skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Mp 6-123
17:33:29
29.05.2017
29.05.2017
Antony - zrušená registrace
-> srdcar 120L: když je náprava venku, mám na přípravku (simulijící zatížení nápravy), něco jako vodováhu. .
23:11:29
28.05.2017
28.05.2017
srdcar 120L
Pánové, jak řešíte vodorovnou rovinu? Nejspíš vodováhou. Pochybuji, že většina z nás má laserovou. Takže tento-> Antony - zrušená registrace 28.05.17 13:44:37: přípravek na změření odklonu bohatě postačuje. To je můj názor.
21:30:16
28.05.2017
28.05.2017
Jozka
-> Antony: Nu, ne moc vhodnej smajlík.. vážně jsem to myslel.
15:05:16
28.05.2017
28.05.2017
Antony - zrušená registrace
-> Jozka: teď nevím jestli si děláš prču, nebo to myslíš vážně
14:01:41
28.05.2017
28.05.2017
Jozka
-> koko: Mám taky velmi jednoduchej přípravek na bázi olovnice a vždycky jsem se do požadovanýho nastavení trefil..
-> Antony: Ovšem tohle je už hi-tech zařízení..
-> Antony: Ovšem tohle je už hi-tech zařízení..
13:44:37
28.05.2017
28.05.2017
Antony - zrušená registrace
-> MVM 28.05.17 10:29:27: přesně
10:29:27
28.05.2017
28.05.2017
MVM
-> koko 28.05.17 10:09:20: Měřidlo s vlascem a olovnicí je právěže jedno z nejpřesnějších analogových. Ve Tvém případě doporučuju pořídit skolonoměr viz.to co má tady na obrázku -> vhml:
10:09:20
28.05.2017
28.05.2017
koko
-> MVM: s tou olovnicí se mi to řešení moc nelíbí
-> sikula: tohle už je lepší, ale ta bublinka nic moc
-> stepan: přes kotouč určitě ne
-> MVM: na tom origu přípravku se mi líbí, že jde s nápravou různě točit, měl jsem asi dopsat, že si budu ty nápravy dělat venku z auta, takže ještě by bylo třeba řešit rovinu celé nápravnice
-> vhml: tohle jde celkem fajn aplikovat na nápravě v autě, ale u škody musí být přední venku aby se daly ladit odklony a ještě navíc stáhnout prižinu jako simulaci zatížení
-> sikula: tohle už je lepší, ale ta bublinka nic moc
-> stepan: přes kotouč určitě ne
-> MVM: na tom origu přípravku se mi líbí, že jde s nápravou různě točit, měl jsem asi dopsat, že si budu ty nápravy dělat venku z auta, takže ještě by bylo třeba řešit rovinu celé nápravnice
-> vhml: tohle jde celkem fajn aplikovat na nápravě v autě, ale u škody musí být přední venku aby se daly ladit odklony a ještě navíc stáhnout prižinu jako simulaci zatížení
08:44:13
28.05.2017
28.05.2017
vhml
Já mám sklonomer. Jen je nahovno zvednout auto tak aby pořád byly zatíženy nápravy.
07:53:54
28.05.2017
28.05.2017
MVM
-> stepan: Není nutný to chytat zrovna na kotouč/ale musí si člověk udělat přípravek s ploškou-magnetickou. Horší to je s přesností libely, kdy je bublinka dle různých výrobců menší či větší a odečítání přesné hodnoty není nejlepší. Existují dneska dostupný digitální úhloměry i kapesní (záleží v jaké přesnosti nastavení musíš pracovat...půl stupně bublinková libela zvládá)
22:52:12
27.05.2017
27.05.2017
stepan
-> sikula: Zrovna tohle je asi jedno z nejmíň šťastných řešení. Upínat na kotouč, takže bez kola a kotouče nesmějí být ojetý. A ještě za víc než litr...
22:39:23
27.05.2017
27.05.2017
sikula
17:55:53
27.05.2017
27.05.2017
MVM
-> koko: Vezmeme jiné měřidlo a odklon změříme "jinak". Od provázku s přivázanou matičkou (olovnice) a vypočtením pomocí goniometrické funkce - přes digitální úhloměr - až po odhadovou metodu japonského konstruktéra Tak Asiho
13:45:54
27.05.2017
27.05.2017
koko
Zdarec. Mel bych dotaz. Jakym zpusobem resite spatnou sehnatelnost pripravku 6-123. Je to pripravek na mereni odklonu predni napravy.