Vhodný průměr a rozměr kol na vrchový fávo...

prohledat
20 příspěvků (zobrazeno 1 až 20) od 24.01.2015 do 28.01.2015, založil/a czechino
řadit dle data
20:03:43
28.01.2015
vhml
-> George88 28.01.15 19:34:03: no ty krávo. Doporučuju video shlídnout celý. Docela jinej svět.



Jedna 4 sekundová jízda stojí 5000 dolarů jen v dílech a benzínu...
19:34:03
28.01.2015
George88
-> Evž@: Na sprint ideálně pneu, který změní svůj průměr oproti šířce4

od 10:40

How a Top Fuel Dragster Works
19:26:20
27.01.2015
Evž@
-> vhml: Ja nevim ale mám změřený na sprintech že malý kola na serii špajzce zajedou prostě lepší čas(zřejmě díky odpichu).Když bych to shrnul tak na rozjezd rychlejší menší kolo...ale když už si rozjetý tak je to šumák jak píšeš.(u zadohrabu to alespon tak bylo)
19:11:44
27.01.2015
MVM
-> Bery: To víme my dva.. On má turbo4
19:09:15
27.01.2015
Bery
-> czechino: myslim,ze te budou pojizdet i trinactky se slusnejsi prevodovkou a motorem...
14:22:18
27.01.2015
czechino
Tak článek jsem ještě neměl čas pročíst 1 Ovšem pořád mám za to, že s vysokým krouťákem v malých otáčkách dosáhnu rychleji max výkonu ve vysokých otáčkách. Ale článek si snad dnes přečtu 4
17:41:48
26.01.2015
vhml
-> MVM 26.01.15 17:25:31: a nebo ten přívěs řešíš jako já se Sharanem. Trochu tomu nakvaltuješ a on tam ten moment na kolech je taky :-)
17:25:31
26.01.2015
MVM
-> czechino 26.01.15 16:33:49: Pokud jsi ten vložený článek pochopil - nenapsal bys tohle.5 Že se Tvůj turbomotor sbírá už od dvou tisíc je víc než logický - nicméně s odstupňováním závodní převoovky to nemá nic společnýho. Nepotřebuješ aby jsi provozoval motor v oblasti max Mt (Nm) ale při max P (kW). - což bez krátkých kvaltů nedosáhneš.

Vysoký Mt - potřebuješ tehdy,pokud táhneš přívěs.

4
16:33:49
26.01.2015
czechino
Tak výkon je výkon a záleží za jak dlouho jeho vrchol auto dosáhne... také motor zatím netočí extra točky, musím ho posílit nějakou vačkou. S převodovkou si hrát nehodlám, přeci jen když se motor sbírá už od 2, nepotřebuji krátkou vrchovou... na pár závodů to vystačí. Mezi 2.0 pojedu, taky nepočítám se super umístěním 1
15:23:40
26.01.2015
MVM
-> elbacil: Obě hodnoty jsou důležitý - jen musíš vědět kdy a kde kterou z nich upřednostnit 4
13:00:58
26.01.2015
elbacil
-> MVM: A ja som si myslel že si skor zástancom krutiaceho momentu a nie výkonu.
18:54:45
25.01.2015
m8rinek
-> Bery: To znám jinak... Hop na krávu a už je tele... Takhle to přeci nefunguje :D.
18:53:20
25.01.2015
Bery
1300 v turbu-to pojedes mezi dvoulitry,ne?myslim,ze nez budes schanet vyhravaci gumy uplyne jeste spousta casu A budes resit spoustu dalsich veci.

Vasek to napsal asi nejlip.

Ono to neni jen "hura,koupil jsem si kozu" to potrebujes jeste chliv,zahradu.provaz,koli k,louku,kybl,vidle,krmeni. ...))))
17:00:10
25.01.2015
MVM
-> czechino: Jenže "krouťák" má vypovídající hodnotu pouze ve vtahu k charaktristice motoru. 1 O tom jak pojede auto - je výkon na kolech.

Už to tady někdy bylo ale přečtětě si to znovu 5

www.kaps-transmissions.co m/news-kaps/newtonmetry_ne jsou_kilowatty_dil_prvni-9 98.html
15:27:18
25.01.2015
czechino
Ok tedy, takže zvolím 13 a je pravda že díky turbu mám krouťák ve 2200 takovej jako atmosféra v 5000, nevíte zda se do 13 vejdou brzdy mondeo s kotouči clio? Předpokládám že ne, ale....
12:01:19
25.01.2015
cPetan
-> vhml: Vzhledem k turbu bych to s tou převodovkou neviděl až tak černě 1
11:48:25
25.01.2015
MVM
-> vhml: Líp to nejde napsat - souhlas 4
11:42:52
25.01.2015
vhml
Dokud budeš mít sériovou převodovku, tak je to úplně jedno, protože to stejně nepojede...



Do větších disků dáš větší brzdy...



Opravdová závodní guma bude fungovat líp než kompromisní semislick. Ale musí na to mít teplotu a podmínky. Semislick je universálnější a blbuvzdornější.



Na tvojí otázku neexistuje správná odpoveď. Bude to vždy výsledek kompromisu peněz, který do toho chceš dát...
09:57:06
25.01.2015
MVM
Volba průměrů pneu je stejně důležitá jako převody. Tím chci říct,že jsi vázaný jak cekovým převodovým poměrem,tak použitými pneu. Protože máš(jak píšeš) seriovou převodovku - předpokládám nejen stálý převod,ale i kvalty) - tak je na technický trati lepší použít "menší" kola. Nezáleží jen na disku/můžeš kombinovat profilový čísla pneu a tím "doladit" nedostatek převodovky. Na rovinu ta serie není nic extra na vrchy a spíš bych volil menší průměr kola 4 Je potřeba mít na hnacích kolech co možná nejvyšší výkon - při konstantní hnací síle.5
22:27:47
24.01.2015
czechino
Zdar, potřebuji poradit s vhodným rozměrem kol na kopce co se týče fáva, jestli má někdo zkušenosti s r13 a pak s r15, tudíž jestli je vhodné co se týče vrchů použít malé kola kvůli malému průměru a tudíž lepší akceleraci převodovka origo 10S - 4,167, pak co se týče 13 jak jsou na tom s jízdními vlastnosti v porovnání s 15, co jsem pročítal dobové časopisy tak někde mají 15, někde 13 asi co má to auto za setup... Dále co kdo doporučí za gumy, vím že tu bude 100000 témat co za gumy, ovšem bavím se o semislikách/slickách značka/cena jestli se na kopce oplatí semi, nebo pouze čistokrevné slicky bez "éčka" Dejme tomu EDDU, tudíž vrchy kde už o něco jde, ne vesnickej přebor 1

Díky za názory 4
upraveno 1x, naposled 24.01.2015 22:30:07
Extreme Tyres