Redukční podložky vs. úprava náboje

prohledat
133 příspěvků (zobrazeno 1 až 50) od 12.03.2011 do 09.03.2013, založil/a Shader
řadit dle data
20:59:05
09.03.2013
Eidy
-> Shader: vařit nemusíš. Stačí stáhnout. Jen nesmíš moc sjíždět destičky, protože třmen postupně ujíždí k pružině.
17:20:42
09.03.2013
Shader
Ještě jedna otázka... je potřeba ty vymezavací podložky (12mm) přivařit na držák, nebo to stačí jen hodit mezi držák a třmen a stáhnout?
12:30:30
09.03.2013
exwrcteam
tak vidis pokud to bude pasovat tak proc ne:)
12:23:38
09.03.2013
Shader
Tady ještě detail...
zvětšit Redukční podložky vs. úprava náboje - obrázek od Shader vložen 09.03.2013 12:23:38
12:21:22
09.03.2013
Shader
Zdravím...

Nebudu zbytečné zakládat téma, hodím to sem. Tak jsem konečně sehnal zadní vlečkovou kotoučovou nápravu. Když jsem přehazoval nábojky, kotouče, džáky třemnů a samotné třmeny na svou nápravu vznikl problém. Když jsem to složil a nahodil třemny, stalo se to, že třmeny byly až moc blízko k pružině, dalo by se říct na dotek. Je to způsobeno tím, že náprava kterou jsem přivezl byla tomu uzpůsobená (náprava byla původ od Michala Tuarega, mnozí jistě znají). Tak jsem začal bádat jak tento problém vyřešit a jako nejjednodušší a nejlevnější varianta mě napdla: na místo stávajících kotouču z felície (výška 45,6 mm), koupit kotouče z vw polo (výška 33,5 mm), tím pádem získám nějakých 12 mm místa. Třmen se se samozřejmně vymezí 12mm podložkama. Přidávám foto!
Otázka zní, bude dost místa mezi třmenem a pružinou pro bezproblémovou funkci?

Edit: fotka je už po vymezení třmenu o 12mm.
zvětšit Redukční podložky vs. úprava náboje - obrázek od Shader vložen 09.03.2013 12:21:22
upraveno 1x, naposled 09.03.2013 12:22:28
17:23:12
28.12.2011
stepan
-> Shader: Jestli na to máš tak 10 let času, tak bych to bral od Sakyho. 1
16:01:29
28.12.2011
Shader
Zdar hoši

Nebudu zakládat zbytečně nové téma, nevíte náhodou někdo jak to vypadá se sakym a výrobou zadních náboju? Já mu psal asi před 2 měsícema a psal, že snad koncem roku by měl mít připravené mašiny pro výrobu. Nevítě někdo? Dík.
16:54:32
15.05.2011
Shader
-> Matthes, záškodník z TechWebu: Těch 57mm je mnou zvolených, je to vnitřní průměr. Vnější průměr jsem volil dle dokumentace pro daný kotouč. Chtěl jsem jen do výkresu zadat toleranci, abych to měl komplet6
16:44:52
15.05.2011
Matthes, záškodník z TechWebu
-> Shader: Na to jsou tabulky, dulezity je to vsechno zmerit. Ono ani tech 57mm kotouce nemusi byt uplne presny. www.konstrukteri.eu/?q=no de/5
upraveno 1x, naposled 15.05.2011 16:45:37
16:42:19
15.05.2011
Shader
Hoší mám ještě dotaz...

Potřebuju vyrobit středíci kroužek kola, který se narazí do středícího kroužku pro kotouč s vnitřním průměrem 57mm. Jaký průměr tedy zvolit na středícím kroužku kola, aby to bylo ok? Aby to šlo prostě narazit, ale v případě potřeby i naopak, tedy výtahnout. Dík.
21:11:50
16.04.2011
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Tommyk 16.04.11 21:06:32: Ale ta vůle je tam předepsaná a ve svém okolí neznám nikoho komu by to upadlo, zatímco kyvku jsem viděl několikrát...
21:06:32
16.04.2011
Tommyk
-> Tuner#2: tam je taky vule v zadnich kolech a upadavaj kola i s bubnama.. 3 favo/felda.. je to jen o údržbě
21:01:11
16.04.2011
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Tommyk 16.04.11 18:12:10: Nějak nechápu souvislost?
18:12:10
16.04.2011
Tommyk
-> Tuner#2: ve facku se taky bojis jezdit?
16:20:06
16.04.2011
m8rinek
-> rolls: byl bych pro pevnej dural, jinak to stačí i z nějakýho bláta, polotovat tyč průměru 160 a vejška je 46mm
14:04:18
16.04.2011
rolls
nadhera4 skusim to poslat firme, aby urcili, kolko bude stat vyroba. btw. z akeho materialu to mam nechat vyrobit?
00:07:59
16.04.2011
m8rinek
-> rolls: a tady je evo pro kotouč, uchycenej spodem ala předek, pro jednoduchej držák brzdiče, ale ještě to chce nějaký měření...
zvětšit Redukční podložky vs. úprava náboje - obrázek od m8rinek vložen 16.04.2011 00:07:59
23:33:52
15.04.2011
m8rinek
-> rolls: 4x100 ze serie, nevim jak vypadá buben ze spod, ale 4 lístek bych nechal kvuli opěrný ploše, případně udělal kotouč, to je na Tobě, jak budeš chtít
zvětšit Redukční podložky vs. úprava náboje - obrázek od m8rinek vložen 15.04.2011 23:33:52
23:28:03
15.04.2011
m8rinek
-> rolls: serie
zvětšit Redukční podložky vs. úprava náboje - obrázek od m8rinek vložen 15.04.2011 23:28:03
17:19:42
15.04.2011
Zazaa
-> m8rinek: jak pise Tuner#2:
17:12:48
15.04.2011
Tuner#2 - zrušená registrace
-> m8rinek 15.04.11 17:01:25: Myslí to obložení za nesmysl peníze.
17:01:25
15.04.2011
m8rinek
-> Zazaa: nevim na co narážíš, ale jestli myslíš ,,kreslení,, za nábojky, tak to je na dohodě ;).
16:58:12
15.04.2011
m8rinek
-> rolls: napiš mi do SZ co bys tak chtěl, já nosim v hlavě náboj s kotoučem ze spod, rozteč 4*130 a použití jednoduchého držáku brzdiče.
16:41:07
15.04.2011
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Eidy 15.04.11 16:26:45: To je taky pravda až na ten kroužek. O ten to přece musí být opřené stejně jako buben ne? Já si jen pamatuju, že od doby co jsem dal podložky a jezdil za mlada jak prase jsem neřešil nic jiného než vůli.
16:30:34
15.04.2011
VeTeV
-> Eidy: takhle nemluv - kyvka=zakázané slovo na virtu 3
16:26:45
15.04.2011
Eidy
-> Tuner#2: Kotoučů na kyvce bych se vůbec nebál. Vždyť kotoučem brzdíš rovnou náboj a kolo. Kdyby byl kotouč u převodovky tak třeba neřeknu, ale takhle? To taková závodní guma namáhá poloosu daleko víc a drží to. Posouvání kroužku s kotoučema taky vůbec nesouvisí. Hledáte strašáky kde nejsou.
15:10:46
15.04.2011
rolls
-> m8rinek: no tak to nakresli, firma mi nevie povedat cenu, bez toho aby to nevideli v programe4
13:50:28
15.04.2011
Zazaa
-> m8rinek: myslim ze vzhledem k vynalozenejm prostredkum nedostatecnej :)
11:08:23
15.04.2011
m8rinek
-> Tuner#2: kolo mi upadlo jedno, z důvodu absence pojistky na popelnici. Nicméně kolem sebe mám v provozu fůru aut co kyvadlo jezdí bez problémů na neseriovejch motorech s neseriovym používánim. Nebojim se
11:06:36
15.04.2011
Tuner#2 - zrušená registrace
-> m8rinek 15.04.11 10:44:13: NJ asi jsou to předsudky, já si s kyvkou užil svoje, děkuju nechci...
10:44:13
15.04.2011
m8rinek
-> havlik: jezdím li nápravu z novejch dílů s odpovídající údržbou, tak nevidím problém, u kyvky přece nepadá kolo z důvodu zatížení, ale neúdržby. Jakej nástup má asi toto? speedpro.cz/brzdove-zadni -oblozeni-racing-skoda-100 0-rapid-kovokeramicke-p-13 34.html
upraveno 1x, naposled 15.04.2011 10:44:37
10:36:58
15.04.2011
Tuner#2 - zrušená registrace
-> havlik 15.04.11 09:19:14: Že by bezpečnost? Kotouč přeci jen má jiný nástup brždění než buben a možnost stříhu, posouvání kroužku a tím vznikající vůle tady prostě je...
09:19:14
15.04.2011
havlik
můžete mi někdo vysvetlit co se vám nelibí na řešení s kotoučem na kyvce při výrobě jiného nábojku?
09:18:33
15.04.2011
afro100
-> T: ale ved to same ide aj s bubnom ...
09:16:00
15.04.2011
-> Tuner#2: : no pop ravdě se mi to taky moc nelíbí ale hlavně už jde o kotouče, což taky nechci :-( sakra ona se mi asi ta lečka blíží :-(
01:08:12
15.04.2011
m8rinek
-> rolls: já bych to bral, resp. výměnou za náboje na zadek. (pokud jde o náboje) :))).
00:43:25
15.04.2011
Tuner#2 - zrušená registrace
-> T 14.04.11 17:49:50: Tady máš další auto s kyvkou a kotoučema, ale nic to nemění na tom, že mě se to nelíbí: www.skodateam.cz/Skoda_12 0S_Rallye_1
upraveno 1x, naposled 15.04.2011 00:43:52
19:52:30
14.04.2011
rolls
no ludkovia, ak to viete nakreslit v programe za chvilku, nakresli mi to niekto?5 lebo firmu co by mi to vyrobila poznam, ale nieco take si nakreslit netrufam10
19:03:31
14.04.2011
vhml
-> Shader: viz. strojnické tabulky
18:26:41
14.04.2011
m8rinek
-> Shader: je to normální drážkovej hřídel, já tam vytáhnul ,,obdélník,,. Natvarovat tam jde cokoli.
18:18:14
14.04.2011
Shader
-> m8rinek: Právě že ty stěny drážek jsou pod nějakým úhlem... to je ten úkos? Jinak pecka4

-> vhml: Zní to jednoduše3 Ty drážky by měly být nějak normalizované??
18:13:23
14.04.2011
vhml
-> Shader: navrhnout dle strojnických tabulek, nakreslit jeden ,,zub", roztočit kruhovým polem, vysunout.
18:10:41
14.04.2011
m8rinek
Nějak takhle... provedení dle libosti. Stačí vejška a šířka drážky + počet a přidat úkosy
zvětšit Redukční podložky vs. úprava náboje - obrázek od m8rinek vložen 14.04.2011 18:10:41
18:01:38
14.04.2011
m8rinek
-> Shader: drážkování bude otázkou normalizované knihovny, pokud ne, tak nakreslit jednu, vyfrézovat a opaternovat po nějakém úhlu až do 360°
18:00:33
14.04.2011
m8rinek
-> Tuner#2: o to ani tak uplně nejde, šlo spíš o to, že je tady naklikané ,,něco,, co není hotové, něco co nic neříká. Já to budu modelovat 2minuty, VHMLo minutu půl, ale výstup je stále bez smyslu
17:58:03
14.04.2011
Shader
Ale když už se tady řeší práce v programu... je těžke navrhnout to drážkováni? Na tom se kolega seknul (dělá v tom teprv chvíli).
17:49:50
14.04.2011
-> Tuner#2: : nejhorší je, že máš pravdu 12 teď už ale auto hotový a nechce se mi do něj moc sahat a nemluvě o tom, že já to sám si netroufnu a koho nechat dělat na svojem autě? 8 fakt těžký rozhodování 12

-> afro100: : no jasný, to je žešení,ale já se bavím o bubnu právě no :-(
17:47:51
14.04.2011
Shader
-> m8rinek: Já tady taky nic převratného neukazuju. Ukazuju jen to, že už mám nějaký návrh a že se něco děje6 . Jen zase přišla taková machrovksá odpověď. Nic ve zlém. Jinak nevím jak dlouho se to dělá, já to nedělal4

Jinak souhlas s -> Tuner#2:
upraveno 1x, naposled 14.04.2011 17:52:01
17:45:04
14.04.2011
Tuner#2 - zrušená registrace
-> m8rinek: -> vhml: Myslím, že třeba takový MATTESS se tady tomu teď musí hodně smát...

Ono je rozdíl, to kreslit se znalostí programu a nebo to kreslit, když ten program vidím jednou za rok a nebo vůbec. Když hodíš člověka před photoshop, tak z bídou načte fotku z PC, takže asi toliko kdo ho má delšího 4
Extreme Tyres