skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Užovka 1977-sp 4,44.....
U mě je to o to horší, že tuto kombinaci mám na pneu - 175/70/R13. V zásadě řadím jen 2,3,4 a pak už jedu co to dá :-). Jednička je tak krátká, že ji ani nemá smysl řadit. Dvojka dobrá, pak rychle za tři... dobrý přechod, ale čtyřka beznadějne krátká. Musím teď zamakat na podvozku, to je silná slabina mého vozu. Zítra du na přední tlumiče - pokusím se tam napasovat ty z Lady. Sehnal jsem Fenoxy. Nemám možnost převařit držák, tak budu muset vrtat. Moc z toho válečku tam ale nezbude tak nevím. Mám tam teď staré Pal tlumiče tak ještě jsem přemyšlel jestli nezkusit přelisovat ty silentbloky, ale mám obavu abych ty nové nezničil... Asi to nakonec udělám tak jak to má Minno, ale musim sehnat někoho kdo mi to převaří. Ještě že si to Minno všechno fotí a pustí to ven. Ví co má nafotit a ve vysokém rozlišení je to pak paráda. Klobouk dolů pane...
-> Jiskra: motor favorit si nechá líbit opravdu hodně :)
Jinač já mám dle TP 120 GLS [1980] sp 4.22 maximálku 150 :D.Ale na 5q 3,9 sem to nikdy nevytáhl.Bylo to spočítané.
Jinač já mám dle TP 120 GLS [1980] sp 4.22 maximálku 150 :D.Ale na 5q 3,9 sem to nikdy nevytáhl.Bylo to spočítané.
-> Jiskra: já mám v záloze spriintový motory a pick up převodovku... to by asi na akceleraci mohla bejt dobrá kombinace, ale jezdit s tim by se asi nedalo... i když pokud bych jezdil to co jezdim, kopcovitej terén, mohlo by to bejt lepší .. resp jezdit to celý na pětku a neřešit že tady pod kopcem nutno 4 a nahoře pomalu 3
..kor s tim plynem
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
4,66 měly ještě i stovky na přání resp. jak bylo zmíněno horský převod.
-> Tomaso435: :to sichr.-)
Moje užovka je z února 1977 a má také převodovku s SP 4,44. Stejná jako pro škodu 100. Dobrá akcelerace, ale při 4700 ot. mám na tachometru 120 km/hod a kravál v kabině... Do města super, ale na mezi město ježdění nic moc a spotřeba vyšší. Není divu, že byl brzo SP změněn. Dle mého názoru a zkušenosti obzvlašť s Fa motorem to není moc dobrá kombinace... Možná tak na sprint. Měnit ji nebudu je jako nová a funguje dobře, ale byl bych radši za 4q a SP 4,22. Odpich s Fa 136 a Lekrem to pravdu má, ale motor tah končí při 80 km/hod a dál se už nic zajímavého neděje. Na dálnici jsem dosáhl 140, ale ani Fa motor by ty otáčky moc dlouho nevydržel. Takže na křižovatce při rozjezdu ve městě moc aut šanci nemá, ale jen do 80 km/hod a pak mi dají za vyučenou :-).
-> miguelias: tzv. horský převod. Nevím kdo, kde kdy, jak, ale v některých autech to bylo
Když už jsme u těch převodů, slyšel jsem že první mbčka měla sp 4,66. Je to možné :)
-> Bukaj: Možno to bolo len podľa iných noriem, kedže aj výkon bol udávaný podľa inej normy.
-> sep: tak to už bylo brko!
-> Bukaj: MI motor LS v TP max.rychlost 142km/h.
Když tu byl na toto téma odkaz, tak to tu oživím...
Nebylo to s těmi konstrukčními rychlostmi 132 vs. 140 u 120 tak, že užovky a M1 měly tu nižší a Mka měly už 140?
Alespoň obě naše rodinné 120L měly v TP 132 Km/hod, jedno byla užovka 78 a druhá M1 83...
Nebylo to s těmi konstrukčními rychlostmi 132 vs. 140 u 120 tak, že užovky a M1 měly tu nižší a Mka měly už 140?
Alespoň obě naše rodinné 120L měly v TP 132 Km/hod, jedno byla užovka 78 a druhá M1 83...
-> maron: tak to si nejsem jist....když si potahneš dolu je tam oseknovany udaj z andrta.....je tam převod 4,44 se montoval do července 1977...od srpna už jeli 4,22.....ale ta rychlost se udávala 132 někdy i s použitím 4,22 ....však si pročti tu debatu a uvidíš
maximalna rýchlost 132 km/h a vyrobená 1979 mesiac presne neviem ale model do augusta
-> Evž@: no tak podla toho čo píšeš mám aj ja v 120 so 1979 prevodovku 4,44 ???
-> rapida: pokud 132 tak by měla byt 4,44...4,22 měla 140 ...a 4,22 (120LS) 150
brat má škodu 120 L rok výroby 1979 a teraz čítam techničák maximálna rýchlosť 132 km prevodovka 4,22
mno ja som mal v technicaku napisany na raplovy r.v. 1977 pritom to bolo vyplute 1988 :)) mno takze hosi ja mam teda uz veterana
uz len vybavit zlte tabule
max. speed mi tam radsej ani nedali : )) takze som sa nemohol vyhovarat na konstrukcnu rychlost keby ma namerali ze idem 330km/h ![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> Syny: tak ja nevim no
..už to neřešmě
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> Evž@: ale ja nemam 4,44 a mam v TP 125km/h :) Radsi an to serte, pac si tma kazdej pise co chce ![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> Evž@: No a Garde (120LS + 4,22) má 153 km/h. Ale nevim jestli hraje roli, že papírově je to Škoda 130...
jinak ty rychlosti u Škody 130 a 136 bych viděl spíš jako objektivní nebo konstrukční rychlosti,,,,páč to jede určitě víc......teda při použití převodovky co tam má být....tuším se SP 3,9
š1000(4,44)=120km/h
š100(4,44)=125km/h
š110ls(4,44)=140km/h
š105(4,22)=130km/h
š105(4,44) asi těch 125 km/h![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
š120(4,22)=140km/h
š120(4,44)=132km/h
š120 LS,GLS=150km/h
š130=150km/h (mě připadá málo)
š136=155km/h
.........asi tak bych to viděl
š100(4,44)=125km/h
š110ls(4,44)=140km/h
š105(4,22)=130km/h
š105(4,44) asi těch 125 km/h
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
š120(4,22)=140km/h
š120(4,44)=132km/h
š120 LS,GLS=150km/h
š130=150km/h (mě připadá málo)
š136=155km/h
.........asi tak bych to viděl
-> petr s: ja myslel ze se ptas
Kazdopadne je to zajimaci a zajima me jak to je :) A 13ti stofky maj 153 vmax ne?
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
-> Syny: Jsem se díval do velkého TP
-> petr s: to uz bys po me chtel moc - jen vim ze kdyz realne mi to pro dalnicnim provozu (120 tacho - 110-115 real) bralo tak 7-8l / 100km. Po meste a tak 10l/100km... Ale zase po meste jezdim jako prase takze si tak...
-> Syny: A spotřeba 11 při 120
-> Syny: 125km/h maj i stofky, alespoň myslim, TP ted u sebe nemam.
125 r.v.89 v TP vmax 140km/h
105 r.v.82 v TP vmax 125km/h
120 r.v.86 v TP vmax 140km/h
-> Labros: ja mam pocit ze Pedros mel top speed 132 :) A ten mel 120tku - uzofku rv 82... Nebyl nahodou rozdil 4q a 5q ?
-> Syny: to není možný, 120ka měla odjakživa maximálku 140
možná s vyjímkou těch prvních SP 4,44
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
Zajimavy, ted koukam do knizky a tam to je jak pise Lajos :) 105/120 - top speed 130. Ale v jinej je zase tech 125 pro 105ku a 132 pro 120tku
Takze ja se nechavam poddat ![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> Syny: 132 mám na 8 /78
-> petr s: Vsak ja celou dobu mluvim o 105. Ano papirove mam 105 ale motorove ne
Ale stejen mam za to, ze nejaky auto ma 132. Tak to maj 120tky v tom pripade...
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> Syny 25.06.08 15:35:35: Ale máš papírově 105
-> Syny: Během studií se to toleruje...
Já myslel, že 105ky měly maximálku 130, aspoň emka, ale možná ouži měly 125.
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
Já myslel, že 105ky měly maximálku 130, aspoň emka, ale možná ouži měly 125.
-> Evž@: Tos to je mozny
-> Labros: Asi jo, ale ja mel fakt za to ze tam mam 132 tyjo. Asi uz bych nemel brat ty drogy...
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> Labros: Asi jo, ale ja mel fakt za to ze tam mam 132 tyjo. Asi uz bych nemel brat ty drogy...
-> Syny: Co škodovka, to originál ![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> Syny: hm...tak to je zajimavy....nemáš ty tam taky 4,44 ?![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> Labros: Ted koukam do papiru a nema ni 132 ani 130 ale 125km/h
Alespon ta moje cervena to ma v papirech...
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> Syny: Š105 má maximálku 130, ne 132
-> Evž@: Tak to je pak jina... To by mohlo bejt tim...
-> Syny: ajaj....já zapoměl dodat že je to Škoda 120 L ![6](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/6.gif)
![6](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/6.gif)
-> Evž@: Vsak to je vsecko pekny, ale pokud je to 105ka tka ty maj 132 normalne jako top speed. Ja to mam taky a mam 4,22 ![4](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
-> Syny: no to je možná pravda...ale jak jsem zjistil tak vyjimkou jsou opravdu první užovky vyrobené do července 1977....tady důkaz ze servisní knížky
-> Evž@: 140 je max rychlost 120tky a 132 je max rychlsot 105ky
Taky si davej pozor na rok vyroby a model roku... S tim sem taky bojoval kdyz sem zjistoval proc sem mel v ouze staticky pasy a nemel posilovac.
Kazdopadne te nikdo nebrani prepocitat zoubecky :)
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
Kazdopadne te nikdo nebrani prepocitat zoubecky :)
-> Evž@: tam ty rychlosti nasypeš jak tiptronic ![1](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)