
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Hmotnost disků
-> Tuner#2: Ale já neříkám, že to tu není víc než 2x, říkám, že to tu je určitě 100x. Tvou kartu sleduju jen okrajově. Nevím o co jde, mám se omluvit za vložení linku?
-> m8rinek 12.07.14 20:45:50: Tohle je třeba z roku 2009: skoda-virt.cz/cz/.../2424
3-hmotnost-disku?gotopost=
1...
A tuhle stránku jsem tady propíral několikrát, když jsem řešil nová kola v 7x15" aby měli co nejnižší hmotnost. V kartě auta to mám min. 2x taky. Nejsem lepší a ani jsem to nikdy netvrdil, ale nemusíš zpochybňovat vše co napíšu: Je to už podruhý co tě to nějak moc nevyšlo...
A tuhle stránku jsem tady propíral několikrát, když jsem řešil nová kola v 7x15" aby měli co nejnižší hmotnost. V kartě auta to mám min. 2x taky. Nejsem lepší a ani jsem to nikdy netvrdil, ale nemusíš zpochybňovat vše co napíšu: Je to už podruhý co tě to nějak moc nevyšlo...
-> Tuner#2: Protože je ve smazané kartě... Ale jo, určitě to tu je ještě 100x. Jsi lepší ;).
-> m8rinek 12.07.14 20:14:44: Druhý odkaz z roku 2011 nejde rozkliknout a hledání tady je teď tragédie. Nenajde to věci, které tu 100% jsou a vím že jsem je třeba psal já. Musím je najít "ručně". 

-> m8rinek 11.07.14 20:07:26: To už tu bylo několikrát.
-> Eidy 11.07.14 20:13:22: Pěkný přehled, ale bohužel ne všechny data sedí.
-> Eidy 11.07.14 20:13:22: Pěkný přehled, ale bohužel ne všechny data sedí.
-> Eidy: Hehe tak už Ronal Turbo neshánim :D.
Tady je pár koleček tiger.nasealbum.cz/Pages/
.../hmotnosti_kol.htm
-> omaret: to je parádní počin toto
-> U-Geen 21.10.13 15:50:12: tak na jedno kolo při hodně silný vrstvě padne cca 20 deka práškový barvy... A to už je vrstva jak bejk, že to je skoro pomerančový... Standartně bohatě stačí na kolo 10 deka a nemáme reklamace, žeby se loupali, či cokoli jiného...
Jen pro zajímavost.
Kolo Opel Frontera, 7x16 a guma 245/70 R16 Cooper Discoverer
25,5kg
Kolo Opel Frontera, 7x16 a guma 245/70 R16 Cooper Discoverer
25,5kg
-> m8rinek 04.11.13 20:29:57: To asi není varianta od Compomotive, což?
Cromodora 5,5 x 13" 4x98 4,6 kg disky
s gumou 165/70 to ma rovnych 10 kg
s gumou 165/70 to ma rovnych 10 kg

Kopie Minilite 4x130, 5,5x13. Výrobce uvádí 4,8kg, Mě váha ukázala 5,2kg, ale i tak to není špatné...
-> U-Geen: tak na slovensku urcite, tu sa nedaju zohnat kola zapar
-> castrol: cena 4 kol 40e. to se vyplati
-> U-Geen 21.10.13 15:48:41: daj vyrovnat ma stalo vyrovnanie 50e
A podruhe
origo kola Subaru Impreza GT (mozna budou na prodej, je mi jich najednou na zimaky lito, jsou po odlaku)
vyrobce: Enkei
rozmer: 6.5x16
hmotnost: 7.5kg (bez laku teda :-)
origo kola Subaru Impreza GT (mozna budou na prodej, je mi jich najednou na zimaky lito, jsou po odlaku)
vyrobce: Enkei
rozmer: 6.5x16
hmotnost: 7.5kg (bez laku teda :-)
tak zas neco mimo
origo kola VW Golf (asi pujdou do hliniku, neb jsou trochu krivejsi nez jsem chtel)
vyrobce: ATS (pravdepodobne)
rozmer: 6x14
hmotnost: 7.0kg
origo kola VW Golf (asi pujdou do hliniku, neb jsou trochu krivejsi nez jsem chtel)
vyrobce: ATS (pravdepodobne)
rozmer: 6x14
hmotnost: 7.0kg
-> stepan: Jen tak mimochodem, helium sice vede, nicméně třeba metan má taky poloviční hustotu než vzduch a dát do pohybu jeho vyvíječ není tak složité jako u helia...
-> m8rinek: Jako že by pak na závodech byli vzducholodě řady 742, jo? 

-> stepan: Aby pak nevznikal vztlak :D.
-> m8rinek: o(vy)hol(n)íš :D :D
-> m8rinek: A co napustit heliem celou kabinu auta? Sice by pak řidič mluvil jak šmoula, ale úspora už by byla větší. 

-> T: to že je helium lehčí než vzduch je sice strašně fajn, ale hmotnostní rozdíl je tak strašně malinkej, že když se před jízdou pořádně o(vy)holíš, tak na tom budeš mnohem lépe ;).
-> Eidy: : někdo sundavá i plastový kolečka pro nastavení tuhosti na tlumičích
jen jsem přetlumočil, co se ke mě dostalo,ale Zazaa už to vysvětlil


jen jsem přetlumočil, co se ke mě dostalo,ale Zazaa už to vysvětlil

-> T: Tak neříkám, že je to zbytečný, ale rozhodně neměřitelný. Hmotnost vzduchu v rámu bude kolik? Objem bude řekněme 20 litrů, což znamená ukrutných 0,0258kg. Když ho nahradíme vodíkem, bude hmotnost objemu rámu úžasných 0,001779kg.
A to se vyplatí.
A to se vyplatí.

-> Zazaa: : takže helium nebo něco jiného na váhu nee ? tak to se ke mě nedostala informace koukám celá :-D :-/
-> T: tlakovali se ale ne kvuli vaze , ale byla to detekce toho jestli nekde ten ram neprasknul ...
-> Eidy: : aha, dobrá otázka.....u té rotační hmoty jsem to teda ochotern pochopit,ale jak vysvětlit, že jsem někde slyšel, že se snad i rámy v autech napouštěly nějakým prvkem pro váhu....nebo je to blbost ? 

-> T: To je k prdu. Zmenšíš údaj na váze, ale hmotnost a energie se nezmění. Když vzducholoď na váze ukáže nulu, má teda hmotnost a energii nula? 

-> Eidy: : když se budu bavit o extrému, tak co dutinu napustit heliem nebo něčím takovým 

-> Eidy: Jo to kdybych věděl. Ale kdysivá jsem o tom cosi v tomto smyslu někde četl.
-> Karlos (WIO46): A co je platná dutina, když jsou těžký? A co s tím má společného odstředivá síla?
-> Tuner#2: Ale zase tyhle origo kola z GTi mají snad v sobě kolem dokola dutinu se vzduchem, která něco ušetří, a při rotujícím kole to je pak díky odstředivce ještě víc.
-> Tuner#2: pekna vaha
-> Syny: To jsou ty angličani co to dávají z hlavy 

22,407463078 kg presne, abyste se nehadali 

-> Nwkt: 22,5 skoro 

-> Tuner#2: Hmm 22 kg
že bych zvážil tu mojí 17? Ta mi přišla lehčí než 16 co jsem měl předtim

-> U-Geen: Jasný, navíc tady je to i daný rozměrem, ale netušil jsem až kam se to může vyhoupnout 

-> Tuner#2: tyhle origo kola jsou tezky jak prase... mam tu ted hlinik origo Audi, Speedline a jak je to pomerne plny, tak je to tezky. Origo japonsky kola jsou jina liga, vsechne Enkei co mi prosly rukama byly v ramci moznosti lehoucky.
Origo kolo z VW Golf GTI
www.speedhunters.com/2013 /.../weight-style-rays-pro ject-gti
a my se tady bavíme zda 14kg i s gumou není moc 
www.speedhunters.com/2013 /.../weight-style-rays-pro ject-gti


-> vhml: Jo jo u nás ve škole už taky jede Creo, ale já už mam seminář za sebou, tak mam pech :D.
-> m8rinek 07.10.13 14:09:40: když najdeš ty správný tlačítka tak je to zas jen vysunutí a rotace :-D
Já se jedu v pondělí přeškolovat z Wildfire 4 na ProE CREO 2. Vypadá to jako slušný omalovánky :-D
Já se jedu v pondělí přeškolovat z Wildfire 4 na ProE CREO 2. Vypadá to jako slušný omalovánky :-D