
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Vlečka vs. kyvka
no on ten muj rapid je celej ňákej divnej budíky eště ani na tachecu nemaj denní počítadlo maj chromový obroučky motor 742.136 karbec a filtr favorit ..... a prostě taková anomálie

to je v prdeli ......
no a když to vyměnim tak to tu geometrii budou muset nastavit někde v serive nebo tak ? doma v garáži s obyč nářadím to asi nedám co ?
no a když to vyměnim tak to tu geometrii budou muset nastavit někde v serive nebo tak ? doma v garáži s obyč nářadím to asi nedám co ?
-> Luc1f3ron: Já mam taky 86 a vlečku
to musel někdo překopat


no nevim jestli tam byla ale je to rapid 130 z roku 1986 a když se kouknu zespoda tak nevidim ty šikmý ramena takže tam mám kyvku ale když řikáš že tam byla tak soudruzi asi věděli proč to tam dávali ....

-> Luc1f3ron: tam původně vlečka musela bejt.. takže dát tam pujde.
diky diky to byl fofr
no mám rapida z roku 86 a mám tam kyvku tak sem potřeboval info o tom zda-li by se to vyplatilo tam dávat vlečku
fakt diky moc
no mám rapida z roku 86 a mám tam kyvku tak sem potřeboval info o tom zda-li by se to vyplatilo tam dávat vlečku
fakt diky moc
-->BAMBUS
jéé to jsem zapomněl
jéé to jsem zapomněl
-> U-Geen: jedine kasl na baterku
-> U-Geen: Mno já počítam i zástavbu 5q
k té montáži do užovky -->neuvažuji že tam dáš 5q ,, jinak musíš dělat díru do tunelu
-> Nwkt: kvuli vlecce na 742ce kastli rezat nemusis nikdy.
jednoznačně vlečka
lepší styk kol s vozovkou = TEORETICKY neměnná geometrie kol při propružení (u škodovek bohužel je, ale menší než u kyvky)
možnost přenesení většího momentu
nevýhody vlečky jsou:
obtížné nastavení správné geometrie
ohýbání nevyztužených podélných ramen a následující Áčka
při nesprávném usazení a nastavení možnost rozpadnutí se homokinetického kloubu v prudké zatáčce při přidání plynu
Lze namontovat? či ne? :
obtížně jen do platformy podvozku Š1000MB
jinak do 742 není problém (pokud dáš do užovky jiné hadice chlazení, hrdlo nádrže)
lepší styk kol s vozovkou = TEORETICKY neměnná geometrie kol při propružení (u škodovek bohužel je, ale menší než u kyvky)
možnost přenesení většího momentu
nevýhody vlečky jsou:
obtížné nastavení správné geometrie
ohýbání nevyztužených podélných ramen a následující Áčka
při nesprávném usazení a nastavení možnost rozpadnutí se homokinetického kloubu v prudké zatáčce při přidání plynu
Lze namontovat? či ne? :
obtížně jen do platformy podvozku Š1000MB
jinak do 742 není problém (pokud dáš do užovky jiné hadice chlazení, hrdlo nádrže)
-> U-Geen: Copak se ti nezdá?
-> Nwkt: to bych, ehm, uplne netvrdil :-)
Pokud máš Mko s přípravou na 5q tak jde, jinak se musí řezat do kastle
kyvka fuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu
uuuuj .... vlecka mnaaaaaam

zdarec
jaký má výhody a nevýhody vlečka oproti kyvce ( stabilita, vyvracení kol ....) jestli jde předělat vlečka na auto kde je kyvka nebo se to musí ňejako upravovat ......... ??
diky za info
jaký má výhody a nevýhody vlečka oproti kyvce ( stabilita, vyvracení kol ....) jestli jde předělat vlečka na auto kde je kyvka nebo se to musí ňejako upravovat ......... ??
diky za info