo proč se zásilka opozdila...
14:45:20
10.12.2016
Luky
13:22:01
10.12.2016
Tomaso435
-> su.tech – nezodpovědný hajzlík: 3 3
13:19:47
10.12.2016
su.tech – nezodpovědný hajzlík
-> Tomaso435: Na to jsi nedostatečně vybaven v hrudní oblasti a přebytečně vybaven v pánevní. Čili jsi minimálně anatomicky ke mě neefektivní. Takže takové myšlenky v souvislosti s tebou mě opravdu nenapadají.
13:11:05
10.12.2016
Tomaso435
-> su.tech – nezodpovědný hajzlík: chceš abych si myslel že myslíš na co bys myslet neměl ? :D
12:51:36
10.12.2016
su.tech – nezodpovědný hajzlík
-> m8rinek: To mi připomíná to klasické:



...my víme, že oni ví, že my víme, ale děláme že nevíme, že oni ví, že víme a oni zase dělají, že neví, že ví, že my víme, ale děláme že nevíme...



3
12:45:45
10.12.2016
m8rinek
alibismus lvl 999.... napsat, že ty pozitivní reference píše někdo, aby speedpro poškodil :D:D:D
upraveno 1x, naposled 10.12.2016 13:08:51
12:45:04
10.12.2016
su.tech – nezodpovědný hajzlík
-> Tuner#2: 3 tak me taky ma kopa lidi za vypatlaneho kretena. 3



Souhlasim s tim ze zakaznici (vseobecne lide) jsou ze sve podstaty zmrdi. Nerikam, ze vsichni, ale v cilove skupine proste najdem vzdycky spekulanty a vychcanky a neni jich malo. Nicmene zase na druhou starnu nevidim duvod, proc by to pripadne mel odnaset nekdo jiny. A co se tyka prodejce tak zase ja muzu rict doopravdy k speedpru jen to, ze jsem si tam objednal tlumice, ktere mi prisly a zatim fungujou. Ale taky musim potvrdit, ze jsem nevedel ze prijdou a prisel jsem na to az mi volali kde jsem, ze mi maj predavat balicek.



Dalsi stranka veci je, ze ty komentare o problemech jsou z ruznych zdroju, lidi a tak, takze si nemyslim, ze chovani prodejce je vporadku. Navic asi svym blbym mozkem nepochopim logiku obychodu, kdy budu nekomu zakazovat si u me neco kupovat. To povazuju za cestu do pekel.
12:34:31
10.12.2016
Tuner#2 - zrušená registrace
-> su.tech – nezodpovědný hajzlík 10.12.16 12:14:25: Jako Antony, navic nikdy bych nesoudil tak jako mnozi zde jen z netu... Ale podivej kolik lidi tady soudi treba me a pritom me vubec neznaji. Co si pak o takovych lidech myslet... Takze asi tak.
12:28:43
10.12.2016
Antony - zrušená registrace
-> su.tech – nezodpovědný hajzlík 10.12.16 12:14:25: nějaký pochybení tam určitě je, z mého pohledu tady ale nesouhlasíme s tvrzením ostatních, že zákazník je čistý jak lilie, má vždy pravdu, nikdy neporuší obchodní podmínky a jako prodejce mu musíš vždy vyhovět. 4
12:14:25
10.12.2016
su.tech – nezodpovědný hajzlík
-> Tuner#2: Celé jsem to nečetl a sleduju to teď poslední řekněme dvě stránky. Zeptám se tedy přímo. Myslíš si, že chyba je v zákaznících nebo připouštíš, že by nějaké pochybení mohlo být i na straně prodejce?
12:09:09
10.12.2016
Tuner#2 - zrušená registrace
JJ to uz jsem psal kdysi taky, ale je to marny, je to marny a lepsi je zase si kopnout ako vzdy...-> Tuner#2 - zrušená registrace 25.06.15 22:16:53:
12:01:56
10.12.2016
U-Geen
-> Antony: no, druhy (resp. imho prvni) duvod, proc si ji poridili jsou informace :)
upraveno 1x, naposled 10.12.2016 12:04:12
11:54:40
10.12.2016
Antony - zrušená registrace
Jenom k ty heurece, aby jste pak nebyli překvapený. Heureku vlastní finanční skupina, která vlastní mimo jiné i největší eshopy v zemi a jak známo jako almužnu to nedělají. Musí vytvářet zisk. Jinak by jí nekupovali 4
11:34:50
10.12.2016
stepan
-> Tuner#2: Jasně, tak jo...
11:16:21
10.12.2016
Tuner#2 - zrušená registrace
-> stepan 10.12.16 11:11:15: Co se tyce kladnych hodnoceni, psal jsem to tady uz v minulosti jak to jde zaridit i kdyz tady to spis vypada na pripad co psal -> Mr._Nosferatu 08.12.16 22:50:13:
11:11:15
10.12.2016
stepan
-> Tuner#2: A ty kladný hodnocení si teda taky nedal sám, jo? Protože je to kámoš a ty prostě nikdy nedokážeš uznat, že není zrovna svatej...
10:35:50
10.12.2016
Tuner#2 - zrušená registrace
-> ondie 10.12.16 04:21:00: Jak heureku a to nesmyslne hodnoceni, tak zhrzene zakazniky jsem uz tady komentoval nekolikrat, staci zalistovat... Netreba to opakovat, protoze nekteri si stejne pojedou tu svou...
06:53:54
10.12.2016
Luky
-> Matthes, záškodník z TechWebu 10.12.16 00:53:35: jj to spíš tohle. To s ukradenými fotkami už je starší záležitost
04:21:00
10.12.2016
ondie
-> Tuner#2: Tak kdepak jsi 74 74 74

Jak vůbec můžeš všechnu tu křivdu tady neokomentovat ? 132
00:53:35
10.12.2016
Matthes, záškodník z TechWebu
Extreme Tyres