převodovky vs, rok výroby

prohledat
47 příspěvků (zobrazeno 1 až 47) od 22.01.2016 do 04.07.2016, založil/a aspetras
řadit dle data
20:31:17
04.07.2016
Sejki - zrušená registrace
17
08:58:10
04.07.2016
Sejki - zrušená registrace
Dela tu nekdo v Pce kraji prevodovky? K Vrbovy to mam daleko :( Nebo ne daleko, ale neni cas tam zajet...
22:34:14
21.06.2016
MOLSO
-> Sejki: vymena synchronov je ta najjednoduchsia vec 4
22:27:33
21.06.2016
Sejki - zrušená registrace
Jde udelat prevodovka bez pripravku? Myslim tim vymena lozisek a nastaveni vuli...do synchronu se asi poustet nebudu...
upraveno 1x, naposled 21.06.2016 22:28:19
21:31:36
29.05.2016
Nwkt
-> Bukaj: Proč? Jednu mám, mohl jsem jich mít i víc 4
21:22:40
29.05.2016
Bukaj
-> Nwkt 29.05.16 11:26:06: Tak zase zpátky na zem, pane, ju? 3
12:32:35
29.05.2016
ochoda
-> Sejki: Co plánuješ za kola a motor? 3,9 se seriovym fa motorem a 165/70 r13 uplně v klidu. (minno tušim tuhle kombinaci jezdil na 120 motoru)
11:26:06
29.05.2016
Nwkt
-> Bukaj: Zapomínáš na RiC a GLi 1
07:59:59
29.05.2016
Sejki - zrušená registrace
-> Bukaj: ;-) proto říkám ze na nějakých 13" kolech to zas tak rychle nepojede s 3,9 stalym
23:39:47
28.05.2016
Bukaj
-> Sejki: Takže do suché 5q 3,9 nejsnáze seženeš 4,2 z mokrého 5q, přípaně komplet převodovku z LX, ale to by byla jehla v kupce jehel... 3
23:37:49
28.05.2016
Sejki - zrušená registrace
-> Bukaj: mam suchou 3.9 a chtěl bych 4,22 ok? Takže jedine z nějakýho petikvaltu...
23:33:44
28.05.2016
Bukaj
-> Sejki: No počkej - 4,22 má většina 742 čtyřkvaltů a mokré pětikvalty, zatímco většina suchých pětikvaltů (vyjma 120LX) má 3,9
20:56:39
28.05.2016
Sejki - zrušená registrace
-> Nwkt: ok, tak uvidim, ono na 13" kolech jsem koukal ze to tak rychle nejezdi :)
20:51:29
28.05.2016
Nwkt
-> Sejki: Jj
20:49:00
28.05.2016
Sejki - zrušená registrace
Jen pro upresneni 5Q hridel na staly prevod je delsi nez 4Q takze nejsou zamene OK? Takze kdybych chtel 4,22 tak jedine z 5Q, ale je jedno jestli suchej nebo mokrej?
22:59:51
23.05.2016
minno
-> Matsoft: No veď to píšem, "1987-1990", čiže modelový rok 88 a novšie.
18:35:15
23.05.2016
Matsoft
-> minno 23.05.16 09:07:10: nemelo by to byt spis od modelu 88 se silnou prirubou a silnejsi?
18:20:13
23.05.2016
Sejki - zrušená registrace
-> Nwkt: aaaahaaaa a jsme doma...
12:55:27
23.05.2016
Nwkt
-> Sejki: 130 s jednořádkovým číslem. Taky jsem takovou měl 4
11:47:55
23.05.2016
minno
-> Sejki: logicky jedine 130, 84-87.
11:29:10
23.05.2016
Sejki - zrušená registrace
-> minno: takze ten suchy 5Q s 8mm dirama slaby muze byt z ceho?
09:40:33
23.05.2016
minno
-> Sejki: Nie. Je to tak ako uvádzam. Úpravy sa vykonávali vždy plošne podľa modelového roku. Mal som 120 L, 1988. Motor mal horné štefty 10 mm a prevodovka 4q so silnou prírubou.
09:27:25
23.05.2016
Sejki - zrušená registrace
-> minno: 742.12 mel stefty 8mm ne? Mam uz v tom pěknej guláš...
09:07:10
23.05.2016
minno
-> Sejki: silný obal prevodovky sa montoval na všetky prevodovky 1987-1990 (4q aj 5q, všetky motory).
21:52:15
22.05.2016
Darkness
-> Sejki: Obě převodovky jsou ze 130ky ty se slabšíma žebrama se montovaly do roku modelového roku 86 kdyby si k tomu měl i origo motory zjistil by si že zrovna tak se liší žebrování a díry k převodovce na bloku motoru u 130ky
18:00:49
22.05.2016
Motomaniak
-> Sejki: Myslím že 8mm měli 130 a 10mm 135/6, ale 100% jistý si nejsem.
17:34:12
22.05.2016
Sejki - zrušená registrace
Mám dotaz k převodovkám. Mám tu dvě suché 5Q, obě mají stálý převod 3.9 ( spočítáno dle zubů na diferáku 39 ) a jedna má silnější obal ( příruba je silnější na horní díry 10mm ) a druhá má slabší obal ( příruba díry 8mm, ale už je někdo stihl převrtat na 10mm takže je zeslabená a na jedné straně dokonce prasklá ). Mě zajímá z čeho může být ta se slabším obalem ? Já myslel, že suchá se dávala jen na 130ky a výš a ty už měli horní štefty 10mm ne?
22:06:11
09.02.2016
Bukaj
-> aspetras: Jak píšou kluci.

Jinak pokud je vypadlá závlačka a nejde ven mrkev, je vypadlá ta přední (po směru jízdy) v tisícihranné spojce. Vylovit je i na autě - já ji lovil drátem s magnetkem na konci...3
19:48:37
09.02.2016
aspetras
-> stepan: super, díky za navedení ;-)
17:36:29
09.02.2016
stepan
-> aspetras: Dírou po spojkovym válečku.
15:20:29
09.02.2016
aspetras
-> darklord: O.k. zatím teda nevím kam ji potom nasadit, jelikož ta hřídel nejde vytáhnout úplně, ale až se do toho pustím tak snad pochopím. POkud tojde bez rozebrání je to super. Zatím díky
15:12:57
09.02.2016
darklord
-> aspetras: uplne bezna vec, zavlacku vypustis von, idealne ked otocis spajzku hore dnom a nasadis nazad (pokial je OK). Nic sa rozoberat nemusi.
15:11:42
09.02.2016
aspetras
-> darklord: No právě bych řekl že jedna z těch závlaček 14 se vysmekla a ted to v tom lítá dopředu a dozadu.
upraveno 1x, naposled 09.02.2016 15:12:36
14:25:51
09.02.2016
darklord
-> aspetras: hriadel drzi v tisichrannej spojke (13) pomocou takej zavlacky (13). Nic sa rozoberat nemusi (prave na to tento system vznikol). skoda-katalog.eu/ekatalog -105-120/.../48-hridele-a- ozubena-kola%284q%29
14:20:38
09.02.2016
aspetras
Tak, převodovka je doma. Jen se na ní viklá spojková hřídel (pokud to říkám dobře) ta hřídel co čouhá ven. Pán říkal, že tam vypadla jen nějaká závlačka na zaaretování, která tam být prý nemusí, že jak se tam dá motor tak se to zase narazí tam kde to má být. Akorát ta závlačka, nebo co je v převodovce. Takže se bude muset nějak vypláchnout. Třeba se vyleje i s olejem, který chci vyměnit. Je nutný tam tu závlačku dávat, nebo ne? Jelikož to znamená rozdělat ji.
20:03:04
05.02.2016
aspetras
-> Evž@: jj dle sériového čísla je to tak jak říkáš ;-)

Jen to číslo najít byl boj :-D pod nánosy nánosů jsem to málem vzdal :-D
upraveno 1x, naposled 07.02.2016 15:44:56
02:04:25
03.02.2016
Evž@
-> aspetras: máš nejspíš SP 4,22 viz.

skoda-virt.cz/cz/.../8721 8-uzovka-1977-sp-4-44
16:45:06
01.02.2016
Dušan
-> aspetras: zvrchu vedle kominku
16:11:23
01.02.2016
aspetras
Tak jsem zjistil, že změna převodovky je od 10.6.77 a je tam i sériové číslo převodovky od kterého tato změna je. Tak bych se rád zeptal, kde najdu na převodovce sériové číslo. Abych se nemusel válet pod autem teď v zimě a hledat místo vyražení.
13:19:25
23.01.2016
aspetras
-> Vrba: Funguje normálně, ale když auto jede bez kvaltu, nebo s vyšláplou spojkou tak v převodovce škrčí. Jezila bez oleje takže bych to přičítal tomu :-) A jde z tuha řazení, hlavně myslím dvojka.
11:14:48
23.01.2016
Sejki - zrušená registrace
-> Vrba: Tak sorry ja ti psal na facebook, ale nevim proc jsem si byl jistej ze jsem ti psal na email... tak to uz je jasny, ze se to k tobe nedostalo :)
upraveno 1x, naposled 23.01.2016 11:17:57
11:01:03
23.01.2016
Vrba
-> Sejki: Muzes mi napsat svoji emailovou adresu? Mrknu,kde to zkoncilo.
10:45:53
23.01.2016
Sejki - zrušená registrace
-> Vrba: ja ti psal ohledne prevodovky a do dnes nemam odpoved nebo to spadlo do spamu, ale na 120ku uz nepotrebuju, spis bych potreboval mrknout na prevodovku od feldy 1.6, 5ka piska jak primej zub, nelibi se mi zvuky na volnobeh a poloosy mi prijdou ze maj v prevodovce vetsi vule nez by mela byt...
09:54:11
23.01.2016
Vrba
-> aspetras: Ahoj,převodovka bude 4,44 a nebo pravděpodobněji 4,22. Co je na převodovce KO? Mohl bych Ti ji zgenerálkovat. Většinou je stálý převod použitelný,takže I kdyby se měnilo vše kolem,převodové poměry by zůstaly zachované. Zkus lépe popsat závadu,vše se dá opravit.
upraveno 1x, naposled 23.01.2016 09:55:12
08:51:12
23.01.2016
aspetras
No že jdou vyměnit, vím. Ale jde mi o to aby tam bylo to co tam patří ;-)
21:23:27
22.01.2016
stepan
Stačí sundat spojkovej váleček a spočítat si zuby stálýho převodu. A i když nebude stejnej, převodovky jdou vzájemně vyměnit.
upraveno 1x, naposled 22.01.2016 21:24:26
21:22:02
22.01.2016
aspetras
Mám dotaz k mé převodovce. Na wikipedii jsem se dočetl, že převodové poměry se měnili v průběhu roku 77. Naše auto je z konce tohoto roku. Jde nějak poznat jestli převodovka co v něm je, je ta starší, nebo novější? Moje je nejspíš K.O. Mohl bych jednu mít z roku 79.. Tak bych rád nějak zjistil jestli jsou stejné, Díky za odpověď
Extreme Tyres