skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Přední pružiny 80kn nová výroba
prohledat
123 příspěvků (zobrazeno 1 až 50) od 14.10.2010 do 19.06.2013, založil/a Tuner#2 - zrušená registrace
08:15:09
19.06.2013
19.06.2013
vhml
Tak ten správnej rozměr je 79 a 99mm
17:09:35
13.06.2013
13.06.2013
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Urbi 13.06.13 17:06:59: Speedpro je ale pořád bez možnosti měnit výšku a jinak u pružiny je i důležitý výrobní postup. Ne každá pérovna to umí...
17:06:59
13.06.2013
13.06.2013
Petr Urban
-> Tuner#2: To víš že nevyplatí. Ten předek je na speedpru za 1500,- zadek má každý doma, takle to mám aspoň já. 71kN speedpro vs 73 Křistek už není rozdíl. Je u pružiny tohoto typu důležité ještě něco krom tuhosti a správné volby materiálu ?
09:04:29
11.06.2013
11.06.2013
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Eidy 11.06.13 09:01:13: JJ v nápravnici je dost velké osazení jak na vnějšku, tak i vnitřku (tam je menší).
09:01:13
11.06.2013
11.06.2013
Eidy
-> vhml: Musíš tomu dost srazit hrany na straně, kterou to jde do nápravnice. Dát tomu radius skoro půloblouku.
08:55:33
11.06.2013
11.06.2013
Antony - zrušená registrace
-> vhml: přední : 101,5 venek a cca 78 vnitřek podle úprav L/A
08:51:39
11.06.2013
11.06.2013
vhml
-> minno: to jo, 103mm a 77mm. Ale předpokládám, že ta gumová podložka v bude mít v dosedací ploše jiný rozměry.
08:44:18
11.06.2013
11.06.2013
minno
-> vhml: kukni do Andrta rozmery pružín.
08:28:54
11.06.2013
11.06.2013
vhml
Klucí, máte někdo vnejší a vnitřní průměr pro tu podložku nad přední pružinu? Našel jsem sympatickej kus nerezu, tak bych ho utočil, ale nemám u sebe pružinu.
21:44:06
10.06.2013
10.06.2013
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Urbi 10.06.13 16:43:44: A to se "vyplatí" za pružinu co nejde zkracovat v předu a na zadek kyvku za dvojku
16:47:03
10.06.2013
10.06.2013
m8rinek
-> Urbi: Délka kyvky podle roku, ale cca 315-330mm.
Oreznutím kledá průřezovej modul, nicméně asi nebudeš montovat nějak zásadně oriezlý pružiny. Co oreznutím ztratí na tuhosti to pískováním doženeš :D.
Oreznutím kledá průřezovej modul, nicméně asi nebudeš montovat nějak zásadně oriezlý pružiny. Co oreznutím ztratí na tuhosti to pískováním doženeš :D.
16:43:44
10.06.2013
10.06.2013
Petr Urban
p. Křístek na předek 73kN / 220mm a na zadek vlečka 40kN / 320mm takový standart. Dá se domluvit i na jiných. pružina 1000,- / ks při osobní odběru. Zadek kyvka série má teda přesně 40kN a kolik délku ? Pokud pružina orezne, jak zásadní vliv to má na její tuhost ?
16:18:10
10.06.2013
10.06.2013
vhml
-> Radar: levně odprodáš?
Hlavně se mě už podívej po těch klíčích. Mám měsíc odemčený auto :-D
Hlavně se mě už podívej po těch klíčích. Mám měsíc odemčený auto :-D
16:02:28
10.06.2013
10.06.2013
Radar
-> vhml: Nedaruji, jen informuji ;)
14:22:40
10.06.2013
10.06.2013
vhml
-> Radar: a jistě mi je teď rád daruješ :-)
14:20:46
10.06.2013
10.06.2013
Radar
-> VHML: Poslední pojízdná verze mého auta byla s 220 od Honzi V....tuším že 72kN co jsem před koupí zjišťoval, ale ruku do ohně za ty parametry nedám.
13:39:21
10.06.2013
10.06.2013
minno
-> matoo 10.06.13 13:35:08:
13:38:45
10.06.2013
10.06.2013
Tuner#2 - zrušená registrace
-> vhml 10.06.13 13:35:31: No a pak profíci co se s Tebou baví, vůbec nemluví o nějakých Newtonech, ale vždy říkají, že pružina má třeba 45 kilo
13:37:53
10.06.2013
10.06.2013
vhml
-> Tuner#2: ok. Já zkusím ještě přepočítat tuhost řízlé série, ono to podle mě taky nevyjde úplně zle a výška byla akorát.
13:36:52
10.06.2013
10.06.2013
matoo
-> vhml: tak to uz je o level este vyssie :)
13:36:03
10.06.2013
10.06.2013
Tuner#2 - zrušená registrace
-> vhml 10.06.13 13:34:12: Já měl Sakyho 250tky řízlé o závit a s 210mm je to srovnatelné, takže 220tka by mohla odpovídat 250tce, možná malinko vejš, ale neznatelně. Podložka to jistí pokud chceš vejš.
13:35:31
10.06.2013
10.06.2013
vhml
-> matoo: a když už tak kN/m , ať jsme korektní :-)
13:35:08
10.06.2013
10.06.2013
matoo
-> vhml: nejsom, ale nie je Kn ale kN, tak nech sa vyjadruje spravne, ako hovori jeden moderator:,, na hlupu otazku, len hlupu odpoved"
13:34:27
10.06.2013
10.06.2013
Tuner#2 - zrušená registrace
-> minno 10.06.13 13:30:13: Pokud dodrželi/respektive je pravda údaj s čím to prodával Renovak, tak 71kN.
-> matoo 10.06.13 13:31:58: Nechytej ho za pysk. Velká/malé písmeno a hned je vše jinak
-> matoo 10.06.13 13:31:58: Nechytej ho za pysk. Velká/malé písmeno a hned je vše jinak
13:34:12
10.06.2013
10.06.2013
vhml
Já taky jeden dotaz. Dal jsem na stovku s úzkou nápravou pružiny 250mm L/A+10% a auto je strašně nízko. Pokud se dají tvrdé 220mm bude auto výš? Jaká je zkušenost? Jestli tam mam vratit řízlé serie, nebo pořídit tyhle tvrdé.
Tak jako tak budou ty 250mm na prodej...
Tak jako tak budou ty 250mm na prodej...
13:33:30
10.06.2013
10.06.2013
havlik
-> vhml: spíš Kn vs kN
13:33:10
10.06.2013
10.06.2013
Majki
-> matoo: Kilo newton... jednotka síly
13:32:36
10.06.2013
10.06.2013
vhml
-> matoo: spíš ty jsi mimo :-)
13:31:58
10.06.2013
10.06.2013
matoo
-> minno: Kn? to je snad vyrobca diskov, nie? si trocha mimo
13:30:13
10.06.2013
10.06.2013
minno
a speedpro okruhovky 220 mm majú koľko Kn?
23:05:24
09.06.2013
09.06.2013
Dušan
-> Tuner#2: no co jsem tam mel napsat :)
-> stepan: no vzhledem k tomu, ze byly vsechny vyrobene v parech tak pochybuju, ze chce nekdo jednu
Proste me prebivaji. Meli byt vyuzity.
-> stepan: no vzhledem k tomu, ze byly vsechny vyrobene v parech tak pochybuju, ze chce nekdo jednu
Proste me prebivaji. Meli byt vyuzity.
23:00:02
09.06.2013
09.06.2013
stepan
-> Dušan: To je jako cena za jednu? Co by asi řek, kdybych si koupil jednu...
22:52:32
09.06.2013
09.06.2013
Tuner#2 - zrušená registrace
-> milano 09.06.13 22:38:17: JJ ale do nějakých 1,5cm stačí bohatě výpalek bez osazení a svázat s origo gumou a nic to neudělá
-> Dušan 09.06.13 22:44:29: Na 150 vozů
-> Dušan 09.06.13 22:44:29: Na 150 vozů
22:44:29
09.06.2013
09.06.2013
Dušan
20:13:07
09.06.2013
09.06.2013
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Majklsto: Jak píšou kluci, přidat 1cm. Já tam mám na vyrovnání auta taky malou podložku vypálenou z hliníku. Stačí to slepit elektikářskou páskou s gumou a pružinou a není problém
17:07:37
09.06.2013
09.06.2013
Majklsto
-> MOLSO: okaj, skúsim, díky
17:06:10
09.06.2013
09.06.2013
MOLSO
-> Majklsto: tak pridaj 1 cm
17:05:05
09.06.2013
09.06.2013
Majklsto
-> MOLSO: tak to je vážna vychytávka :D
Akú hrúbku podložky by ste odporúčali na kompenzáciu pol závitu pružiny? Poprípade nemá niekto prehlad, že napríklad 1cm dlžky pružiny zdvihne čumák auta o xy centimetrov?
Teraz mám predok asi o 2cm nižšie ako zadok a chcel by som to hodit do roviny
Akú hrúbku podložky by ste odporúčali na kompenzáciu pol závitu pružiny? Poprípade nemá niekto prehlad, že napríklad 1cm dlžky pružiny zdvihne čumák auta o xy centimetrov?
Teraz mám predok asi o 2cm nižšie ako zadok a chcel by som to hodit do roviny
14:57:08
09.06.2013
09.06.2013
MOLSO
14:00:37
09.06.2013
09.06.2013
afro100
-> Majklsto: podlozku zo silonu .. na jednom virtackom garde to tak jazdilo vzadu a fungovalo to (nevedelo sa o tom, auto sa tak kupilo)
12:47:05
09.06.2013
09.06.2013
Petr Urban
-> Majklsto: přesně tak jak říká eidy, budu to řešit taky tak, nejlépe kdyby ti ji někdo stočil na okraji s lehkým osazením, aby ta guma nemohla někam ujet, pertinax či silon bude stačit. Bohužel já to budu muset asi dost podložit, protože pružiny mám 73kN a krátké 210mm a to na zimní radovánky je dost malá průjezdnost
12:45:35
09.06.2013
09.06.2013
Eidy
-> Majklsto: Udělej si podložku do nápravnice. Mezi tu dosedací gumu a nápravnici.
12:29:34
09.06.2013
09.06.2013
Nwkt
-> Majklsto: To radši tu podložku
12:28:46
09.06.2013
09.06.2013
Majklsto
Trochu odveci dotaz, ale stále trochu k téme. Včera som nahodil pružiny od T2, ale ešte pred montážou som sa nechal ukecat a odrezal polku záverného závitu. Po montáži som zistil že je to nižšie ako by som chcel. Teraz ako to zachránit. Napadlo ma privarit COčkom tu polku zavitu naspet. Tá čast pružiny sa na pružení nijak nepodiela, daleko sa to neprehreje, ničomu to podla mna neublíži, aj ked mi to príde trošku na hulváta. Druhá možnost je urobit z pertinaxu, silonu alebe neviem čoho podložku pod pružinu. Má niekto nejaké iné návrhy?
20:59:19
23.01.2011
23.01.2011
Vyspu
-> TTomas: Já je tam nakonec taky dostal, ale musel jsem krytky sundat úplně a nasadit až když jsem tlumič vsunul do ramene
12:26:14
23.01.2011
23.01.2011
TTomas
-> Vyspu: Ja je tam dostal...Staci vysunout tlumic na max a tu prachovku zmacknout prstama a lehce ze sikma vsunout...naprosto bez problemu. Jen varuju, ze je potreba udelat jinej-sirsi drzak a ze jsou tlumice v zasunutem stavu o neco delsi nez original, coz muze pri velkem snizeni vadit.
10:35:17
23.01.2011
23.01.2011
minno
-> Tuner#2 22.01.11 23:04:18: tak to je tiež zas ale len o tom individuálnom prístupe každého "úpravcu". Ja mám vpredu len 260tky a dorazy som na 2 krát musel upravovať, lebo po prvom skrátení to stále nebolo ono, kým som to nevyladil poriadne + aj stabík som radšej vypodložil, nech je tam toho miesta na pruženie dosť aj medzi dorazmi aj medzi stabíkom a mostom. A poznám veľa ľudí s krátkymi pružinami a dorazy neupravené. To sa potom nie je čo čudovať, že praská karoséria.
00:04:42
23.01.2011
23.01.2011
Vyspu
-> Urbi: mě se to nepodařilo (teď nevim jestli nepřekáželo vyztužení uchycení tlumiče) ale ta prachovka se dá sundat a je gumová, takže když to nejde vcelku, jde to po dílech Já je mám od jednoho zdejšího člena, kterej si je chtěl dávat na auto a nakonec si to rozmyslel...
23:53:39
22.01.2011
22.01.2011
Petr Urban
-> Vyspu: Prachovky tam nechám, pokud to dostanu přes spodní rameno bez újmy na tlumiči. A to nastavování mě teda těší :). S kama jsi je kupoval ?